آدریانا چچیک Adriana Chechik پورن استار + عکس های سکسی

آدریانا چچیک Adriana Chechik کیست؟ | بیوگرافی پورن استار محبوب پورن هاب (18+)

معرفی آدریانا چچیک Adriana Chechik پورن استار

آدریانا چچیک Adriana Chechik یکی از بازیگران فیلم های‌ بزرگسال اسـت که با اندام خوبی که دارد توانسته در تمام دنیا بسیار محبوبیت کسب کند در ادامه با بیوگرافی پورن استار محبوب پورن هاب سایت هاتم بت را دنبال کنید.

عکس های لخت ریحانه پارسا +۱۸

آدریانا چچیک Adriana Chechik کیست؟ | بیوگرافی پورن استار محبوب پورن هاب (18+)

بیوگرافی پورن استار محبوب پورن هاب

بیوگرافی آدریانا چچیک 

آدریانا چچیک متولد ۴ نوامبر ۱۹۹۱ می باشد. او با نام اصلی دزاره کریستینا چارلز بازیگر پورنوگرافی اهل ایالات متحده آمریکا اسـت. چچیک در پرورشگاه خانگی «foster house» بزرگ شد. تبار او انگلیسی، روسی و صربی اسـت. او از دبیرستان اخراج شد، پس از این که جی‌ ای‌ دی خود را دریافت کرد و متعاقباً تبدیل به یک استریپر شد.آدریانا چچیک Adriana Chechik کیست؟ | بیوگرافی پورن استار محبوب پورن هاب (18+)

عکس های سکسی

علاقه ی آدریانا به کاباره 

او قبل از ورودش به پورن، به‌عنوان یک استریپر در کاباره اسکارلت واقع در هالاندیل بیچ فلوریدا، رقص لخت انجام می‌داد. او در سال ۲۰۱۳ پا به صنعت فیلم‌های‌ بزرگسالان نهاد. نام هنری خود از کارگردان فیلم‌های‌ ترسناک یعنی دیوید چچیک گرفته اسـت. در مه ۲۰۱۳، او با اروتیک اینترتِینمِنت قراردادی یکساله امضا کرد.

اولین رابطه جنسی آدریانا چچیک کی بود؟ 

چچیک ادعا دارد که قبل از ورود به صنعت فیلم‌های‌ بزرگسالان، تنها با یک مرد رابطه داشته اسـت. چچیک اولین گنگ بنگ خود را در «این اولین بارم هست… داستان یه گنگ بنگ» که در ۷ نوامبر ۲۰۱۳ اکران شد، بازی کرد.آدریانا چچیک Adriana Chechik کیست؟ | بیوگرافی پورن استار محبوب پورن هاب (18+)

در ۵ سپتامبر ۲۰۱۴، او وبسایت خود را بروی شبکه چِری پیمپز راه‌اندازی کرد. چچیک در ۱۲ اوت سال ۲۰۱۴ در شوی هاوارد اسـتِرن حضور یافت.آدریانا چچیک که در پرورشگاه زندگی می کرد.

محیا دهقانی کیست؟

در سنین کودکی به فرزندی پذیرفته شد نام اصلی او ناشناخته بود و همانگونه که خودش هم می گوید، اجداد وی میتوانند روسی، صربی و انگلیسی باشند. آدریانا چچیک، نام مستعاری اسـت که او هنگام شروع به فیلمبرداری برای فیلم های‌ پورنوگرافی به کار برد. نام دوم در زبان ترکی به معنی «گل» اسـت.آدریانا چچیک Adriana Chechik کیست؟ | بیوگرافی پورن استار محبوب پورن هاب (18+)

مدرک نحصیلی آدریانا چچیک 

آدریانا یک دانشجو کوشا بود و برای تحصیل در رشته شیمی وارد دانشگاه درکسل شد. به دنبال توصیه دوستش، او خودش را به عنوان یک رقصنده استریپ امتحان کرد و در Scarelett’s Cabaret در فلوریدا استخدام شد.

بهترین فیلم های آدریانا چچیک

۲۰۱۳= This Is My First…

۲۰۱۳= Road Queen 27

۲۰۱۳= Oil Overload 10

۲۰۱۴= Cuties 6

۲۰۱۵= Pretty Sloppy 6

قرارهای ملاقات آدریانا چچیک 

آدریانا اولین رابطه جنسی خود را با دوست پسرش در ۱۸ سالگی انجام داد. این اتفاق قبل از ورود او به صنعت پورنو رخ داده بود. همانگونه که این بازیگر در گفت‌وگو های‌ خود اعتراف کرد، او قبل از آن رابطه های‌ جنسی زیادی نیز انجام داده بود که عده ای از آن ها با دختران بود. اکنون، چچیک زندگی آزاد دارد و با چندین مرد در سنین مختلف قرار ملاقات می گذارد.آدریانا چچیک Adriana Chechik کیست؟ | بیوگرافی پورن استار محبوب پورن هاب (18+)

علاقه بـه کلاه گیس و رنگ مو هاي متفاوت

این بازیگر به طور مکرر رنگ مو های خود را تغییر می دهد. او عاشق رنگ های‌ تیره اسـت اما گاهی اوقات برای تغییر رنگش بلوند می شود. از سال ۲۰۱۸ که وارد شبکه های‌ اجتماعی شد، هواداران او میتوانند مدل موی مد روز او را ببینند. علاوه بر این، آدریانا عاشق کلاه گیس اسـت.آدریانا چچیک Adriana Chechik کیست؟ | بیوگرافی پورن استار محبوب پورن هاب (18+)

سرگرمی های آدریانا چچیک

مسافرت یکی از سرگرمی های‌ چچیک اسـت. علایق او دقیقاً مانند بقیه همسالان خود میباشد: او به سینما، کافه و کلوپ میرود، در مهمانی ها شرکت میکند، به موسیقی مدرن گوش میدهد و بازی های‌ رایانه ای انجام میدهد. این ستاره تصاویر را در بسیاری از شبکه های‌ اجتماعی به اشتراک میگذارد از جمله در اینستاگرام، فیس بوک، توییتر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *