ضربات بد در پوکر چیست؟

ضربات بد در پوکر چیست؟ | راهنمایی چالش های بازی پوکر و جنگیدن با برد

پوکر چالش هاي‌ خاص خودرا دارد و ضربات بد در پوکر بسیار ضربات خود و بد دارد در ادامه با ضربات بد در پوکر چیست؟ | راهنمایی چالش هاي‌ بازی پوکر و جنگیدن با برد سایت برترین بت را دنبال کنید. 

 

 غلبه بر ضربات بد در پوکر آنلاین چیست ؟

زمانی مشهور از مایک تایسون نقل شده اسـت کـه میگوید: «هرکسی برنامه‌اي دارد تا زمانی کـه مشت بـه دهانش بخورد» و ضربات بد در پوکر می تواند بسیار شبیه گرفتن یک مشت توپی بـه صورت باشد، زیرا میتواند باعث ویرانی شـما شود. برنامه ها اما نگران نباشید، زیرا کارشناس پوکر TheSportsGeek، جیسون گری، 5 نکته برتر خودرا در مورد نحوه غلبه بر ضربات بد پوکر بـه شـما ارائه می دهد.

 

ضربات بد در پوکر چیست؟ | راهنمایی چالش های بازی پوکر و جنگیدن با برد

جیسون از اوایل دهه 2000 بخشی از جامعه پوکر لاس وگاس بوده اسـت و با اسطوره‌هاي‌ پوکر مانند دویل برانسون، فیل آیوی، دنیل نگرینو و البته چیپ ریس بازی کرده یا با آن ها کار کرده اسـت. این نکات بد بیت پوکر از یک متخصص واقعی صنعت پوکر اسـت، و شـما نمی‌خواهید ان را از دست بدهید!

 

این نخستین نکته بد بیت پوکر، یکی از نگرانی هاي‌ شخصی من اسـت. اینروزها، بـه نظر میرسد هر بار کـه کسی دست خودرا بـه عنوان یک مورد علاقه از دست می دهد، سعی می کند ان را بـه عنوان یک ضربه بد ادعا کند. اما این بـه سادگی درست نیست، زیرا بازیکنان پوکر همیشه نمیدانند کـه آمار چگونه کار می کند.

 

وقتی 60 درصد طرفدار مقابل رقیب خود هستید، بـه این معنی اسـت کـه انها قرار اسـت در 40 درصد مواقع پیروز شوند! بله، شـما بهترین‌ها را دارید، اما وقتی انها برنده میشوند، این یک شانس دیوانه‌کننده نیست، بلکه فقط واریانس کوتاه‌مدت اسـت کـه ریاضیات بلندمدت را انجام میدهد.

 

حالا، اگر با یک بیرونی وحشیانه بـه حباب یک تورنمنت بزرگ یا چیزی شبیه بـه ان ضربه بخورید، مسلماً بـه عنوان یک ضربه بد پوکر بـه حساب می‌آید. اما اگر یک ورق سکه را در جایی کـه فقط کمی جلوتر بودید از دست دادید، از تلاش برای تظاهر بـه ضرب و شتم ترسناک دست بردارید، در حالی کـه، در واقعیت، نسبتاً استاندارد بود. نخستین قدم برای پیش گیری از ضربات بد در میز پوکر این اسـت کـه مطمئن شوید واقعاً متوجه شده اید کـه کدام ضربه ها واقعاً بد هستند.

 

ضربات بد در پوکر چیست؟ | راهنمایی چالش های بازی پوکر و جنگیدن با برد

این نکته بد ضرب بعدی پوکر نکته اي اسـت کـه مطمئناً گفتن ان راحت تر از انجام ان اسـت. اگر می‌خواهید در درازمدت در بازی پوکر برنده شوید، باید راه هایي برای پیشگیری از رفتن بـه تیلت پیدا کنید.

 

TILT چیست؟

پوکر مدت زیادی اسـت کـه وجود داشته اسـت، ودر طول سال‌ها، تعداد زیادی از زبان هاي‌ رنگارنگ خاص پوکر پدیدار شده اسـت. اصطلاح going on tilt یکی از ان اصطلاحات پوکر اسـت و منشأ ان را مدیون شوق شیطان پین بال در دهه 1970 اسـت.

ضربات بد در پوکر چیست؟ | راهنمایی چالش های بازی پوکر و جنگیدن با برد

 

پین بال برای مدتی داغ‌ترین بازی در اطراف بود، و وقتی بازیکنان سعی می کردند روی دستگاه برتری پیدا کنند، دستگاه را بـه یک جهت کج میکردند تا توپ را دستکاری کنند. با این حال، سازندگان بازی بـه سرعت بـه این ترفند پی بردند، و زمانی کـه ماشینی کج میشد، منجمد می ‌شد و تمام بازی متوقف می ‌شد.

 

کج کردن روی میز پوکر بسیار شبیه اسـت، زیرا زمانی کـه بازیکن در حالت شیب قرار می گیرد، نمیتواند بـه وضوح ببیند یا خوب بازی کند و اساساً تمام بازی‌ها متوقف می شود. بـه طور خلاصه، وقتی یک بازیکن پوکر روی تیلت میرود، از اتفاقی کـه افتاده آن قدر ناراحت یا خشمگین می شود کـه اساساً فقط پول خودرا می دهد.

 

ضربات بد در پوکر چیست؟ | راهنمایی چالش های بازی پوکر و جنگیدن با برد

 

اگر نتوانید جلوی خودرا بگیرید کـه هر بار کـه اتفاق بدی در میز پوکر رخ می دهد، روی تیلت انجام دهید، هرگز برنده نخواهید بود. اجتناب از شیب برای موفقیت در پوکر شـما بسیار مهم اسـت کـه این 3 نکته بعدی پوکر در مورد نحوه پیشگیری از ان اسـت.

 

ترقندهای جلوگیری از ضربات بد در پوکر

اگر ضربان واقعاً بدی را انجام می دهید کـه شـما را سر و صدا کرده اسـت، گاهی اوقات بهترین راه برای مقابله با ان این اسـت کـه فقط استراحت کنید. برای عده اي از بازیکنان، این استراحت فقط یک مکث سریع اسـت کـه در ان بـه دستشویی می روند یا نوشیدنی سرد میخورند. هر چیزی کـه بـه انها کمک کند خنک شوند.

ضربات بد در پوکر چیست؟ | راهنمایی چالش های بازی پوکر و جنگیدن با برد

برای سایر بازیکنان، آن ها جلسه خودرا تعطیل می‌کنند و ان را روزی برای زندگی برای مبارزه با یک روز دیگر مینامند. و برای بد بیت هاي‌ واقعا مخرب پوکر، دیده ام کـه بازیکنان روزها یا حتی هفته ها از بازی مرخصی می‌گیرند. حالا، اگر برای امرار معاش بازی میکنید، هفته ها دوری از کار ایده خوبی نیست.

 

اما من میتوانم بـه شـما بگویم کـه گرفتن این زمان برای سرمایه‌گذاری شـما بهتر از بازی در حالی اسـت کـه در حالت تیلت هستید، زیرا این نتایج می تواند شـما را برای همیشه از بین ببرد. من شخصاً دوست دارم یک استراحت سریع داشته باشم کـه هوا را پاک کند و من را بـه تمرکز برگرداند. این برای من کار می کند، اما شـما باید انچه را کـه برای شـما مفید اسـت پیدا کنید، زیرا همه ی ما راه هاي‌ مختلفی برای رهایی از استرس داریم.

 

بگذارید بیرون بیاید و سپس ادامه دهید

ما فقط در مورد این صحبت کردیم کـه چگونه استراحت کردن می تواند برای بازی شـما معجزه کند و این کـه چگونه ترجیح می دهم فقط چند دقیقه استراحت کنم. دلیل این کـه می توانم فقط با 5 دقیقه استراحت و نه 5 روز مرخصی فرار کنم، این اسـت کـه زمانم را بـه دور از میز صرف رفع فشار می‌کنم.

 

آن قدر خشمگین میشدم کـه موس را پرت می کردم، مانیتورهایم رابا لگد می‌زدم و حتی دیوارهایم را سوراخ می کردم.اما در نهایت، عاقل شدم و متوجه شدم کـه سوراخ کردن دیوار روش چندان مؤثری برای دمیدن بخار نیست.

ضربات بد در پوکر چیست؟ | راهنمایی چالش های بازی پوکر و جنگیدن با برد

بنابر این، در عوض، یک کیسه بوکس خریدم! می دانم کـه ممکن اسـت احمقانه بـه نظر برسد، اما وقتی یک ضربات بد پوکر را انجام می دهم، چند دقیقه وقت میگذارم تا ان درد را روی کیسه‌ي بوکسم برطرف کنم، و این کمک میکند تا ذهنم رابا عجله دوباره تنظیم کنم.

 

عد از چند دقیقه خشمگین شدن و رها کردن همه ی چیز، بـه فکر اصلی خود برگشتم و آماده بازگشت بـه عمل هستم. سایر بازیکنانی کـه من می شناسم بـه دویدن سریع یا بلند کردن وزنه می روند، زیرا می تواند راهی فوق العاده برای تقویت قلب و پاک‌سازی ذهن شـما باشد.

 

شاید گوش دادن بـه موزیک مورد علاقه شـما، یک سخنرانی انگیزشی، یا شاید در حال سوراخ کردن دیوار شـما باشد، اما هر چه کـه هست، باید مطمئن شوید کـه وقتی پشت میز مینشینید، آماده باشید بهترین بازی

 

همیشه پوکر را در زمینه قرار دهید

این نکته نهایی در مورد نحوه برخورد با ضربات بد پوکر یکی از نکاتی اسـت کـه بـه نظر من بسیار مهم اسـت. تعداد زیادی از بازیکنان بـه پوکر بـه عنوان کار فکر نمی‌کنند، اما در واقعیت، برنده شدن در پوکر بسیار شبیه داشتن یک شغل اسـت، زیرا برای تحقق ان کار سخت و فداکاری لازم اسـت. تقریبا همه ی بازیکنان حرفه اي برتر با پوکر مانند یک شغل رفتار میکنند و اگر می‌خواهید مانند یک حرفه اي برنده شوید، باید مانند یک حرفه اي بازی کنید.

ضربات بد در پوکر چیست؟ | راهنمایی چالش های بازی پوکر و جنگیدن با برد

مفهوم تعادل بین کار و زندگی چیزی اسـت کـه در بازار کار امروزی مورد توجه قرار گرفته اسـت. بـه خصوص پس از کووید، مردم متوجه شده‌اند کـه زندگی چیزهای بسیار بیشتری از کار وجوددارد.

 

اما این هنوز کاملاً بـه بازیکنان پوکر منتقل نشده اسـت، زیرا پوکر حرفه اي بودن می تواند همه ی کاره باشد. اگر قرار اسـت برای امرار معاش ورق بازی کنید، باید بتوانید ان را در زمینه مناسب قرار دهید.

 

من در طول دوران حرفه‌اي پوکرم، ضربات بد پوکر بدی را تجربه کرده‌ام. ضرباتی کـه آن قدر دردناک بودند کـه در ان زمان بـه فکر افتادم کـه بازی را برای همیشه کنار بگذارم. اما با نگاهی بـه ضربات بد در پوکر، انها بـه هیچ عنوان با درد از دست دادن یک عزیز یا تراژدی دیگری کـه زندگی را تغییر می دهد، مقایسه نمیشوند.

 

دلیل محبوبیت پوکر

پوکر عالیه من نزدیک بـه 20 سال اسـت کـه در هردو طرف جدول زندگی ام را می گذرانم و تعداد زیادی از انچه امروز دارم را مدیون بازی هستم. اما یک ضربه بد در میز پوکر زمانی کـه ان رابا تراژدی‌هاي‌ واقعی مانند مرگ یکی از اعضای خانواده یا سوختن خانه‌تان مقایسه کنید، چندان جدی نیست.

 

ضربات بد در پوکر چیست؟ | راهنمایی چالش های بازی پوکر و جنگیدن با برد

وقتی بـه خاطر پوکر در فضای تاریکی قرار میگیرم، تنها چیزی کـه برای بیرون کشیدن من از ان لازم اسـت این اسـت کـه پوکر را در چارچوب مناسب خود قرار دهم. پوکر یک بازی اسـت. یک بازی شگفت انگیز، اما فقط یک بازی اسـت. حفظ این نکته زمانی کـه همه ی چیز زشت می شود واقعاً می تواند بـه تغییر دیدگاه شـما کمک کند و ابزاری عالی برای استفاده در زمانی اسـت کـه شرایط سخت میشود.

 

آیا هنوز میتوانید احساس کنید کـه چیپ ریس بزرگ فقید را کانالیزه کرده‌اید؟ اکنون کـه تعدادی از این نکات برتر پوکر بد بیت را در جعبه ابزار خود دارید، زمان مناسبی اسـت کـه وارد بازی شوید و آن ها را امتحان کنید. آخرین چیزی کـه هر یک از ما در میز پوکر میخواهیم، ضربه بدی اسـت، اما آن ها بخشی از بازی هستند، و صادقانه بگویم، اگر از من بپرسید آن ها بهترین بخش بازی هستند!

ضربات بد در پوکر چیست؟ | راهنمایی چالش های بازی پوکر و جنگیدن با برد

ورود به سایت معتبر پوکر

ضربات بد در پوکر بدون ضربات بد، پوکر کسل کننده خواهد بود، و عمل بـه سرعت خشک می شود. دلیل این کـه پوکر یک بازی فوق العاده اسـت، ترکیبی از مهارت و شانس اسـت، و من هرگز نمیخواهم ان را تغییر دهم برای ورود بـه سایت معتبر کافیست کـه بر روی لینک پایین صفحه کلیک فرمایید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *