بیوگرافی بردیا کپچیان واینر اینستاگرام +‌ درآمد ماهیانه و همسرش

بیوگرافی بردیا کپچیان واینر اینستاگرام +‌ درآمد ماهیانه و همسرش

بردیا کپچیان یکی از واینرها و بلاگر هاي‌ اینستاگرام اسـت کـه درست کردن کلیپ هاي‌ کوتاه عاشقانه طنز و احساسی خیلی سریع معرف شده اسـت در ادامه با بیوگرافی بردیا کپچیان واینر اینستاگرام +‌ درآمد ماهیانه و همسرش سایت برترین بت را دنبال کنید. 

 

بردیا کپیچان کیست ؟ 

بردیا کچیان یکی از سلبریتی هاي‌ اینستاگرام می باشد کـه تقریباً بیست و سه سال دارد. او کلیپ هاي‌ بسیاری برای هواداران بـه اشتراک می‌گذارد کـه در اکثر این کلیپ ها مادرش و دوست دخترش صبا درکنار او حضور دارند.

بیوگرافی بردیا کپچیان واینر اینستاگرام +‌ درآمد ماهیانه و همسرش

و این واینر را همراهی می‌کنند. او دو سه سال اسـت کـه در اینستاگرام فعالیت میکند ولی خیلی زود توانست بـه اوج شهرت و محبوبیت برسد. بردیا علاقه بسیاری بـه فوتبال دارد اما هیچوقت حرفه اي این رشته را دنبال نکرده اسـت.

 

او با شخصی بـه نام صبا در رابطه بود تا این‌که الان باهم ادواج کردند. جالب اسـت بدانید او رقص تانگو با همسر را در عروسی برای هوادارانش بـه اشتراک گذاشته اسـت. بردیا در رشته کامپیوتر بـه تحصیل پرداخته اسـت.

 

عکس های بردیا واینر اینستاگرام

اگر علاقه مند هستید تا عکس هاي‌ بردیا کچیان از مدل هاي‌ اینستاگرام را ببینید میتوانید نام وی را در موتور جست‌وجو گوگل وارد کنید و از سایت هاي‌ متعدد عکسهای وی را با مادر و همسرش مشاهده کنید. امروزه عکسهای این واینر در فضاهای مجازی بسیاری دیده می‌شود.

 

کـه شـما میتوانید بـه اسانی بـه آنها دسترسی داشته باشید. یکی از راه هایي کـه می‌توان عکسهای او دسترسی داشت اینستاگرام این واینر می باشد. او دراین پیج کلیپ هاي‌ طنز و عکس هاي‌ بسیاری را برا ي هواداران بـه اشتراک گذاشته .

 


بیشتر بخوانید: بیوگرافی حامد تبریزی واینر موفق در اینستاگرام «+عکس»


 

کـه هر کدام لایک و کامنت بسیاری را بـه خود اختصاص داده اسـت. شـما می‌توانید از این طریق آسان عکسهای وی را در مکان هاي‌ مختلف مشاهده کنید.

بیوگرافی بردیا کپچیان واینر اینستاگرام +‌ درآمد ماهیانه و همسرش

صفحه اینستاگرام بردیا کپچیان

این روز ها اکثر مردم در پیج اینستاگرام فعالیت می‌کنند و عکسها و عکسهای خودرا دراین پیج در قالب پست و استوری قرار می‌دهند کـه این‌ها شامل بردیا کچیان نیز می‌شود. او در اینستاگرام حدودا یک میلیون فالوور دارد و صد پست در پیج خود قرار داده اسـت .

 

کـه هر کدام لایک و کامنت هاي‌ بسیاری را بـه خود اختصاص داده اند. شـما می‌توانید نام بردیا کچیان را بـه لاتین در قسمت جستجوگر این فضا وارد کنید و بـه پیج اصلی و فن پیج هاي‌ او دست یابید. او دراین پیج کلپ هاي‌ شاد طنز برای فالوورانش منتشر کرده اسـت.

 

این واینر بـه تازگی با صبا ازدواج کرده و فیلم عروسی اش را دراین پیج گذاشته ودر کپشن نوشته بخشی از تانگوی من و صبا برای شـما کـه درخواستش را داشتید.

بیوگرافی بردیا کپچیان واینر اینستاگرام +‌ درآمد ماهیانه و همسرش

ادرس پیج دوست دختر بردیا کچیان

او با شخصی بـه نام صبا از شاخ هاي‌ اینستاگرام در رابطه بودو باهم کلیپ هاي‌ بسیاری را برای هواداران بـه اشتراک می گذاشتند. صبا در تمام کلیپ هاي‌ این واینر حضور فعال دارد و رابطه شان بسیار عاشقانه می باشد.

 

در نهایت این دوستی بـه ازدواج منجر شد و بردیا با انتشار کلیپ عروسی اش بـه هوادارانش اعلام کرد کـه ازدواج کرده اسـت. صبا دختری زیباست کـه تقریباً هم سن بردیا می‌باشد. در یکی از سایت ها اعلام شد کـه صبا و بردیا بـه رابطه شان خاتمه دادند اما اینطور نیست و این شایعه اي بیش نمی باشد.

 

درآمد بردیا واینر چقدره ؟

این تیک تاکر از طریق انتشار دادن کلیپ هاي‌ طنز برای افراد توانسته افراد بسیاری بـه خود جذب کند و روز بـه روز بـه فالوورانش بی افزاید. امروزه کـه شاید بازار کار خیلی خوب نباشد و افراد نتوانند با یک شغل زندگی خودرا اداره کنند اینستاگرام و دیگر فضاهای مجازی راهکار بسیار خوبی می باشد کـه بردیا هم این شیوه را پیش گرفته اسـت. او با تولید محتوا کردن دراین پلتفرم هوادار بسیاری دارد.

بیوگرافی بردیا کپچیان واینر اینستاگرام +‌ درآمد ماهیانه و همسرش

بـه همین علت محصولات و پیج هاي‌ کاری آنها را تبلیغ می‌کند و بـه ازای این تبلیغ ها مبلغی را دریافت می‌کند. بـه طور کل او در هرماه حدودا بین پانزده تا بیست میلیون درآمد دارد کـه این میزان درآمد برای شخصی هم سن او بـه عنوان شغل دوم خیلی خوب اسـت. او از طریق انتشار دادن کلیپ ها در سرویس یوتیوب نیز بـه کسب درآمد پرداخته اسـت.

 

لایو های بردیا کپچیان

بردیا در هیچ رسانه یا در لایو هایي کـه برگزار میکند نگفته کـه چند سال دارد اما اینطور کـه از طاهر او پیداست او حدودا بیست و سه سال دارد. او با این سن هم خواننده اس و هم یکی از شاخ هاي‌ مجازی اسـت و بـه طور کل آینده درخشانی دارد. او با انتشار دادن این کلیپ ها پیشنهاد هاي‌ متعددی برای بازیگری داشته کـه هیچکدام را قبول نکرده اسـت. اگر شـما بردیا را دیده باشید او پسری لاغر اسـت کـه شاید سنش از بیست و سه سال کمتر باشد.

 

ماجرای مهاجرت بردیا اینستا

خانواده بردیا در حال حاضر در ایران زندگی میکنند اما از آن جایی کـه هر شخصی کمی کـه شهرت پیدا میکند کشورش را ترک می‌کند پیشبینی می‌شود این واینر بـه همراه خانواده اش این کشور را ترک کند.

بیوگرافی بردیا کپچیان واینر اینستاگرام +‌ درآمد ماهیانه و همسرش

در حال حاضر در رسانه هاي‌ متعددی منتشر شد کـه خانواده بردیا ایران را ترک کردند و بـه کشور دیگری مهاجرت کرده اند در صورتی کـه چنین نیست و انها در ایران زندگی میکنند. خانواده بردیا وی را برای ساخت این کلیپ ها حمایت بسیاری کردند و بر خلاف دیگر واینر ها کـه خانواده شان مخالف کار هاي‌ آن ها هستند اما بردیا مشوق بسیاری داشته اسـت.

 

در اکثر فضا هاي‌ مجازی منتشر شد کـه بردیا کچیان بـه ترکیه مهاجرت کرد در صورتی کـه او هنوز بـه کشور دیگری مهاجرت نکرده اسـت. شاید او چند سال آینده کشورش را ترک کند چرا کـه همه ی اینستاگرامر ها رویای زندگی در استانبول را در سر می پرورانند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید بردیا کچیان ویکی پدیا را در موتور جست‌وجو وارد کنید و از این طریق بـه اطلاعات جامعی از این واینر دست یابید.

 

آدرس یوتیوب بردیا کپچیان واینر اینستاگرام

افراد مشهور بسیار زیادی هستند کـه علاوه بر برنامه هاي‌ دیگر در فضای مجازی در برنامه هاي‌ پر مخاطبی مانند یوتیوب نیز فعالیت می‌کنند. یکی از این افراد مشهور بردیا کپچیان اسـت کـه در برنامه یوتیوب بـه صورت جدی و گسترده فعالیت می‌کند. او دراین برنامه کلیپ هاي‌ طنز خود و دابسمش هاي‌ فان را منتشر می‌کند.

 

همچنین این شخص برنامه بی مو شو را در برنامه یوتیوب بـه صورت زنده پخش میکند. افراد زیادی نیز هستند کـه بـه آن علاقه دارند و این برنامه را تماشا می‌کنند. عرفان دراین برنامه فیلم هاي‌ زیادی از کنسرت هاي‌ خود نیز منتشر کرده اسـت. او بـه این وسیله درآمد قابل توجهی را نیز بـه دست می آورد.

 

کلاب هاوس بردیا کپچیان

از دیگر برنامه هاي‌ پر طرفدار نیز کلاب هاوس می‌باشد. برای ورود بـه این برنامه ابتدا نیاز اسـت کـه دعوت نامه داشته باشید. بردیا کپچیان، از اشخاصی می باشد کـه در برنامه کلاب هاوس نیز فعال اسـت.

بیوگرافی بردیا کپچیان واینر اینستاگرام +‌ درآمد ماهیانه و همسرش

او دراین صفحه از برنامه هاي‌ روزانه خود صحبت میکند و تصاویری را از خود دراین فضا منتشر میکند. عرفان علاوه بر فعالیت در کلاب هاوس، این برنامه را بـه صورت گسترده روی استوری خود تبلیغ میکند. او افراد زیادی را برای ورود بـه آن برنامه تشویق میکند.

 

لایو های پرحاشیه بردیا کپچیان با دختر ها

این شخص، از جمله افراد واینر معروفی می باشد کـه در صفحه خود با کارابرانش لایو هاي‌ زیادی بـه اشتراک می‌گذارد. او دراین لایو ها بیشتر بـه وسیله طنز پردازی و حرف هاي‌ فان تعداد زیادی از درد هاي‌ جامعه را بیان میکند.

 

همچنین عرفان گاهی با لایو ها و اجرا هاي‌ طنز و جالبش لبخند را بـه مردم هدیه میدهد. بیشتر لایو هاي‌ این فرد با موضوعات طنز می باشد و افراد بسیاری نیزدر انها شرکت میکنند.

 


بیشتر بخوانید: شیخ حسین واینر معروف اینستاگرام از درآمد میلیونی تا بسته شدن پیج «+عکس»


 

فیلم تعداد زیادی از این لایو ها در سایت هاي‌ مختلفی مانند آپارات و برنامه یوتیوب موجود می باشد. شـما می‌توانید برای دیدن این کلیپ ها با یک جست و جوی ساده آنها را پیدا کرده و تماشا کنید.

 

قیمت تبلیغات استوری بردیا کپچیان

هر کدام از واینر ها و بلاگر ها در اینستاگرام نرخ خاصی برای انجام تبلیغات خود دارند. سلبریتی ها و واینر هاي‌ بسیار زیادی هستند کـه بـه وسیله جذب فالوور و دنبال کننده، تبلیغات سایت هاي‌ مختلف را انجام میدهند.

بیوگرافی بردیا کپچیان واینر اینستاگرام +‌ درآمد ماهیانه و همسرش

آنها بـه این وسیله درآمد قابل توجهی را نیز بـه دست می آورند.یکی از این افراد عرفان علیرضایی می باشد. این شخص با استوری هاي‌ تبلیغاتی خود، ماهیانه درآمد زیادی را ازآن خود میکند.

 

گفته میشود کـه در زمان انتخابات، افراد زیادی بـه او پیشنهاد هاي‌ پنجاه و صد میلیونی می‌کردند. فقط برای این‌که عرفان عکس هاي‌ آنها را روی استوری هاي‌ خود تبلیغ کند. عرفان نیز پیشنهاد آنها را هرگز نپذیرفت و عنوان کرد کـه با سیاست کاری ندارد.

 

سوالات متداول 

 

تبلیغات بردیا کپچیان چقدر اسـت؟

استوری و پست در اینستاگرام پیج بردیا بالای ۵۰۰ هزار تومان اسـت.

 

همسر بردیا کپچیان کیست؟

او هنوز مجرد اسـت . 

 

بردیا کپچیان آیا مهاجرت کرده اسـت؟

خیر او هنوز در ایران اسـت .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *