شبنم قربانی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر معروف سریال ملکه گدایان (+عکس بی حجاب)

شبنم قربانی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر معروف سریال ملکه گدایان (+عکس بی حجاب)

شبنم قربانی یکی از بازیگران جوان و جدید سینمای کشور ایران اسـت کـه در سریال ملکه گدایان مشهور شده اسـت در ادامه با شبنم قربانی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر مشهور سریال ملکه گدایان «+عکس بی حجاب» سایت برترین بت را دنبال کنید. 

 

بیوگرافی شبنم قربانی 

بازیگری یکی از شغل هایي اسـت کـه ممکن اسـت هر شخص سودای رسیدن بـه ان را داشته باشد. در بازیگری فرد باید حالت و رفتار مردم را مطالعه کند تا بتواند ان را بـه خوبی اجرا کند. برای معرفی رشته بازیگری می توان اینطور گفت کـه این رشته هنر جان بخشیدن بـه شخصیت هاست.

شبنم قربانی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر معروف سریال ملکه گدایان (+عکس بی حجاب)

هدف از ایجاد رشته بازیگری و تربیت فارغ التحصیلان این رشته بـه وجود آوردن افرادی اسـت کـه بتوانند از طریق استفاده از هنر خود در رسانه هاي‌ مختلف مانند: تئاتر، تلویزیون، رادیو راه اعتلای فرهنگ و هنر کشورمان را گسترش داده و باعث تربیت و بلوغ فکری مردم جامعه شوند.

 

هوش و خلاقیت، یکی از مواردی اسـت کـه لازمه موفقیت دراین حرفه اسـت. بازیگر باید بتواند متن را سریع حفظ کند و بـه سرعت با افراد تیم و روند فیلم برداری ارتباط برقرار کند و برای موفقیت در ایفای نقش گاهی لازم اسـت از خلاقیت خود نیز بهره بگیرید.

 

بازیگر باید بتواند کار تیمی انجام دهد. ساخت فیلم، سریال و یا تئاتر، نیازمند یکی تیم خوب و حرفه اي اسـت. بازیگری کـه از حرفه هاي‌ بسیار سخت اسـت و نیاز بـه تلاش فراوان بازیگر دارد ب این حال افراد زیادی هستند کـه دراین عرصه فعالیت می کنند و توانستند شهرت بسیار زیادی را برای خودشان بـه دست آورند.

 

شبنم قربانی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر معروف سریال ملکه گدایان «+عکس بی حجاب»

بازیگران و چهره هاي‌ کشورمان یکی از اقشار مورد توجه مردم هستند و دیدن آن ها در مکان هاي‌ عمومی بـه همراه همسر و خانواده شان برای مردم از جذابیت ویژه اي برخوردار اسـت. اغلب هنرمندان و چهره هاي‌ مشهور در مراسم اکران فیلم ها و جشن هاي‌ خاص بـه همراه همسرانشان حاضر میشوند و تصاویری بـه یادگار با مردم و اهالی هنر می گیرند.

شبنم قربانی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر معروف سریال ملکه گدایان (+عکس بی حجاب)

و اغلب این عکسهای را در صفحه اینستاگرامشان منتشر می کنند. شبنم قربانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون در سریال ملکه گدایان در نقش سارا بـه ایفای نقش پرداخته اسـت. این بازیگر همچنین سریال لحظه گرگ و میش و فیلم کویر امروز را در کارنامه هنری خود دارد. شبنم قربانی متولد دهه 60 بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون اهل ایران و دانش آموخته رشته بازیگری می باشد.

 

او کارش را در زمینه بازیگری با تئاتر شروع کرده و از ان جمله در نمایش یک مساوی چهار روی صحنه رفته اسـت، اما برای اولین بار با ایفای نقش مهندس حریرچی در سریال تلویزیونی لحظه گرگ و میش بـه کارگردانی همایون اسعدیان درسال 1396 وارد قاب تلویزیون شد و بـه عنوان بازیگر شهرت یافت.

 

میزان درآمد شبنم قربانی از بازیگری

وسوسه دنیای شیرین بازیگری برای تمام کسانی کـه دوست دارند روزی مقابل دوربین قرار بگیرند، تنها بـه دلیل شهرت و محبوبیت ان نیست. اخباری کـه مخصوصا طی سال‌ هاي‌ اخیر از میزان دست مزد بازیگران بـه گوش میرسد.

شبنم قربانی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر معروف سریال ملکه گدایان (+عکس بی حجاب)

خود بـه دلیلی تبدیل‌ شده کـه شعف دوستداران هنرپیشگی را برای رسیدن بـه این رویای شیرین، دوچندان کرده اسـت. دراین سالها، بازیگران، فارغ از تمام امتیازاتی کـه سبب می ‌شد مورد توجه عموم مردم باشند، حالا بـه‌ واسطه دست مزد هایي کـه میگیرند، فاصله معناداری با طبقه متوسط جامعه پیدا کرده و بـه قشری مرفه تبدیل شده‌ اند. این اصل نه این‌که تنها متعلق بـه سلبریتی‌ ها و استار هاي‌ سینما باشد، بلکه بازیگران نقش‌ هاي‌ مکمل را نیز در بر می‌ گیرد.

 

شدت رشد دست مزد بازیگران طی یکی، دو سال اخیر و اخبار گوش خراشی کـه دراین باره شنیده می شود، حاکی از دور شدن دست مزد بازیگران بـه نسبت دیگر صنوف تولید یک فیلم سینمایی اسـت. انچه از دست مزد بازیگران فهمیده میشود ان اسـت.

 

کـه اعلام رقم برای حضور یک بازیگر در پروژه‌اي، ملاک و مشخصه خاص و ثابتی ندارد. بیشتر، رقمی اسـت کـه از سوی بازیگر مطرح میشود و از سوی مدیر تولید یا تهیه‌کننده مورد چکش‌کاری قرار گرفته تا در نهایت بـه رقمی کـه روی ان توافق می کنند، برسند. رقمی کـه بازیگر طبق برگه قرارداد می گیرد با رقمی کـه بـه‌حساب وی واریز می شود، تفاوت بسیاری دارد. بـه‌عنوان مثال بازیگری 500 میلیون دست مزد واقعی می گیرد، اما از تهیه‌کننده‌اش میـــخواهد کـه رقم دست مزد وی در قرارداد را 700 میلیون تومان تنظیم کند.

 

ادرس اینستاگرام شبنم قربانی 

شبنم جزو سلبریتی هایي اسـت کـه در اینستاگرام فعالیت دارد؛ این اپلیکیشن بعد از انتشار درسال ۲۰۱۰ خیلی سریع محبوبیت فراوانی را در میان افراد پیدا کرد. برای پی بردن بـه نحوه رشد ان در میان کاربران بـه آمار ها توجه فرمایید : یک میلیون کاربر ثبت نامی در عرض دو ماه ؛ ده میلیون کاربر دریک سال ؛ ۸۰۰ میلیون کاربر فعال تا سپتامبر ۲۰۱۷ و یک میلیارد کاربر فعال در ژوئن 2018 داشته اسـت.

شبنم قربانی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر معروف سریال ملکه گدایان (+عکس بی حجاب)

این اپلیکیشن بـه کاربران اجازه میدهد کـه عکس و فیلم هاي‌ خود

را بـه این سرویس آپلود کنند. کاربران میتوانند این فایل ها رابا فیلترهای

گوناگون اصلاح کرده و با تگ ها و اطلاعات مکانی آن ها را دسته بندی نمایند.

این عکسها می‌توانند بـه صورت عمومی و یا بـه صورت خصوصی برای برخی

از کاربران بـه نمایش درآید. کاربران می‌توانند با استفاده از هشتگ و موقعیت

مکانی محتوای دیگر کاربران را جست‌وجو کرده و عکس هاي‌ دیگران را لایک کنند

و با فالو کردن دیگران آن ها را بـه تایم لاین خود اضافه کنند.

 

عکس های شبنم قربانی

امروز می‌خواهیم در مورد بازیگر هاي‌ مشهور ایران کـه مورد توجه عموم جامعه و زیر ذره بین رسانه ها هستند صحبت کنیم و اگر شـما بـه عنوان مخاطب این مقاله میخواهید در مورد عنوانی کـه ذکر شد بیشتر بدانید مطالب مقاله را تا پایان بـه دقت مطالعه کنید.

 

همانگونه کـه در تیتر قبلی ذکر کردیم در زمان‌ هاي‌ گذشته سلبریتی فقط بـه هنرمندان و بازیگران جامعه گفته می‌ شد، اما درسال هاي‌ اخیر بـه تمام کسانی کـه در شغل هاي‌ مختلف معروفیت و مشهوریت جهانی دارند و از قدرت مالی خیلی زیادی برخوردار هستند سلبریتی گفته می شود.

 

کـه ممکن اسـت در زمینه هاي‌ آرایشی، بهداشتی، عقیدتی، سیاسی، ورزشی و سایر حوزه هاي‌ دیگر مشغول بـه فعالیت باشند کـه اکنون ما قصد داریم راجع بـه همین بازیگران صحبت کنیم.

 

همانطور کـه از اسمش مشخص می باشد سلبریتی ها بـه علت معروفیتی کـه دارند عکس هایشان بـه اسانی در معرض همگان قرار دارد و شـما می‌ توانید عکس‌ هاي‌ ان ها رابا یک سرچ ساده در اینترنت و یا این‌که با دنبال کردن صفحه هاي‌ شخصی ان ها در فضای مجازی مانند اینستاگرام ببینید.

شبنم قربانی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر معروف سریال ملکه گدایان (+عکس بی حجاب)

ازدواج شبنم قربانی

وی در 10 اسفند 1399 خبر ازدواجش با امین میرشکاری صدابردار رابا پستی در اینستاگرامش اعلام کرد. این زوج در سریال ملکه گدایان همکاری داشتند و امین میرشکاری در اینکار بـه عنوان صدابردار حضور داشت. سریال تلویزیونی لحظه گرگ و میش بـه کارگردانی و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان درسال 1396؛ اولین تجربه بازیگری جدی او محسوب میشود کـه نقش مهندس حریرچی را دراین سریال بازی می‌ کرد.

 

شبنم قربانی درسال 1398 با شهاب حسینی در فیلم کویر امروز بـه کارگردانی حامی رمضان هم‌ بازی شد و تجربه موفقی را برای خود رقم زد. این فیلم کـه در کشور فنلاند فیلم برداری شد، داستان پسر 13 ساله‌ اي بـه نام رامین اسـت.

 

کـه بـه همراه خانواده‌ اش درخواست پناهندگی بـه فنلاند را داده‌ اند و چند روز پیش از شروع سال تحصیلی در کشور فنلاند، درخواست‌ شان از سوی این کشور رد می‌ شود. شهاب حسینی نقش پدر و شبنم قربانی نقش مادر خانواده را ایفا کردند. شبنم قربانی در سریال شبکه نمایش خانگی ملکه گدایان بـه کارگردانی حسین سهیلی‌ زاده و بـه تهیه‌ کنندگی رحمان سیفی‌آزاد و علی‌ طلوعی، در نقش سارا حضور داشت.

 

حضور در ملکه گدایان

در سریال ملکه گدایان بازیگران مطرحی مانند باران کوثری، رویا نونهالی، پانته‌ آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میرطهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان و فرزاد فرزین بـه ایفای نقش پرداختند.

شبنم قربانی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر معروف سریال ملکه گدایان (+عکس بی حجاب)

شبنم قربانی تجربه بازیگری تئاتر نیز در کارنامه هنری‌ اش دارد و از میان کارهایش میتوان نمایش یک مساوی چهار را نام برد. این بازیگر یکی از تازه کارترین بازیگران در سینمای کشور ایران اسـت این بازیگر فقط در چهار فیلم ایفای نقش کرده اما قبل از ان در دو یا سه تئاتر هم بازی کرده اسـت مانند تئاتر یک مساوی چهار و چند تا دیگر کـه می‌توانید ان ها را در گوگل مشاهده کنید.

 

شبنم قربانی درسال ۱۳۹۸ با شهاب حسینی در فیلم کویر امروز بـه کارگردانی حامی رمضان هم‌ بازی شد و تجربه موفقی را برای خود رقم زد. این فیلم کـه در کشور فنلاند فیلم برداری شد، داستان پسر ۱۳ ساله‌ اي بـه نام رامین اسـت کـه بـه همراه خانواده‌ اش درخواست پناهندگی بـه فنلاند را داده‌ اند و چند روز پیش از شروع سال تحصیلی در کشور فنلاند، درخواست‌ شان از سوی این کشور رد می‌ شود.

 

فیلم اولین برف

اولین برف یک فیلم در ژانر درام اسـت کـه درسال ۲۰۲۰ منتشر شد. از بازیگران ان میتوان بـه شهاب حسینی و لائورا برن اشاره کرد. خانواده ایرانی مهدی پور مدتی اسـت کـه دریک مرکز پناهجویان در فنلاند زندگی میکند اما درخواست پناهندگی ان ها منفی می شود؛ مهدی پور ها پس از طرح آخرین درخواست تجدید نظر ؛ سعی می کنند بـه زندگی روزمره خود ادامه دهند و به رغم خطر اخراج از کشور، نگرش مثبتی داشته باشند… .

 

لحظهٔ گرگ و میش یک مجموعهٔ تلویزیونی بـه تهیه‌کنندگی و کارگردانی همایون اسعدیان اسـت. نویسنده این مجموعه مونا انوری زاده و همایون اسعدیان اسـت و تهیه‌کننده اولیه حسین طاهری بوده‌اسـت.

 

داستان این مجموعه روایتگر فراز و فرود خانواده‌اي اصیل و ایرانی در طول سه دهه اسـت کـه با محوریت زندگی تنها دختر خانواده یاسمن کـه از دههٔ ۶۰ با حوادث گوناگونی از قبیل جنگ، تحولات اقتصادی و اجتماعی و … آغاز و تا زمان معاصر ادامه خواهد داشت.

شبنم قربانی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر معروف سریال ملکه گدایان (+عکس بی حجاب)

جوایز و افتخارات شبنم قربانی

جایزه بـه چیزی گفته می شود کـه بـه برای تقدیر از یک فرد بـه وی اعطا می گردد کـه میتواند بـه صورت نقدی باشد و یا غالباً ارزش مادی داشته باشد. در پایین درباره چند جایزه برای بازیگران کـه بیشتر برای ان تلاش می کنند.

 

تا بهتر در فیلم هایشان بازی کنند برای شـما عزیزان مطالبی را بازگو میکنیم. سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر یکی از جوایزی اسـت کـه بـه صورت سالانه در جشنواره فیلم فجر اهدا میشود؛ این بازیگر قصد دارد تا با شهرت بیشتری کـه می خواهد برای خودش بـه دست آورد این جایزه را دریافت کند.

 

شبنم قربانی متولد 19 تیر 1368 در تهران ؛ بازیگر سینما و تلویزیون اسـت. او تحصیلکرده فوق دیپلم رشته کامپیوتر می باشد کـه از 28 سالگی فعالیت خودرا با تئاتر شروع کرد و حالا در نقش سارای سریال ملکه گدایان شناخته می شود.

 

گفتگو با شبنم قربانی

گفت و گو بـه گفتگوی میان دو یا چند نفر گفته می شود کـه در ان پرسش هایي توسط گفتگو‌کننده از گفت و گو‌ شونده پرسیده می‌ شود. گفتگو، اصل و قاعده روزنامه‌نگاری و رسانه می‌ باشد اما در موقعیت‌ هاي‌ دیگر نیز کاربرد دارد. گفت و گو کاری یکی از روش‌هایي اسـت کـه شرکت‌ها و موسسات برای گزینش کارکنان خود بـه کار می برند.

شبنم قربانی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر معروف سریال ملکه گدایان (+عکس بی حجاب)

گفت و گو طبق معمولً بـه صورت حضوری بین دو نفر انجام می شود. گاه چند تن در گفت و گو حضور مییابند و عده اي از گفتگو‌ها از راه دور با تلفن با دیگر وسایل پیام‌ رسانی مانند شبکه کامپیوتری یا تلویزیون انجام می گیرد.

 

بازیگرانی مثل شبنم قربانی نیز بعد از این‌که شهرت زیادی را بـه دست آوردند در گفت و گو هاي‌ زیادی از سوی مجلات و منابع معتبر شرکت می کنند کـه این گفتگو با درباره مطالب زیادی مانند نقشی کـه در فیلم هایشان بازی کردند و مطالب زیادی درباره فیلم‌ هایشان صحبت‌هایي بسیار کردند. یکی از این گفت و گو ها با این بازیگر مشهور ایرانی یعنی شبنم قربانی اسـت کـه درباره فیلم لحظه گرگ و میش و ملکه گدایان صحبت‌هاي‌ زیادی شده اسـت کـه شـما می‌توانید آن ها را در گوگل مشاهده کنید.

 

شبنم قربانی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر معروف سریال ملکه گدایان «+عکس بی حجاب»

دنیای بازیگری بسیار جذاب و پر زرق برق اسـت .خیلی از افراد بـه همین علت تمامی سعی خودرا می کنند کـه وارد صنعت بازیگری شوند. ولی تعداد کمی شانس حضور در سینما یا تئاتر را پیدا می کنند. یکی از فاکتور هاي‌ مهم بعد از استعداد بازیگری تیپ و استایل فرد اسـت.

شبنم قربانی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر معروف سریال ملکه گدایان (+عکس بی حجاب)

کـه بسیار تاثیرگذار اسـت. بازیگران در هر جای دنیا میزان دستمزدی و درآمدی کـه دارند علاوه بر هنر بازیگری ان ها بستگی بـه میزان محبوبیت ان ها در جامعه هم دارد .بـه همین علت اسـت کـه بعضی از بازیگران با برند کردن نام خود در جامعه درآمد هاي‌ میلیاردی دارند و بعضی دیگر از بازیگران بـه سختی زندگی می کنند.

 

شبنم قربانی بازیگر سریال ملکه گدایان کـه با نقش سارا بسیار مشهور شد عکس جدیدی با همسرش منتشر کرده اسـت کـه شـما می‌توانید ان را در پیج اینستاگرامش مشاهده کنید، در اسفند سال گذشته بود کـه این بازیگر زن خبر از ازدواجش داد. او با انتشار عکسی در اینستاگرام خبر ازدواجش با امین شکاری را داد. حالا عکس جدیدی را از خودش و همسرش منتشر کرده اسـت.

 

شبنم قربانی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر معروف سریال ملکه گدایان «+عکس بی حجاب»

کـه همه ی ان ها در پیج اینستاگرام او قرار دارد. یکی از حاشیه هاي‌ این بازیگر این‌که می‌ گفتند باوجود این‌که تازه با امین شکاری ازدواج کرده اسـت اما رابطه ان ها پایان یافته و دیگر باهم زندگی نمیکنند کـه بعد از منتشر کردن عکسی با همسرش در پیج اینستاگرامش بـه این حواشی ها پایان داد و همه ی را متوجه کرد کـه او هنوز هم عاشقانه همسرش را دوست دارد و با او زندگی میکند.

شبنم قربانی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر معروف سریال ملکه گدایان (+عکس بی حجاب)

از دیگر حاشیه هاي‌ این زوج فرار این دو از ایران بود کـه او برای این حاشیه جدیدی کـه برای ان ها ساختند هیچ واکنش و پاسخی نداده اسـت. این بازیگر کـه در گفت و گو هایش گفته بود کـه قصد دارد از حاشیه هایي کـه برای او می سازند دور باشد و سعی کند نگذارد حواشی زیادی برای او بـه وجود آورند اما با این وجود بـه دلیل شهرتی کـه با بازی در فیلم هایش بـه دست آورد نتوانست از دنیای حاشیه‌ ها دور بماند.

شبنم قربانی کیست؟ | بیوگرافی بازیگر معروف سریال ملکه گدایان (+عکس بی حجاب)

وی در ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ خبر ازدواجش با امین میرشکاری صدا بردار رابا پستی در اینستاگرامش اعلام کرد. این زوج در سریال ملکه گدایان همکاری داشتند و امین میرشکاری در اینکار بـه عنوان صدا بردار حضور داشت.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *