بازی یوونتوس و سالرنیتانا سری آ ایتالیا + فرم پیش بینی

بازی یوونتوس و سالرنیتانا سری آ ایتالیا + فرم پیش بینی

در بازی یوونتوس و سالرنیتانا می رسیم کـه شـما با شرط روی تیم مد نظر نسبت بـه امار ها و انالیز ها میتونید یک سود خفن ببرید در ادامه با فرم پیشبینی یوونتوس و سالرنیتانا سری آ ایتالیا  سایت برترین بت را دنبال کنید .

 

شرط بندی بازی یوونتوس و سالرنیتانا

Salernitana می‌تواند با شکست یوونتوس در سری آ در عصر روز سه شنبه، در جدول جهش کند.بازدیدکنندگان پس از کسر 15 امتیاز در ماه گذشته بـه دلیل بی نظمی هاي‌ مالی، سفر بـه سالرنو را در رده سیزدهم قرار خواهند داد.

بازی یوونتوس و سالرنیتانا سری آ ایتالیا + فرم پیش بینی

 

امار تیم سالرنیتانا در سری آ 

فدریکو بونازولی از سالرنیتانا نخستین گل خودرا با امیل بوهینن در 4 ژانویه 2023 بـه ثمر رساند.سالرنیتانا از جام جهانی با کسب تنها یک امتیاز از چهار مسابقه کـه شامل شکست 8-2 در مقابل آتالانتا بود، بازگشت، اما شاگردان دیوید نیکولا در آخر هفته گذشته موفق شدند با نتیجه 2-1 در خارج از خانه بـه لچه پیروز شوند.

 

I Granata در همان ابتدای بازی با دو گل در Stadio Comunale Via del Mare با ضربه هاي‌ Boulaye Dia و Tonny Vilhena در 20 دقیقه ابتدایی بـه برتری رسید، اما انها با یک بازگشت از میزبان مواجه شدند، پس از این کـه Gabriel Strefezza تنها سه دقیقه بعد یک گل را بـه عقب کشید.

 

با این حال، سالرنیتانا اعصاب خودرا برای کسب سه امتیاز مهم حفظ کرد، کـه انها رابا هشت امتیاز از هلاس ورونا در منطقه سقوط فاصله داد. اگر ورونا در عصر دوشنبه نتیجه مثبتی مقابل لاتزیو کسب کند، میتوان این فاصله را کاهش داد، اما در هر صورت یک نتیجه سالم باقی خواهد ماند.نیکولا با کسب یک امتیاز خارج از خانه مقابل یوونتوس در اوایل فصل پس از تساوی بحث برانگیز 2-2؛ شانس تیمش برای انباشته کردن بدبختی برای حریفان خود در روز سه شنبه را درنظر می‌گیرد.

بازی یوونتوس و سالرنیتانا سری آ ایتالیا + فرم پیش بینی

امار تیم یوونتوس در سری آ‌

در واقع، یوونتوس کـه از زمانی کـه از کسر امتیازات سنگین خود مطلع شد، تنها یک امتیاز از سه مسابقه کسب کرده، تبدیل بـه فصلی برای فراموشی شده اسـت.باشگاه بـه این تصمیم اعتراض کرده اسـت و ممکن اسـت با توجه بـه ماهیت بی سابقه ان کاهش یابد، اما بـه نظر می‌رسد شانس آن ها برای راهیابی بـه لیگ قهرمانان اروپا از طریق لیگ پس از باخت 2-0 در خانه مقابل مونزا ضعیف اسـت. آخر هفته گذشته

 

با این حال، شاگردان ماسیمیلیانو آلگری همان‌ گونه در لیگ اروپا و کوپا ایتالیا تلاش می‌کنند، با تساوی دو بازی مقابل نانت در بازی اول کـه این ماه در انتظار آنهاست تا در نیمه نهایی جام داخلی ایتالیا در آوریل بـه مصاف اینترمیلان بروند. .

 

بـه این ترتیب، آلگری ممکن اسـت ان رقابت ها را بالاتر از لیگ در اولویت قرار دهد، بـه ویژه با برنده هاي‌ لیگ اروپا کـه بـه طور خودکار بـه لیگ قهرمانان فصل آینده راه پیدا می‌کنند. گفته می‌شود، این بازیکن 55 ساله میـــخواهد اعتماد بـه نفس خودرا با بازگشت هر چه سریع تر بـه مسیرهای پیروزی در سری آ افزایش دهد.

 

امار بازی های گذشته سالرنیتانا

در سه تقابل رودررو بین دو تیم، یوونتوس دو برد و یک تساوی کسب کرده اسـت. بولای دیا، ملی پوش سنگالی، 12 گل در 15 شروع لیگ برای سالرنیتانا بـه ثمر رسانده اسـت. آرکادیوش میلیک مهاجم لهستانی و دوسان ولاوویچ مهاجم صربستانی هردو گلزنی کرده اند. شش گل در لیگ در 10 شروع برای یوونتوس. آدرین رابیو، هافبک فرانسوی، 5 گل در 15 شروع لیگ برای یوونتوس بـه ثمر رسانده اسـت. فیلیپ کوستیچ، وینگر صربستانی، 6 گل در 18 شروع لیگ برای یوونتوس داشته اسـت.

بازی یوونتوس و سالرنیتانا سری آ ایتالیا + فرم پیش بینی

یوونتوس میبرد یا سالرنیتانا؟

سالرنیتانا در حال حاضر در رده شانزدهم لیگ قرار دارد و یکی از پنج بازی اخیر خود در لیگ رابا پیروزی پشت سر گذاشته اسـت. انها هشت امتیاز از هلاس ورونای رده هجدهم جلوتر هستند، بنابر این فاصله انها رابا نقاط سقوط حفظ کنید. با این حال، شکل فعلی آن ها نشان دهنده اعتماد نیست.

 

افرادی مانند آنتونیو کاندروا و فدریکو فازیو از کهنه سربازان باتجربه سری آ هستند، در حالی کـه مهاجم بولای دیا بیشترین گل هاي‌ لیگ را تا کنون برای سالرنیتانا بـه ثمر رسانده اسـت. انها گیلرمو اوچوا دروازه بان مکزیکی را در ژانویه بـه تیم اضافه کردند و امیدوارند کـه این ملی پوش مکزیکی فرم جام جهانی خودرا در سطح باشگاهی تکرار کند.

 

از سوی دیگر، یوونتوس در رده سیزدهم لیگ قرار دارد و ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تیم اعتراف کرده اسـت کـه اگر اوضاع بهتر نشود، ممکن اسـت درگیر یک جنگ سقوط باشد. یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌هاي‌ ایتالیا در حال حاضر در بحران اسـت و اگر می خواهند بـه نوعی جواز حضور در اروپا را تضمین کنند، باید فرم لیگ خودرا بـه شدت التیام بخشند.

بازی یوونتوس و سالرنیتانا سری آ ایتالیا + فرم پیش بینی

بررسی بازیکنان مصدومان سالرنیتانا و یوونتوس

در حال حاضر اولویت یوونتوس باید برد در بازی ها باشد. ترس آلگری از جنگ سقوط ممکن اسـت کمی اغراق آمیز باشد، اما مطمئناً غیرممکن نیست. تابستان شاهد تغییرات بزرگی خواهد بودو دوسان ولاوویچ، کـه مسلماً ارزشمندترین دارایی باشگاه اسـت، با جدایی مرتبط اسـت. بازیکنانی مانند پل پوگبا، آنخل دی ماریا، لئاندرو پاردس و آدرین رابیو همگی میتوانند این تیم را ترک کنند.

 

غایبان اضافی عبارتند از پاسکواله مازوکی و جولیو ماگیوره کـه مدتی اسـت از میادین دور بوده اند. نیکولا می‌تواند فرم تیمش را کـه با 4-3-3 هجومی بازی کرده اسـت حفظ کند. گیلرمو اوچوا کهنه کار مکزیکی در دروازه باقی خواهد ماند و بـه فرم خوب خود از زمان امضای قرارداد با این باشگاه ادامه خواهد داد.

بازی یوونتوس و سالرنیتانا سری آ ایتالیا + فرم پیش بینی

یک چهار مدافع جلوتر از دروازه بان مکزیکی در جای خود باقی میماند. ویلیام تروست-اکونگ و دیلن برون همکاری دفاعی مرکزی خودرا حفظ خواهند کرد، در حالی کـه جونیور سامبیا و دوماگوج براداریچ بـه عنوان مدافعان کناری در هردو جناح.

 

امیل بوهینن خط هافبک را از نقش هلدینگ هدایت خواهد کرد و لاسانا کولیبالی و تونی ویلنا را در دو طرف خواهد داشت. آنتونیو کاندروا و بولای دیا کهنه کار از کناره ها برای مهاجم مرکزی کریستوف پیاتک حمایت خواهند کرد.

بازی یوونتوس و سالرنیتانا سری آ ایتالیا + فرم پیش بینی

ترکیب احتمالی «4-3-3»

– اوچوا; Sambia، Troost-Ekong، Bronn، Bradaric; کولیبالی، بوهینن، ویلنا؛ کاندروا، پیاتک، دیا

 

بازیکنان کلیدی یوونتوس

یوونتوس بدون لئوناردو بونوچی، آرکادیوش میلیک، پل پوگبا و کایو خورخه باوجود مهلتی با فهرست طولانی از ستارگان مصدوم سفر خواهد کرد. پس از قهرمانی در کوپا ایتالیا، ماسیمیلیانو آلگری باید تغییرات لازم را در ترکیب ایجاد کند و وویچیچ شچینی قرار اسـت جای گزین ماتیا پرین شود.برای انجام اینکار می توان بـه سه بازیکن دفاعی متشکل از دانیلو، گلیسون برمر و الکس ساندرو اعتماد کرد. فیلیپ کوستیچ باید نقش وینگر چپ را بر عهده بگیرد، در حالی کـه بازگشت اخیر خوان کوادرادو باید وی را در بال راست پیدا کند.

بازی یوونتوس و سالرنیتانا سری آ ایتالیا + فرم پیش بینی

مانوئل لوکاتلی در نقش هافبک هلدینگ با نیکولو فاگیولی و آدرین رابیو در هردو طرف این ملی پوش ایتالیایی، جای وی را بـه عهده خواهد گرفت.دوسان ولاوویچ باید خط حمله یوونتوس را رهبری کند، زیرا آلگری ممکن اسـت ترجیح دهد با چیزی غیر از آنخل دی ماریا در خط حمله شروع کند. فدریکو کیزا در عوض باید درکنار صربستانی در خط مقدم دو طرفه برای بیانکونری کار کند.

 

ترکیب احتمالی

«3-5-2» – Szczesny; دانیلو، برمر، ساندرو؛ کوادرادو، فاگیولی، لوکاتلی، رابیوت، کوستیچ؛ ولاوویچ، کیزا

 

آمارهای کلیدی

یوونتوس در 4 بازی اخیر خود در سری آ بدون برد بوده اسـت.

یوونتوس در 3 بازی اخیر خود «سری آ» حداقل 2 گل دریافت کرده اسـت.

یوونتوس در 3 بازی اخیر خود مقابل سالرنیتانا در تمامی رقابت ها حداقل 2 گل زده اسـت.

سالرنیتانا با پیروزی مقابل لچه بـه 7 بازی بدون برد پایان داد.

Salernitana میتواند با یک برد بالاتر از یوونتوس در جدول رده بندی قرار گیرد.

 

سالرنیتانا 1-2 یوونتوس

بازی یوونتوس و سالرنیتانا سری آ ایتالیا + فرم پیش بینی

ورود به سایت معتبر پیش بینی فوتبال

یوونتوس برای بازگشت بـه سری آ و شروع تلاش خود بـه سمت یک مکان غیرمحتمل اروپایی بـه یک بازی نیاز دارد. بازی سالرنیتانا در زمان خوبی برای بیانکونری ها خواهد بود، زیرا آلگری برای پیروزی مقابل مبارزان زاویه میگیرد.سالرنیتانا کمی شتاب در سمت خود دارد، اما آن قدر نیست کـه خطر غول مجروح مانند یوونتوس را خنثی کند. بازی میتواند پیچ و خم داشته باشد برای ورود بـه سایت معتبر کافیست کـه بر روی لینک پایین صفحه کلیک فرمایید. 

 

https://www.sportskeeda.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *