فرم پیش بینی دیدار سویا و آلاوس لالیگا اسپانیا

فرم پیش بینی دیدار سویا و آلاوس لالیگا اسپانیا

شرط بندی بر روی بازی سویا و آلاوس

سویا و آلاوس یکی از مشهور ترین تیم هاي‌ لیگ برتر اسپانیا اسـت و شـما دراین لیگ می‌توانید سود بزرگی ببرید در ادامه با فرم پیشبینی دیدار سویا و آلاوس لالیگا اسپانیا سایت برترین بت را دنبال کنید ..

 

پیش بینی دیدار سویا و الاوس

بریتانیای کبیر انگلیسیسویا قصد دارد تا در فاصله سه امتیازی رئال مادرید، صدرنشین لالیگا، در عصر جمعه بـه ورزشگاه ده مندیزوروزا برود تا بـه مصاف آلاوس برود.

فرم پیش بینی دیدار سویا و آلاوس لالیگا اسپانیا

تیم میهمان در حال حاضر با شش امتیاز کمتر از قله در رده دوم جدول قرار دارد، در حالی کـه آلاوس در رده نوزدهم قرار دارد ودر همین تعداد بازی «26» با 4 امتیاز کمتر از گرانادای رده هفدهمی فاصله دارد.

 

آلاوس دراین فصل درگیر جدال سقوط اسـت و تنها 21 امتیاز از 26 بازی خود کسب کرده اسـت کـه آن ها را در رده نوزدهم جدول لالیگا با چهار امتیاز کمتر از گرانادای رده هفدهم قرار داده اسـت.

 

ال گلوریوسو در واقع در هر یک از شش دوره اخیر لالیگا حضور داشته اسـت و نهم، چهاردهم، یازدهم، شانزدهم و شانزدهم را از زمان قهرمانی در سگوندا دیویژن در فصل 16-2015 بـه اتمام رسانده اسـت، اما آن ها بـه رده دوم بازخواهند گشت مگر این کـه فرمشان بهتر شود. در ماه هاي‌ پایانی کمپین

 

فرم پیش بینی دیدار سویا و آلاوس لالیگا اسپانیا

آلاوس از ابتدای نوامبر کـه در 13 فوریه در خانه بـه مصاف والنسیا رفت، در واقع فقط یکبار در لیگ قهرمان شده اسـت، در حالی کـه آن ها پس از تساوی 2-2 آخر هفته گذشته مقابل ختافه با گونزالو اسکالانته و ادگار وارد این بازی خواهند شد. مندز در جدول امتیازات در کولیسئوم آلفونسو پرز.

فرم پیش بینی دیدار سویا و آلاوس لالیگا اسپانیا

تیم خوزه لوئیس مندیلیبار دومین بدترین رکورد خارج از خانه در لالیگا دراین فصل را دارد و تنها 6 امتیاز از 13 بازی کسب کرده اسـت، اما انها 15 امتیاز در خانه کسب کرده اند، در 13 بازی خود 4 پیروزی و 3 تساوی کسب کرده اند.

 

آلاوس از ژانویه 2018 بدون پیروزی مقابل سویا در لیگ برتر اسپانیا – یک دوره متوالی 8 بازی – اما امتیازات در تساوی 2-2 در استادیو رامون در اوایل این فصل بـه اشتراک گذاشته شد.

 

امار بازی سویا در لیگ اسپانیا

سویا همان‌ گونه در رقابت برای عنوان قهرمانی دراین فصل باقیمانده اسـت و رکورد 15 برد، 9 تساوی و دو شکست از 26 بازی را بـه خود اختصاص داده اسـت کـه 54 امتیاز برای آن ها بـه ارمغان آورده و آن ها را در رده دوم قرار داده اسـت.

 

همان طور کـه گفته شد، تیم جولن لوپتگی بـه دنبال این اسـت کـه فاصله خودرا با رئال مادرید صدرنشین با پیروزی در عصر جمعه بـه سه امتیاز برساند و رقبای عنوان در واقع از زمان باخت 2-1 مقابل لوس بلانکوس در برنابئو در لیگ برتر اسپانیا شکست نخورده‌اند. پایان نوامبر

 

سویا در چهار امتیاز از شش امتیاز اخیر خود در لیگ امتیازات را بـه اشتراک گذاشته اسـت، اما توانست سه امتیاز حیاتی را مقابل رقیب رئال بتیس در هفته گذشته کسب کند و با گل هاي‌ ایوان راکیتیچ و مونیر در نیمه اول با نتیجه 2-1 در ورزشگاه رامون پیروز شد. ال حدادی.

 

لس Nervionenses از سال 1946 لالیگا را فتح نکرده اسـت، در حالی کـه انها از سال 2009 بالاتر از چهارم قرار نگرفته اند، بنابر این موقعیت دوم برای این باشگاه کـه آماده می‌شود در دور بعدی لیگ اروپا بـه مصاف وستهم یونایتد برود، یک نکته مثبت بزرگ خواهد بود. .

 

تیم لوپتگی نمی‌تواند در لالیگا چشم از توپ بردارند و سومین رکورد برتر خارج از خانه در لیگ برتر اسپانیا را دراین فصل دارند، با کسب 21 امتیاز از 13 بازی خود و تنها دو شکست دراین روند – در رئال مادرید. و گرانادا

فرم پیش بینی دیدار سویا و آلاوس لالیگا اسپانیا

فرم پیش بینی دیدار سویا و آلاوس لالیگا اسپانیا

آلاوس روز جمعه مامادو لوم را بـه دلیل کارت زردی کـه این هافبک مقابل ختافه گرفت، غایب خواهد بود، کـه می‌تواند در را برای حضور پر پونز در ترکیب اصلی باز کند.

 

تیم میزبان در آستانه بازی هیچ نگرانی مصدومیتی ندارد، بنابر این دیدن همان تیمی کـه برای سوت اول در کولیسئوم آلفونسو پرز بـه میدان رفت، تعجب آور نخواهد بود.

 

ژوزلو احتمالاً دوباره خط مقدم تیمی را کـه در دسترس خطر سقوط قرار دارد، رهبری می‌کند، با لوئیز ریوخا و ادگار مندز کـه با فاصله زیاد ظاهر می‌شوند، بنابر این فاکوندو پلیستری قرار اسـت بار دیگر روی نیمکت بازی کند.

 

در مورد سویا، آنتونی مارسیال مهاجم قرضی منچستریونایتد پس از مصدومیت اخیر بـه تمرینات بازگشته اسـت، بنابر این این بازیکن فرانسوی میتواند جمعه شب نیمکت نشین شود.

 

فرم پیش بینی دیدار سویا و آلاوس لالیگا اسپانیا

سوسو تا پایان ماه بـه دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا غایب خواهد بود، در حالی کـه کریم ریکیک و الخاندرو گومز همان‌ گونه غایب هستند، اما اریک لاملا ممکن اسـت آماده باشد و ژول کونده پس از گذراندن یک محرومیت بازگشته اسـت.

فرم پیش بینی دیدار سویا و آلاوس لالیگا اسپانیا

لوکاس اوکامپوس نیز باید از مصدومیت بازگردد تا در سه خط جلو ظاهر شود، در حالی کـه فرناندو میتواند از دفاع بـه هافبک حرکت کند، کـه ممکن اسـت توماس دلانی را روی نیمکت بیاورد.انتظار می رود لوپتگی بـه یوسف آن‌سیری در مهاجم مرکزی ایمان داشته باشد و عیسی کورونا و اوکامپوس در مناطق وسیعی برای رقبای عنوان حضور دارند.

 

ترکیب احتمالی آلاوس:

پاچکو; Tenaglia، Laguardia، Lejeune، Duarte; اسکالانته، پونز، پینا؛ مندز، خوسلو، ریوخا

 

ترکیب احتمالی سویا:

بونو; ناواس، کونده، کارلوس، آکونا؛ راکیتیچ، فرناندو، اردن؛ Corona، En-Nesyri، Ocampos

 

می‌گوییم: آلاوس 0-1 سویا

دراین مرحله از مبارزات انتخاباتی مهم‌تر از همه ی، نتایج اسـت و نه اجراها، و این برای هردو طرف در فصل‌هایشان بسیار مهم اسـت. ما در عصر جمعه منتظر یک بازی فشرده و بی‌سابقه هستیم، اما معتقدیم کـه کیفیت اضافی سویا بـه آن ها اجازه می دهد تا سه امتیاز حیاتی را کسب کنند.

فرم پیش بینی دیدار سویا و آلاوس لالیگا اسپانیا

 بیش از 1.5 گل دراین مسابقه را پیشبینی می‌کنند. این جا را کلیک کنید تا دریابید کـه آن ها چه چیز دیگری را برای این بازی پیشبینی می‌کنند و برای اطلاعات بیشتر از نکات امتحان شده و آزمایش شده فوتبال انها برای ورود بـه سایت معتبر کافیست کـه بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *