آموزش جواب دادن خودکار در دایرکت اینستاگرام (مخصوص پیج فروشگاهی)

آموزش جواب دادن خودکار در دایرکت اینستاگرام (مخصوص پیج فروشگاهی)

اگر شـما پیج فروشگاهی دارید قطعا با بیشتر شدن مشتریان خود نیازمند این هستید کـه بـه صورت خودکار یک نفر جواب دایرکت ها را بدهد کـه ما امروز بـه شـما اموزش خواهیم داد در ادامه با آموزش جواب دادن خودکار در دایرکت اینستاگرام «مخصوص پیج فروشگاهی» سایت برترین بت را دنبال کنید. 

 

اینستاگرام چگونه معروف شد ؟ 

اینستاگرام امروزه بـه عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌هاي‌ جهان بـه حساب می آید کـه تعداد کاربران ان روزانه در حال افزایش اسـت و افراد بـه هر طریقی در ان فعالیت می کنند. عده اي از اینستاگرام بـه عنوان یک فضای پولساز و برخی دیگر تنها برای سرگرمی از ان استفاده می کنند.

آموزش جواب دادن خودکار در دایرکت اینستاگرام (مخصوص پیج فروشگاهی)

از افراد عادی، صاحبان کسب و کار تا افراد معروف همه ی دراین شبکه‌ي اجتماعی پر مخاطب حضور دارند. حتی برندها و شرکت‌هاي‌ کوچک و بزرگ در سراسر جهان نیز از اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن استفاده میکنند.

 

تخفلات کاربران در اینستاگرام

این تنوع در میان کاربران مختلف باعث این شد کـه اینستاگرام حساب‌هاي‌ کاربری مختلفی را بر حسب نیاز افراد ارائه دهد. در حال حاضر سه نوع اکانت در اینستاگرام وجوددارد و شـما میتوانید بر حسب نیازتان هر کدام از این حساب‌ها را برای خود انتخاب کنید.

 

دراین مقاله قصد داریم اکانت هاي‌ اینستاگرام «Instagram accounts» را معرفی کنیم و کاربرد هر کدام را توضیح دهیم تا بتوانید هنگام شروع فعالیت دراین شبکه اجتماعی، بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

قابل ذکر اسـت کـه instagram بر اساس آخرین گزارش‌ها بیش از یک میلیارد کاربر فعال در ماه دارد. پژوهش‌ها نشان می دهد کـه بیش از 50 میلیون ایرانی دراین شبکه اجتماعی فعالیت می کنند.

آموزش جواب دادن خودکار در دایرکت اینستاگرام (مخصوص پیج فروشگاهی)

در نتیجه این رسانه در تمامی جهان شهرت و محبوبیت پیدا کرده اسـت. این محبوبیت باعث شده کـه افراد مختلفی در اینستاگرام فعالیت و کسب درآمد کنند. در ادامه درکنار هم یاد میگیریم کـه بهترین حساب کاربری از بین اکانت هاي‌ مختلف اینستاگرام چیست و هر کدام از این حساب‌ها چه مزایا و کاربردی دارند.

 

انواع اکانت های اینستاگرام

اکانت هاي‌ شخصی «personal»

اکانت هاي‌ تجاری «Business»

اکانت هاي‌ سازندگان «Creator»

عده اي از متخصصان بر این باور هستند کـه دو نوع حساب کاربری در اینستاگرام وجوددارد بـه همین دلیل حساب‌هاي‌ تجاری و سازندگان را بـه عنوان حساب‌هاي‌ حرفه‌اي شناسایی می کنند. در صورتی کـه دراین مقاله صحبت از اکانت‌هاي‌ حرفه‌اي بـه میان آمد.

 

بدانید کـه منظور حساب تجاری یا سازندگان اسـت. اکنون کـه با اسامی اکانت هاي‌ مختلف اینستاگرام آشنا شدیم زمان ان رسیده اسـت کـه خصوصیات و قابلیت‌هاي‌ هر کدام را بـه صورت جداگانه بررسی کنیم. در صورتی کـه تمایل دارید با اکانت هاي‌ اینستاگرام آشنا شوید تا پایان این مقاله با ما همراه شوید:

آموزش جواب دادن خودکار در دایرکت اینستاگرام (مخصوص پیج فروشگاهی)

مزیت های اکانت های فروشگاهی اینستاگرام

حساب شخصی یکی از اکانت هاي‌ مختلف اینستاگرام اسـت کـه تمام ان‌چه یک شخص در اینستاگرام احتیاج دارد در اختیار او قرار می دهد کـه در واقع بـه ان اکانت غیر بیزینسی نیز می گویند. اکانت‌هاي‌ شخصی بیشترین حجم را در میان اکانت‌هاي‌ اینستاگرام دارد و تنها بـه درد افرادی میخورد کـه بـه فکر سرگرم کردن خود و استفاده کاربری از ان می‌باشند.در صورتی کـه یک حساب شخصی در اینستاگرام راه اندازی کنید، امکانات و قابلیت‌هاي‌ زیر در اختیار شـما قرار می گیرد:

 

خصوصی کردن اینستاگرام بهتره یا عمومی باشیم؟

یکی از قابلیت‌هاي‌ کلیدی اکانت پرسونال یا شخصی این اسـت کـه بـه شـما این امکان و اجازه را میدهد کـه صفحه کاربری خودتان را خصوصی کنید. بـه بیان ساده‌تر هیچ کدام از اکانت هاي‌ مختلف اینستاگرام «بـه جز پرسونال» چنین امکانی بـه شـما نمیدهند.

 

خصوصی کردن حساب اینستاگرام بـه این معناست کـه فقط افرادی کـه شـما اجازه دهید می توانند پست و استوری‌هاي‌ شـما را ببینند. در صورتی کـه بـه حریم خصوصی اهمیت میدهید، لازم اسـت یک حساب شخصی برای خودتان راه اندازی کنید؛ زیرا در انواع دیگر حساب‌ها، چنین امکان و اجازه‌اي بـه شـما داده نخواهد شد.

آموزش جواب دادن خودکار در دایرکت اینستاگرام (مخصوص پیج فروشگاهی)

یکی از امکانات دیگری کـه حساب شخصی یا پرسونال در اختیار کاربران اینستاگرام قرار می‎‌دهد این اسـت کـه میتوانند یک لینک بـه بخش Bio حساب خودشان اضافه کنند. اگر اطلاعات مهمی دارید کـه مایل هستید ان اطلاعات را منتشر کنید، بهترین کار این اسـت کـه یک لینک از ان اطلاعات را دربخش بیوی خود قرار دهید تا مخاطبانی کـه وارد صفحه شخصی شـما می شوند بتوانند روی ان لینک بزنند و محتوای ان لینک را مشاهده کنند.

 

کاربران دارای اکانت شخصی این امکان را در اختیار دارند کـه استوری و پست برای حساب خود ایجاد و منتشر کنند. همچنین این اجازه بـه ان‌ها داده میشود کـه ویدیوی زنده یا لایو پخش کنند. البته این قابلیت در اختیار حساب‌هاي‌ تجاری و سازندگان هم قرار داده شده اسـت.

 

کلوز فرند در اینستاگرام چیست ؟‌

دوستان نزدیک یا «Close Friends» یکیدیگر از قابلیت‌هایي اسـت کـه در اختیار کاربران اکانت شخصی یا پرسونال قرار داده میشود. کاربران با این قابلیت میتوانند استوری‌هاي‌ خودرا فقط با فهرست مشخصی از افراد کـه بـه عنوان دوستان نزدیک شناخته می شوند، بـه اشتراک بگذارند.

آموزش جواب دادن خودکار در دایرکت اینستاگرام (مخصوص پیج فروشگاهی)

اکانت شخصی برای کسانی مفید و عالی اسـت کـه بخواهند محتوای خودشان رابا دوستان و اعضای خانواده خود بـه اشتراک بگذارند و نیازی بـه رشد و توسعه حساب کاربری خودشان نداشته باشند.

 

آموزش پیام خودکار در دایرکت

یکی از جدید ترین ترفندهای اینستاگرام پاسخ خودکار بـه کاربرانی اسـت کـه بـه شـما دایرکت میدهند. ممکن اسـت تعداد افرادی کـه برای شـما پیام می فرستند، بسیار زیاد باشد. بـه همین منظور اینستاگرام، برای شـما قابلیتی را ایجاد کرده اسـت.

آموزش جواب دادن خودکار در دایرکت اینستاگرام (مخصوص پیج فروشگاهی)

کـه شـما بتوانید بـه سادگی این مشکل را تا حدودی حل کنید. البته کـه ما پیشنهاد میدهیم برای تعامل بیشتر با کاربران، بـه پیام هاي‌ ان ها پاسخی دهید کـه بیشترین ارتباط رابا سوال ان ها، داشته باشد.

 

برای ایجاد یک پاسخ خودکار برای دایرکت پیج اینستاگرامی خود مراحل زیر باید طی کنید:

رفتن بـه بخش تنظیمات پیج اینستاگرام

کلیک روی گزینه Creator

انتخاب گزینه Saved Repliesسپس روی گزینه آبی رنگ New Saved Reply کلیک کنید

 

در قسمت Message می بایست پیام مورد نظر کـه قصد دارید برای کاربرانی کـه بـه شـما پیام می‌دهند، ارسال شود، را بنویسید البته اینستاگرام در آخرین بروز رسانی خود این قابلیت را بـه قابلیت ایجاد پیام بـه صورت Shortcut را ایجاد کرده اسـت.

آموزش جواب دادن خودکار در دایرکت اینستاگرام (مخصوص پیج فروشگاهی)

یعنی شـما می توانید پیامی را در اینبخش نوشته و ان را بـه صورت پیشفرض برای یکی دکمه هاي‌ صفحه کلید تلفن همراه یا لپ‎تاپ خود، ذخیره کنید تا در زمان نیاز با کلیک روی ان در صفحه دایرکت کاربر، این پیام ارسال شود.

 

جمع بندی 

با یاد گرفتن این ترفند مهم در اینستاگرام شـما میتوانید بسیار خوب سود ببرید چرا کـه در وقت شـما بسیار صرفه جویی می کند و شـما میتوانید بـه اسانی ودر زمان سریع جواب مشتری خودرا بدهید و همیشه برنده ي بازی شـما و مشتری باشید ٬ با توجه بـه امکانات اینستاگرام شـما میتوانید بسیار سود خوبی ببرید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *