راهنمای بازی کلش آف کلموت + ترفند و قوانین لازم (CLASH OF CAMELOT)

راهنمای بازی کلش آف کلموت + ترفند و قوانین لازم (CLASH OF CAMELOT)

CLASH OF CAMELOT کلش اف کملوت جزو بازی هاي‌ محبوب اسلات پولساز و بسیار پرهیجانی اسـت کـه بونوس دلاری هم دارد در ادامه با راهنمای بازی پولساز کلش آف کلموت + ترفند و قوانین لازم «CLASH OF CAMELOT» سایت برترین بت را دنبال کنید. 

 

معرفی و امکانات بازی کلش اف کلموت

اگر تا بـه حال میخواستید از یک رویارویی حماسی بین شاه آرتور و دشمن شمشیرش موردرد لذت ببرید «ودر این فرآیند مقداری پول بـه دست آورید»؛ اکنون می توانید. نسخه جدید Play’n Go شـما را بـه پادشاهی افسانه اي Camelot می‌برد. بـه نظر می‌رسد شوالیه هاي‌ میز گرد در تعطیلات هستند – فقط آرتور و موردر برای سرگرمی در اطراف هستند.

راهنمای بازی کلش آف کلموت + ترفند و قوانین لازم (CLASH OF CAMELOT)

بازی Clash of Camelot گرافیک سطح بالایی، ویژگی‌هاي‌ سرگرم‌کننده و شانس‌هاي‌ زیادی برای برنده شدن چند برابر پرداخت‌هاي‌ عظیم ارائه می دهد. آن گونه اسـت کـه ما این اسلات آنلاین را حداقل در چند کلمه خلاصه میکنیم. اگر بـه دنبال جزئیات بیشتر هستید، بـه خواندن بررسی Clash of Camelot ما ادامه دهید.

 

نگاه کلی به سبک بازی کلش آف کلموت

برای انجام بازی پایه، تنها کاری کـه باید انجام دهید این اسـت کـه ان را روشن کنید و سهام خودرا از پایین انتخاب کنید. بازی‌هاي‌ Play’n Go طیف گسترده‌اي از شرط‌بندی‌ها را می‌پذیرند کـه فقط از 0.10 دلار شروع می شود.از ان بـه بعد، بـه سادگی دکمه چرخش را فشار دهید و بـه بهترینها امیدوار باشید. همچنین می توانید دکمه Space را برای انیمیشن ها و گیم پلی سریع تر نگه دارید.

 

برای برنده شدن در بازی Clash of Camelot، تنها کاری کـه باید انجام دهید این اسـت کـه سه یا چند علامت مطابق در یکی از 20 خط پرداخت بازی را بزنید. همه ی ترکیب هاي‌ برنده از سمت چپ ترین حلقه شروع می شوند و از چپ بـه راست می‌روند. نکته مهم، تعداد خطوط برنده احتمالی 20 اسـت.گوشت واقعی بازی اسلات Clash of Camelot در ویژگی ها و نمادهای خاص پنهان شده اسـت. برای توضیح کامل نحوه عملکرد ان ها کمی بـه پایین بروید.

 

اصطلاحات و نمادهای کلش آف کلموت

1گزینه Bravery برای چرخش‌هاي‌ رایگان «محدوده‌اي» از نتایج احتمالی دارد. انها میتوانند تا حدودی بدتر یا تا حدودی بهتر از کلیک کردن بر روی یکی از بنرهای دیگر باشند.2 کـه گفته شد، سه گزینه باقیمانده از نظر RTP کمابیش یکسان هستند. بدیهی اسـت، هرچند، هرچه ضریب بزرگ‌تر باشد، چرخش هاي‌ کمتری دریافت می‌کنید، بنابر این نوسانات افزایش می‌یابد.3Wilds همیشه در طول چرخش رایگان با ضریب چند برابری همراه اسـت.

راهنمای بازی کلش آف کلموت + ترفند و قوانین لازم (CLASH OF CAMELOT)

دو ویژگی خاص در اسلات‌هاي‌ Clash of Camelot همیشه فعال هستند – ضرب‌کننده و وحشی.وایلدها می‌توانند جای گزین هر نوع سمبل دیگری شوند، همانگونه کـه طبق معمولً انجام می‌دهند. با این حال، تاج در بالای قرقره ها ممکن اسـت بـه طور تصادفی یک ضریب از 2x تا 100x را نشان دهد. اگر این اتفاق بیفتد، هر Wilds کـه در ان چرخش ضربه میزنید با ضریب انتخابی همراه اسـت. این ضریب در هر چرخش رایگان نیز بـه صورت تصادفی انتخاب می شود.

 

آرتور و موردرد نیز نمادهای خاصی هستند کـه فقط میتوانند در حلقه هاي‌ 1 و 5 ظاهر شوند. ثانیاً؛ اگر آرتور و موردرد هردو دریک رول ظاهر شوند، ان‌ها پخش می شوند تا کل حلقه را پوشش دهند و یک دور جایزه اسپین رایگان شروع میشود.

 

چرخش هاي‌ رایگان Clash of Camelot با شمشیربازی آرتور و موردرد شروع می شود. هر بار کـه شمشیرهای آن ها باهم برخورد می‌کنند، یک وحشی دریک موقعیت روی قرقره ها ظاهر می شود. بلافاصله با وحشی جای گزین می شود.

 

این می‌تواند تا 9 بار اتفاق بیفتد کـه اساساً کل صفحه را در Wilds پوشش می دهد. همراه با این واقعیت کـه Wilds همیشه در طول چرخش رایگان دارای چند برابر اسـت، این میتواند نخستین چرخش رایگان را بسیار سودآور کند.علاوه بر این، می توانید دور چرخش رایگان را کمی سفارشی کنید. شـما سه گزینه با نوسانات متفاوت دارید:

 

5 چرخش با ضریب 10 برابری

10 چرخش با ضریب 5 برابر

25 چرخش با ضریب 2 برابری

 

گزینه چهارم این اسـت کـه بر روی Bravery کلیک کنید. این گزینه بـه طور کلی ضعیف تر اسـت، اما احتمالاً میتواند ضریب هایي تا 100 برابر بدهد. می توانید فهرست کامل نتایج احتمالی را در پانل اطلاعات پیدا کنید.

 

درگاه پرداختی در کلش آف کلموت

Clash of Camelot با تکیه شدید بر ویژگی ها و چند برابر کننده هاي‌ خاص، یک بازی بسیار فرار اسـت. این پتانسیل زیادی برای سود با حداکثر برد تا 35000 برابر شرط شـما دارد اگر چه نرخ ضربه نسبتاً پایین اسـت. مهمتر از ان؛ چرخش هاي‌ رایگان در بازی Clash of Camelot توسط Play’n Go بسیار سخت اسـت و شـما اغلب آن ها را نخواهید دید.

 

راهنمای بازی کلش آف کلموت + ترفند و قوانین لازم (CLASH OF CAMELOT)

نمادهای کارت «و T» کم پرداخت هستند، بـه این معنی کـه فقط برای پوشش دادن سهام خود باید شماره 5 را بزنید. حلقه ها و جواهرات مختلف از نظر بازدهی متوسط بـه بالا هستند.همه ی این‌ها بـه نرخ RTP قوی 96.28٪ می‌رسد. این یک بازی پیشگام از نظر ارزش نیست، اما بـه اندازه کافی با اکثر رقبا مقایسه می شود.

 

مزایا و معایب اسلات کلش آف کلموت

بازی Clash of Camelot یک نسخه قوی اسـت، اما بیشتر توسط موضوع انجام می شود. باید بگوییم کـه دیدن وحشی‌ها در هنگام برخورد شمشیرهای شخصیت‌ها بسیار عالی اسـت! بازی مملو از جزئیات کوچکی از این دست اسـت کـه بـه ان کمک میکند تا بـه ان جان ببخشد.

 

راهنمای بازی کلش آف کلموت + ترفند و قوانین لازم (CLASH OF CAMELOT)

 

اگر چه بـه عنوان یک بازی اسلات آنلاین، نوآورانه نیست. این واقعاً بزرگ‌ترین عیب ان اسـت – چیزهای زیادی وجود ندارد کـه ان را از صدها بازی دیگر متمایز کند. بـه خصوص با توجه بـه این رویکرد اسلات هاي‌ فرار با ویژگی هاي‌ بزرگ و چشمگیر چرخش رایگان اینروزها بسیار رایج اسـت.

 

گفته می شود، Play’n Go بـه طرز شگفت انگیزی خوش ساخت و جذاب اسـت. این بـه هیچ عنوان تغییر دهنده بازی نیست، اما ارزش یک یا دو جلسه اسلات آنلاین را دارد.

 

راهنمای بازی کلش آف کلموت + ترفند و قوانین لازم (CLASH OF CAMELOT)

میتوانید پیش از ان کـه بـه صورت واقعی بازی کنید، در خصوص بازی‌ها کمی مطالعه داشته باشید تا با ماهیت آن ها آشنا شوید و طریقه بازی را تا حدودی یاد بگیرید و یا این‌که اگر با طریقه بازی‌ها تا حدودی آشنا هستید با مبلغ بسیار کم شروع بـه انجام بازی ها کنید و پس از چند بار قطعا متوجه خواهید بود کـه بازی مورد علاقه‌اتان کدامیک خواهد بود برای ورود بـه سایت معتبر کافیست کـه بر روی لینک پایین صفحه کلیک فرمایید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *