فاطمه گلزار کیست؟ | تیک تاکر دختر ایرانی با حواشی بیشتر بشناسید!!

فاطمه گلزار کیست؟ | تیک تاکر دختر ایرانی با حواشی بیشتر بشناسید!!

فاطمه گلزار یکی از تیک تاکر هاي‌ مشهور اینستاگرامی اسـت کـه بالای ۹۰۰ هزار نفر دنبال کننده دارد در ادامه با فاطمه گلزار کیست؟ | تیک تاکر دختر ایرانی با حواشی بیشتر بشناسید!! سایت برترین بت را دنبال کنید .

 

بیورگرافی فاطمه گلزار 

متولد شهریورماه سال 1382 در شهر زیبای شیراز اسـت ودر حال حاضر در شهر تهران زندگی می‌کند. مادر او کـه از حامیان کار هاي‌ او در اینستاگرام اسـت در دادن ایده برای انجام فعالیت هایش بـه او کمک می‌کند و همچنین در بعضی کلیپ ها با او ایفای نقش میکند. متاسفانه این فعال اینستاگرامی پدر خودرا دریک تصادف جاده اي از دست داده اسـت و این بـه یک خاطره بد از دوران زندگی و نوجوانی او تبدیل شده اسـت.

فاطمه گلزار کیست؟ | تیک تاکر دختر ایرانی با حواشی بیشتر بشناسید!!

او در یکی از ویدئو هایش در یوتیوب علت مرگ پدرش را تصادف در راه تهران برای دیدن خودش کـه بـه همراه مادر بزرگش در تهران زندگی می کرده، عنوان کرده اسـت. دراین ویدئو بـه طور کامل این اتفاق و این‌که چطور بعد از 7 ماه پدرش را قبل از خاکسپاری اش ملاقات کرده اسـت صحبت می‌کند.

 

او دو خواهر دیگر دارد کـه بعضی از ویدئو هایش رابا ان ها اجرا می‌کند و کوچک ترین عضو این خانواده اسـت. از علایق او میتوان علاقه بـه موسیقی و نواختن ساز پیانو را عنوان کرد. او همچنین بـه کارهای هایدا علاقه دارد و وی را می پسندد.

 

او خودش را بسیار مهربان میداند و از این‌که بسیار سریع بـه بقیه اعتماد می‌کند خیلی راضی نیست و این خصوصیت خودرا جزو اخلاق هاي‌ بد خود میداند. اگر بـه او و کار هایش در اینستاگرام علاقه مند هستید گفت و گو اي با او در یوتیوب انجام شده اسـت کـه می‌توانید با سرچ کردن در اینترنت ان را مشاهده کنید.

 

عکس های فاطمه گلزار

او در پیچ اینستاگرام خود علاوه بر گذاشتن ویدئو هاي‌ طنز خود عکسهایی نیز از خود منتشر میکند کـه با دنبال کردن پیج اینستاگرام او میتوانید عکس هاي‌ وی را ببینید. نخستین عکسی کـه در حال حاضر در پیج اینستاگرامش وجوددارد عکسی از تولد 16 سالگی اش اسـت. البته او در پیج اینستاگرام خود بیشتر کلیپ هاي‌ طنزی کـه خودش می سازد را نمایش میدهد ودر این بین تعدادی از عکس هاي‌ خودرا نیز برای طرفدارانش منتشر میکند.

فاطمه گلزار کیست؟ | تیک تاکر دختر ایرانی با حواشی بیشتر بشناسید!!

اگر از علاقه مندان کارهای این اینستاگرامر باشید حتماً بـه پیج اینستای او سر زده اید و احتمالا جزو دنبال کنندگان او هستید، اما اگر تازه با این فعال اینستاگرامی آشنا شده اید می‌توانید برای دنبال کردن فاطمه گلزار اینستاگرام او بـه آدرس fwti_.g را سرچ و فالو کنید. همچنین برای دیدن عکسها و لایو ها و کلیپ هاي‌ فاطمه گلزار علاوه بر پیج خودش با هشتگ فاطمه گلزار ان ها را در اینستاگرام مشاهده کنید.

 


بیشتر بخوانید : پارمیس شریفی واینر میلیونر دهه هشتادی اینستاگرام «+عکس و درآمد»


 

پیج اینستاگرام فاطمه گلزار

 آدرس فن پیج او نیز در اینستاگرام fwtiofficialfans اسـت کـه توسط طرفداران او ساخته شده اسـت و زیر نظر خودش فعالیت می‌کند و با نام کانون رسمی هوادارن فاطمه گلزار معرفی شده اسـت کـه بعضی از ویدئوها و عکس هایش در آنجا گذاشته شده اسـت. پیج اینستاگرام او 739 هزار دنبال کننده و 100 پست دارد. البته او از یکسال پیش عضو شبکه یوتیوب هم شده اسـت اما بیشترین فعالیت او در اینستاگرامش اسـت و چند ماه اسـت کـه در یوتیوب ویدئویی منتشر نکرده اسـت.

فاطمه گلزار کیست؟ | تیک تاکر دختر ایرانی با حواشی بیشتر بشناسید!!

اگر از نظر شـما این فعال اینستاگرامی کـه از مدل هاي‌ اینستاگرام اسـت؛ حتماً بـه دنبال این هستید کـه بدانید کـه آیا با شخص خاصی در رابطه اسـت یا خیر؟ این اینستاگرامر عکس یا ویدئویی از کسی یه عنوان دوست پسر خود منتشر نکرده اسـت و از نظر او عشق و عاشقی آدم رو کور میکند و گفته اسـت کـه تا بـه حال عاشق نشده اسـت. همچنین در ویدئوهای خود صحبتی از کسی بـه عنوان دوست پسر خود نکرده اسـت.

 

میزان درآمد فاطمه گلزار در اینستا

درآمدی کـه این اینستاگرامر از پیج خود بـه دست می آورد با قبول تبلیغات در پیج اینستاگرامش و بازدید از طرف دنبال کنندگانش اسـت. او طرفداران و دنبال کنندگان خودرا خانواده دوم خود می‌داند و بـه ان ها بابت تبلیغات و معرفی هایي کـه در پیج خودش انجام می‌دهد خاطرجمعی خاطر میدهد. او بنا بر گفته خودش مواردی را در پیجش برای طرفدارانش معرفی می‌کند کـه قبلا از کیفیت و درستی ان ها مطمئن شده باشد. از این‌که درآمد او از این تبلیغات چقدر اسـت اطلاعاتی در دست نیست.

فاطمه گلزار کیست؟ | تیک تاکر دختر ایرانی با حواشی بیشتر بشناسید!!

سن فاطمه گلزار 18 سال اسـت و متولد ماه شهریور 1382 اسـت. او در پیج اینستاگرامش تصاویری از تولد 16 و 17 سالگی خودش را گذاشته اسـت، کـه نخستین عکسش در حال حاضر در اینستاگرامش عکسی از تولد 16 سالگی اش اسـت. او بعد از جدایی مادر و پدرش در 14 سالگی اش تصمیم می‌گیرد کـه برای زندگی بـه تهران و پیش مادر بزرگش بیاید.

فاطمه گلزار کیست؟ | تیک تاکر دختر ایرانی با حواشی بیشتر بشناسید!!

خانواده فاطمه گلزار

فاطمه گلزار بـه همراه خانواده خود یعنی مادر و دو خواهر خود در کشور جمهوری اسلامی ایران ودر شهر تهران زندگی میکند. این خانواده اصالتا شیرازی هستند و او در کلیپ هاي‌ خودش از این لهجه شیرین شیرازی نیز استفاده می‌کند.

فاطمه گلزار کیست؟ | تیک تاکر دختر ایرانی با حواشی بیشتر بشناسید!!

او تا قبل از 14 سالگی بـه همراه خانواده اش در شهر شیراز زندگی می کرده اسـت کـه بعد از جدایی مادر و پدرش تنها بـه تهران می‌آید تا پیش مادربزرگش در تهران زندگی کند. دراین مدت کـه در تهران زندگی می کرده اسـت بـه مدت دو سال درس و مدرسه را هم کنار گذاشته بوده اسـت و مشغول بـه کار بوده اسـت. او در عکسها و کلیپ هایش با حجاب و مطابق با عرف موجود در ایران فعالیت میکند.

 

عمل های زیبایی و مهاجرت گلزار فاطمه

خود این چهره تاکنون دراین خصوص صحبتی نکرده اسـت و نمی‌توان بـه صورت قطعی دراین رابطه صحبت کرد. اما طبق پست هايی کـه بـه اشتراک می‌گذارد و بـه صورت کلی میتوان متوجه شد کـه او عمل جراحی بینی انجام داده اسـت.این شخص مهاجرت نکرده اسـت اما امکان دارد در آینده تصميم بـه مهاجرت بگیرد و بـه بيرون از کشور مهاجرت کند.

فاطمه گلزار کیست؟ | تیک تاکر دختر ایرانی با حواشی بیشتر بشناسید!!

حواشی فاطمه گلزار

جهت مشاهده دابسمش هاي‌ این شخص می‌توانید بـه صفحه اینستاگرامی این چهره کـه آیدی ان را در ابتدای مطالب عنوان کردیم مراجعه کنید. او در صفحه اینستاگرامی خود در قالب پست و استوری دابسمش هاي‌ خودرا بـه اشتراک می‌گذارد.در موتور جستجوی گوگل نیز میتوانید با جستجوی نام این شخص دابسمش ها و کلیپ هایي را کـه او ساخته اسـت ودر صفحه اینستاگرامی خود بـه اشتراک گذاشته اسـت را مشاهده کنید. علاوه بر این همچنین می‌توانید این کلیپ ها را دانلود کنید.

 

 

سوالات متداول 

 

فاطمه گلزار چند سال دارد؟ 

او متولد ۸۰ میباشد. 

 

فاطمه گلزار از اینستاگرام چقدر درامد کسب میکند ؟ 

او بالای ۵۰ میلیون درآمد دارد . 

 

فاطمه گلزار چند تا دوست پسر دارد؟

او در اینستاگرام خودش چیزی نگفته اسـت اما قطعا با فردی تو رابطه اسـت .

 

عکس هاي‌ فاطمه گلزار را گجا ببینیم ؟

شـما میتوانید در اینترنت و پیج اینستاگرام او ببینید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *