20 اشتباه جبران ناپذیری که در فلاپ پوکر اتفاق میوفتد (روش برد همیشگی)

20 اشتباه جبران ناپذیری که در فلاپ پوکر اتفاق میوفتد (روش برد همیشگی)

بازی فلاپ پوکر یکی از بازی هاي‌ جذاب کازینویی و دورهمی اسـت کـه برای همه ی جذاب اسـت در ادامه با 20 اشتباه جبران ناپذیری کـه در فلاپ پوکر اتفاق می افتد «روش برد همیشگی» در ادامه سایت برترین بت را دنبال کنید. 

 

فلاپ پوکر چست؟

اگر تازه وارد پوکر هستید و بـه دنبال التیام بازی خود هستید، نخستین کاری کـه می خواهید انجام دهید این اسـت کـه مطمئن شوید کـه تکالیف خودرا انجام داده اید.می خواهید قبل از بازی با دوستان یا رفتن بـه WSOP برای شنا با کوسه‌ها، بازی‌تان تا حد امکان واضح باشد.تجزیه و تحلیل اشتباهات پوکر قبل از فلاپ را کـه افراد تازه کار مرتکب می شوند بررسی کنید و سعی کنید قبل از شب پوکر بعدی بازی خودرا تمیز کنید.

20 اشتباه جبران ناپذیری که در فلاپ پوکر اتفاق میوفتد (روش برد همیشگی)

در حالی کـه سری جهانی پوکر اساساً هر نوع پوکری را دراین سیاره ارائه میدهد، تگزاس هولدم تا حد زیادی محبوب ترین بازی اسـت و هولدم جایی اسـت کـه شـما می خواهید تلاش هاي‌ یادگیری خودرا بیشتر متمرکز کنید.

 

برای اکثر بازیکنان تازه کار پوکر، بزرگ‌ترین نشتی کـه باید انجام دهند، اشتباهات بیش از حد پوکر قبل از فلاپ اسـت. انجام اشتباهات پوکر قبل از فلاپ می‌تواند باعث کاهش نرخ برد شـما شود، زیرا می توانید با پرداختن بـه استراتژی پیش از فلاپ خود از تعداد زیادی از نقاط سخت جلوگیري کنید.

 

بهترین راه برای رهایی از دردسر دور ماندن از مشکل اسـت، و اصلاح عده اي از این اشتباهات رایج پوکر قبل از فلاپ راهی عالی برای التیام فوری بازی شـما اسـت.

 

بازی بیش از حد دست

بازی کردن دست هاي‌ بیش از حد قبل از فلاپ ساده‌ترین راه برای ایجاد مشکل در هنگام بازی تگزاس هولدم اسـت.نیازهای اولیه شـما بـه جریان بازی و اندازه پشته بستگی دارد، اما من دائماً بازیکنان پوکر تازه کار را میبینم کـه 8 یا 9 دست در مدار بازی میکنند.

 

و مهم نیست کـه بازی شـما چقدر خوب اسـت، این یک استراتژی اسـت کـه باعث کشته شدن شـما خواهد شد من نمی خواهم تعداد دست‌هاي‌ خودسرانه‌اي را تعیین کنم کـه باید قبل از فلاپ بازی کنید، اما باید بـه تعداد دفعاتی کـه وارد پات میشوید دقت کنید.

20 اشتباه جبران ناپذیری که در فلاپ پوکر اتفاق میوفتد (روش برد همیشگی)

برای شـما بازیکنان پوکر آنلاین کـه ممکن اسـت از نرم افزار ردیابی پوکر استفاده کنید، اصطلاح VPIP ممکن اسـت زنگ خطر را بـه صدا در بیاورد، بـه عنوان معیاری کـه تعداد دفعاتی کـه داوطلبانه پول را در پات قرار میدهید را ردیابی میکند.

 

با این حال، یکی از مواردی کـه من بـه شـما هشدار می‌دهم این اسـت کـه خاطرجمعی حاصل کنید کـه هر گونه تعدیل تصمیمات استراتژی را بر اساس حجم نمونه بـه اندازه کافی بزرگ از داده ها قرار میدهید.

 

شـما هرگز نمیخواهید بـه یک مجموعه داده خیلی کوچک واکنش نشان دهید. من حداقل 50 جلسه داده را پیشنهاد می‌کنم قبل از این کـه شروع بـه داشتن نظر قوی در مورد آنچه ممکن اسـت بـه شـما بگوید داشته باشید.

 

از دست تان اعتماد کافی ندارد

اگر متوجه شدید کـه دست‌هاي‌ زیادی بازی میکنید، سریع‌ترین راه برای سفت‌تر کردن محدوده‌هاي‌ پیش فلاپ‌تان این اسـت کـه عده اي از دست‌هایي را کـه در حال بازی هستند خارج از موقعیت خود بردارید.

 

بازی تگزاس هولدم در حالتی کـه در موقعیت هستید آسان تر اسـت و زمانی کـه در حال بازی کردن با دست هاي‌ خارج از موقعیت هستید، آگاهانه خودرا بعدا در موقعیتی قرار میدهید کـه در موقعیت ضعیفی قرار بگیرید.

 

اگر زیر اسلحه هستید و برای نخستین بار اقدام می کنید، بـه یک دست شروع بسیار قوی‌تر از زمانی کـه روی دکمه هستید نیاز دارید. وقتی خارج از موقعیت بـه پات وارد می شوید، اطلاعات بسیار کمی در مورد نحوه بازی دست دارید.

 

این بـه این معنی اسـت کـه شـما اساساً با دست در کور بازی می کنید، در حالی کـه بازیکنانی کـه در موقعیت بهتری قراردارند این فرصت را دارند کـه قبل از تصمیم گیری اطلاعات بیشتری کسب کنند.

 

با احساسات خود بازی کردن

Texas Hold’em طوری طراحی شده اسـت کـه یک بازی تهاجمی باشد. میلیون‌ها استراتژی مختلف وجوددارد کـه بازیکنان پوکر موفق برای برنده شدن روی میز از انها استفاده میکنند، ودر حالی کـه این استراتژی ها می‌توانند بسیار متفاوت باشند، یک چیز مشترک همه ی بازیکنان پوکر موفق این اسـت کـه آن ها تهاجمی هستند.

20 اشتباه جبران ناپذیری که در فلاپ پوکر اتفاق میوفتد (روش برد همیشگی)

من در بیان جملاتی کـه در مورد استراتژی پوکر بـه میان می‌آید، مردد هستم. در پوکر، تصمیم‌گیری‌ها بـه ندرت بـه سناریوهای «همیشه» یا «هرگز» بستگی دارد، زیرا اغلب اوقات، بـه موقعیت بستگی دارد.

 

اما من می‌توانم بـه شـما خاطرجمعی دهم کـه تهاجمی بودن در مرحله پیش فلاپ باید همیشه بخشی از بازی شـما باشد. اگر نخستین بازیکنی هستید کـه وارد یک پات میشوید و دستی دارید کـه ارزش بازی کردن را داشته باشد، باید با افزایش بیاورید، نه لنگیدن.

 

اگر در مقابل شـما کال ها یا افزایش ها وجوددارد و شـما یک دست برتر دارید، باید بازیکنان را تنبیه کرده ودر یک شرط 3 شلیک کنید.

اگر دست شـما آن قدر قوی نیست کـه بتوانید با ان تهاجمی کنید، احتمالاً باید ان را دور بیندازید.

 

بازی کردن به اشتباه و فولد نکردن

بازی با دست در تگزاس هولدم یک راه عالی برای بردن گلدان هاي‌ بزرگ اسـت. بـه ندرت میبینید کـه گلدان‌هاي‌ غول‌پیکر با دست‌هاي‌ تک جفت بـه دست می آیند، زیرا بهترین راه برای دستیابی بـه گلدان هیولا این اسـت .

20 اشتباه جبران ناپذیری که در فلاپ پوکر اتفاق میوفتد (روش برد همیشگی)

کـه روی یک عقربه متصل شوید کـه در ان یک استریت یا فلاش ایجاد می کنید و سپس می توانید دست‌هاي‌ پایین‌تری را بـه دست آورید. این پتانسیل برای برنده شدن گلدان هاي‌ خوب، دست هاي‌ ترسیم پیش از فلاپ را برای اکثر بازیکنان جذاب میکند.

 

اما اگر این عقربه ها را بـه درستی بازی نکنید، پول زیادی از دست خواهید داد! عقربه‌هاي‌ طراحی قبل از فلاپ، عقربه‌هایي مانند اتصال دهنده‌هاي‌ مناسب، جفت‌هاي‌ کوچک و عقربه‌هایي هستند.

 

کـه احتمالاً جفت بالایی فلاپ نمی شوند، مانند 8/9 یا جک/10. قبلاً در مورد بازی در موقعیت صحبت شده اسـت، و هنگامی کـه یک تساوی را فلاپ می کنید، بازی موثر خارج از موقعیت ممکن اسـت دشوار باشد.

 

تساوی و نبودن بازیکنان کافی

برای مثال، اگر یک تساوی مستقیم با پایان باز یا یک فلش تساوی را فلاپ کنید، دانستن این کـه سایر بازیکنان قبل از اقدام چه کاری قرار اسـت انجام دهند، بـه شـما این امکان را می‌دهد کـه در هنگام از دست دادن پول پس انداز کنید و هنگام ضربه زدن، پول بیشتری کسب کنید.

 

شـما همیشه می خواهید این نوع دست‌ها را در پات‌هاي‌ چند طرفه بازی کنید، زیرا باید مطمئن شوید کـه وقتی دست شـما وارد میشود، تعداد بازیکنان کافی در دست وجود داشته باشد تا مطمئن شوید کـه پول دریافت میکنید.

20 اشتباه جبران ناپذیری که در فلاپ پوکر اتفاق میوفتد (روش برد همیشگی)

ما فقط در مورد این صحبت کردیم کـه چگونه عقربه هاي‌ ترسیم در موقعیت هاي‌ آخر ودر گلدان هاي‌ چند طرفه بهترین بازی را دارند. اگر می خواهید دست بزرگی بـه دست آورید، نگران چیزهایی نیستید کـه بازیکنان دیگر ممکن اسـت داشته باشند.

 

بنابر این تا جایی کـه ممکن اسـت بازیکنان بیشتری را می خواهید تا بتوانید پول دریافت کنید. وقتی با دست‌هاي‌ ابتدایی برتر بازی می کنید، اینطور نیست، زیرا می خواهید اندازه زمین را تا حد امکان محدود کنید.بـه عنوان مثال، هنگامی کـه شـما یک نگهدارنده ممتاز مانند ملکه هاي‌ جیبی دارید، می خواهید بتوانید پات را بدون نیاز بـه خرید برنده شوید.

 

تماس سرد با دست های ضعیف بلند می شود

من بـه ندرت چیزهایی میگویم کـه مثل شـما همیشه می خواهید اینکار را انجام دهید یا هرگز نمی‌خواهید ان کار را انجام دهید، زیرا پوکر بسیار موقعیتی اسـت. اما مواردی وجوددارد کـه تقریبا در یکی از این دسته بندی ها قرار می‌گیرند.کـه یک افزایش را سرد کنید، مگر این کـه دستی داشته باشید کـه ارزش بالا بردن داشته باشد.

 

من دائماً بازیکنان را میبینم کـه با دست هایي مانند ace/10؛ king/jack و jack/9 در حال افزایش صدا هستند. وقتی واقعاً برای فکر کردن بـه آنچه بازیکن در حال بالا بردن در دستان خود دارد، وقت بگذارید، بـه سرعت متوجه خواهید شد کـه تقریبا مطمئناً از پشت دست شروع کرده‌اید. این بدان معنا نیست کـه نمیتوانید با دست‌هایي مانند ان‌ها برنده شوید، فقط میگوید کـه اگر از عقب شروع کنید.

20 اشتباه جبران ناپذیری که در فلاپ پوکر اتفاق میوفتد (روش برد همیشگی)

بیشتر اوقات عقب خواهید ماند. بـه جای صدا زدن افزایش‌هاي‌ بازیکنان دیگر، نقاطی را پیدا کنید کـه وادار می شوند با دست‌هاي‌ پایینتر، شـما را افزایش دهند، نه برعکس.

 

گرفتن برتری در دست با افزایش یک راه نیرومند برای شروع یک دست اسـت. بالا بردن دست با دستی کـه می دانید در ان زمان بهترین نیست، یکی از ضعیف‌ترین بازی‌هایي اسـت کـه می توانید در تمام پوکر انجام دهید و باید بـه هر قیمتی از ان اجتناب کنید.

 

خارج شدن از خط با جفت های کوچک

من شخصاً عاشق بازی کردن با جفت هاي‌ کوچک در تگزاس هولدم هستم. اگر یک ست را فلاپ کنید، بـه طور بالفعل برنده یک پات بزرگ خواهید بود، و اگر فلاپ را بـه صدا درآورید، طبق معمولً می توانید بدون سرمایه گذاری پول بیشتر در پات، با خیال آسان تا کنید.

 

خارج شدن از خط با این جفت‌هاي‌ کوچک بسیار آسان اسـت، و اگر می خواهید بتوانید بـه طور مؤثری با انها تنظیم کنید، باید از ان اجتناب کنید. بـه منظور تنظیم صحیح من، هم شـما و هم پشته حریفتان باید بـه اندازه کافی عمیق باشند کـه بازی را توجیه کند. فراخوانی با یک جفت کوچک، با دانستن این کـه باید یک ست را فلاپ کنید تا با دست ادامه دهید، مشکلی ندارد، اما بـه یاد داشته باشید،

20 اشتباه جبران ناپذیری که در فلاپ پوکر اتفاق میوفتد (روش برد همیشگی)

شـما فقط یک‌بار در هر 8 دست، ان ست را فلاپ می کنید.و اگر میخواهید ریاضیات بـه نفع شـما باشد، باید بتوانید از 1 باری کـه دستتان را درست می کنید، بیشتر از 7 بار دیگر کـه از دست داده‌اید، درآمد کسب کنید.

 

اگر اندازه موثر پشته شـما برای دست باعث می شود کـه بتوانید بـه اندازه کافی برای دفعاتی کـه از دست میدهید، برنده شوید، فقط باید فولد کنید. من این مفهوم رابا مثال زیر توضیح خواهم داد.

 

بررسی پول ها در بازی پوکر

فرض کنید یک بازیکن پس از شروع دست با 100 دلار در پشته خود، زیر اسلحه بـه 25 دلار افزایش میدهد. مهم نیست کـه چه تعداد تراشه در پشته خود دارید، در برابر این بازیکن، تنها می توانید 100 دلار برنده شوید.

 

زیرا این تمام چیزی اسـت کـه انها دارند. اگر 25 دلار را فراخوانی کنید و همه ی چیز عالی پیش رفت، بـه این معنی کـه ست خودرا فلاپ کنید، و آن ها را وادار کنید کـه تمام پول خودرا در پات بگذارند، و دست شـما بهترین اسـت و بالا نگه دارد،

 

در مجموع فقط 100 دلار برنده می شوید. این بدان معناست کـه شانس پات ضمنی در تماس 25 دلاری شـما برای برنده شدن 100 دلار در مجموع فقط 4-1 اسـت. آیا احتمال وقوع همه ی ان سناریوی عالی وجوددارد؟ حدود 10-1 یا بیشتر.

 

این ریاضیات بد اسـت و هر چه بیشتر در نقاطی مانند این ها قرار بگیرید، در دراز مدت پول بیشتری از دست خواهید داد. جفت‌هاي‌ کوچک بهتر اسـت بـه‌عنوان ست ماین بازی شوند، سعی کنید یک ست را فلاپ کنید و یک پات بزرگ را برنده شوید، اما قبل از این کـه با یک جفت کوچک درگیر شوید، مطمئن شوید کـه پول کافی روی میز برای توجیه بازی وجوددارد.

 

آیا ماشین حساب در بازی پوکر مهم است ؟

این آخرین نکته آن چنانی نیست کـه بـه شـما در سر میز کمک کند، اما بازی شـما را التیام می بخشد. امروزه منابع زیادی در مورد نمودارهای انتخاب دست قبل از فلاپ و اتومبیل حساب هاي‌ پوکر قبل از فلاپ موجود اسـت.

20 اشتباه جبران ناپذیری که در فلاپ پوکر اتفاق میوفتد (روش برد همیشگی)

جایی کـه می توانید در زمانی کـه بازی نمی‌کنید روی التیام بازی خود تمرکز کنید. بسته بـه سبک بازی شخصی شـما، ممکن اسـت متوجه شوید کـه نقاطی وجوددارد کـه در حال تا زدن هستید کـه بلند کردن آن ها منطقی اسـت. ودر طرف دیگر طیف، ممکن اسـت سناریوهایی وجود داشته باشد کـه در ان تماس می‌گیرید، کـه باید آسان باشد.

 

این خودرو‌حساب‌هاي‌ پوکر پیش از فلاپ و نمودارهای پوکر دستی شروع تقریبا همیشه رایگان یا بسیار ارزان هستند و شـما پس از استفاده بسیار کم شاهد پیشرفت چشمگیری در بازی خود خواهید بود.

 

پوکر یک بازی سخت اسـت، اما استفاده از این ابزارها یک تصمیم آسان اسـت و شـما احمقانه خواهید بود کـه از چنین راه سریع و سهولت برای التیام بازی خود صرف نظر کنید برای ورود بـه سایت معتبر کافیست کـه بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *