آموزش جامع شارژ و برداشت از طریق وب مانی (کاملا رایگان 100%)

آموزش جامع شارژ و برداشت از طریق وب مانی (کاملا رایگان 100%)

WebMoney وب مانی یکی از درگاه هاي‌ بین الملل اسـت کـه شـما از این طریق حساب میتوانید شارژ و برداشت داشته باشید و اعتبار این کیف پول بسیار بالا اسـت در ادامه با آموزش جامع شارژ و برداشت از طریق وب مانی «کاملا رایگان 100%» سایت برترین بت را دنبال کنید .

 

آموزش استفاده از کیف پول وب مانی 

برای استفاده از این سرویس نقل و انتقال باید ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از ساخت حساب وب مانی، با توجه بـه ارزی کـه میخواهید ارسال کنید یا دریافت کنید، باید نسبت بـه ایجاد کیف پول اقدام کنید. دراین قسمت با نحوه ساخت حساب، ایجاد کیف پول و ورایز و برداشت وب مانی آشنا شوید.

آموزش جامع شارژ و برداشت از طریق وب مانی (کاملا رایگان 100%)

روش افتتاح حساب در وب مانی

ابتدا وارد سایت wmtransfer.com شوید و بر روی دکمه “Sign up” کلیک کنید. در کادر باز شده ابتدا کشور مورد نظر را انتخاب کرده سپس شماره همراه خود و کد امنیتی را وارد کنید. پس از وارد کردن شماره خود یک کد 5 رقمی برای شـما پیامک میشود کـه باید در کادر موردنظر وارد کنید. در نهایت شـما باید برای حساب کاربری خود یک رمز عبور انتخاب کنید. حساب وب مانی شـما ایجاد شد.

 

پس از ایجاد حساب در قسمت “PURSES, BANK CARDS, ETC” بر روی گزینه ADD کلیک کنید. دراین قسمت شـما میتوانید کیف پول، کارت اعتباری ویا حساب بانکی را بـه حساب وب مانی متصل کنید.

 

برای اضافه کردن کیف پول بـه حساب کاربری خود باید گزینه “Create a purse” را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه “More” شـما بـه لیستی از کیف پول هاي‌ مختلف دسترسی خواهید داشت کـه با توجه بـه نوع ارز و کشوری کـه می‌خواهید ارسال کنید «دریافت کنید» میتوانید یک یا چندتا از ان ها را انتخاب کنید.

هنگامی کـه یک کیف پول را انتخاب میکنید کادری برای شـما باز می‌شود کـه علامت “موافقت با شرایط استفاده از ان کیف پول” را تیک بزنید.

آموزش جامع شارژ و برداشت از طریق وب مانی (کاملا رایگان 100%)

 

جرا باید کیف پول وب مانی داشته باشیم ؟

رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی، راه اندازی شغل‌هاي‌ الکترونیکی و فضای مجازی و… استفاده افراد از موبایل و کامپیوتر بیشتر شد، کارت‌ها و حساب‌هاي‌ بین المللی زیاد شدند و بـه کاربران ان‌ها نیز روز بـه روز افزوده شد. تعداد زیادی از مردم اکنون دارای شغل‌هاي‌ آنلاین یا همان فریلنسری هستند، دیگر درکنار خرید آنلاین از فروشگاه‌هاي‌ ایرانی و داخلی، ان‌ها بـه سایت‌هاي‌ خارجی مراجعه کرده و هرچه مایلند از این سایت‌ها خرید می کنند.

 

خدمات مترجمی و فریلنسری انجام می دهند، از دوستان و آشنایان خود در بيرون از کشور هدیه‌هاي‌ ارزی و پولی دریافت می کنند و هزاران امر دیگر کـه دراین میان، پول و ارز چه از نوع خارجی، چه از نوع داخلی و چه از نوع دیجیتال، بـه نحوی درگیر ماجراست.

 


بیشتر بخوانید: آموزش جامع شرط بندی با بیت کوین و ارزهای دیجیتال بهمراه معرفی سایت معتبر


 

برای مواردی کـه ذکر کردیم پول در گردش اسـت و استفاده کنند نیاز بـه برداشت این پول پیدا می کنند. اگر شـما یک فریلنسر هستید و درآمد ارزی خارجی مثل دلار و یورو دارید، مسلما نیاز بـه بردشت ان پیدا می کنید.

آموزش جامع شارژ و برداشت از طریق وب مانی (کاملا رایگان 100%)

وب مانی گزینه مناسبی اسـت برای فریلنسرهایی کـه خواهان برداشت وجه درآمد خود هستند. برداشت پول از وب مانی گزینه ایست کـه کاربران وب مانی قطعا بـه ان نیاز دارند.

 

ثبت نام در کیف پول وب مانی

ابتدا وارد حساب وب مانی خود شوید. برای دریافت دلار وب مانی شـما فقط کافیست کـه WMID خود یا شناسه کیف پول خود کـه با یک حرف و 12 شماره شروع می‌شود را برای فرستنده ارسال کنید تا وی مبلغ مورد نیاز را برای شـما واریز کند.

 

برای ارسال پول شـما باید از طریق گزینه Transaction اطلاعات فرستنده اعم از شناسه کیف پول یا WMID، مبلغ، یک توضیح مختصر و نحوه ارسال را وارد کنیددر مرحله بعد برای تایید تراکنش باید یکی از دو روش ارسال پیامک یا استفاده از برنامه E-NUM را انتخاب کنید.در نهایت با تایید تراکنش مبلغ مورد نظر ارسال خواهد شد.

آموزش جامع شارژ و برداشت از طریق وب مانی (کاملا رایگان 100%)

بررسی انواع کیف پول های وب مانی

کیف پول وب مانی WM-Purse کـه تحت شناسه WM ثبت شده اسـت و برای واحدهای اصلی کاربران استفاده می‌شود. واحدهای اصلی درون سیستم وب مانی فقط در کیف پول ذخیره می‌شوند. بـه هر کیف پول یک شماره ثبت اختصاص داده شده و بـه یک WMID مرتبط اسـت. شماره کیف پول از 12 رقم تشکیل شده اسـت، مشابه شماره ثبت WMID اما برخلاف شماره WMID، دارای پیشوند حرف اسـت کـه بـه نوعی از عناوین اصلی ذخیره شده در کیف اشاره دارد.

آموزش جامع شارژ و برداشت از طریق وب مانی (کاملا رایگان 100%)

در گذشته‌اي نه چندان دور، اگر فردی دریک حساب بانکی واقعی و فیزیکی دارای مبلغی پول باشد و خواهان دریافت یا برداشت پول از حساب خود باشد، بـه سادگی با رفتن بـه بانک و ارائه کارت شناسایی و پر کردن یک فرم می‌توانست مبلغ مورد نظر خودرا از بانک دریافت کند.

آموزش جامع شارژ و برداشت از طریق وب مانی (کاملا رایگان 100%)

در دوران رفتن بـه بانک و قبل از رایج شدن دستگاه‌هاي‌ عابربانک و ATM، این روند بانک‌ها را شلوغ و پر معاشرت کرده و افراد برای انجام تعداد زیادی از امور بانکی خود ملزم بودند کـه بـه بانک مراجعه کنند.

 

پس از این دوران، خودپرداز‌ها روی کار آمدند و با استقبال مردم از این دستگاه‌ها، بانک‌ها کمی خلوت شدند. از ان پس مردم برداشت پول خودرا از طریق دستگاه‌هاي‌ عابربانک انجام میدهند. این موضوع روند برداشت پول را تسریع بخشید و تعداد زیادی از امور را جلو انداخت.

 

اموزش برداشت پول از وب مانی

روند برداشت پول از وب مانی، پروسه‌اي اسـت کـه انجام ان بـه آسانی قابل انجام اسـت. حتی اگر هم اکنون در حال فکر کردن بـه این موضوع هستید کـه در زمان تحریم ایران، چطور می توانیم از این خدمات آنلاین استفاده کنیم، نگران نباشید.

آموزش جامع شارژ و برداشت از طریق وب مانی (کاملا رایگان 100%)

ما بـه شـما خاطرجمعی می دهیم کـه برداشت پول از وب مانی امری ساده ودر معرض اسـت. اگر بـه دنبال دریافت پول و درآمد ارزی خود هستید و یا بـه هر دلیل خواهان برداشت وجه از حساب وب مانی‌تان هستید، نحوه برداشت ان در پرداختینو برای کاربران وب مانی در ایران امکانپذیر اسـت.

 

اگر تا بـه این جا ما را دنبال کرده اید، قطعا قبلا یک حساب وب مانی افتتاح کرده و ان را وریفای کرده اید. حال کـه بـه دنبال برداشت و دریافت پول خود هستید، باید بدانید کـه چند روش برای برداشت وجه «Withdraw» از حساب وبمانی وجوددارد. 

آموزش جامع شارژ و برداشت از طریق وب مانی (کاملا رایگان 100%)

جمع بندی 

ما در ۲۰ سال اینده شاید کمتر قطعا شاهد نبود بانک هاي‌ حضوری خواهیم بودو این کیف پول هاي‌ مجازی هستند کـه جای گزین سایت هاي‌ و بانکداری هاي‌ حضوری میشوند بـه همین دلیل کیف پول هاي‌ وب مانی و بقیه کیف پول هاي‌ دنیای دیجیتال برای شـما مهم هستند بنابراین از این تغییرات شـما بهترین استفاده را داشته باشید برای ورود بـه سایت معتبر بازی هاي‌ انلاین با داشتن کیف پول وب مانی میتونید بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *