نحوه بازی کارتی نود و نه 99 + ترفند و قوانین لازم

نحوه بازی کارتی نود و نه 99 + ترفند و قوانین لازم

نود و نه 99 یکی از بازی هاي‌ کارتی و پاسور جذاب اسـت کـه ترفند و قوانین بسیار جذابی دارد در ادامه با نحوه بازی کارتی نود و نه 99 + ترفند و قوانین لازم سایت برترین بت را دنبال کنید . 

 

اموزش بازی پاسور نود و نه 

بازی نود و نه با یک دسته کامل 52 تایی پاسور انجام میشود و برای انجام ان حداقل بـه 2 بازیکن احتیاج اسـت. بازی نود و نه کمی احتیاج بـه محاسبات دارد پس برای افراد زیر 15 سال پیشنهاد نمیشود.

نحوه بازی کارتی نود و نه 99 + ترفند و قوانین لازم

همانگونه کـه از اسم این بازی پیداست شماره نود و نه دراین بازی نقش مهمی را بازی می‌کند و بازیکنان باید سعی کنند شماره را روی 99 نگه داشته و هرگز رد نکند.

 

در ابتدای بازی هر بازیکن 3 شماره اشیا مانند سکه و یا پول برای انجام این بازی کنار می‌گذارد. پس از هر باخت ؛ یک بازیکن یکی از سکه هاي‌ خودرا از دست می‌دهد. آخرین بازیکنی کـه با سکه در بازی مانده باشد ؛ برنده بازی محسوب میشود.

نحوه بازی کارتی نود و نه 99 + ترفند و قوانین لازم

ارزش کارت ها

2-8 بـه جز کارت 4 ارزششان همان شماره هک شده روی کارت ها می باشد.

بی بی / سرباز 10

آس 1 یا 11

کارت 4 جهت بازی را عوض می‌کند.

کارت 10 10-

کارت 9 ارزشی ندارد و نوبت بـه بازیکن بعدی می‌رسد.

کارت شاه شماره را روی 99 نگه می دارد.

 

شمارش کارت ها در بازی نود و نه

برای شروع یک دیلر میان خود مشخص کنید ؛ کـه اینکار رابا قرعه کشی و یا اس کشی نیز می‌توانید مشخص کنید. سپس دیلر بـه هر بازیکن 3 کارت می‌دهد و اینکار رابا پخش یک کارت یک کارت شروع میکند تا هر بازیکن در مجموع در دست خود 3 کارت داشته باشد.

نحوه بازی کارتی نود و نه 99 + ترفند و قوانین لازم

باقیمانده کارت ها در وسط میز بازی بـه عنوان بانک قرار میگیرد زیرا کـه بازیکنان بـه ازای هر کارتی کـه بازی می‌کنند می بایست از این بانک کارت ها یک کارت دریافت کند.

 

ترفند برد در بازی نود و نه

انجام این بازی بسیار ساده می‌باشد و بـه کمی محاسبات و شمارش احتیاج دارد. بازیکن سمت چپ دیلر شروع کننده بازی می باشد کـه بازی رابا هر کارتی کـه میـــخواهد میتوانند بازی کند.

 

بازیکن شروع کننده بازی رابا بی بی شروع میکند و امتیاز ان را میخواند کـه در این جا امتیاز بی بی 10 می باشد، سپس بلافاصله یک کارت از بانک کارت ها بر می دارد و بـه دست خود اضافه میکند.

نحوه بازی کارتی نود و نه 99 + ترفند و قوانین لازم

بازیکن بعدی نیز یک کارت دلخواه بازی میکند ؛ بـه طور مثال کارت 7 بازی میکند و امتیاز کل را 17 میخواند. سپس این بازیکن نیز بلافاصله یک کارت از بانک کارت ها بر می دارد و بـه دست خود اضافه میکند.

 

بازیکن بعدی نیز کارت آس را بازی میکند و می‌تواند تصمیم بگیرد کـه آیا امتیاز 1 داشته باشد و یا 11. در این جا بازیکن امتیاز آسی کـه بازی کرده اسـت را 11 اعلام کرده و امتیاز کل 28 می‌خواند ؛ سپس بلافاصله یک کارت از بانک کارت ها بر می دارد و بـه دست خود اضافه میکند.

 

بازیکن آخر نیز کارت 6 را بازی می‌کند و امتیاز کل را 34 اعلام میکند، ؛ سپس بلافاصله یک کارت از بانک کارت ها بر می دارد و بـه دست خود اضافه می‌کند.بازی بـه همین شکل ادامه پیدا میکند تا یک بازیکن دیگر نتواند بازی را بدون این‌که شماره 99 را رد کند ادامه دهد و بازنده ان دور خواهد شد.

نحوه بازی کارتی نود و نه 99 + ترفند و قوانین لازم

نحوه بازی نود و نه

فرض بگیرید کـه بازی نود و نه روی امتیاز کل 83 می‌باشد.بازیکن شماره 1 ؛ کارت سرباز را بازی میکند و امتیاز کل را 93 می‌خواند. بازیکن شماره 2 کارت آس بازی میکند و امتیاز آس را 1 اعلام می‌کند و امتیاز کل را 94 را می‌خواند.

 

بازیکن شماره 3 ؛ کارت 2 بازی میکند و امتیاز کل را 96 میخواند. بازیکن شماره 4 کارت شاه را بازی میکند و امتیاز کل را بـه 99 می‌رساند.« توجه داشته باشید کارت شاه روی هر امتیازی کـه بازی شود امتیاز کل را بـه 99 میرساند و روی 99 نگه می دارد.

 

باز نوبت بـه بازیکن شماره 1 میرسد کـه کارت 10 را بازی میکند و از امتیاز کل 10 امتیاز کم کرده و امتیاز کل را 89 میخواند. بازیکن شماره 2 کارت بی بی بازی می‌کند و امتیاز کل را بـه 99 باز می گرداند.

نحوه بازی کارتی نود و نه 99 + ترفند و قوانین لازم

بازیکن شماره 3 کارت 4 را بازی می‌کند کـه هیچ ارزشی ندارد ولی جهت بازی را عوض کرده و باز نیز بازیکن شماره 2 می بایست یک کارت بازی کند. بازیکن شماره 2 کارت شاه بازی میکند تا امتیاز را روی 99 نگه دارد.

 

بازیکن شماره 1 نیز کارت 4 بازی میکند و دوباره جهت بازی را چرخانده و باز نیز بازیکن شماره 1 می بایست بازی کند. بازیکن شماره 2 کارت 9 را بازی میکند کـه هیچ ارزشی ندارد و امتیاز روی 99 باقی میماند.

نحوه بازی کارتی نود و نه 99 + ترفند و قوانین لازم

بازیکن شماره 3 نیز کارت شاه بازی می‌کند تا امتیاز را روی 99 نگه دارد. حال نوبت بازیکن شماره 4 اسـت کـه هیچ کارتی برای رد نکردن امتیاز کل 99 را ندارد و بازی را می‌بازد و یک سکه از دست می‌دهد.

 

ورود به سایت معتبر بازی های کارتی 

طبق بررسی هایي کـه داشتیم بهترین سایت بازی هاي‌ کارتی را برای شـما در لینک سبز رنگ پایین صفحه قرار دادیم دراین سایت شـما میتوانید سود بسیار خوبی ببرید برای ورود کافیست کـه بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *