تیپ منشوری نفیسه روشن با آرایش غلیظ و سبک اروپایی (+عکس و حواشی)

تیپ منشوری نفیسه روشن با آرایش غلیظ و سبک اروپایی (+عکس و حواشی)

نفیسه روشن یکی از بازیگران محبوب سینمای کشور ایران اسـت او همیشه تیپ هاي‌ ساده زده اسـت اما در جشنواره تهران یک تیپ با ارایش غلیظ زد کـه بسیار سبک اروپایی شده اسـت در ادامه با تیپ منشوری نفیسه روشن با آرایش غلیظ و سبک اروپایی «+عکس و حواشی» سایت برترین بت را دنبال کنید .

 

عکس منشوری نفیسه روشن 

بیوگرافی نفیسه روشن را میتوان از منابع مختلفی مورد مطالعه قرار داد. بـه دلیل آنکه نفیسه روشن تاکنون چندین بار در گفت و گو‌ هاي‌ مختلفی شرکت نموده اسـت، اطلاعات دقیقی از او در تمام منابع اینترنتی وجوددارد.

تیپ منشوری نفیسه روشن با آرایش غلیظ و سبک اروپایی (+عکس و حواشی)

برای مثال ویکی پدیا و یا سایت هاي‌ رسانه‌ هاي‌ خبری از جمله منابعی هستند کـه از این بانوی ایرانی اطلاعاتی را منتشر نموده اند. این بانوی ایرانی متولد سیزدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ میباشد و بـه عنوان هنر پیشه با استعداد در تلویزیون و تئاتر و سینمای کشور ایران شناخته شده اسـت. او زاده شهر تهران اسـت و تمام عمر خودرا دراین شهر گذرانده اسـت.

 

تحصیلات دانشگاهی نفیسه روشن

او تحصیلات دانشگاهی خودرا تا مقطع کارشناسی ودر رشته فقه و حقوق اسلامی بـه اتمام رسانده اسـت و مدرک تحصیلی خودرا از دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران اخذ نموده اسـت. پدر این بانوی ایرانی مهندس پرواز اسـت ودر نیروی هوایی ارتش فعالیت می کرده اسـت و برادرش نیز در حال حاضر مهندس پرواز میباشد. این بانو ایرانی همین حالا ۳۹ سال سن دارد ودر حال حاضر در زمینه تبلیغات و مدلینگ و همچنین مجری تلویزیون بـه همراه بازیگری در حال فعالیت میباشد.

 

نفیسه روشن دریک خانواده پنج نفره زندگی کرده اسـت. او فرزند اول خانواده می‌باشد و تنها دو برادر دارد کـه از او کوچک تر می باشند. علاقه او بـه بازیگری از همان دوران کودکی نشان داده می شد و او از همان دوران کودکی آرزو داشت کـه بتواند در بزرگسالی بـه عنوان بازیگر شناخته بشود.

تیپ منشوری نفیسه روشن با آرایش غلیظ و سبک اروپایی (+عکس و حواشی)

اما خانواده او برخلاف اکثریت خانواده هاي‌ ایرانی، نه تنها وی را در راه بازیگری منع نکردند، بلکه وی را بسیار تشویق نمودند تا بتواند دراین راه موفق باشد. او بعد از این کـه وارد دنیای بازیگری شد، متوجه شد کـه علاقه اش بـه بازیگری بسیار زیادتر از چیزی بوده کـه فکر می کرده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: جمع آوری بیلبوردهای شهاب حسینی بخاطر واکنش به اعتراضات مرگ مهسا امینی «+عکس»

 

علاقه نفیسه روشن به ماشین سواری

او بـه ماشین رانی علاقه بسیار زیادی دارد و بـه گفته خودش زمانی کـه در دوران بیکاری بـه سر می‌ برد و یا در فاصله میان دو کارش هست، بـه پیست رالی می‌رود و بـه خودرو رانی میپردازد، اما برای او بیش از همه ی فعالیت در زمینه کاری مفید بوده اسـت و کار برای او یک نوع سرگرمی میباشد. او در حرف هایش نیز بـه این موضوع اشاره نموده کـه در ازدواج برایش صبوری و گذشت دو طرف بیش از هر چیزی اهمیت دارد.

 

حیوانات خانگی نفیسه روشن

طلاق نفیسه روشن و حیوانات خانگی کـه این بانو ایرانی دارد و یا حضور نفیسه روشن در مانکن و یا انتشار عکس هاي‌ نفیسه روشن بی حجاب، همه ی اخباری بود کـه بـه تازگی از این بانو ایرانی منتشر شده اسـت و نفیسه روشن و ببرش تیتر هاي‌ خبری بود کـه بـه تازگی در اینستاگرام و یا گوگل دیده شده اسـت. نفیسه روشن و همسر دومش یکی از تیتر هایي بوده اند کـه در اینستاگرام طی خبر هایي منتشر شده اسـت.

تیپ منشوری نفیسه روشن با آرایش غلیظ و سبک اروپایی (+عکس و حواشی)

Nafiseh Roshan اما پیرامون این شایعات واکنش‌ هاي‌ زیادی نشان داده اسـت و گفته اسـت کـه نگه‌داری حیوانات در خانه مسئله بسیار شخصی اسـت و دلش نمیخواهد کـه چیز هاي‌ خبری پیرامون این موضوع صحبت نماید و همچنین خبر ازدواج دومش را تکذیب نموده اسـت و گفته کـه این‌ها تماما شایعه‌ اي بیش نمی باشند.

 

سقط جنین نفیسه روشن

عناوینی مانند سقط جنین نفیسه روشن و یا مانی حبیبی همسر نفیسه روشن، از جمله عناوینی بودند کـه بعد از انتشار کلیپ عروسی نفیسه روشن در اینستاگرامش مورد سوال قرار گرفت.

 

زیرا بسیاری گمان کردند کـه او جنین خودرا سقط نموده و این دلیل طلاقش بوده اسـت. از طرف دیگر زمانی کـه کلیپ عروسی او منتشر شد، بسیاری گمان کردند کـه ان ها تصمیم گرفتند کـه از طلاق گرفتن و جدایی منصرف بشوند. بـه هرحال انتشار کلیپ عروسی نفیسه روشن توسط خودش توانست شایعات و حواشی زیادی را برای این بانوی هنرمند ایجاد نماید.

تیپ منشوری نفیسه روشن با آرایش غلیظ و سبک اروپایی (+عکس و حواشی)

اینستاگرام نفیسه روشن

nafidseroshan نام پیج او اسـت ٬ نفیسه روشن از طریق فعالیت در بازیگری و مدلینگ و انجام تبلیغات توانسته درآمد بسیار چشمگیری را بـه دست آورد. این بازیگر نه تنها در بازیگری در تلویزیون و سینما یکی از بهترین افراد اسـت، بلکه در زمینه مدلینگ نیز توانسته بسیار خوب و موفق عمل نماید و بـه همین دلیل ثروت او از چند منبع درآمدی بـه دست می‌ آید و یکی از ثروتمند ترین سلبریتی هاي‌ کنونی میباشد.

 

فیلم های نفیسه روشن

چک نسترن «۱۳۹۰»

انسانها «۱۳۸۹»

مادر زن درود «۱۳۸۵»

شاخه گلی برای عروس «۱۳۸۳» و …

 

سریال های تلویزیونی

برابر با اصل «۱۳۹۳»

زمانی برای عاشقی «۱۳۹۲»

یه تیکه زمین «۱۳۹۱»

پنج کیلومتر تا بهشت «۱۳۹۰»

تله فیلم گنجشک و قناری

آوای زمین بـه کارگردانی مهرداد خوشبخت «۱۳۸۴

مسافر بـه کارگردانی محمد دستگردی «۱۳۸۴»

مادر زن درود بـه کارگردانی خسرو ملکان «۱۳۸۵»

ماموریت بهار بـه کارگردانی حسن لفافیان «۱۳۸۶»

چند متر ان طرف‌تر بـه کارگردانی فریدون فرهودی «۱۳۸۶»

این پرونده مختومه نیست بـه کارگردانی مهرداد خوشبخت «۱۳۸۶»

کابوس بـه کارگردانی سیروس مقدم «۱۳۸۷»

پیوند بـه کارگردانی سعید عالم زاده «۱۳۸۷»

سرگرد بـه کارگردانی کاظم معصومی «۱۳۸۷»

یازده و هفت دقیقه بـه کارگردانی رضا حسنی «۱۳۸۸»

ول کن دستمو بـه کارگردانی مجتبی چراغعلی«۱۳۸۸»

انسانها بـه کارگردانی محسن توکلی «۱۳۸۹»

چک بـه کارگردانی کاظم راست گفتار «۱۳۹۰»

 

سریال های نفیسه روشن

نفر دهم بـه کارگردانی محمد جواد کاسه ساز «۱۳۸۸»

الم شنگه بـه کارگردانی حسن قناعت «۱۳۸۹»

آقای زرنگ بـه کارگردانی اکبر صادقی «۱۳۸۹»

کات کلانتری بـه کارگردانی علی میری رامشه «۱۳۹۰»

تهران دربست بـه کارگردانی سپهر محمدی «۱۳۹۴»

مانکن بـه کارگردانی حسین سهیلی زاده «۱۳۹۸»

 

همسر نفیسه روشن

نفیسه روشن با بهنام ازدواج کرده اسـت، همسرش خلبان هواپیماهای مسافربری استزندگی با یک خلبان خیلی سخت اسـت مثلاً یک هفته میشود کـه برنامه سفرمان را می ریزیم، چمدان هم می بندیم ودر فاصله یک تماس تلفنی همه ی چیز بر هم می ریزد. مخصوصا در فصل هاي‌ پر سفر کـه هیچ خبری از مرخصی نیست

 

علاقه من بـه اسب بـه کودکی ام بازگرد، از همان دوران بچگی، تمام لوازم التحریر مدرسه ام، عکس اسب داشت از کلاسور بگیرید تا کیف و جامدادی یک اسب سفید شاخدار.دوران کودکی من امکانات زیادی نبود کـه بچه ها بتوانند سوارکاری یاد بگیرند

 

بعد از اتمام تحصیل فرصت پیدا کردن بـه آموزش سوارکاری بروم، تمام تفریح من سوارکاری اسـت، حتی اگر نتوانم سوارکاری کنم، می‌روم و اسب ها را تماشا میکنم، مدتی فوتبال داخل سالن و تنیس هم بازی کردم

تیپ منشوری نفیسه روشن با آرایش غلیظ و سبک اروپایی (+عکس و حواشی)

 

هنر باند بازی شده. یه دایره شده کـه همه ی از همان دایره انتخاب می شوند و اجازه ورود بـه بقیه داده نمی شود حالا میخواد اون شخص بیرون این دایره 10-15 سال هم سابقه داشته باشد

 

سال گذشته من 2 قرارداد بستم کـه در پیش تولید پروژه من حذف شدم. یکی بـه خاطر این کـه فلان بازیگر دوست نداشت من در ان فیلم بازی کنم و دومی هم نقش من فروخته شد.خانم بازیگری چند صد میلیون میلیون تومان داد و نقش اول من را بازی کرد. بـه همین اسانی …

 

بیشتر بخوانید: الناز رکابی دوباره حاشیه ساز شد!! | الناز رکابی در کنار عادل فردوسی پور «+عکس»

 

علاقه به بازیگری از کودکی

من از همان کودکی بـه بازیگری علاقه‌مند بودم و زمانی کـه تصمیم گرفتم بازیگر شوم خانواده ام نه تنها جلوی من را نگرفتند بلکه مشوق من نیز دراین راه بودند.من و خانواده ام در زمان جنگ در بوشهر زندگی میکردیم و آنجا بـه قدری با حیواناتی مثل روباه، سمور، مار و… روبه‌رو شده بودم کـه دیگر از حیوانات هراسی نداشته و ندارم.

تیپ منشوری نفیسه روشن با آرایش غلیظ و سبک اروپایی (+عکس و حواشی)

من بسیار شیطنت میکردم بطوریکه از دیوار راست بالا می رفتم، شیطنت هایم پسرانه بودو جالب این کـه اسباب بازی هایم نیز پسرانه بودند، هر کس کـه من را میدید میگفت تو مثل پسرها هستی، راست هم می‌گفت من واقعا شبیه پسرها بودم.

 

 

سوالات متداول 

 

نفیسه روشن چند سال دارد؟

او متولد دهه شصت میباشد .

 

همسر نفیسه روشن کیست ؟ 

بهنام نام همسر نفیسه روشن میباشد. 

 

عکس هاي‌ نفیسه روشن را از کجا ببینیم؟

شـما می‌توانید در اینترنت و اینستاگرام مشاهده بفرمایید .

 

ادرس اینستاگرام نفیسه روشن چیست؟

nafiseroshan نام اکانت او میباشد. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *