نحوه بازی فکری کاپوچینو پلاس هوپا ایرانی + ترفند و قوانین لازم

نحوه بازی فکری کاپوچینو پلاس هوپا ایرانی + ترفند و قوانین لازم

کاپوچینو پلاس هوپا ایرانی یکی بازی وطنی می‌باشد کـه طرفداران بسیار زیادی بـه خود جلب کرده اسـت این بازی مخصوص دورهمی ها می‌باشد و برای جوانان و ساعت ها سرگرمی جمع شده اسـت در ادامه با نحوه بازی فکری کاپوچینو پلاس هوپا ایرانی + ترفند و قوانین لازم سایت برترین بت را دنبال کنید. 

 

معرفی و اموزش بازی کاپوچینو پلاس هوپا 

شامل 36 کارت عکسهای، 10 لیوانک رنگی، یک زنگ فلزی و دفترچه قوانین بازی اسـت. این بازی از جنس بازی‌هاي‌ هم زمان اسـت؛ یعنی بازیکنان در ان قرار نیست منتظر نوبت خودشان باشند، بلکه همه ی هم زمان شروع بـه چیدن لیوان هایشان میکنند.

نحوه بازی فکری کاپوچینو پلاس هوپا ایرانی + ترفند و قوانین لازم

بازی فکری کاپوچین پلاس هوپا شامل 36 کارت عکسهای، 10 لیوانک رنگی، یک زنگ فلزی و دفترچه قوانین بازی اسـت. این بازی از جنس بازی‌هاي‌ هم زمان اسـت؛ یعنی بازیکنان در ان قرار نیست تا منتظر نوبت خودشان باشند، بلکه همه ی هم زمان شروع بـه چیدن لیوان هایشان روی هم، با نهایت سرعت و دقت می‌کنند.

 

این اسباب بازی یک بسته‌ي افزونه اسـت کـه بـه محتوای بازی کاپوچین اضافه میشود تا دنیای شاد و خیال‌انگیز ان را گسترش دهد. با کمک این بسته میتوانید کاپوچین پلاس را تا ۶ نفر باهم بازی کنید.

 

با خرید اینترنتی اسباب بازی فکری کاپوچین پلاس دارای یک بازی سرعتی خواهید بود؛ چون باید قبل از بقیه با لیوانک‌هایي کـه در دست دارید ترکیب مناسب را براساس الو بسازید و زنگ را بـه صدا دربیاورید. در عین حال یک بازی تمرکزی اسـت.

 

چون باید دقت کنید کـه ترکیبی کـه با لیوان ها می سازید مشابه ترکیبی باشد کـه روی کارت موجود اسـت! این بازی از جنس بازی هاي‌ هم زمان اسـت؛ یعنی بازیکنان در ان قرار نیست تا منتظر نوبت خودشان باشند، بلکه همه ی هم زمان شروع بـه چیدن لیوان ها روی هم، با نهایت سرعت و دقت میکنند.

نحوه بازی فکری کاپوچینو پلاس هوپا ایرانی + ترفند و قوانین لازم

هدف از بازی کاپوچینو پلاس

سبک بازی: هیجانی – سرعت عمل

مناسب برای افراد بالای ۵ سال

تعداد بازیکن: ۲-6 نفر

زمان بازی: ۳۰ دقیقه

پر از هیجان و خنده

بازی کاپوچینو پلاس از کجا میاد ؟‌

بازی «کاپوچین» بر اساس طرح یک بازی جذاب خانوادگی بـه نام Speed Cups ساخته شده اسـت. این بازی کـه درسال ۲۰۱۳ توسط Haim Shafir طراحی شده، بـه مرور بـه یکی از بازی‌هاي‌ جذاب و سرگرم‌کننده برای سنین مختلف تبدیل شده اسـت.

 

از زمان انتشار بازی تاکنون نسخه‌هاي‌ مختلف و بسته‌هاي‌ افزایشی متنوعی برای Speed Cups منتشر شده اسـت. هوپا با طراحی عکسهای و روش‌هایي جدید در چیدن کارت‌ها سعی داشته تا چالش‌هاي‌ تازه‌اي بـه بازی اضافه کند تا بازیکنان لذت بیشتری از ان ببرند.

نحوه بازی فکری کاپوچینو پلاس هوپا ایرانی + ترفند و قوانین لازم

ابتدا بـه هر بازی کن پنج لیوان تعلق داده می شود کـه باید هر بازیکن یک لیوان از هر رنگ موجود این بازی داشته باشد. سپس کارت هاي‌ این بازی در وسط میز بازی قرار میگیرد و همچنین یک زنگ کـه در جعبه این بازی قرار دارد در وسط میز بـه طوری کـه همه ی ي بازیکنان بـه ان دسترسی داشته باشد قرار داده می شود.

 

روی کارت هاي‌ این بازی آدمک و یا شکلک هایي وجوددارد وجود کـه بـه ترتیب رنگ می‌باشد کـه بازیکنان باید سعی کنند با سرعت و دقت بالا لیوان هاي‌ خودرا بـه ترتیب رنگ آدمک و یا شکلک هاي‌ کارت رو شده بچینند.

 

ترفند برد در بازی کاپوچینو پلاس

بازیکنان باید سعی کنند چیدن لیوان هاي‌ خودرا بـه درستی و زود تر از دیگر بازیکنان انجام دهند و پس از اتمام ان ؛ زنگ بازی را بـه صدا در بیاورند تا پیروزی خودرا بـه دیگر بازیکنان اعلام کنند.

نحوه بازی فکری کاپوچینو پلاس هوپا ایرانی + ترفند و قوانین لازم

پس از پیروزی یک بازیکن ؛ کارتی کـه نسبت بـه ان لیوان هاي‌ خودرا چیده اسـت بـه ان بازیکن تعلق می‌گیرد و برای دور بعدی یک کارت دیگر رو می شود.در نهایت بازیکنی کـه کارت هاي‌ بیشتری جمع کرده باشد ؛ برنده این بازی خواهد شد.

 

قوانین بازی کاپوچینو پلاس

این بازی بـه دقت و تمرکز زیادی احتیاج دارد کـه بازیکنان باید زود تر از دیگر بازیکنان لیوان هاي‌ خودرا نسبت بـه کارت نشان داده شده بچینند.کسی کـه سرعت عمل بیشتری دراین بازی از خود نشان دهد ؛ قطعا از دیگر بازی کنان جلوتر خواهد افتاد. بازی کاپوچین برای سنین بالای 6 سال طراحی شده اسـت.

 

تعداد بازیکن 2 – 4

پیچیدگی و سختی بازی سبک

گروه سنی ۶ سال بـه بالا

کارت در بازی دارد

مدت زمان بازی کمتر از ۳۰ دقیقه

مهره دارد

دسته بندی بازی جمعی

نحوه بازی فکری کاپوچینو پلاس هوپا ایرانی + ترفند و قوانین لازم

کاپوچین پلاس یک بسته‌ي افزونه اسـت کـه بـه بازی کاپوچین اضافه می شود تا بتوانید این بازی رابا تعداد نفرات بیشتری بازی کنید.توجه داشته باشید کاپوچین پلاس بـه تنهایی قابل استفاده نمی باشد و حتماً باید بـه بازی کاپوچین اضافه شود. در کاپوچین پلاس 36 کارت و 10 لیوان رنگی وجوددارد کـه با اضافه کردن ان بـه کاپوچین ؛ می توانید تا 6 نفره این بازی را انجام دهید.

 

ورود به سایت بازی های فکری 

طبق بررسی هایي کـه داشتیم بهترین سایت شرط بندی را برای شـما در لینک سبز رنگ پایین صفحه قرار دادیم و برای ورود بـه سایت معتبر روی لینک پایین صفحه کلیک فرمایید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *