رنگ موی عجیب فریبا نادری با آرایش غلیظ او سوژه شد (+عکس)

رنگ موی عجیب فریبا نادری با آرایش غلیظ او سوژه شد (+عکس)

فریبا نادری یکی از بهترین بازیگران ایرانی میباشد و بسیار در زمینه سینما و تلویزیون مشهور و موفق بوده اسـت و کارنامه بسیار بلند و پرمحتوایی دارد در ادامه با رنگ موی عجیب فریبا نادری با آرایش غلیظ او سوژه شد «+عکس» سایت برترین بت را دنبال کنید. 

 

عکس های جدید فریبا نادری و حواشی او 

فریبا نادری بازیگری اسـت کـه بـه واسطه بازی خوبش بـه سرعت مشهور شد. فریبا نادری متأهل اسـت و یک فرزند دختر دارد. فریبا نادری در آثار ماندگاری بـه ایفای نقش پرداخته اسـت.

 

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد. رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید وی را بـه سمت شیطنت ها و بازی هاي‌ پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی هاي‌ کودکانه در کوچه سپری شد.

 

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری درخانواده اي کم جمعیت متولد شد و یک خواهر و برادر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش هم وکیل اسـت و تمام دوران کودکی فریبا نادری درکنار برادرش گذشت.

رنگ موی عجیب فریبا نادری با آرایش غلیظ او سوژه شد (+عکس)

رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید وی را بـه سمت شیطنت ها و بازی هاي‌ پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی هاي‌ کودکانه در کوچه سپری شد.

 

رنگ موی عجیب فریبا نادری

ماجرای رنگ موی عجیب فریبا نادری در اینستاگرام بسیار سوژه شد او موی خودرا بـه صورت دو رنگ در اورد ودر اینستاگرام پست گذاشت و این دلیلی شد تا پیج اینستاگرام خودرا پرایوت کند . 

 

اخلاقیات جالب فریبا نادری

فریبا نادری انسان زودرنج، حساس،مهربان، آرام و احساساتی اسـت کـه مطابق سلیقه خودش زندگی می‌کند و حاضر نیست نقشی کـه مطابق میلش نیست را بـه هیچ وجه قبول کند و حتی در خرید لباس نیز سختگیر اسـت و مد برای او اهمیتی ندارد و ملاک اصلی او سلیقه شخصی اسـت.

رنگ موی عجیب فریبا نادری با آرایش غلیظ او سوژه شد (+عکس)

خانم بازیگر بـه رفت و آمد علاقه زیادی دارد و اهل رفت و آمد اسـت و یکی از مهم‌ترین دغدغه زندگی اش بچه هاي‌ فقیر اسـت کـه مجبورند کار کنند و شب را در خیابان سر کنند.

 

فریبا نادری بازیگر نقس پری سیما در فیلم ستایش 2 می‌‌گوید: درسال ۱۳۶۳ بـه دنیا آمدم، از بچگی عاشق بازیگری بودم و بزرگ‌ترین آرزویم این بود کـه جای قهرمان فیلم‌هایي کـه دوستشان دارم، قرار بگیرم.

 

اما پدر و مادرم مخالف بودند و سختگیری می کردند تا من بـه درس و مشقم بیشتر توجه داشته باشم. در دوران کودکی بسیار شیطون و بازیگوش بودم، از آنجایی کـه با برادرم حمید رابطه بسیار خوبی داشتم، تمام روز با او بازی میکردم و بـه همین خاطر شیطنت‌هایم هم پسرانه بود.

 

من حتی یک عروسک هم نداشتم و بهترین اسباب بازی من توپ «چهل تیکه» بود، یادم می آید کـه با بچه‌هاي‌ محل، کوچه را می‌بستیم و هفت سنگ یا فوتبال بازی میکردیم. ازدواج همواره بـه عنوان يكی از مهم‌ترين موضوعات مورد نظر جامعه ما مطرح بوده اسـت. با ازدواج موفق می توان آرامش واقعی را تجربه كرد و بـه رضايت حقيقی از زندگی دست يافت. فريبا نادری بازيگر جوان و توانا از خاطراتش در زندگی مشترك با مرحوم مسعود رسام و ازدواج‌هاي‌ امروزی می‌گويد.

 

عکس های فریبا نادری

در كنار مرحوم مسعود رسام زندگی عاشقانه‌اي داشتم و باوجود 27 سال تفاوت سنی هيچ وقت در زندگی با او خلائی حس نكردم. حتی كوچكترين سخنان او برای من آموزنده بودو اين بهترين خاطره‌ام از اوست كه هنوز هم حرف‌هاي‌ پرمحتوايش در خاطرم هست.

رنگ موی عجیب فریبا نادری با آرایش غلیظ او سوژه شد (+عکس)

رنگ موی عجیب فریبا نادری با آرایش غلیظ او سوژه شد (+عکس)

 

 

بررسی کارنامه بازیگری فریبا نادری

دریا کنار «آرش معیریان ۱۳۹۴»
سپید و سیاه
خائن کشی
شرط ازدواج
ساده دل
در راه خانه عروس
مشکل گیتی «بهرام کاظمی۱۳۹۴»
من و شارمین «بیژن شیر مرز ۱۳۹۴»
لامبورگینی «۱۳۹۵»
خائن کشی «مسعود کیمیایی ۱۴۰۰»

 

تلویزیون

مروارید سرخ
گل بارون‌زده
من و پوتی
یلدا
بزرگ مرد کوچک
غیرمحرمانه
سال هاي‌ مشروطه
فاکتور هشت
از یاد رفته
اسمان همیشه ابری نیست
مثل شیشه
راه طولانی
پنجره
چک برگشتی
میلیاردر
ستایش ۲
فاخته
سی و نه هفته
عشق تعطیل نیست
پرستاران «۱۳۹۵ علیرضا افخمی»
گمشدگان
ستایش ۳
از سرنوشت «۱ و ۲ و ۳»
بچه محل «فصل ۳»

 

فیلم ویدئویی

شرط ازدواج
یک بام ودوهوا
دل سپرده
دوباره عاشقی
شبهای شیراز
دوشارلاتان نادان
شترمرغ

 

 

نظر فریبا نادری در مورد همسرش

در ازدواج تنها عشق نبايد ملاک قرار گيرد. بعضی‌ها با عشق ازدواج می‌كنند اما بعد از مدتی وادار بـه جدايی میشوند.بستگی دارد. برخی برای فرار از محدوديت و تفكر خانواده‌هايشان تن بـه ازدواج می دهند و مثل يک زندانی بـه اين قضيه نگاه می‌كنند. زندانی زمانی كه می داند شرايط متعادلی بيرون از زندان می تواند داشته باشد یقیناً برای آزادی‌اش روز شماری می‌كند.

رنگ موی عجیب فریبا نادری با آرایش غلیظ او سوژه شد (+عکس)

چون بـه دنبال اسانی و آرامش اسـت. اما وقتی می داند نه عشق دارد، نه پول و نه كار مناسب؛ یقیناً ترجيح می دهد در زندان بماند. در ازدواج هم نمونه‌هاي‌ زيادی بوده‌اند كه پس از ازدواج، آرامش درونی‌شان بر هم خورده و بـه روزهای قبل از ازدواجشان غبطه خورده‌اند.

 

برترین سریال های فریبا نادری

سریال‌هاي‌ یلدا، من و پوتی، نقره ماهی، دور هفتم، گنگ خوابیده و فاکتور کارهایی اسـت کـه آماده پخش یا در نوبت پخش از تلویزیون قرار دارد. چند پیشنهاد سینمایی هم دارم کـه می خواهم خیلی حساب شده تصمیم بگیرم و ورودی بـه سینما داشته باشم کـه رضایت‌بخش باشد. اگر نقشی را دوست نداشته باشم، بـه هیچ وجه ان را قبول نمیکنم. من تمامی نقش‌هایي کـه در ان بازی کردم را دوست دارم.

 

انسان زودرنج، احساساتی، حساس و مهربان هستم، البته این را اطرافیانم می گویند. آرزو میکنم، شبی را همه ی مردم دنیا، آرام و بـه دور از دغدغه بخوابند و هیچ کودکی گوشه خیابان روی کارتن، شب را بـه صبح نرساند. زمانی کـه بچه‌هاي‌ فقیر را در خیابان می بینم، بغض می کنم. فقر این بچه‌ها علامت سوالی اسـت کـه همیشه در ذهن من باقی می‌‌ماند. بـه عنوان یک زن، طبق معمول پوشاکی را میخرم کـه مطابق سلیقه‌ام باشد و هیچوقت چیزی را صرفا بـه خاطر مد بودنش نخریده‌ام.

رنگ موی عجیب فریبا نادری با آرایش غلیظ او سوژه شد (+عکس)

اصولا آدم معاشرتی هستم و از ارتباط لذت میبرم، چرا کـه آدم‌ها را خیلی دوست دارم و برای احساسات‌شان ارزش زیادی قائلم، بـه همین خاطر هم بـه خانه‌مان زیاد مهمان می‌‌آید و هم زیاد مهمانی می روم و هردو حالت برایم خوشایند و بسیار لذت‌بخش اسـت.عاشق سفرم و از هر فرصتی برای مسافرت استفاده می کنم، عاشق طبیعت شمال کشور هستم بـه ویژه در پاییز و زمستان کـه زیبایی خارق‌العاده‌اي دارد.

 

سعی میکنم در کارهای خانه هیچوقت کم نگذارم. آشپزی شبیه بازیگری اسـت، اگر برای ان عشق و وقت صرف کنی، غذای شـما خوشمزه می شود.
بازی‌ام شاید خوب نباشد! «می خندد»؛ اما آشپز بسیار خوبی هستم، درست مثل مادرم. در میان بازیگران طنز، بازی یوسف تیموری و رضا شفیعی‌جم را خیلی می‌پسندم.

 

سوالات متداول 

 

فریبا نادری متولد چه سالی اسـت؟ 

او دهه ۶۰ می‌باشد و ۳۸ سال دارد. 

 

نام همسر فریبا نادری چیست ؟ 

مسعود رسام همسر اول او بودو همسر دوم او مهرداد طباطبایی میباشد.

 

شغل همسر فریبا نادری چیست؟

تاجر میباشد. 

 

پیج اینستاگرام فریبا نادری چیست؟

faribanaderi پیج و اکانت این بازیگر میباشد. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *