بیوگرافی سارا سهیلی بازیگر ایرانی از کشف حجاب تا تصاویر داغ (۱۸+)

بیوگرافی سارا سهیلی بازیگر ایرانی از کشف حجاب تا تصاویر داغ (۱۸+)

بیوگرافی سارا سهیلی

سارا سهیلی یکی از بازیگران سینمای کشور ایران می‌باشد کـه فرزند سعید سهیلی کارگردان مشهور سینمای کشور ایران می‌باشد در ادامه با بیوگرافی سارا سهیلی بازیگر ایرانی از کشف حجاب تا عکسهای داغ «۱۸+» سایت برترین بت را دنبال کنید. 

 

سارا سهیلی عکس های داغ

سارا سهیلی متولد ۲۵ خرداد ۱۳۶۸ در تهران میباشد. او در زمینه بازیگری، گریموری و کارگردانی فعالیت دارد. سارا سهیلی درخانواده اي هنری بـه دنیا آمد، پدر او سعید سهیلی« کارگردان و فیلمنامه نویس » اسـت و برادرانش ساعد و سینا مهرداد، از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون می باشند و همچنین خواهرش، صبا سهیلی نیز در زمینه بازیگری فعالیت دارد.

بیوگرافی سارا سهیلی بازیگر ایرانی از کشف حجاب تا تصاویر داغ (۱۸+)

سارا سهیلی فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسیمیباشد و همزمان با تحصیل در دانشگاه، در انجمن فیلمسازان جوان، در کارگاه هاي‌ گریم و کارگردانی حضور داشته اسـت.

 

سارا سهیلی فعالیت هنری اش از را نخست بـه عنوان گریمور آغاز کرد ودر فیلم هاي‌ چهار انگشتی و ازدواج در زمان اضافی فعالیت داشت.

حضور سارا سهیلی در گشت ارشاد

سارا سهیلی فعالیت بازیگری خویش رابا بازي در فیلم« گشت ارشاد» بـه کارگردانی پدرش، سعید سهیلی، درسال 1390 شروع کرد و همبازی برادرش، ساعد سهیلی و محسن افشانی شد. او اولین فیلم کوتاه خودرا درسال 1397 بـه نام« ماچ» ساخت کـه در جشنواره هاي‌ بین المللی درخشید.

 


بیشتر بخوانید: هانیه توسلی با یک کار عجیب در فیلم جدیدش ممنوع الکار شد!! «+عکس»


 

پدرش سعید سهیلی کارگردان و برادرانش ساعد سهیلی و سینا مهراد از بازیگران سینما و تلویزیون هستند.وی پیش از بازیگری در اکثر فیلم هایش بـه عنوان گریمور فعالیت داشته اسـت.

بیوگرافی سارا سهیلی بازیگر ایرانی از کشف حجاب تا تصاویر داغ (۱۸+)

سارا سهیلی مدرک رشته میکروبیولوژی از داشنگاه آزاد دارد و همراه با تحصیلا دانشگاهی اش در کارگاه هاي‌ کارگردانی و گریم انجمن فیلم سازان جوان حضور پیدا کرد.تا کنون خبری در خصوص ازدواج این بازیگر منتشر نشده اسـت و بـه نظر می‌رسد وی مجرد اسـت.

 

محبوب ترین سریال های سارا سهیلی

سارا سهیلی همانطور کـه اشاره شد، یکی از بهترین بازیگران مطرح ایرانی می‌باشد کـه درکنار دو برادر خود توانسته تا حد زیادی بـه خوبی بدرخشد. دراین قسمت از مطلب قصد داریم درکنار هم فیلم هاي‌ مشهور و مطرح ایران بازیگر را بـه شـما طرفداران عزیز معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

کلاشینکف

فیلم سینمایی کلاشینکف یکی از ساخته هاي‌ سعید سهیلی می‌باشد کـه سارا سهیلی نیز در ان ایفای نقش کرده اسـت و بـه عنوان یکی از بهترین بازیگر مطرح ایرانی در ان ایفای نقش کرده اسـت. می‌توانید این فیلم را بـه اسانی از طریق تمامی سایت هاي‌ معتبر دانلود و مشاهده کنید.

بیوگرافی سارا سهیلی بازیگر ایرانی از کشف حجاب تا تصاویر داغ (۱۸+)

گشت ارشاد ۲

فیلم گشت ارشاد ۲؛ یکی از بهترین فیلم هاي‌ طنز سینمای کشور ایران اسـت کـه ساعد سهیلی درکنار پولاد کیمیایی در ان ایفای نقش کرده اسـت و هم چنین ما شاهد حضور سارا سهیلی نیز دراین فیلم سینمایی مطرح بودیم. این فیلم باعث شد تا سارا سهیلی در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد.

 

شیفت شب نیز یکی از بهترین فیلم ها با بازی سارا سهیلی میباشد کـه تا بـه امروز منتشر شده اسـت. این فیلم مانند دیگر فیلم هایي کـه در ان حضور داشته اسـت، جزء بهترینها بوده و بازی در ان توانسته او را بـه عنوان بهترین بازیگر بـه دیگر افراد معرفی کند.

 

سریال کیمیا

سریال تلویزیونی کیمیا را تقریباً تمامی افراد با ان آشناییت دارند. این سریال بسیار مطرح کـه با بازی مهراوه شریفی نیا بود، جزء بهترین سریال ها از ان یاد می‌شود. دراین سریال نیز ما شاهد بازی سارا سهیلی بودیم ودر قسمت دوم ان نیز شاهد بازی عروس این خانواده یعنی همسر ساعد سهیلی بودیم.

بیوگرافی سارا سهیلی بازیگر ایرانی از کشف حجاب تا تصاویر داغ (۱۸+)

برای تماشا کردن عکس هاي‌ این بازیگر مطرح ایرانی کـه در حال حاضر در خارج از کشور جمهوری اسلامی ایران زندگی میکند میتوانید از دو طریق اقدام کنید. روش اول مراجعه بـه قسمت عکسهای گوگل میباشد.

 

از این طریق می‌توانید بـه اسانی تمامی عکس هاي‌ او را با کیفیتی بسیار عالی مشاهده کنید. کافیست تنها نام او را دراین قسمت جست و جو کرده و یا از عبارت هایي مانند عکس سارا سهیلی در کیمیا، سارا سهیلی در بيرون از کشور و یا عکس سارا سهیلی در گشت ارشاد استفاده کنید. روش بعدی مراجعه بـه پیج اینستاگرام این شخص می‌باشد کـه در ادامه این مطلب اختصاصی تر بـه این موضوع می‌پردازیم.

 

ادرس اینستاگرام سارا سهیلی

همانطور کـه اشاره کردیم، دراین قسمت قصد داریم پیج اینستاگرام سارا سهیلی را بـه شـما عزیزان معرفی کنیم. برای این‌که بتوانید وارد این پیج شوید، می‌توانید بـه اسانی وارد قسمت جست و جو گوگل شده و سپس اقدام بـه جست و جو عبارت سارا سهیلی اینستا کنید.

بیوگرافی سارا سهیلی بازیگر ایرانی از کشف حجاب تا تصاویر داغ (۱۸+)

از این طریق میتوانید بدون داشتن اکانت در اینستاگرام از طریق نسخه تحت وب اینستاگرام وارد این پیج شده و عکس هاي‌ او را مشاهده کنید. روش بعدی نیز جست و جو عبارت iisoheili در اپلیکیشن اینستاگرام میباشد. هردو روش می‌تواند عکس هاي‌ پیج این شخص را بـه اسانی برای شـما ارائه دهد.

 

کشف حجاب سارا سهیلی

سارا سهیلی یکی از بازیگران مطرح سینمای کشور ایران می‌باشد کـه اگر چه تا بـه امروز فعالیت هاي‌ کمی را در سینما و تلویزیون داشته اسـت اما مهاجرتش بـه کشور کشور آمریکا برای وی بسیار حاشیه ساز شده اسـت. او زمانی کـه بـه کارگردانی روی آورد، تصمیم گرفت تا فیلم هاي‌ کوتاهی را برای جشنواره فیلم کالیفرنیا بسازد و همین موارد باعث شد .

بیوگرافی سارا سهیلی بازیگر ایرانی از کشف حجاب تا تصاویر داغ (۱۸+)

تا جرقه مهاجرت وی زده شود. پس از ان نیز کشف حجاب این بازیگر بود کـه بسیار حاشیه ساز شد. البته کـه دراین زمینه هیچگونه واکنشی از دیگر اعضای خانواده این بازیگر ارائه نشده اسـت و خود نیز در بهترین شرایط ممکن در خارج از کشور جمهوری اسلامی ایران بـه فعالیت میپردازد.

 

میزان درآمد سارا سهیلی

سارا سهیلی تا زمانی کـه در کشور جمهوری اسلامی ایران بـه فعالیت در سریال ها و فیلم هاي‌ سینمایی می پرداخت، درآمد تقریباً متوسط و بالایی داشت. اما از زمانی کـه بـه کشور ایالات امریکا مهاجرت کرد، در زمینه ساخت NFT بـه فعالیت می‌پردازد.

 

درآمد دراین زمینه بسیار بالا اسـت زیرا این درآمد بـه صورت اتریوم کـه یکی از رمز ارز ها میباشد ارائه میشود و تمامی خرید و فروش NFT نیز با این رمز ارز و بـه صورت دلاری انجام میشود. پس میتوان نتیجه گرفت کـه تا حدودی سارا سهیلی یکی از میلیونر هاي‌ محبوب ایرانی در کشور ایالات امریکا می‌باشد.

بیوگرافی سارا سهیلی بازیگر ایرانی از کشف حجاب تا تصاویر داغ (۱۸+)

شوهر سارا سهیلی

خانم سهیلی کـه در حال حاضر یکی از بهترین بازیگران ایرانی میباشد، تا بـه امروز مجرد بوده و ازدواج نکرده اسـت. اگر تا بـه امروز اخباری را مبنی بر این‌که این بازیگر ازدواج کرده اسـت مانند بیوگرافی سارا سهیلی و همسرش مشاهده کرده‌اید، باید بگوییم.

 

تا بـه امروز تمامی این اخبار شایعه می باشند و هیچگونه منبع موثقی دراین زمینه وجود ندارد. این شخص اگر روزی ازدواج کند از اینستاگرام خود این موضوع را عمومی میکند و شـما میتوانید بـه اسانی از این طریق از این خبر مطلع شوید.

 

سارا سهیلی بـه همراه پدرش توانست وارد دنیای بازیگری شود و ایفای نقش هاي‌ بسیاری را دراین زمینه ارائه داد. اولین فیلمی کـه ما شاهد حضور این بازیگر مطرح در ان بودیم، کلاشینکف نام داشت. این فیلم کـه بـه کارگردانی، تهیه کنندگی و فیلم نامه نویسی پدرش یعنی سعید سهیلی بود، اولین تجربه بازی سارا بـه حساب می آمد و پس از ان ما شاهد حضور او در سریال کیمیا و فیلم سیمایی گشت ارشاد ۲ بودیم.

بیوگرافی سارا سهیلی بازیگر ایرانی از کشف حجاب تا تصاویر داغ (۱۸+)

تئاتر بازی کردن سارا سهیلی در ایران

همواره ما شاهد این موضوع هستیم کـه در ابتدا بازیگران کار خودرا از صحنه تئاتر آغاز کرده و سپس وارد حیطه سینما میشوند، اما برای سارا سهیلی این موضوع قید نمی‌شود زیرا وی بـه صورت اختصاصی در ابتدا فعالیت خودرا با سینما آغاز کرد ودر این زمینه بـه فعالیت پرداخت. او بـه همراه پدرش وارد عرصه سینما شد و تا بـه امروز نیز کـه بيرون از کشور اسـت در کارنامه کاری خود بازی در تئاتر را قرار نداده اسـت.

 

برای دانلود کردن فیلم هایي کـه این بازیگر مطرح در ان ها ایفای نقش کرده اسـت، کافیست تنها از این مطلب و جست و جو گوگل کمک بگیرید. وی تنها در فیلم ها و سریال هایي کـه در عنوان قبلی بـه ان اشاره کردیم ایفای نقش کرده اسـت.

 

میتوانید با جست و جو نام ان ها در گوگل و مراجعه بـه انواع سایت هاي‌ معتبر ان ها را دانلود کرده و سپس اقدام بـه تماشا کردن ان ها کنید.

بیوگرافی سارا سهیلی بازیگر ایرانی از کشف حجاب تا تصاویر داغ (۱۸+)

جوایز سارا سهیلی در ایران

زمانی کـه این بازیگر در کشور جمهوری اسلامی ایران حضور داشت، تنها بـه دلیل راه یابی فیلم سینمایی گشت ارشاد ۲ بـه جشنواره فیلم فجر، دراین مراسم حضور داشت اما هیچگونه تندیس و یا افتخاری را از ان خود نکرد.

بیوگرافی سارا سهیلی بازیگر ایرانی از کشف حجاب تا تصاویر داغ (۱۸+)

البته کـه اگر در آینده حیطه بازیگری را پی گیرد می‌تواند بـه اسانی در زمینه هاي‌ مختلف افتخارات برای خود داشته باشد. البته ناگفته نماند کـه وی با ساخت فیلم کوتاه ماچ توانست جایزه بهترین فیلم از جشنواره «wine country» در کالیفرنیا و جشنواره «FOG» در سانفرانسیسکو را از ان خود کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *