عکس ارسلان قاسمی و ترلان پروانه در بغل هم که بسیار جنجال به پا کرد

ارسلان قاسمی بازیگر محبوب و یکی از پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام است که نزدیک به یک دهه از شهرت او می گذرد. او از جمله کسانی بود که از سن کودکی وارد عرصه سینما و تلویزیون شد. یوسف پیامبر و در چشم باد از جمله مهم ترین و پررنگ ترین این سریال ها می باشد. ارسلان در طول دوران بازیگری خود حواشی هم داشته است. مهم ترین آن مربوط به رابطه با ترلان پروانه است که بعد ها آن را تکذیب کرد. حاشیه دیگر در مورد عشق زندگی اش بوده که نام دیبا صالحی مطرح شده است. در این مقاله در ابتدا در مورد او و کارهایش می پردازیم. در نهایت به حواشی او اشاره می کنیم. با ما همراه باشید.

ارسلان قاسمی کیست؟

ارسلان قاسمی کیست؟

ارسلان قاسمی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است که از سنین کودکی به بازیگری روی آورده است. او متولد 1 خرداد سال 1374 بوده و از سن 6 سالگی در مقابل دوربین قرار گرفته است. او دارای دو خواهر بزرگتر از خود است و تحصیلات دانشگاهی اش در رشته معماری می باشد. ارسلان قاسمی اولین بار در سریال یوسف پیامبر در نقش کودکی های بنیامین و دومین بار در سریال در چشم باد در نقش کودکی های بیژن بازی کرد.

ارسلان علاوه بر فعالیت های سینمایی خود در موسیقی هم فعال است. از او دو ترانه به نام های ای کاش و آفرین اخیرا منتشر شده است. تنظیم این آهنگ ها را محمد جواندر برعهده داشته است. او هم اکنون هم در سینما و هم در تلویزیون مشغول به کار است. هم اکنون در سریال یاور که از شبکه سه پخش می شود، ایفای نقش می کند. او در سریال شب های مافیا که از شبکه نمایش خانگی پخش می شود هم حضور دارد و به عنوان یکی از افراد این مسابقه با دیگر بازیگران و هنرمندان سینما مافیا بازی می کند.

همسر ارسلان قاسمی کیست؟

همسر ارسلان قاسمی کیست؟

ارسلان هم اکنون 26 ساله است و ازدواج نکرده است. در مورد او شایعه هایی در مورد ازدواجش با ترلان پروانه مطرح شده بود که از طرف هر دو نفر و خانواده هایشان تکذیب شد. او مدتی پیش، از عشق به یک نفر صحبت کرده بود که در فضای مجازی نام دیبا صالحی مطرح شد. با این حال نام ارسلان قاسمی هر موقع در فضای مجازی شنیده می شود، نام ترلان پروانه مطرح می شود. در قسمت بعد به ماجرای این دو و حواشی ایجاد شده می پردازیم.

ارسلان قاسمی و ترلان پروانه چه رابطه ای با هم دارند؟

ترلان پروانه بازیگر شیرازی متولد سال 1377 است. او با این سن کم خود بازی های زیادی را داشته است. خوش غیرت، پیله پرواز، زیر تیغ، ملکوت، ارمغان تاریکی، کوبار و … از جمله کار های او برای تلویزیون است. در سینما هم فیلم هایی مانند چپ دست، پاپیتال، به خاطر پونه، فراری، گشت ارشاد، آهوی پیشونی سفید و … داشته است. ترلان به واسطه تعدادی کار مشترک با ارسلان قاسمی، با او آشنا شده است. این آشنایی البته از سنین کودکی بوده است و هر دو از سن 6 سالگی کار خود را با هم در فیلم هایی شروع کرده اند.

حاشیه های ترلان پروانه و ارسلان قاسمی زمانی بیشتر شد که تصویر این دو در بغل هم در فضای مجازی پیچید. در ابتدا به نظر رسید این دو باهم ازدواج کرده اند در حالی که ماجرا چیز دیگری بود. مدتی بعد خانواده ترلان و مادرش رابطه بین او دو را تکذیب کرده و رابطه آن ها را تنها کاری می داند. ولی خب باید بدانید که این موضوع یکی از جنجالی ترین حاشیه های 2021 بوده و کسی نمی تواند منکر رابطه این دو بشود!

حاشیه های فضای مجازی برای ارسلان قاسمی کمتر شد اما هر روز حاشیه هایی برای ترلان ایجاد می شد. مدتی بعد رابطه او با فرشاد احمد زاده بازیکن پرسپولیس مطرح شد. با این حال خانم ترلان پروانه هم اکنون مجرد است و ازدواج نکرده است.

اینستاگرام ارسلان قاسمی چیست؟

اینستاگرام ارسلان قاسمی چیست؟

ارسلان قاسمی در فضای مجازی و مخصوصا اینستاگرام فعالیت دارد. آدرس اینستاگرام ارسلان قاسمی [email protected] است. او نزدیک به 850 هزار فالوور دارد و تاکنون 483 پست هم منتشر کرده است. ارسلان در اینستاگرام تصاویری از دوران کودکی و بازیگری خود، تصاویری از خانوده و مادرش و همچنین تبلیغات کار های خود را انجام می دهد.

فیلم لب دادن ترلان پروانه و ارسلان قاسمی چیست؟

فیلم لب دادن ترلان پروانه و ارسلان قاسمی چیست؟

برخلاف حاشیه هایی که در مورد فیلم و کلیپ لب دادن ترلان پروانه و ارسلان قاسمی پخش شده است، این موارد حقیقت ندارد. آن ها تنها یک بار در کنار هم دیده شده اند که احتمالا به خاطر کار و بازی بوده است.

فیلم های ارسلان قاسمی چیست؟

ارسلان قاسمی از سال 1381 شروع به بازیگری کرد. فعالیت او در عرصه های مختلف از جمله تئاتر، تلویزیون و سینما می باشد. اولین کار او در تلویزیون 101 راه برای ذله کردن پدر مادر ها بود که زیاد مورد استقبال قرار نگرفت. بعد از آن ارسلان با معرفی بهاره رهنما به مسعود جعفری جوزانی برای فیلم در چشم باد انتخاب شد. در آن زمان مادر ارسلان با خانم بهاره رهنما هم کلاس بوده است و این باعث آشنایی او با ارسلان و معرفی اش به کارگردان در چشم باد می شود.

دومین کار ارسلان در تلویزیون، یوسف پیامبر بود. هوش سیاه سومین فیلم بزرگی بود که او در آن کار کرد. بعد از آن کارهای دیگری از جمله فاصله ها، تا ثریا، هوش سیاه 2، سال های ابری، معمای شاه، آرام می گیریم، تعطیلات رویایی و یاور آخرین کار او می باشد.

ارسلان در سینما هم بسیار پرفروغ بوده است. اولین کار سینمایی او خاک سرد در سال 1384 بود. شام عروسی، جعبه موسیقی، رسوایی، آنچه مردان درباره زنان نمی دانند، اسید، ماه گرفتی، پیشونی سفید، تورنادو و اتومبیل از جمله کارهای سینمایی او است.

ارسلان در نمایش خانگی هم کار هایی را داشته است. خواب زده به کارگردانی سیروس مقدم در سال 1398 و نفوذ در سال 1391 از جمله کار های او است. مسابقه شب های مافیا نیز از دیگر برنامه هایی است که او در آن حضور داشته است. در تئاتر نیز او دو کار به نام های وصیت نامه خانم سارا و به علت ضیق مکان دارد.

درآمد ارسلان چقدر است؟

درآمد ارسلان چقدر است؟

ارسلان قاسمی با توجه به سن کمی که دارد، فیلم ها و سریال های زیادی را بازی کرده است. او در مدت 9 سالی که جلوی دوربین رفته نزدیک به 30 کار داشته است که نشان دهنده پرکاری او می باشد. بنابراین به نظر می رسد که او درآمد بالایی داشته باشد. البته این درآمد بالا به نسبت سن او می باشد. ممکن است بازیگری هم در سینما و تلویزیون باشد که با سن بیشتر درآمد یکسانی با ارسلان داشته باشد. لذا با توجه به حجم کاری بالا در کنار سن پایین ارسلان، به نظر می رسد او درآمد خوبی دارد.

حاشیه های این بازیگر سینما چیست؟

از حاشیه های ارسلان قاسمی به مهم ترین آن و رابطه با ترلان پروانه می توان اشاره کرد که در قسمت های قبل به آن اشاره کردیم. از دیگر حواشی که پیرامون او ایجاد شد به ماجرای ازدواجش می توان اشاره کرد. این حاشیه هم با توجه به اینکه او از یک عشق در زندگی اش صحبت کرده بود ایجاد شد. نام هایی از جمله دیبا صالحی مطرح شد ولی هنوز خبر موثقی در این مورد به بیرون درز نکرده است.

آخرین مصاحبه ارسلان قاسمی در مورد چه بود؟

ارسلان قاسمی در آخرین مصاحبه ای که داشته است، به سوالات زیادی پیرامون خود پاسخ داده است. او در مورد دوران کودکی خود می گوید که کودکی نکرده است. از ابتدا با افراد بزرگتر از خود بوده است و کمتر با هم سن و سال های خود همبازی شده است. او در سریال در چشم باد همراه با 30 الی 40 بازیگر به مدت سه سال بازی کرده که این نشان دهنده گذشتن دوران کودکی اش با افراد بزرگ تر از خود است.

او در مورد اینکه چرا در دانشگاه هنر نخوانده است می گوید که زبان را خوب بلد بوده و به کامپیوتر هم علاقه مند بوده است. با این حال هم اکنون در کلاس های آقای ایرج راد و افشین هاشمی شرکت می کند. ارسلان در مورد بهره وری او از چهره اش برای کشیده شدن به سمت بازیگری می گوید که در ابتدا چهره عامل موثری بود. اما در سینما و تلویزیون با داشتن چهره خوب نمی توانید ماندگار باشید. به همین دلیل تمام سعی من در هنر نشان دادن توانایی بازیگری است. او در نهایت در مورد آرزوی خود می گوید دوست دارد در خارج از ایران هم بازی کند. او خود را به هیچ چیزی محدود نکرده و سقف آرزویی را برای خود ندارد.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. ارسلان قاسمی کیست؟

    ارسلان قاسمی از جمله بازیگرهای جوان سینما و تلویزیون است که از دوران کودکی و 6 سالگی وارد این عرصه شده است.

  2. فیلم ها و سریال های ارسلان قاسمی چیست؟

    از سریال های او به درچشم باد، یوسف پیامبر، هوش سیاه و … و از فیلم های او به پیشونی سفید، رسوایی، جعبه موسیقی، تورنادو و … می توان اشاره کرد.

  3. ماجرای رابطه ترلان پروانه و ارسلان قاسمی چیست؟

    ارسلان قاسمی با ترلان پروانه از همان سنین کودکی هم بازی بوده و در فیلم و سریال هایی با هم بازی کرده بودند. این باعث ایجاد رابطه بین آن ها شده بود.

  4. همسر ارسلان قاسمی کیست؟

    از ترلان پروانه به عنوان همسر او نام برده شده که توسط هر دو نفر تکذیب شد. ارسلان در مصاحبه ای از یک عشق صحبت کرده بود که نام دیبا صالحی مطرح شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *