بیوگرافی نیوشا مدبر + بیوگرافی و عکس به همراه مهاجرت

بیوگرافی نیوشا مدبر + بیوگرافی و عکس به همراه مهاجرت

نیوشا مدبر یکی از بازیکنان سرشناس ایرانی بوده اسـت او در تلویزیون در چند سال سریال کار کرده اسـت در ادامه با کشف حجاب نیوشا مدبر + بیوگرافی و عکس بـه همراه مهاجرت سایت برترین بت را دنبال نمایید. 

 

بیوگرافی نیوشا مدبر

بازیگری تا شهرت نیوشا مدبر فعالیت خودش را در کارهای تبلیغاتی آغاز کرد و پس از مدتی وارد عرصه بازیگری شد. او تا بـه امروز در آثار بیشماری بـه هنرنمایی پرداخته اسـت کـه از مهم ترین انها میتوانیم هتل کاپیلا، کیمیا، دو لکه ابر و… را نام برد.

بیوگرافی نیوشا مدبر + بیوگرافی و عکس به همراه مهاجرت

دوره هاي‌ بازیگری را در کلاس هاي‌ حمید سمندریان آموزش دید ودر چندین نمایش بـه عنوان بازیگر ظاهر شد. اولین تجربه رسمی اش رابا ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی کیمیا بـه کارگردانی جواد افشار بـه دست آورد. سریال آمین بـه کارگردانی مهدی صفوی، منوچهر هادی و بهرنگ توفیقی یکیدیگر از کارهای دیده شده خانم مدبر میباشد.

 

عگس هایی از کشف حجاب نیوشا مدبر

ماجرای جنجالی کشف حجاب این بازیگر در ترکیه با واکنش هاي‌ تند و منفی برخی کاربران مواجه شد و برخی ان را برای دیده شدن و جذب فالوور دانستند کـه این روزها بین سلبریتی ها و چهره هاي‌ اینستاگرامی باب شده و بـه هر حرکت و اقدامی برای جذب فالور و مشهور شدن دست میزنند تا دیده شوند و بـه پول و شهرت برسند.

بیوگرافی نیوشا مدبر + بیوگرافی و عکس به همراه مهاجرت

 


بیشتر بخوانید : زهرا امیر ابراهیمی بازیگر از کشف حجاب تا حضور در جشنواره کن «+بیوگرافی و عکس»


 

نیوشا مدبر کیست ؟

نیوشا مدبر، بازیگر سینما و تلویزیون، متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران اسـت. او فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک اسـت. قبل از آنکه وارد عرصه بازیگری شود بـه خاطر رشته اش کـه گرافیک بود، مدیر تبلیغات شرکت الکترو لوکس بوده اسـت.

بیوگرافی نیوشا مدبر + بیوگرافی و عکس به همراه مهاجرت

نیوشا مدبر اولین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۹۴ در سریال کیمیا بـه کارگردانی جواد افشار بازی کرده استبنا بر انچه از زندگینامه‌ و کارنامه‌ي کاری خانم مدبر در فضای مجازی منتشر شده، او متولد اردیبهشت سال ۱۳۶۴ و‌ پیش از حضور در تلویزیون و سینما مدیر تبلیغاتی بوده اسـت.

 

تحصیلات نیوشا مدبر

این بازیگر کـه فارغ‌التحصیل رشته‌ي گرافیک اسـت در سریال «کیمیا» کـه بنا بر آمارهای اعلام‌شده از سوی صداوسیمای جمهوری اسلامی سریال پر بیننده‌اي بود حضور داشت و پس از ان نیز بازیگر سریالی بـه نام «آمین» شد کـه بـه سفارش نیروی انتظامی ساخته شده بود.

بیوگرافی نیوشا مدبر + بیوگرافی و عکس به همراه مهاجرت

مدبر کـه سابقه‌ي حضور در فیلم سینمایی «دختر» بـه کارگردانی سیدرضا میرکریمی را هم در کارهای اندک تصویری‌اش دارد با انتشار ویدئویی «کشف حجاب» کرد و گفته اسـت کـه اینکار را برای مخالفت با «حجاب اجباری» انجام می دهد.این بازیگر دراین ویدئو کـه در بيرون از کشور ضبط شده، گفت: با این ویدئو می خواهم بگویم کـه هر زنی کـه حجاب ندارد باعث فساد نمی شود.

 

عکس های کشف حجاب نیوشا مدبر

اگر شـما علاقمند بـه دیدن عکسها و عکسهای نیوشا مدبر بازیگر سینما و تلویزیون هستید میتوانید با سرچ کردن نام او در داخل گوگل تمام اطلاعاتی کـه درباره او در گوگل موجود هست را بخوانید و درباره حاشیه و اخبار این بازیگر محبوب مطلع شوید.

بیوگرافی نیوشا مدبر + بیوگرافی و عکس به همراه مهاجرت

و همچنین می‌توانید عکسهای و فیلم هاي‌ وی را در گوگل ببینید، ان ها را ذخیره کنید و اگر خواستید ان ها را برای دیگران ارسال کنید. همچنین می‌توانید صفحه هاي‌ مجازی این بازیگر را در سوشال مدیا مانند اینستاگرام پیدا کنید و اورا دنبال نمایید و عکسها و عکس هایي کـه از خود دراین شبکه ها منتشر می‌ کند را تماشا کنید.

 


بیشتر بخوانید :  کشف حجاب رامینا ترابی زیباترین دختر ایرانی + بیوگرافی و عکس


 

مصاحبه با نیوشا مدبر

این بازیگر مشهور و مطرح سینما و تلویزیون اسـت کـه در فیلم هاي‌ بسیار زیادی بازی کرده و خوش درخشیده اسـت اسـت و امروزه در میان مردم محبوبیت زیادی دارد.خانم گرامی بازیگر محبوب و مطرح سینما و تلویزیون در گفت و گو هاي‌ زیادی شرکت کرده اسـت و درباره خودش علاقه مندی هایش و حرفه بازیگری صحبت‌هاي‌ زیادی کرده اسـت.

بیوگرافی نیوشا مدبر + بیوگرافی و عکس به همراه مهاجرت

او در گفتگو‌ اي گفته اسـت کـه در وقت هاي‌ آزاد اش بـه کار طراحی لباس میپردازد و تا بـه حال لباس هاي‌ دست دوز زیادی را طراحی کرده اسـت و همچنین گفته اسـت کـه یکی از علاقه مندی هایش موسیقی اسـت و بسیار حالش را خوب می‌کند و خودش تار، ساکسیفون، عود و پیانو می‌نوازد.

 

همسر نیوشا مدبر

روشنک گرامی بازیگر جوان سینما و تلویزیون اسـت کـه بـه تازگی بـه شهرت خیلی زیادی رسیده اسـت. تا بـه حال ازدواج نکرده اسـت و مجرد اسـت. او در گفت و گو اي گفته اسـت آدم بسیار بی احساسی هست و تا بـه حال عاشق نشده اسـت.

بیوگرافی نیوشا مدبر + بیوگرافی و عکس به همراه مهاجرت

 

آثار سینمای و تلویزیونی

نیوشا مدبر در فیلم هاي ارثیه پرماجرا بـه کارگردانی رسول محمدی و آدم‌هاي‌ متفاوت بـه کارگردانی داوود نوروزی و فیلم هاي‌ سینمایی دو لکه ابر و دختر و سارا و کاپیلا بـه ایفای نقش پرداخته اسـت اما بیشتر شهرت او برای بازی در سریال آمین میباشد کـه دراین سریال نقش همسر هادی ساعی را بر عهده داشت.

بیوگرافی نیوشا مدبر + بیوگرافی و عکس به همراه مهاجرت

 

با تشویق برادرم دوره هاي‌ بازیگری را زیر نظر استاد سمندریان گذراندم سپس سعی کردم با تئاتر شروع کنم چند تئاتر هم کار کردم کـه متاسفانه بـه اجرا نرسید ولی برایم یک دنیا تجربه یود

بیوگرافی نیوشا مدبر + بیوگرافی و عکس به همراه مهاجرت

سر یکی از تئاتر بود کـه آقای جواد افشار «کارگردان» لطف کردند و من را برای یکی از نقش هاي‌ فرعی سریال کیمیا سال ۹۴ انتخاب کردند، بعد از اینکار یکسری فیلم کوتاه کار کردم

 


بیشتر بخوانید : نگار شیرازی کیست؟ | بیوگرافی سکسی ترین مدل با حجاب ایرانی


بیوگرافی نیوشا مدبر + بیوگرافی و عکس به همراه مهاجرت

عکس های نیوشا مدبر

اولین فیلم کوتاه کـه بازی کردم فیلم شعری برای میهن بود سپس برای سریال انقلاب زیبا بـه آقای توفیقی معرفی شدم کـه این همکاری اتفاق نیفتاد سپس نقش کوتاه در سریال آمین سال ۹۴ بازی کردمبعد از این کارها در چند مستند و نقش اول در چند فیلم هم ایفای نقش کردمترجح می‌دهم بازیگری را در سینما ادامه دهم، فکر می‌کنم در سینما بهتر میتوانید ان چیز کـه باید را ارائه دهید، الویت من سینماست.

 

سوالات متداول 

 

نیوشا مدبر بـه کدام کشور مهاجرت کرده اسـت؟

او الان در ترکیه میباشد .

 

همسر نیوشا مدبر کیست ؟ 

او فعلاً. مجرد میباشد. 

 

اینستاگرام نیوشا مدبر چیست ؟‌

newshamoddaber نام اکانت او میباشد. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *