سلفی لخت رضا گلزار در باشگاه بزرگ تهران (+عکس جنجالی)

سلفی لخت رضا گلزار در باشگاه بزرگ تهران (+عکس جنجالی)

محمدرضا گلزار یکی از بازیگران محبوب سینمای کشور ایران اسـت و بسیار مشهور و محبوب می باشد در ادامه با سلفی عریان رضا گلزار در باشگاه بزرگ تهران «+عکس جنجالی» سایت برترین بت را دنبال کنید .

 

عکس لخت رضا گلزار

حال در تازه‌ترین فعالیت اینستاگرامی اش، وی تصویر جدیدی از خود و دوستانش منتشر کرده و با توجه بـه نوع استایل و لباس ها، بـه نظر میرسد در باشگاه ورزشی باشد.

سلفی لخت رضا گلزار در باشگاه بزرگ تهران (+عکس جنجالی)

این مسابقه در زمینه‌هاي‌ تاریخ، ورزش، ادبیات و هنر شرکت کنندگان را بـه چالش می کشد. در ابتدا مجری ۵۰ شمش معادل ۱۰۰ میلیون تومان بـه عنوان سرمایه در اختیار شرکت کننده قرار می دهد. شرکت کننده‌ها در روند این مسابقه بـه حفظ شمش‌هاي‌ خود می پردازند و هنگامی کـه شمش‌هاي‌ خودرا بـه علت پاسخ‌هاي‌ غلط از دست میدهند مسابقه بـه اتمام می رسد.

 

شرکت کننده وادار بـه عبور از هر هفت خان بوده و سوالات هر خان در رابطه با یک شاخه از معلومات عمومی میباشد. درصورت موفقیت و محافظت از شمش‌هاي‌ باقیمانده، معادل ان‌ها جایزه در اختیار او قرار می گیرد.رصورت رسیدن بـه خان پنجم شرکت کننده می‌تواند موجودی خودرا حفظ و از مسابقه خارج شود

 

بیشتر بخوانید‌:حضور امبرهرد در فیلم بزرگسالان با اجبار + «لیست فیلم ها و عکس»

 

بیوگرافی مختصر رضا گلزار

اصلیت او آذری و متولد تهران اسـت.او والیبال را در تیم استان تهران، باشگاه پارس اتومبیل، شیشه و گاز، باشگاه پاس و باشگاه دیهیم بازی میکرد. تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار میکرد.

سلفی لخت رضا گلزار در باشگاه بزرگ تهران (+عکس جنجالی)

تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشته مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد. درسال آخر بـه رشته تجربی رفت و بـه قصد رشته دندانپزشکی کنکور داد ولی قبول نشد .

 

و بـه همان رشته مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک ازدانشگاه آزاد اسلامی اسـت. گلزار فعالیت موسیقی خودرا از سال ۱۳۷۷ بـه عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ وپرکاشن نواخته اسـت.گلزار درسال ۱۳۷۹ برای اولین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد.

سلفی لخت رضا گلزار در باشگاه بزرگ تهران (+عکس جنجالی)

خوانندگی و بازیگری رضا گلزار

گلزار همچنین در زمینه موسیقی بند دارکوب رابا رامین نصریانی و دیگران راه‌اندازی کرد. سپس بند ریزار «rezzar؛ مخفف محمدرضا گلزار» را ثبت کرد کـه فعال اسـت.بازی گلزار در فیلم‌هایي از مسعود کیمیایی و بهرام بیضایی و داریوش مهرجویی باوجود دعوت شدن هر بار بـه اسباب گوناگونی مقدور نشد.

 

منتقدان گلزار مدعی هستند کـه او بی جهت بـه این حد از شهرت و محبوبیت رسیده اما درستش این اسـت کـه ان ها تنها تنگ نظرانه و بی جهت از در حسادت با او وارد شده اند و چشم بر توانایی هاي‌ بالفعل و بالفعل او بسته اند. یکی از ویژگی هاي‌ آقای ستاره این اسـت کـه حاشیه وی را رها نمی‌کند اما او حاشیه را رها کرده و گاهی با سکوت و گاهی هم با اثبات توانایی هاي‌ خودش جواب منتقدانش را داده اسـت.

 

در همین مسیر ؛ گلزار خودش را بـه عنوان « اولین » ؛ برنده کرده اسـت ؛ او اولین سوپراستار سینمای بعد از انقلاب اسـت ؛ اولین بازیگر با دستمزدی نجومی اسـت ؛ اولین چهره پرفروش جلد مجلات اسـت ؛ اولین بازیگر در فیلمی با فروش میلیارد تومانی اسـت. 

سلفی لخت رضا گلزار در باشگاه بزرگ تهران (+عکس جنجالی)

اولین سفیر تبلیغاتی و بازیگر مدل اسـت و البته اولین چهره استاندارد قاب تصویر سینمای کشور ایران از نظر ظاهر و تناسب اندام اسـت حتی میتوان گفت رواج نشریات پرطرفدار مردمی هم با اوج گیری شهرت باور نکردنی او بود کـه رونق تازه اي گرفت.

 

دلیل محبوبیت رضا گلزار در ایران

اگر بخواهیم منصفانه بـه حضور استارهای مدرن در سینما نگاهی بیاندازیم ؛ بدون شک می‌توان ان را بـه دو دوره قبل و بعد از حضور گلزار تقسیم کرد ؛ حضور او در بین نسل جدید بازیگران ؛ پویایی و تحرکی قابل توجه را رواج داد کـه تلاش برای داشتن استایلی مناسب از دستاوردهای مفید ان دراین قشر هنری اسـت.

سلفی لخت رضا گلزار در باشگاه بزرگ تهران (+عکس جنجالی)

ادامه حیات حرفه اي برای گلزار دراین سال‌ها کار اسانی نبوده ؛ یعنی فقط باید جای او باشید تا درک کنید حفظ یک جایگاه موفق برای بیش از یک دهه چه تلاش طاقت فرسایی اسـت. اگر بخواهیم بدبینانه و از دریچه چشم منتقدان مغرض گلزار بـه ماجرای موفقیت او نگاه کنیم ؛ می‌توانیم بگوییم برای گلزار شدن بـه عناصری مانند زیبایی چهره ؛ تناسب اندام ؛ موقعیت مناسب و شانس احتیاج داریم اما آیا با دارا بودن جمیع همین ویژگی ها می‌توان گلزار ماند.

سلفی لخت رضا گلزار در باشگاه بزرگ تهران (+عکس جنجالی)

و بیش از 10 سال درخشندگی روزهای اولیه خودرا حفظ کرد. آنچه دراین فاصله اتفاق افتاده یقیناً بـه عناصری بیش از زیبایی ظاهر و شانس بستگی دارد. کم نبودند دراین سال‌ها بازیگران خوش سیمایی کـه آمدند و اتفاقاً شانس حضور در کارهای خوبی را هم داشتند اما نتوانستند حتی بـه یک هزارم محبوبیت گلزار برسند یا بـه یک هزارم دوره سلطه او بر گیشه و جلد مطبوعات دست پیدا کنند.

 

بیشتر بخوانید‌: حسین تهی در فشن شو آمریکا به عنوان مدلینگ + عکس و حواشی

 

عکس های برهنه رضا گلزار

گلزار همیشه با این واقعیت عجیب رو بـه رو بود کـه عده اي دوست نداشتند بپذیرند او دارای شاخصه هایي از توانمندی اسـت کـه بـه او در مسیر موفقیت کمک میکنند ودر مواجهه با این نگاه ؛ بهترین انتخاب ممکن را داشت.

سلفی لخت رضا گلزار در باشگاه بزرگ تهران (+عکس جنجالی)

ادامه مسیر ! او بدون توجه بـه حواشی ؛ کاری را انجام داد کـه فکر می کرد درست اسـت. نتیجه اش هم این چیزی اسـت کـه می‌بینیم ؛ حدی از موفقیت کـه حتی پس از یک دوره رکود کوتاه در عرصه تصویر بازگشتی مقتدرانه دارد و تهیه کننده ها وی را روی دست میبرند.

 

سوالات متداول 

رضا گلزار در تهران بـه کدام باشگاه می‌رود؟‌

انقلاب 

 

رضا گلزار چند سال دارد ؟ 

او دهه ۵۰ می باشد و متولد تهران اذری می باشد.

 

همسر رضا گلزار کیست؟

او مجرد می باشد. 

 

ادرس پیج اینستاگرام رضا گلزار چیست؟

rezagolzar نام اکانت او اسـت . 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *