کشف حجاب شقایق دهقان در رستوران و واکنش او

کشف حجاب شقایق دهقان در رستوران و واکنش او | +عکس

شقایش دهقان یکی از بازیگران سرشناس ایرانی میباشد او بـه تظاهرات داخلی داشت حجاب خودرا برداشت ودر رستوران یک نفر از او عکسی گرفت در ادامه با کشف حجاب شقایق دهقان در رستوران و واکنش «سهوا» او | +عکس سایت برترین بت را دنبال کنید .

 

ماجرای کشف حجاب شقایق دهقان

شقایق دهقان در ۲۳ فوریه ۱۹۷۹ در گیسن کشور آلمان متولد شده اسـت و هم اکنون ۳۹ سال دارد. شقایق دهقان سه ماه بعد از تولدش، هم زمان با اتمام تحصیلات پدرش بـه همراه خانواده بـه ایران بازگشت؛ خانواده انها بـه مدت تقریباً ۶ سال در شهرستان ساری از شهر های شمالی ایران ساکن شدند و سپس بـه

کشف حجاب شقایق دهقان در رستوران و واکنش او | +عکس

کشف حجاب شقایق دهقان در رستوران و واکنش او | +عکس

خانواده من بـه دلیل تحصیلات پدرم ۶ سال در کشور آلمان زندگی می کردند. درسال آخر اقامتشان در کشور آلمان، من در شهر بن بـه دنیا آمدم. وقتی کـه ۳ ماهه بودم، درس پدرم به پایان رسید و بـه ایران برگشتیم.

 

تا حالا هم خودم بـه اروپا سفر نکردم و مسلما هیچ خاطره‌اي از تولدم در بن کشور آلمان ندارم. البته یک اتفاق جالب کـه درخانواده ما رخ داده، این اسـت کـه هر کدام از ما دریک شهر بـه دنیا آمده‌ایم. من در بن کشور آلمان، یکی از خواهرانم در اصفهان، یکیدیگر از خواهرانم در بهشهر و برادرم هم در ساری بـه دنیا آمده اسـت.

 

بعد از کشور آلمان، بـه واسطه کار پدرم تا ۶ یا ۷ سالگی در نکا، کـه از حومه‌هاي‌ شهر ساری بـه حساب می‌آمد، زندگی کردیم. پدرم مهندس مکانیک اسـت کـه آنجا در نیروگاه نکا کار میکرد. محل زندگی ما یک کمپ یا شهرکی بود کـه کارکنان و مهندسان نیروگاه نکا در ان زندگی می کردند.

 

عده زیادی از آن ها هم آلمانی بودند. این شهرک کوچک بسیار امن بود. بـه همین دلیل من و خواهرانم و برادرم کاملا آزاد و دائم در حال بازی کردن بودیم. بازی‌هاي‌ ما بـه حیاط خانه یا کوچه‌مان هم ختم نمی‌شد.

 

براحتی بـه بقیه کوچه‌ها هم می‌رفتیم‌ یا حتی می‌رفتیم کنار دریا. باور کنید من در چند سال اول زندگی‌ام اصلا کفشی بـه پا نکردم، چون آن قدر محیط شهرک نیروگاه نکا سالم ؛ تمیز و بکر بود کـه ما بچه‌ها آزادی کامل را تجربه میکردیم. البته من شخصا بچه شیطانی نبودم.

کشف حجاب شقایق دهقان در رستوران و واکنش او | +عکس

بـه نظر خودم کمتر بچه‌اي توانسته کودکی مرا تجربه کند، بخصوص بچه‌هاي‌ امروز. من گاهی دلم برای پسرم، نویان، می‌سوزد. چون نویان و بقیه بچه‌هاي‌ امروزی باید دائم دریک آپارتمان دربسته زندگی کنند.

 

در حالی کـه کودکی من بدون دغدغه کنار دریا گذشته اسـت. البته محدود بودن یا نبودن بـه انتخاب پدر و مادر ها هم ارتباط دارد. پدر و مادر من معتقد بودند کـه باید بچه را رها کرد تا هر کاری کـه میـــخواهد انجام بدهد و خودش تجربه بـه دست بیاورد.

 

تهران آمدند.شقایق دهقان برای بار دوم عروس شد ؟

چندی اسـت کـه در فضای مجازی خبری مبنی بر ازدواج مجدد شقایق دهقان با جوانی کم و سن و سال منتشر شده اسـت . جرقه این خبر با انتشار عکس صمیمانه بازیگر توانای کشورمان خانم دهقان در صفحه اینستاگرام خود زده شد. سایت خبر سراسری این خبر را شایعه اي بیش نمی‌داند و این پسر از اقوام خانم دهقان میباشد.

کشف حجاب شقایق دهقان در رستوران و واکنش او | +عکس

همسر شقایق دهقان

بعد از نکا ما بـه خانه‌اي در قیطریه، بالاتر از پل رومی‌ آمدیم. علت اصلی این نقل مکان هم آغاز جنگ بودو موقعیت مهم نیروگاه نکا کـه جان ساکنانش را در‌دسترس خطر قرار داده بود.

 

ان خانواده‌هاي‌ آلمانی هم بـه مملکتشان بازگشتند. البته پدرم مدتی بـه خاطر شرایط کاری‌اش در نکا ماند. پس از گذراندن ان دوران پراضطراب، او هم بـه تهران آمد. ان زمان گاهی در خانه برای نکا دلتنگی می کردم، ولی فضای بزرگ خانه‌مان تحمل شرایط جدید را آسان کرده بود. البته از ان زمان تا کنون همدیگر بـه نکا نرفته‌ام. یک دلیلش هم مشغله‌هاي‌ کاری اسـت.

کشف حجاب شقایق دهقان در رستوران و واکنش او | +عکس

من ۲۰ سالی در قیطریه زندگی کردم و بعد از ازدواجم چند سالی بـه منطقه‌اي دیگر رفتم و پس از تولد پسرم دوباره همسایه پدرم در قیطریه شدیم.‌ محله قیطریه برای من منطقه‌اي امن و دوست‌داشتنی اسـت.

 

چون در حقیقت من از همان بچگی‌هایم جلوی چشم ساکنان این محل بزرگ شده‌ام. از طرف دیگر تمام سوال‌هایي را کـه طبق معمول مردم از من می‌پرسند، اهل محل، از رانندگان آژانس گرفته تا فروشندگان از من پرسیده‌اند.‌ البته من طبق معمول در برابر ابراز علاقه مردم، سختگیری نمیکنم و آسان هستم.

مصاحبه با شقایق دهقان

فقط تنها چیزی کـه اینروزها مرا اذيت می دهد، این اسـت کـه پدرم تصمیم گرفته خانه قدیمی و پر از خاطره ما را خراب کند و از نو بسازد. از همان زمان کـه پدرم این خانه را خریده بود، بـه ما گفت: یک خانه قدیمی خریدم کـه به زودی دوباره ان را می‌سازیم.

کشف حجاب شقایق دهقان در رستوران و واکنش او | +عکس

از ان زمان بیست و خرده‌اي سال اسـت کـه می‌گذرد. من هم خوشحالم کـه این خانه نو می شود و دردسرهای خرابی‌اش بـه طور کامل از بین میرود. در عین حال، چون خودم هم در همین کوچه زندگی می کنم، دیدن خراب شدن خانه کودکی‌هایم برایم سخت اسـت، هرچند مکان‌ها اهمیت زیادی ندارند، اعتبار مکان‌ها بـه آدم‌هایش اسـت.

 

دو تا خواهر و یک برادر دارم و من بچه دوم هستم.نه ولی یکی از تفریحات خواهر و برادر کوچک‌ترم این بود کـه من را بترسانند! در تاریکی می‌ایستادند و پخ میکردند!یک خواهر بزرگ تر دارم کـه مسئول دعوا کردن آن ها بود کـه چرا من را ترسانده‌اند.

 

خانه‌تان فضای قدیمی و ویلایی داشت؟

بله ویلایی بود.

 

هیچوقت دزد آمد؟

بنفشه: دو، سه بار آمد. وقتی خانه نبودیم. چون ته خانه باغ بود جای پاهای‌شان معلوم بود.

 

این در شـما ایجاد ترس و توهم نکرد؟

شقایق: نه! نه بی‌خیال نبودیم. ما همه ی این ها را از پدرمان داریم. پدر من دخترهایش را مثل پسر بزرگ کرد. از بچگی یاد گرفته‌ایم کـه از تاریکی و تنهایی نترسیم. یاد گرفته‌ایم کـه دزد هم مثل همه ی ماست.

کشف حجاب شقایق دهقان در رستوران و واکنش او | +عکس

بزرگ‌ترین ترس زندگی‌ات چیست؟

راستش بزرگ‌ترین ترس زندگی‌ام این بوده کـه کسی کـه خیلی دوستش دارم را از دست بدهم یا این کـه دچار بیماری خیلی سختی شود. البته بعد کـه در موقعیتش قرار گرفتم دیدم آن قدر کـه فکر می کردم غیرقابل تحمل نیست.

 

بله و من فکر می کنم کـه پدرم چیزهای خیلی زیادی در زندگی بـه من یاد داده کـه دراین موقعیت یکی از مهمترین‌هایش همین اسـت. تا وقتی کـه در موقعیتش قرار نگرفته باشی نمی تواني خودت را بسنجی. من هم اکنون نمیتوانم بـه شـما بگویم نه نگران نباش «اگر چنین اتفاقی برایت افتاد».

 

تحصیلات  شقایق دهقان 

شقایق دهقان تا مقطع دیپلم بیشتر درس نخوانده اسـت. خانم دهقان از سن ۱۷ سالگی فعالیت هاي‌ هنری خودرا آغاز کرد.

کشف حجاب شقایق دهقان در رستوران و واکنش او | +عکس

کشف حجاب شقایق دهقان در رستوران و واکنش او | +عکس

 

اثار سینمایی شقایق دهقان

شرف خانواده فاضل ١٣٩٣

آتیش بازی١٣٩٢

گنجینه جواهر پشته س 1390

زیر نور ماه 1379

 

آثار تلویزیونی شقایق دهقان

سر بـه راه «1393»

یادداشت هاي‌ یک زن خانه دار «1393»

قایم موشک

پژمان «1392»

مهرآباد «1392»

دزد و پلیس 1391

مسیر انحرافی1391

ساختمان پزشکان1390

مرد هزار چهره 1387

شب می گذرد 1387

مسافران 1388

زن بابا 1389

باغ مظفر 1385

شب هاي‌ برره 1384

کوچه اقاقیا 1382

پاورچین 1381
مثل زندگی 1379

دختران 1379 بـه عنوان بازیگر مهمان

بیست 1377

 

تحصیلات شقایق دهقان

من دیپلم ریاضی هستم، سه بار دانشگاه آزاد در رشته ادبیات نمایشی قبول شدم اما خواستم از سراسری بیارم کـه به دلیل درگیری کار نشد.در تابستان ۱۳۷۴ او برای اوقات فراغت در کلاس هاي‌ عروسک گردانی فرهنگسرای امیر کبیر ثبت نام کرد و دو سال بعد، هم‌زمان با امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان از طرف معلمی کـه در ان کلاس با او آشنا شده بود بـه یک گروه تئاتر عروسکی کـه برای جشنواره عروسکی آماده می شدند معرفی شد و آغاز بـه کار کرد.سپس از طریق یکی از همکارهایش بـه گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد. در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می‌داد.

کشف حجاب شقایق دهقان در رستوران و واکنش او | +عکس

 

ماجرای کشف حجاب شقایق دهقان

ترانه علیدوستی در روزهای گذشته در حرکت اعتراضی بـه دولت جمهوری اسلامی حجاب خودرا از سر بیرون نهاد و جهاد ازادی را سرود کرد و بـه نشان عمل گذاشت ٬ چند روزبعد هم شقایق دهقان بـه صورت تیکه وار و استوری طور بـه صحبت هاي‌ سهوا کشف حجاب کرد کـه در فضای مجازی بسیار پر حاشیه شد و خیلی از بازیگران وی را تشویق و حمایت کردند. 

 

 

سوالات متداول 

 

شقایق دهقان چند سال دارد؟

او ۴۳ سال دارد. 

 

آيا شقایق دهقان عمل زیبایی داشته اسـت؟

خیر فقط صورت خودرا بوتاکس و دندان هایش را لمینت کرده اسـت .

 

عکس بدون حجاب شقایق دهقان را کجا ببینیم؟

شـما می‌توانید در اینستاگرام وی مشاهده کنید.

 

پیج اینستاگرام شقایق دهقان چیست؟

shaqayeqdehghan نام پیج او میباشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *