چگونه از بازی های کامپیوتری کسب درآمد داشته باشیم؟

چگونه از بازی های کامپیوتری کسب درآمد داشته باشیم؟

بازی هاي‌ کامپیوتری و گیم هاي‌ بسیاری در دنیا هستند کـه در ازای بردن و یا فایت داشتن بـه شـما هزینه اي میدهند کـه شـما میتونید کسب درامد داشته باشید در ادامه سایت برترین بت را دنبال کنید. 

 

بهترین بازی های رایانه ای برای پول در اوردن 

در دنیای امروز، مطمئناً میتوان با بازی هاي‌ ویدیویی درآمد کسب کرد. اما حقیقت این اسـت کـه اینکار هم سختی هاي‌ خودش را دارد، زیرا در حال حاضر بازار بسیار شلوغ اسـت.

 

چگونه از بازی های کامپیوتری کسب درآمد داشته باشیم؟

تعداد زیادی از کسانی کـه این مسیر را طی می‌کنند ظرف چند سال «یا چند ماه» منصرف میشوند زیرا ماهیت کار، لذت بازی هاي‌ ویدیویی را از بین می برد. برخی افراد بـه جای این کـه کاری را کـه دوست دارند انجام دهند، در نهایت از چیزی کـه زمانی دوست داشتند متنفر میشوند.

 

در مقابل هر داستان موفقیت، صدها نفر دیگر تلاش کردند و شکست خوردند. بنابر این اگر جوان هستید، وقت کافی برای اینکار را دارید و بـه حد کافی می توانید دراین بازار دوام بیاورید، می توانید بـه این هدف فکر کنید.

 

و البته اگر میخواهید از همین حالا دراین مسیر قدم بگذارید، در زیر ما توصیه هاي‌ بسیار مفیدی رابا تمام جوانب آن ها ارائه داده ایم. در حال حاضر این ها بهترین راهکارهایی هستند کـه می توانید به کار بگیرید.

 

میلیونر شدن در بازی های کامپیوتری

هر شخصی میتواند گیم‌پلی خودرا بـه طور زنده پخش کند تا علاقه مندان بـه تماشای ان بنشینند. برای اینکار، در ابتدا هدف خودرا برای ایجاد مخاطب هاي‌ بالا «کـه بتوانید با تبلیغات کسب درآمد کنید» یا یک مخاطبان وفادار «برای کسب درآمد از طریق کمک هاي‌ مالی و اشتراک گذاری ها» داشته باشید. در حال حاضر بزرگ ترین پلتفرم برای لایو استریم Twitch اسـت، اما یوتیوب و آپارات نیز گزینه هاي‌ خوبی برای شروع محسوب می‌شوند.

چگونه از بازی های کامپیوتری کسب درآمد داشته باشیم؟

خوشبختانه، موانع ورود برای لایو استریم نسبتا کم اسـت. تنها چیزی کـه نیاز دارید یک کامپیوتر مناسب، تسلط بر چند بازی کـه بینندگان میخواهند تماشا کنند، یک شخصیت سرگرم کننده و نرم افزار پخش لایو اسـت.

 

همچنین مطمئن شوید کـه سرعت آپلود اینترنت شـما بـه اندازه کافی سریع اسـت. برای بازی هاي‌ رایانه شخصی، شروع با Streamlabs OBS یک گزینه عالی برای مبتدیان اسـت. همچنین اگر روی کنسول بازی می‌کنید، بـه یک کارت کپچر نیاز دارید.

 

معایب بازی های کامپیوتری

زمان زیادی طول می‌کشد تا مخاطبان کافی برای پخش زنده ایجاد شوند. ممکن اسـت تا چند ماه 10 بیننده بیشتر نداشته باشید و ممکن اسـت تا چند سال بـه 100 بیننده هم نرسید. دلیل این اسـت کـه: این روش بیش از حد اشباع شده اسـت. چراباید کسی شـما را تماشا کند در حالی کـه لایوهای پرطرفدار دیگری برای تماشا وجود دارند؟ بنابر این شخصیت خودرا متمایز کنید و ایده هاي‌ خوب داشته باشید تا لایو شـما بازدید بالایی کسب کند.

چگونه از بازی های کامپیوتری کسب درآمد داشته باشیم؟

کانال یوتیوب

حرف هاي‌ زیادی برای گفتن دارید؟ سعی کنید یک نمایش روزانه، هفتگی یا ماهانه مرتبط با بازی هاي‌ رایانه هاي‌ ایجاد کنید. محتوای ویدیو شـما می تواند یک بحث در میزگرد گیمرها، یکسری گفتگو با بازیکنان برجسته یا نکات و ترفندهایی برای یک بازی خاص و هر چیز جالب دیگری باشد. می‌توان با تبلیغات و حمایت هاي‌ مالی، از پادکست ها و ویدیوهای یوتیوب را کسب درآمد کرد.

 

نکته مثبت این اسـت کـه محتوای ویدیوها و پادکست ها نباید بـه اندازه یک فرد حرفه اي عمیق باشد و شخصیت هم شـما نباید بـه اندازه یک استریمر مشهور متمایز باشد. برای مثال می توانید یک کانال را بـه اخبار بازی برای یک ژانر اختصاص دهید.

 

قبل از این کـه درآمدی داشته باشید، باید مخاطبان قابل توجهی ایجاد کنید. محتوای شـما باید بـه اندازه کافی خوب باشد کـه مردم ان را برای تماشا انتخاب کنند. اگر ویدیوی شـما کسل کننده، بی کیفیت یا ضعیف باشد، موفق نخواهید شد. شـما بـه دانش و بینش عالی، بـه علاوه سخت کوشی و کاریزمای یک استریمر نیاز دارید.

 

برای درآمدزایی از بازی‌ها راهکارهای متعددی هست. راه برای کسب درآمد از بازی‌هاي‌ رایانه‌اي راهکارهای زیادی هست. بـه طور مثال شـما می توانید تستر بازی‌هاي‌ ویدیویی شوید، مسابقه دهید و درآمد کسب کنید، کالا یا محصولی الهام گرفته از بازی‌هاي‌ ویدیویی بسازید، مربی بازی‌هاي‌ ویدیویی شوید. در ادامه با چند بازی پول‌ساز مشهور آشنا می شویم.

چگونه از بازی های کامپیوتری کسب درآمد داشته باشیم؟

چگونه از بازی های کامپیوتری کسب درآمد داشته باشیم؟

در Paid Game Player بیش از ۶۰۰ بازی وجوددارد و مدعی هستند کـه بـه بازیکنان ۲۵۰۰۰۰ دلار پول نقد میدهند.

World Winner
بازی3

World Winner، یک بستر بازی هست کـه هم مبتنی بر وب اسـت و هم مبتنی بر برنامه اسـت. این بازی پول نقد بـه شـما می دهد. دراین بازی مسابقات مختلفی مثل Spades، Super Plinko و Angry Birds وجوددارد. نکته مهم این هست کـه هزینه ورود ۰٫۲۵ دلار اسـت.

 

بازی Twitch
بازی2

Twitch Interactive یک بازی ویدیویی اسـت کـه بازیکنان می توانند دراین سرویس مسابقات ورزشی، ویدیوهای موسیقی را تماشا کنند. برای بازی شـما میتوانید از کنسول‌هایي مثل Xbox ۳۶۰؛ Xbox One، Sony PlayStation ۳ و دستگاه‌هایي مانند Amazon Fire TV و Google Chromecast استفاده کنید.

 

Swagbucks
بازی

بعد از بازی در Swagbucks میتوانید مبلغ درآمد خودرا بـه صورت کارت هدیه آمازون یا جایزه‌هاي‌ موجود در Swagbucks بگیرید. البته امکان دریافت نقدی اعتبار در حساب پی پال نیز برای شـما وجوددارد.

چگونه از بازی های کامپیوتری کسب درآمد داشته باشیم؟

Mistplay
میست

Mistplay بابت بازی در پلتفرم اندروید بـه شـما پول میدهد. برای یک بازی ۲ تا ۱۰ دقیقه‌اي حدود ۰٫۶۶ دلار پاداش خواهید گرفت. با رسیدن پاداش بـه ۵ دلار شـما می توانید، پول خودرا دریافت کنید.

 

درامد بازی زولا

ایرانی‌ها هم بازی پول‌ساز دارند. این بازی جهانی بـه شـما درآمد دلاری می دهد. برای کسب درآمد دراین بازی باید یک روش را انتخاب کنید. روش‌هایي مثل فروش آیتم، فروش اکانت، فروش ترفندها و تجارب خود و شرکت در مسابقات جام جهانی زولا دراین بازی وجوددارد.

 

این بازی با درآمد دلاری شـما را بـه آینده می برد، حدوداً بـه ۱۰۰۰ سال بعد می روید. در ان زمان شـما بر سطح مریخ هستید. بعد از ثبت‌نام شـما ۵٫۰۰۰ دلار مریخ رایگان دریافت خواهید کرد. این بازی نیز بـه کیف پول‌هاي‌ الکترونیکی مثل پی پال متصل هست.

 

کسب درامد از بازی فیفا

حتما نام بازی فیفا را شنیده‌اید. بله با این بازی شـما میتوانید کسب درآمد کنید. فیفا بازی محبوبی هست کـه اکانت شـما دراین بازی قیمت دارد. اگر تنها ۴۰ هزار سکه داشته باشید، اکانت شـما حدود ۱۰ دلار قیمت دارد.

 

این بازی حسابی هوای هواداران خودرا دارد ودر پلتفرم وب، اندروید و آی او اس ارائه شده اسـت. در نتیجه با ورود بـه وبسایت بازی یا ورود بـه Google Play و فروشگاه برنامه iPhone بازی را نصب خواهید کرد. این سایت پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته دارد.

چگونه از بازی های کامپیوتری کسب درآمد داشته باشیم؟

Exodus3000 هم یک بازی فرا زمانی اسـت کـه می توانید از طریق ان پول دربیاورید. دراین بازی شـما بـه ۱۰۰۰ سال آینده سفر می‌کنید. دراین زمان کـه سال ۳۰۰۰ میلادی اسـت، بخاطر رخدادی کـه برای زمین رخ داده اسـت، زمین حالت ناپایدار پیدا کرده و شـما باید از مکانی کـه هستید، بستر هاي‌ پیشرفت و ثروت نظیر منابع را در زمین پیدا کنید. یکی از مهم‌ترین کارهایی کـه باید کنید این اسـت کـه Mars Dollars را پیدا کنید. این عبارت همان ارز رایج بازی اسـت.

پس از رسیدن این کش ها بـه مقدار کافی می توانید ان را بـه صورت پول واقعی واریز کنید. ویژگی این بازی سرگرم کننده بودن و آسانی ان برای بدست آوردن پول اسـت.

 

چگونه از بازی های کامپیوتری کسب درآمد داشته باشیم؟

زمانی کـه در بازی عضو شدید، ۵۰۰۰ دلار مریخ بـه اعتبار شـما بدون هیچ تلاشی اضافه میشود. این یک خيرمقدم گویی و خیر مقدم بـه شـما اسـت. اما از این بـه بعد کـه شروع بـه دلار سازی کردید، وقتی امتیاز دلار تان بـه ۳۰۰۰۰۰ دلار مریخ رسید می توانید ان را بـه صورت ۲۰ دلار امریکا، دریافت کنید. یعنی هر ۳۰۰۰۰۰ دلار مریخ، برابر با ۲۰ دلار امریکا اسـت.

 

Play Rummy هم یکیدیگر از وبسایت هایي اسـت کـه می توانید با بازی در ان پول در بیاورید. این پرتال آنلاین rummy کاملاً متعلق بـه Innopark India Pvt Ltd اسـت. اگر علاقه اي بـه بازی آنلاین بر روی مرورگر ندارید می توانید برنامه ان را کـه در فروشگاه Google Play و فروشگاه برنامه iPhone دانلود کنید و موبایلی گیمر شوید و پول در بیاورید.

 

چگونه از بازی های کامپیوتری کسب درآمد داشته باشیم؟

SecondLife هم بستری برای بازی آنلاین و پولدار شدن اسـت. شایعه اي وجوددارد کـه تقریباً میتوان گفت واقعیت دارد و ان هم این اسـت کـه فردی بـه نام Anshe Chungthe توانست با بازی کردن دراین وبسایت میلیونر شود! این بازی همین حالا ۲ میلیون عضو فعال دارد و ان ها تنها با آواتارهای سه بعدی همدیگر را می‌بینند.

چگونه از بازی های کامپیوتری کسب درآمد داشته باشیم؟

ورود به سایت معتبر بازی های کامپیوتری

طبق بررسی هایي کـه داشتیم بهترین سایت بازی هاي‌ کامپیوتری کافیست کـه برای لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید و یکی از کارهایی کـه دراین بازی طبق معمول صورت می‌گیرد فروش اقلام مجازی اسـت اما درکنار این می توانید ایجاد و فروش محتوا ؛ اسباب بازی ها و اجرای برنامه ها و رویداد ها را نیز در ان بـه فروش برسانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *