3 روش برای ندیدن استوری دیگران کاملا آسان و کاربردی (100% تضمینی)

3 روش برای ندیدن استوری دیگران کاملا آسان و کاربردی (100% تضمینی)

مخفی شدن استوری دوستانی کـه شـما نمیخواهید ببینید یکی از روش هاي‌ راحتی اسـت کـه در ترفندهای اینستاگرام وجوددارد کـه ما می‌خواهیم بـه شـما اموزش بدهیم در ادامه با 3 روش برای ندیدن استوری دیگران کاملا راحت و کاربردی «100% تضمینی» سایت برترین بت را دنبال کنید. 

 

اموزش مخفی کردن استوری برای دیگران 

با هاید استوری دیگران در اینستاگرام، می توانید تعداد استوری‌هایي کـه در بالای فید نمایش داده می شوند را کاسته و فقط استوری کاربرانی کـه می خواهید را مشاهده کنید. البته راه دیگر آنفالو کردن ان حساب‌ها اسـت ولی این راه برای همه ی کاربران مناسب نیست.

 

💫 اپلیکیشن “سیگاری بت”💫

📱ورژن جدید اپلیکیشن اندروید با سرعت و امکانات بی نظیر 🔻🔻

با دانلود و نصب اپلیکشن سایت شرط بندی سیگاری بت بدون فیلترشکن و با سرعت بیشتر میتوانید از امکانات سایت شرط  بندی استفاده کنید.

برای دانلود مستقیم کلیک کنید.

https://sigariapp.buzz/dl/sigaribet.apk

مراحل نصب اپلیکیشن سیگاری بت در گوشی اندروید :

برای این کار ابتدا به بخش Security (امنیت) در گوشی بروید و گزینه Unknown Sources (نصب برنامه های ناشناخته) را فعال کنید.

حالا می توانید هر نرم افزاری را روی گوشی خود نصب کنید. تنها کافیست فایل مورد نظر را دانلود کنید و سپس با کلیک روی گزینه Install آن را نصب کنید.

 

3 روش برای ندیدن استوری دیگران کاملا آسان و کاربردی (100% تضمینی)

در عوض میوت کردن، یک راه‌حل بسیار عالی اسـت. اما چگونه استوری دیگران را هاید کنیم؟ برای انجام اینکار چند راه وجوددارد کـه در ادامه بـه ان‌ها می پردازیم.

 

میوت کردن استوری اینستاگرام با این روش

نخستین روش ندیدن استوری دیگران در اینستا از طریق پروفایل اسـت. شـما می توانید بـه پروفایل کاربری کـه نمیخواهید استوری‌هاي‌ وی را ببینید بروید و اینکار را انجام دهید. پس از مراجعه بـه پروفایل، روی گزینه Following بزنید و سپس Mute را انتخاب کنید.

 

ميوت كردن استوري در اينستاگرام / عدم نمایش استوری دیگران در اینستاگرامسپس کافی اسـت گزینه Stories را فعال کنید.ندیدن استوری دیگران در اینستاگرام / عدم نمایش استوری دیگران در اینستاگرام

3 روش برای ندیدن استوری دیگران کاملا آسان و کاربردی (100% تضمینی)

ندیدن استوری ها با این روش ها

راه بعدی برای ندیدن استوری اینستاگرام، میوت کردن ان‌ها از طریق بخش استوری‌ها در صفحه خانه اسـت. فقط کافی اسـت انگشتتان را روی استوری کاربری کـه می خواهید وی را میوت کنید نگه‌دارید. سپس برای عدم نمایش استوری دیگران در اینستاگرام، از گزینه‌هاي‌ ظاهر شده در پایین صفحه، Mute را انتخاب کنید.

 

اینستاگرام «Instagram» سرویسی برای اشتراک عکسهای و برقراری تعاملات اجتماعی اسـت. کاربران عکس یا ویدئوهای کوتاه می گیرند و با دنبال‌کنندگان «Followers» خود بـه اشتراک میگذارند.

 

در ادامه‌ي توضیح این‌کـه اینستاگرام چیست و چه قابلیت‌هایي دارد، باید گفت کـه اینستاگرام محتوای خودرا مانند فیس‌بوک در قالب فید «Feed» ارائه می دهد. وقتی کاربر برای تماشای عکس‌ها اسکرول می‌کن.

 

د عکس‌هاي‌ جدید توسط یک الگوریتم انتخاب و بـه فید افزوده میشوند. نتیجه، زنجیره‌اي بی‌پایان از محتوای شخصی‌سازی‌شده برای کاربر اسـت. حال می دانید اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد، در ادامه بـه ویژگی‌ها و تاریخچه‌ي این شبکه اجتماعی محبوب میپردازیم.

3 روش برای ندیدن استوری دیگران کاملا آسان و کاربردی (100% تضمینی)

روش آسان برای دسترسی به اینستاگرام

حال کـه می دانید اینستاگرام چیست و قصد دارید بیشتر راجع بـه اینستاگرام بدانید، باید بگوییم کـه پیوستن بـه اینستاگرام و استفاده از ان آزاد اسـت. سرویس اینستاگرام در اصل برای تلفن‌هاي‌ همراهی ساخته شده‌اسـت کـه دارای سیستم‌عامل اندروید «Android»؛ آی‌اواس «iOS» و فایر اواس «Fire OS» هستند. اینستاگرام در دسکتاپ نیز از طریق وب‌سایت رسمی اینستاگرام در معرض اسـت.

 

نگاهی به اینستاگرام و نحوه پیدایش ان

حال کـه دانستیم اینستاگرام چیست و دسترسی بـه این برنامه چگونه اسـت، در ادامه بهتر اسـت با تاریخچه و ویژگی‌هاي‌ اینستاگرام نیز آشنا شویم. اینستاگرام توسط کوین سیستروم «Kevin Systrom» و مایک کرایگر «Mike Krieger» خلق و نخستین‌بار در اکتبر ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد.

 

اینستاگرام تا آوریل ۲۰۱۲ حدود ۳۰ میلیون حساب کاربری ثبت کرده اسـت و کاربران تا ژوئیه ۲۰۱۱ حدود ۱۰۰ میلیون عکس را آپلود کرده‌اند. سیستروم در آوریل ۲۰۱۲ اینستاگرام را بـه متا «Meta»؛ شرکت مادر فیس‌بوک، بـه قیمت یک میلیارد دلار «هم نقد و هم از سهام شرکت» فروخت.

3 روش برای ندیدن استوری دیگران کاملا آسان و کاربردی (100% تضمینی)

اینستاگرام از همان ابتدا بـه روشی محبوب برای برقراری ارتباط با برندها، رهبران فکری «Thought Leaders»؛ دوستان و خانواده تبدیل شد؛اینستاگرام ویژگی‌هاي‌ بسیاری را مانند ویدئوهای کوتاه و پخش زنده در خود دارد کـه در ادامه‌ي مطلب بـه آنان اشاره خواهیم کرد.

 

اگر بخواهیم توضیح دهیم تفاوت اینستاگرام با دیگر شبکه‌هاي‌ اجتماعی چیست و چه ویژگی برتری دارد، باید بگوییم کـه اینستاگرام با همه ی‌ي شبکه‌هاي‌ اجتماعی دیگر تفاوت دارد. این پلتفرم بـه جای کلمات، بر محور انتشار عکسهای و ویدئوها بنا شده‌اسـت.

 

اینستاگرام یا فیس بوک ؟

اینستاگرامی کـه فیس‌بوک «Facebook» درسال ۲۰۱۲ ان را خرید، امروز با بیش از ۱ میلیارد حساب کاربری ثبت‌شده، بخشی از زندگی روزمره‌ي ما شده‌اسـت. اینروزها بـه نظر می رسد کـه همه ی میدانند اینستاگرام چیست.

 

و از کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ تا سازمان‌هاي‌ خبری، مؤسسات فرهنگی، سلبریتی‌ها، عکاس‌ها، موزیسین‌ها و افراد فعال در صنعت اینفلوئنسری «Influencers»؛ در اینستاگرام هستند. هم‌ چنین، باید اعتراف کنیم کـه همه ی‌ي ما گرفتن سلفی‌هاي‌ خوب را دوست داریم.

3 روش برای ندیدن استوری دیگران کاملا آسان و کاربردی (100% تضمینی)

اگر فکر می کنید کـه از غافله‌ي اینستاگرام عقب مانده‌اید، بـه خواندن این مطلب ادامه دهید. ما دراین پست بـه طور کامل توضیح داده‌ایم اینستاگرام چیست. همچنین آموزش‌هایي را درباره‌ي نحوه‌ي کار اینستاگرام و نحوه‌ي شروع بـه استفاده از ان ارائه خواهیم داد.

 

میوت کردن در اینستاگرام

برای خارج کردن دیگران از حالت میوت نیز دقیقا همان مراحل بالا را بـه‌صورت برعکس تکرار کنید. می توانید بـه پروفایل ان‌ها مراجعه و پس از انتخاب گزینه Following و بعد Mute، گزینه Stories را غیرفعال کنید. همچنین اگر دربخش استوری در صفحه اول، بـه انتهای استوری‌ها بروید، میتوانید استوری‌هاي‌ افرادی کـه میوت کردید را مشاهده کنید.

3 روش برای ندیدن استوری دیگران کاملا آسان و کاربردی (100% تضمینی)

جمع بندی 

اینستاگرام یکی از بهترین صفحات مجازی در دنیا می‌باشد و با پشت سر گذاشتن تیک تاک بسیار مشهور شده اسـت او حالا درکنار بهترینها قرار گرفته اسـت و تونسته بسیار موفق باشد. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *