30 استراتژی پولساز تخت نرد شرطی به ارزش 70 میلیون (کاملا رایگان)

30 استراتژی پولساز تخت نرد شرطی به ارزش 70 میلیون (کاملا رایگان)

بازی تخت نرد یکی از بازی هاي‌ هیجان انگیز قرن ها قبل از میلاد بوده اسـت و امروزه هم این بازی در تمامی کافی شاپ ها و دورهمی ها انجام میشود جالبه کـه بدونید خیلی ها هستند کـه از این بازی کسب درآمد دارند ودر ادامه با 2 استراتژی پولساز تخت نرد شرطی بـه ارزش 70 میلیون «کاملا رایگان» سایت برترین بت را دنبال کنید. 

 

ترفند برد در بازی تخت نرد 

تخته نرد یک بازی رومیزی فانتزی اسـت کـه قدمت ان بـه 5000 سال پیش باز میگردد. این بازی شامل ریختن تاس و حرکت دادن مهره ها بـه اشاره گر اسـت. اما مانند سایر بازی‌هاي‌ رومیزی، شـما با انتقال مهره‌ها بـه صفحه اصلی خود و کنار زدن ان‌ها برنده میشوید. برد آرزوی هر بازیکنی اسـت.

30 استراتژی پولساز تخت نرد شرطی به ارزش 70 میلیون (کاملا رایگان)

چه در بازی شطرنج و چه فوتبال، با شکست دادن حریف احساس رضایت می کنید. اما این بـه طور طبیعی بـه وجود نمی‌آید. شـما باید چند استراتژی داشته باشید تا حریف خودرا هر بار کـه با یک دیگر روبه‌رو می شوید دریک میله نگه دارید. همین مورد در مورد بازی تخته نرد نیز صدق می کند. برای این کـه بتوانید برنده شوید، در این جا استراتژی هاي‌ فوق العاده اي وجوددارد کـه باید درنظر بگیرید:

 

وقتی با یک رول قوی شروع می کنید، بازی دویدن یک استراتژی ایده آل اسـت. این استراتژی شامل حرکت دادن چکرزها بـه سمت صفحه اصلی در سریعترین زمان ممکن اسـت. اگر حریف شـما این استراتژی را نیز درنظر می‌گیرد، شانس برنده شدن شـما در داشتن رول هاي‌ بالا نهفته اسـت. بنابر این، ایده خوبی اسـت کـه وقتی بـه رول هاي‌ بالا در مرحله باز می‌رسید، ان را درنظر بگیرید.

 

اولین استراتژی تخت نرد «ترفند بلیتز»

حمله بـه مهره هاي‌ آسیب پذیر حریف راه دیگری برای افزایش شانس برنده شدن شماست. این استراتژی کـه Blitz نام دارد شامل هدف قرار دادن حریف با فرود بر روی چکرز و ارسال آن ها بـه نوار در هر زمان ممکن اسـت. استفاده از این استراتژی بـه شـما کمک می کند تا مهره هاي‌ حریف خودرا بـه دام بیاندازید یا آن ها را بـه چند نقطه بـه عقب برگردانید.

30 استراتژی پولساز تخت نرد شرطی به ارزش 70 میلیون (کاملا رایگان)

با این حال، هنگام استفاده از این استراتژی باید هوشیار باشید زیرا می تواند برخلاف میل شـما عمل کند. درصورت اتخاذ تصمیمات اشتباه، حمله بـه حریف می تواند مهره هاي‌ شـما را آسیب پذیر کند.

 

استراتژی شناخت حریف در تخت نرد

برگزاری بازی یکیدیگر از استراتژی هاي‌ عالی برای برنده شدن در تخته نرد اسـت. این رویکرد شامل نگه داشتن یک لنگر بازکننده در صفحه اصلی حریفان اسـت. این استراتژی بـه شـما کمک می کند تا در صورتی کـه حریف چکر شـما را بـه سمت میله حرکت دهد، در مکانی امن باشید.

 

همچنین، بـه عنوان یک تهدید برای حریف شـما عمل می کند. هر زمان کـه چکر انها را گرفتید و آن ها همین کار رابا مهر خود انجام دادند، بازهم پیپ هاي‌ بیشتری نسبت بـه انها خواهید برد.

 

استراتژی پرایمینگ در تخت نرد

اگر میخواهید در بازی تخته نرد برنده تمام وقت شوید، یادگیری استراتژی پرایمینگ بسیار مهم اسـت. این استراتژی شامل داشتن چندین سری متصل یا اول از نقاط ساخته شده روی تخته اسـت. بـه عبارت دیگر، دیواری ایجاد می کنید کـه عبور از ان برای حریف سخت می شود مگر این کـه رول بالاتری نسبت بـه نقاط ایجاد شده داشته باشد.

30 استراتژی پولساز تخت نرد شرطی به ارزش 70 میلیون (کاملا رایگان)

بـه عنوان مثال، زمانی کـه شـما یک دیوار از چهار نقطه برای شکستن ان دارید، یک حریف باید یک پنج یا شش بچرخاند. استفاده از این روش از دو جهت بـه نفع شماست. اول، شـما یک فرصت راحت برای دریافت چکرز باقیمانده خود دارید. دوم، شـما حریف خودرا بـه تاخیر می‌اندزید و شانس برنده شدن خودرا افزایش میدهید. ترکیب پرایمینگ با بلیتز را درنظر بگیرید تا فرصت هاي‌ برنده خودرا افزایش دهید.

 

بازی برگشت در تخت نرد بهترین ترفند

هنگامی کـه در آستانه شکست در تخته نرد هستید، بازی عقب یک استراتژی عالی برای درنظر گرفتن اسـت. این استراتژی یک پیشرفت در بازی برگزاری اسـت. این شامل داشتن چندین امتیاز در صفحه اصلی حریفان اسـت.

 

اگر حریف شـما مرتباً مهره هاي‌ شـما را بـه میله می‌برد، باید این استراتژی را اجرا کنید. استفاده از ان تهدیدات شـما را برای حریف با اشغال املاک و مستغلات حیاتی انها افزایش می دهد. بـه این ترتیب خودرا از باخت نجات میدهید و شانس برنده شدن خودرا افزایش میدهید.

 

قوانین بازی تخته نرد

جفت آوردن: اگر دو تاس جفت بیاورند «یعنی هر دو مثلاً 3 بیاوردند» عددی کـه روی تاس آمده، بـه جای دو بار، چهار بار بازی می‌ شود. یعنی مثلاً اگر هر دو تاس 3 بیاورند، باید 4 حرکت 3 خانه اي انجام شود.

30 استراتژی پولساز تخت نرد شرطی به ارزش 70 میلیون (کاملا رایگان)

ترتیب بازی کردن تاس‌ ها: نکته مهم دیگر این اسـت کـه طبق قانون بازی کـه انجام می‌ دهید، گاهی اوقات شـما باید اول تاس بزرگ را بازی کنید و سپس تاس کوچک؛ مگر در حالتی کـه اول بازی کردن تاس کوچک تغییری ایجاد نکند و آسیبی بـه حریف نرساند.

 

بسته بودن خانه: اگر در خانه‌ اي بیش از یک مهره وجود داشته باشد، ان خانه بسته اسـت و مهره حریف نمی‌ تواند در ان خانه قرار بگیرد.زدن مهره: اگر در خانه‌ اي فقط یک مهره وجود داشته باشد، مهره حریف می‌ تواند در ان خانه قرار بگیرد و مهره را بزند.

 

راهنمای تخت نرد مخصوص مبتدیان

در مورد زدن یک مهره، قانونی وجوددارد کـه فقط در ایران برای بازی تخته نرد وجوددارد ودر تخته نرد کشور های دیگر اجرا نمی‌ شود. طبق این قانون شـما بعد از زدن یک مهره نمی توانید مهره خودرا حرکت دهید و کنار مهره‌ هاي‌ دیگر خود ببرید. مگر این کـه مهره دیگری را روی ان برسانید تا تک ندهید «مهره شـما تنها نماند» و خطر زده شدن را نداشته باشید. اما در هرحال، همان مهره اجازه فرار از ان خانه را بلافاصله بعد از زدن ندارد.

 

بازی نکردن یک تاس: اگر یک بازیکن نتواند عددی را بازی بکند، یعنی حرکت با عددی کـه روی تاس آمده بـه یک خانه بسته برسد کـه مهره نمی‌ تواند در ان قرار بگیرد، بازیکن می‌ تواند ان را بازی نکند. مثلاً فرض کنید شـما 4 و 6 آورده اید. 4 را بازی می‌ کنید اما هر کدام از مهره‌ هایتان را 6 خانه جلو ببرید بـه خانه‌ اي می‌رسید کـه حریف ان را بسته؛ دراین حالت 6 را بازی نمی‌ کنید. در غیر این‌ صورت شـما وادار هستید کـه هر دو شماره را بازی کنید.

 

یکیدیگر از قوانین بازی تخته نرد کـه جالب اسـت بدانید این اسـت کـه خانه‌ ها در تعداد مهره‌ هایي کـه در ان‌ ها قراردارند محدودیتی ندارند؛ یعنی هر تعداد مهره‌ اي کـه بخواهیم می‌ توانند دریک خانه قرار بگیرند.

 

البته در قوانین بعضی از تخته نرد هاي‌ خاص مثل قوانین تخته نرد در انگلستان، این موضوع صدق نمی‌ کند و حداکثر 5 مهره دریک خانه قرار می‌ گیرند. اما در هرصورت قوانین بازی تخته نرد در ایران چنین محدودیتی ندارد.

 

چطور یک بازیکن در بازی تخته نرد برنده می‌ شود؟ برای برنده شدن در بازی تخته نرد شـما باید مهره‌ هاي‌ خودرا در خانه خود جمع کرده و سپس ان‌ ها را از زمین خارج کنید. خانه شـما آخرین قسمتی از زمین اسـت کـه جهت حرکت شـما بـه ان می‌ رسد. بـه عنوان مثال در تصویر زیر اگر مهره شـما قرمز باشد یعنی هم‌جهت با عقربه‌ هاي‌ ساعت حرکت کنید، زمین بالا سمت راست خانه شماست.

 

دفاع موقعیتی در تخت نرد

در چنین نقطه‌اي از بازی، زمانی کـه حریف شـما اساساً در تخته نرد جلوتر اسـت، عقب افتادن هر از گاهی برای شـما مفید خواهد بود. بـه عمد شـما می‌توانید موقعیت خودرا با اجازه دادن بـه دشمن خود برای ضربه زدن بـه شـما پیش ببرید. این بـه تقویت دفاع شـما کمک میکند بدون این کـه مانعی برای استراتژی‌هاي‌ تهاجمی کـه ممکن اسـت در ذهن داشته باشید.مانند همه ی بهترین بازی‌هاي‌ استراتژیک، تخته نرد نیز بر تعادل عالی دفاع و حمله تکیه می کند تا ان برد را بـه دست آورد!

 

 حریف خود را از کسب امتیاز اول باز دارید

امتیازهای 5 و 6 حریف خودرا بسازید تا وی را از کسب امتیاز اول باز دارید. این بـه ویژه در صورتی مفید اسـت کـه حریف شـما در صفحه خانگی شـما امتیاز می‌گیرد.

30 استراتژی پولساز تخت نرد شرطی به ارزش 70 میلیون (کاملا رایگان)

ادامه دادن بازی در هر موقعیتی تخت نرد

با فرض این کـه جلوتر هستید، بـه جلو بردن ادامه دهید. سعی کنید بـه همان سرعتی مهره ها را بـه جلو ببرید تا از دفاع حریف خود عبور کنید. هنگام مسابقه جلوتر، سعی کنید بـه حریف اجازه ندهید برای یک پایان سریع و بالینی بـه شـما ضربه بزند.

 

“لکه” زمانی اتفاق میوفتد کـه حریف یک مهره را روی یک نقطه تنها بگذارد. در چنین حالتی، چرخاندن اعداد مناسب می تواند بـه شـما این فرصت را بدهد کـه بـه ان مهره ضربه بزنید و ان را بیرون بیاورید. اگر زمانی در موقعیتی قرار گرفتید کـه تاخیر بهترین حرکت اسـت، ضربه بزنید! بـه طور کلی بهترین حرکت در چنین شرایطی اسـت.

 

بازی با تاس تخت نرد

تعداد زیادی از کارشناسان موافقند کـه «پرایمینگ» یکی از بهترین استراتژی‌ها برای اجرای یکنواخت‌تر در برنده شدن در تخته نرد اسـت.اول در اصل دنباله اي از 4 یا چند مهره دریک بلوک اسـت. چکر حریف نمیتواند نقطه مسدود شده را لمس کند. بنابر این، داشتن 6-prime عملاً غیرممکن اسـت کـه آن ها را جلو ببرند، مگر این کـه اول اول را بشکنند، کـه در نتیجه تاس هاي‌ زیادی هدر میرود.

 

در صورتی کـه حریف شـما در مسابقه جلوتر اسـت، یک دبل پیشنهاد یا تایید کنید. بـه عنوان مثال، در صورتی کـه امتیاز برای حریف شـما 2-0 باشد، دریک سری 3 تایی، شـما باید یک مکعب دو برابر شدن را درصورت پیشنهاد بـه شـما تایید کنید و بعد از ان یکبار دیگر، اگر می‌توانید، چون دلیلی برای شـما وجود ندارد، دو برابر کنید. برای رفتن بـه ان.

 

با فرض این کـه بازی تخته نرد را ببازید، بدون درنظر گرفتن دوبله شدن، سری را باختید. با این حال، با دو برابر کردن، شـما این شانس را دارید کـه با تسلط بر آخرین مسابقه، برنده سری شوید. این یک شات طولانی اسـت، اما می تواند تنها امید شـما برای برنده شدن باشد.

 

امتیاز طلایی در تخت نرد

5 امتیاز خود شـما در بازی بـه عنوان “نقطه طلایی” نامیده می شود. با این حال، اگر بتوانید یک امتیاز 5 را در پایه حریف نگه دارید، یک “لنگر طلایی” دارید. دراین مرحله، حریف شـما گزینه هاي‌ بسیار محدودی دارد و شـما میتوانید تا حد زیادی مسابقه را دیکته کنید.

30 استراتژی پولساز تخت نرد شرطی به ارزش 70 میلیون (کاملا رایگان)

حرکت افتتاحیه می تواند تاثیر زیادی بر نحوه اجرای بازی داشته باشد. داشتن یک استراتژی زودهنگام و مطالعه انواع تعداد زیادی از حرکات باز و ضد حرکات باز حریف می تواند بـه بازی شـما کمک زیادی کند و می تواند بـه بردهای بسیار بیشتری منجر شود.

 

ترفند بازی در حال اجرا تخت نرد

این استراتژی اساسی شامل این اسـت کـه چکرزها در اسرع وقت بـه صفحه اصلی شـما برسند.همان طور کـه ممکن اسـت قبلاً فکر کنید، اگر هر دو بازیکن استراتژی بازی دویدن را انجام دهند، بازی در نهایت بـه این بستگی دارد کـه چه کسی رول هاي‌ بالاتر را دریافت می کند. بـه این ترتیب، فقط در صورتی بـه این استراتژی متعهد شوید کـه با رول هاي‌ بالا باز کنید، و حریف شـما اینکار را انجام ندهد.

 

ترفند تخت نرد تکرار

این استراتژی منحصر بـه فرد، چکرزها را بـه گونه‌اي قرار می دهد کـه حریف شـما برای انجام حرکات مختلف بـه همان تاس‌هاي‌ مشابه نیاز دارد. این می تواند بـه کاهش احتمال ضربه زدن حریف بـه چکرز شـما کمک کند.

 

این برعکس استراتژی تکراری اسـت کـه بـه موجب ان شـما چکرها را بـه گونه اي قرار می‌دهید کـه اعداد تصادفی بـه جای این کـه وادار شوید اعداد خاصی را برای انجام حرکت بچرخانید مفیدتر میشوند.

 

نگاه کردن و کسب تجربه تخت نرد

شاید بهترین راه برای درک و اجرای بهتر این استراتژی ها در سناریوهای بلادرنگ، تماشای مسابقات تخته نرد حرفه اي باشد. شـما همچنین می‌توانید انتخاب کنید کـه بـه یک باشگاه محلی یا یک جامعه آنلاین با بازیکنانی همفکر بپیوندید کـه می‌توانند در طول یک بازی واقعی بـه شـما مشاوره و کمک کنند!

30 استراتژی پولساز تخت نرد شرطی به ارزش 70 میلیون (کاملا رایگان)

ورود به سایت معتبر بازی تخت نرد

طبق بررسی هایي کـه داشتیم بهترین سایت بازی تخت نرد را برای شـما در لینک سبز رنگ پایین صفحه قرار دادیم شـما دراین سایت میتوانید سود بسیار خوبی ببرید پس همین هم اکنون کلیک کنید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *