10 روش برای هجومی بازی کردن در پوکر با یک ترفند بسیار آسان !!!!

10 روش برای هجومی بازی کردن در پوکر با یک ترفند بسیار آسان !!!!

پوکر یک بازی اسـت کـه نیاز بـه استراتژی ها و ترفند هاي‌ مهم دارد و اگر شـما یک ترفند مهم بلد باشید میتوانید سودمند برای شـما باشد در ادامه با 10 روش برای هجومی بازی کردن در پوکر با یک ترفند بسیار آسان!!!! سایت برترین بت را دنبال کنید. 

 

چگونه در پوکر هجومی بازی کنیم؟‌

خیلی از مواقع وجوددارد کـه در بازی پوکر شـما بـه دست خوبی نمی‌رسید. یعنی بعد از پخش شدن کارت ها توسط دیلر میبینید کـه دست آن چنان خوبی ندارید و از طرفی هم نمی‌خواهید از بازی کناره گیری کنید یا بـه قولی فولد کنید.

10 روش برای هجومی بازی کردن در پوکر با یک ترفند بسیار آسان !!!!

در چنین شرایطی طبق معمول باعث می شود کـه شـما اصطلاحا کمی سفت بازی کنید. بـه این معنی کـه خیلی در انتخاب هاي‌ خود آزاد نیستید و نمیتوانید بـه خوبی در بازی مانور دهید. داشتن استراتژی هجومی در پوکر اینجا می تواند بسیار مفید واقع شود کـه با استفاده از ان رقیب هاي‌ خودرا حيرت زده کنید.

 

هجوم ناگهانی یک بازیکن کـه از اول بازی سفت بوده اسـت و ناگهان روش بازی خودرا تغییر دهد ممکن اسـت باعث یکه خوردن حریفان شـما شود. طبق معمول بازیکنان از این حرکت زیاد خوشحال نمیشوند و همین امر ممکن اسـت باعث فولد دادن حریفان شود.

 

استراتژی ناب هجومی کردن در پوکر

برای امتحان کردن این استراتژی کافی اسـت بر روی گزینه “ورود بـه وبسایت” کلیک کنید تا وارد سایت شرط بندی پوکر معتبر شوید. دراین وضعیت بلوف زدن یکی از بهترین کار هایي اسـت کـه می توانید در استراتژی هجومی در پوکر از ان استفاده کنید. اگر بخواهیم تعدادی از حرکت هایي کـه جزو این تکنیک محسوب می شود را نام ببریم می‌توانیم بـه این موارد اشاره کنیم.

10 روش برای هجومی بازی کردن در پوکر با یک ترفند بسیار آسان !!!!

بازی شناور، چک-ریز، فشار بر روی رقیب و شرط هاي‌ ترن و ریور در چیدمان هایي هولناک کـه رقیب را بـه عقب نشینی وادار کند از مواردی اسـت کـه دراین استراتژی استفاده می شود. استفاده از این حرکت ها می تواند شانس فولد کردن حریفان شـما را بیشتر کند ودر بیشتر مواقع می توانید بـه اسانی از بلوف زدن استفاده کنید تا ترس و هراس بیشتری در حریفان ایجاد کنید.

 

بهترین وقت برای هجومی بازی کردن در پوکر

تا این جای کار با این تکنیک بـه خوبی آشنا شده ایم. حال سوال اصلی این اسـت کـه در چه مواقعی می‌توانیم از این استراتژی استفاده کنیم. بهترین وقت هایي کـه می توانید از استراتژی هجومی در پوکر استفاده کنید زمان هایي اسـت کـه دست نسبتا خوبی دارید.

 

اینکار باعث می شود در صورتی کـه رقیب شـما دست متوسط یا حتی اگر دست او از شـما هم بهتر باشد اقدام جدی انجام ندهد. حتی در برخی موارد باعث این می شود کـه رقیب شـما حتی اگر فولد نکند از اقدام بـه کال کردن نیز خودداری کند. بـه طور کلی اگر شرایط را برای استفاده از این تکنیک مهیا دیدید می توانید بـه نفع خود از ان استفاده کنید.

 

بهترین روش تبانی کردن در پوکر

بـه تبانی کردن در بازی پوکر اصطلاحاً قیچی گفته می شود. اینکار بـه این معنی اسـت کـه یک جور همکاری بین دو یا چند بازیکن روی یک میز ممکن اسـت وجود داشته باشد کـه میتوانند خیلی آسان با استفاده از نرم افزارهایی مثل اسکایپ یا واتس‌اپ با هم در ارتباط باشند و دست هم دیگر رابا هم شیر کنند. ولی این موضوع هم اگر سایت مدیریت قوی داشته باشد خیلی آسان میتواند تشخیص دهد و ممکن اسـت خیلی سریع حساب کاربری آن ها را مسدود کند.

10 روش برای هجومی بازی کردن در پوکر با یک ترفند بسیار آسان !!!!

شـما خیلی آسان می توانید متوجه شوید کـه آیا در میزی کـه بازی می کنید، تبانی وجوددارد یا نه! مثلا یکی از مشخصه‌هایش این اسـت کـه دو یا چند بازیکن کـه همیشه روی یک میز هستند و همیشه این چند نفر در تمام بازی‌ها بلا استثنا وجود دارند. یکیدیگر از مشخصات آن ها این اسـت کـه آن ها همیشه با هم وارد پات میشوند.

 

در بازی‌هایي غیر منطقی بین دو بازیکن در شرایط هدز-آپ. ان‌ها سعی نمی کنند یک دیگر را شکست دهند و دست‌هایي کـه دارند، طبق معمولً بـه شوداون هیچ وقت نمیرسد. یا این کـه بـه جای این کـه بین هم چیپ ها را جابه‌جا کنند و پول‌شویی می کنند کـه بـه اصطلاح بـه این عمل «چیپ-دامپینگ» گفته میشود.

 

آیا تقلب کردن در پوکر امکان پذیر است ‌؟

تقلب در کارت‌ها هم یکیدیگر از روش‌هاي‌ تقلب در پوکر اسـت، این تقلب باعث می شود کـه شخص بتواند در برابر ما بـه بهترین شکل بازی کند، چرا کـه دقیقاً می داند چه کارتی در دست ماست. این اتفاق طبق معمولً بـه چند روش ممکن اسـت اتفاق بیوفتد.

10 روش برای هجومی بازی کردن در پوکر با یک ترفند بسیار آسان !!!!

• وجود حفره امنیتی در نرم افزار ارائه دهنده کـه این مورد وقتی اتفاق میوفتد کـه مدیریت مجموعه فاسد بوده و یا یکی از کارمندان بـه تمام سیستم نرم افزاری دسترسی داشته باشند.

 

• هک شدن کامپیوتر بازیکن توسط هکر کـه این فرد با استفاده از یک تروجان در سیستم، بـه اسانی میتواند اطلاعات کارت‌هاي‌ شـما را بـه صورت real-time برای هکر ارسال کند.

 

• استفاده از اسکرین-شیرینگ کـه با این روش از کسی کـه در بازی حرفه‌اي اسـت میتوانید کمک بگیرید کـه بـه اسانی بـه شـما کمک کنند کـه دست شـما را بـه بهترین شکل ممکن جلو ببرید.

 

شـما خیلی آسان میتوانید متوجه شوید کـه آیا کسی دارد اینکار را انجام میدهد یا خیر! روش کار بـه این صورت اسـت کـه مثلا ممکن اسـت کـه با هاي‌‌کارت ۱۰ بت سنگینی کرده باشید و بلوف هم زده باشید و با هاي‌‌کارت ما را رقیب کال می کند.

 

انتخاب سایت معتبر پوکر

همان گونه کـه بارها در مورد این موضوع توضیح دادیم بسیار مهم اسـت کـه شـما برای بازی کردن سایتی را انتخاب کنید کـه بهترین و قوی ترین حالت ممکن باشد. پیشنهاد ما بـه شـما برای بازی کردن سایتی اسـت کـه از هر لحاظ امن اسـت و اطلاعات شخصی شـما را بـه هیچ عنوان فاش نخواهد کرد و با سیستم‌هاي‌ امنیتی خیلی بالایی کـه دارد، امکان هر گونه تقلبی را در بازی‌ها میگیرد.

10 روش برای هجومی بازی کردن در پوکر با یک ترفند بسیار آسان !!!!

ممکن اسـت شـما وارد سایت‌هاي‌ درستی نشوید. تعداد زیادی از سایت‌ها وجود دارند کـه کاربران در ان‌ها دپوزیت میکنند، اما هیچ وقت تقاضای کش-اوت ان‌ها انجام نمیشود، یا بـه طور مثال در مبالغ سنگین بـه شـما یک ووچر پرفکت‌مانی میدهند کـه فاقد اعتبار اسـت، و می گویند کـه پرداخت انجام شده!

 

عده اي از سایت‌ها هم با استفاده از بات هاي‌ حرفه‌اي طراحی شده کـه خودشان آن ها توسط خودشان استفاده میکنند. همچنین ممکن اسـت موتور رندوم «RNG» ان‌ها مورد اعتماد نباشد و کارت‌ها را بـه شکل تنظیم شده پخش کند.

 

بیشتر بخوانید : اصطلاح مانی میکر در پوکر چیست؟ «سود یک روش ناب در پوکر»

 

چند کار را شـما باید انجام دهید. اول از همه ی برای بازی کردن سایتی را انتخاب کنید کـه از هر لحاظ ایمن باشد. همیشه در مورد سایت تحقیق کنید ودر مورد کش-اوت‌هاي‌ ان مطمئن شوید.سعی کنید بیش از حد پول در اکانت خود نگه ندارید. حتی بزرگ ترین سایت‌هاي‌ پوکر نیز گاهی ممکن اسـت فعالیت خودرا متوقف کنند.

 

بازی های پوکر لایو ایا تقلبی است ؟

این مورد مخصوص بازی‌هاي‌ پوکر لایو اسـت. یک کارت زن یا مکانیک کارت، یا بـه عبارت ساده شخصی کـه «کارت میزند»؛ قابلیت دستکاری در کارت‌هاي‌ دک «deck» را دارد. یک کارت زن حرفه‌اي بـه اسانی می تواند ترتیب ۵۲ کارت دک را در ذهن خود بسپارد. ان‌ها می توانند کارتی را کـه میخواهند پخش کنند.

 

کارت زن هایي کـه مهارت کمتری دارند ممکن اسـت نتوانند ۵۲ کارت را در ذهن خود بسپارند، اما همان‌ گونه قابلیت پخش کردن کارت از زیر دک را دارند «می توانند کارت‌هاي‌ مدنظر خودرا در زیر قرار دهند، بـه همین دلیل از ته‌برگ یا ته‌کارت استفاده می شود».

 

روش تشخیص این راه تقلب کردن این اسـت کـه ممکن اسـت حس کنید شخصی تقریبا همیشه هنگامی کـه دیلر اسـت برنده میشود و یا این کـه کار دیگری کـه می توانید انجام دهید این اسـت کـه بـه دست‌هاي‌ دیلر چه در هنگام بُر زدن و چه در هنگام پخش کردن کارت‌ها بادقت نگاه کنید.

10 روش برای هجومی بازی کردن در پوکر با یک ترفند بسیار آسان !!!!

دقت کنید کـه شخصی از زیر دک کارت پخش نکند، بـه این عمل “hanger” گفته می شود و غیرقانونی اسـت. انجام اینکار میتواند نشانه واضحی از کارت‌زن بودن شخص باشد.

 

برای این عنوان اصطلاح “Angle shooting” بـه کار میرود کـه بـه صورت مستقیم تقلب محسوب نمیشود، بلکه نوعی بازی غیرمنصفانه برای برتری یافتن اسـت. مثلا فرض کنید کـه:

 

• در بازی بازیکنی کـه دائماً خارج از نوبت بازی میکند. «اگر اتفاقی نباشد، می تواند باعث اشتباه کردن افراد دیگر شود.»

• بازیکنانی کـه استرینگ-بت میکنند و وادار میشوند کـه مبلغ اولیه را وارد پات کنند. «اینکار نیز می تواند تصادفی یا عمدی باشد.»

• بازیکنی کـه عمداً اسلو-رول میکند، یعنی بیش از حد ادا و اصول دارد و سعی میکند دیگران را تیلت و عصبی کند. در پوکر آنلاین این عمل میتواند تایم گرفتن بیش از حد باشد یا دیسکانکت هاي‌ عمدی شخص باشد.

 

ورود به سایت معتبر بازی پوکر 

طبق بررسی هایي کـه داشتیم بهترین سایت بازی پوکر را برای شـما در لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید شـما دراین سایت میتوانید سود بسیار خوبی ببرید پس همین همین حالا کلیک کنید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *