مازیار لرستانی (شهره) بعد از تغییر جنسیت ازدواج کرد (+عکس همسر)

مازیار لرستانی (شهره) بعد از تغییر جنسیت ازدواج کرد (+عکس همسر)

شهره لرستانی یا همان مازیار لرستانی یکی از بازیگران زن قدیمی در ایران بود کـه با تغییر جسنیت از شهره اسم خودرا بـه مازیار تغییر داد در ادامه با مازیار لرستانی «شهره» بعد از تغییر جنسیت ازدواج کرد «+عکس همسر» سایت برترین بت را دنبال کنید .

 

ازدواج مازیار لرستانی با یک زن با عکس مراسم ازدواج 

بـه گزارش سایت برترین بت مازیار لرستانی یا همان شهره قبلی سینمای کشور ایران در تصمیم جالب جنسیت خودرا بعد ۴۰ و اندی سال تغییر داد و گویا امروزه با یک خانومی ازدواج کرده اسـت در ادامه تصویر مازیار لرستانی رابا همسر جدیدش ببینید .

مازیار لرستانی (شهره) بعد از تغییر جنسیت ازدواج کرد (+عکس همسر)

بیوگرافی شهره «مازیار» لرستانی

شهره لرستانی «شهره صالحی لرستانی» با نام جدسد مازیار لرستانی «زاده ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران اصالتا خرم آباد» بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان ایرانی اسـت.شهره لرستانی دریک خانواده پنج نفره متولد شد و یک خواهر بـه نام شراره و یک برادر دارد. پدر او درسال ۱۴۰۰ فوت کرد.

 

علاقه به بازیگری مازیار لرستانی

مازیار لرستانی فعالیت خودرا با عنوان بازیگر تئاتر از سال ۱۳۶۴ با کاری بـه نام آدم‌برفی آغاز نموده‌اسـت و تا کنون کارگردانی ۱۷ تئاتر حرفه‌اي را بر عهده داشته‌اسـت، نمایش «پادشاه مار» نوشتهٔ بهرام بیضایی، یکی از موفق‌ترین اجراهای تئاتر در دههٔ هفتاد شمسی از جمله کارهای موفق اوست.

مازیار لرستانی (شهره) بعد از تغییر جنسیت ازدواج کرد (+عکس همسر)

لرستانی درسال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم نیاز بـه کارگردانی علیرضا داودنژاد بـه سینما راه یافت. مجموعه تلویزیونی هتل بـه کارگردانی مرضیه برومند و سینمایی مأموریت آقای شادی و چندین تله فیلم دیگر از جمله آثاری اسـت کـه او بـه عنوان نویسنده در آنان حضور داشته‌اسـت.

 

ایشان تا بحال ازدواج نکرده اند و علت ازدواج نکردنش نیز بـه دلیل ترنس بودن و نداشتن زنانگی و شرایط ازدواج بوده اسـت. او در تیر ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد کـه دیگر زن نیست و عمل تغییر جنسیت انجام داده اسـت.

 

کارگردانی

در پوست شیر «تله تئاتر، ۱۳۷۹»
ماه منیر «فیلم تلویزیونی، ۱۳۸۷»
بی بی خاتون «فیلم تلویزیونی، ۱۳۸۷»
زیرخاکی «فیلم تلویزیونی، ۱۳۸۹»
باور آرامش «فیلم تلویزیونی، ۱۳۹۲»
ماجراهای خاله دنا و شپلک «مجموعه تلویزیونی، ۱۳۹۳»
تولد جنجالی «فیلم سینمایی، ۱۳۹۴»

مازیار لرستانی (شهره) بعد از تغییر جنسیت ازدواج کرد (+عکس همسر)

سال نام فیلم کارگردان

۱۳۹۷ آپاچی آرش معیریان
۱۳۹۶ هزارپا ابوالحسن داوودی
۱۳۹۶ بـه وقت خماری محمدحسین لطیفی
۱۳۹۶ خجالت نکش رضا مقصودی
۱۳۹۶ دم‌سرخ‌ها آرش معیریان
۱۳۹۵ شکلاتی سهیل موفق
۱۳۹۴ ۲۴ سپتامبر مریم ابراهیم‌وند
۱۳۹۴ آشوب کاظم راست گفتار
۱۳۹۳ ایران برگر مسعود جعفری جوزانی
۱۳۸۸ حلقه‌هاي‌ ازدواج شاهین باباپور
۱۳۸۸ یک جیب پر پول قدرت‌الله صلح‌میرزایی
۱۳۸۷ اخراجی‌ها ۲ مسعود ده نمکی
۱۳۸۶ تسویه‌حساب تهمینه میلانی
۱۳۸۵ نصف مال من، نصف مال تو وحید نیکخواه آزاد
۱۳۸۵ اخراجی‌ها مسعود ده نمکی
۱۳۸۴ زیر درخت هلو ایرج طهماسب
۱۳۸۵ گیس‌بریده جمشید حیدری
۱۳۷۷ محبوبه احمد حسنی مقدم
۱۳۷۴ توطئه علی قوی‌تن
۱۳۷۴ لیلی با من اسـت کمال تبریزی
۱۳۷۳ مروارید سیاه حبیب‌اله بهمنی و شفیع آقا محمدیان
۱۳۷۲ پناهنده رسول ملاقلی‌پور
۱۳۷۱ مأموریت آقای شادی محمدرضا زهتابی
۱۳۷۱ آذرخش احمدرضا درویش
۱۳۷۰ نیاز علیرضا داودنژاد

 

شهره مازیار لرستانی متولد چه سالی است ؟

شهره لرستانی متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران اسـت. وی فارغ‌التحصیل رشته فیلمنامه‌نویسی در مقطع فوق لیسانس اسـت، پدرش قاضی دادگستری و مادرش معلم بود، یک خواهر و یک برادر دارد و اصالتا اهل خرم آباد هستند.

مازیار لرستانی (شهره) بعد از تغییر جنسیت ازدواج کرد (+عکس همسر)

وی فعالیت خودرا با عنوان بازیگر تئاتر از سال ۱۳۶۴ با کاری بـه نام آدم‌ برفی آغاز نموده اسـت و تا کنون کارگردانی ۱۷ تئاتر حرفه‌ اي را بر عهده داشته اسـت، نمایش «پادشاه مار» نوشته بهرام بیضایی، یکی از موفق‌ ترین اجراهای تئاتر در دهه هفتاد شمسی از جمله کارهای موفق اوست.

 

لرستانی درسال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم نیاز بـه کارگردانی علیرضا داودنژاد بـه سینما راه یافت. مجموعه تلویزیونی هتل بـه کارگردانی مرضیه برومند و سینمایی مأموریت آقای شادی و چندین تله فیلم دیگر از جمله آثاری اسـت کـه او بـه عنوان نویسنده در آنان حضور داشته اسـت.

مازیار لرستانی (شهره) بعد از تغییر جنسیت ازدواج کرد (+عکس همسر)

بیماری مازیار لرستانی

افسردگی بیماری بسیار موذی و خزنده‌اي اسـت. جوری سراغ آدم می آید کـه فرد اصلا متوجه نمی شود بـه افسردگی مبتلا شده اسـت. اولش با تغییرات ساده‌اي نمایان میشود. مثلاً احساس می کنی حوصله انجام کاری را نداری. حوصله خرید لباس تازه نداری، حوصله مهمانی رفتن را نداری، بـه مرور دوست نداری در اجتماع حاضر شوی و کارت را ترک می کنی.

 

دراین مرحله دوست داری پتو را بکشی روی سرت و فقط بخوابی. در دوره‌اي از زندگیم مشکل عاطفی داشتم. کسی را خیلی دوست داشتم. او ازدواج کرد و بعد از ازدواج او من دچار این حالت شدم و بـه مرور این ماجرا درمن تقویت شد و ریشه دواند تا مرحله‌اي کـه ۸‌سال از بازیگری و کار در سینما دور افتادم.

 

دوری از سینما و کار باعث شد تا بـه فکر تاسیس خانه پیشکسوتان بیفتم. اصلا اینکار را شروع کردم تا مشکلات خودم را فراموش کنم. ان روزها مدام بـه فکر حل مشکلات دیگران بودم. مراقب بودم ببینم چه کسی بیمار اسـت یا چه کسی بـه رحمت خدا رفته و باید برای بزرگداشتش اقدام کرد. همه ی این کارها را می کردم کـه عشق از دست رفته‌ام را فراموش کنم و تمام مشکلات مربوط بـه ان شرایط را فراموش کنم.

مازیار لرستانی (شهره) بعد از تغییر جنسیت ازدواج کرد (+عکس همسر)

ماجرای چاقی بیش از حد مازیار شهره لرستانی

برای شخصی مثل من چاقی زمانی پیش می آید کـه احساس بی‌پناهی عاطفی دارم. این برای همه ی یکسان نیست. بعضی‌ها با عصبانیت، استرس یا خشم میل بـه خوردن غذا و خوراکی پیدا می کنند و چاق میشوند. اما برای من این مسئله با بی‌پناهی عاطفی همراه اسـت.

 

دراین شرایط سعی می کنم گرمایی کـه نمیتوانم از بیرون بگیرم را از درون خودم بگیرم. دراین شرایط شروع میکنم بـه پرخوری کردن. سالها طول کشید تا خودم را پیدا کنم و بفهمم کـه اصلا کجای زندگی‌ام. او ازدواج کرده بودو رفته بود اما من در وضعیت بدی گرفتار شده بودم و نمی‌توانستم از این وضعیت خارج شوم.عشق قدیمی را فراموش کردم و باز عاشق شدم

مازیار لرستانی (شهره) بعد از تغییر جنسیت ازدواج کرد (+عکس همسر)

امروز از بحران عاطفی کـه داشتم ۲۰سال می‌گذرد. ۲۰سال پیش من این اتفاق را تجربه کردم و امروز چیز زیادی از ان در خاطرم نیست. چیزی از ان وجود ندارد جز یک سایه کمرنگ. ان فردی کـه روزگاری برایم خیلی مهم بود اینروزها دیگر یک آشنای پرارزش نیست. اگر چه برایم ارجمند‌ اسـت اما دیگر در زندگی من پررنگ نیست. البته همین حالا کـه بـه‌اسانی از ان صحبت می کنم طی یک روند طولانی بـه این نتیجه رسیدم.

 

احساس میکنم وقتی مرحله بـه مرحله با چاقی خداحافظی کردم توانستم دوباره چشمانم را باز کنم و اطرافم را ببینم. باز دوباره بارقه عشق را دیدم و عشق بـه وجودم آمد. دوباره این شرایط فراهم شد کـه از کسی خوشم بیاید و دوباره لحظه‌هاي‌ زیبای عاشق شدن را تجربه کنم. بعد از ۲۰سال دوباره توانستم عشق را تجربه کنم.

 

چرا مازیار لرستانی ازدواج کرد ؟

تا امروز کسی آن قدر برایم مهم نبوده کـه بـه ازدواج فکر کنم. اما اینروزها حس و حالی را تجربه می کنم کـه متفاوت اسـت. احساس وابستگی و علاقه زیادی دارم. بـه هر حال فردی کـه امروز بـه او دلبستگی دارم بـه‌گونه دیگری برایم مهم اسـت.

مازیار لرستانی (شهره) بعد از تغییر جنسیت ازدواج کرد (+عکس همسر)

بـه ازدواج فکر می کنم و البته برای هر شخصی در شرایط سن و سالی من وقت ان اسـت کـه بـه‌دنبال نوعی ثبات و آرامش باشد. من هم همین طورم. ۲۰سال پیش من یک پارچه شور بودم ولی امروز هم شور دارم و هم شعور.

 

این دو درکنار هم کـه باشند آدم انتخاب‌هاي‌ پخته‌تر و کامل‌تری را تجربه میکند. البته ممکن اسـت دراین شرایط هم بـه نتیجه‌اي کـه دوست دارد، نرسد اما مهم این اسـت کـه تقدیر خداوند چه بوده و او چه چیزی را برای ما در نظر گرفته اسـت.

 

بعضی روزها با پدرم می‌رفتم دادگستری. پدرم بـه کارش میرسید و من زیر میز پدر پنهان می شدم. زیر همان میزهای بزرگ و بلند کـه قاضی‌ها پشتش مینشینند. میز پدر یک ترکی داشت کـه از آنجا می‌توانستم مخفیانه بـه افراد نگاه کنم.

 

مثلاً بـه دعواهای زن و شوهری یا پرونده‌هاي‌ مختلفی کـه برای حل ماجرا بـه پدرم مراجعه میشد. یادم هست یک‌بار مردی آمده بودو درست جلوی میز قضاوت پدرم دراز کشیده بودو میگفت آقای قاضی من را بکش.

 

این زن پدر مرا در آورده و فلان و بهمان. پدرم می گفت: آقا بلند شو این چه رفتاری اسـت شـما انجام میدهید و ان مرد از جایش بلند نمی‌شد و من مخفیانه می‌خندیدم. اصلا دوست نداشتم او از جایش بلند شود.

 

دوست داشتم این بازی ادامه پیدا کند و هی پدرم اصرار کند و او همان‌ طور درازکش بگوید نه بیا منو بکش. موقعیت خنده‌داری بود. این اتفاق‌ها خیلی تجربه‌هاي‌ جالبی بود کـه بعد ها بـه نوشتن من خیلی کمک کرد. بعضی از این خاطرات حالا تبدیل بـه قصه شدند و امیدوارم بـه‌زودی انها را منتشر کنم.

مازیار لرستانی (شهره) بعد از تغییر جنسیت ازدواج کرد (+عکس همسر)

مازیار لرستانی (شهره) بعد از تغییر جنسیت ازدواج کرد (+عکس همسر)

مازیار لرستانی (شهره) بعد از تغییر جنسیت ازدواج کرد (+عکس همسر)

سریال «حکایت‌هاي‌ کمال» بـه نویسندگی سیدحسین امیر جهانی، آزاده محسنی و نسیم امیری می‌باشد. این سریال از کتاب «حکایت‌هاي‌ کمال» بـه نویسندگی محمد میرکیانی الهام گرفته شده اسـت و بـه تهیه کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی اسـت.

 

 

سوالات متداول 

آیا شهره لرستانی عمل تغییر جنسیت را انجام داده اسـت ؟

هنوز نه اما به زودی گویا او جراحی تغییر جنسیت انجام خواهد .

 

مازیار لرستانی با کی ازدواج کرده اسـت؟

او با یک خانوم پزشک مشهور تهرانی ازدواج کرده اسـت .

 

عکس بدون حجاب شهره لرستانی در کجا ببینیم؟

در پیج اینستاگرام ودر اینترنت موجود می‌باشد. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *