ساقی حاجی پور متولد چه سالی است؟ بررسی بیوگرافی این بازیگر فعال

ساقی حاجی پور یکی از هنرپیشه های شناخته شده و معروف سینما و تلوزیون ایران می باشد که فعالیت هنری خود را از سال 1396 با بازی در تئاتر شربت سینه آغاز کرد. او که به عنوان پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام شناخته می شود اولین بازی این هنرپیشه در سریال سایه بان بود و او نیز با بازی در سریال هم گناه به شهرت بیشتری رسید.  سریال هم گناه یک مجموعه سینما خانواده بود که یکی از فیلم های پر هوادار سینما خانواده بود که با بازی در این فیلم بر سر زبان ها افتاد و معروف شد.

ساقی حاجی پور کیست؟

ساقی حاجی پور کیست؟

ساقی حاجی پور یکی از هنرپیشگان جوان ایرانی می باشد که در 27 مهر ماه سال 1374 در تهران متولد شد و از سن 22 سالگی فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد. بازی در سریال سایه بان که اولین تجربه بازیگری وی بود باعث شد تا او بسیار دیده شود و پس از آن توجه بسیاری از کارگردانان را به سوی خود جلب کرد. حاجی پور با توجه به این که یکی از بازیگران جوان و تازه کار سینما و تلوزیون ایران می باشد هنوز خیلی معروف نشده است اما باز هم بازی خوب او باعث شده تا پیشنهاد های زیادی داشته باشد. حاجی پور تا کنون اطلاعاتی مبنی بر ازدواج خود نداده است و این بازیگر 26 ساله به صورت مجردی زندگی می کند.  این بازیگر در سریال هم گناه با مهدی پاکدل یکی از بازیگران معروف هم بازی بود که در برخی از سکانس ها حاجی پور به عنوان زن مهدی پاک دل ایفای نقش کرد که بسیار دیده شد.

ساقی حاجی پور اینستاگرام

ساقی حاجی پور اینستاگرام

ساقی حاجی پور هر چند مدت زیادی از بازیگر شدن وی نمی گذرد اما با توجه به نقش آفرینی های خوب در فیلم های مختلف باعث شده او بیشتر دیده شود و در اینستاگرام فالوور های زیادی جذب کند. حاجی پور فعالیت خود را از سال 1395 در اینستاگرام آغاز کرد و تا کنون توانسته نزدیک به 110 هزار فالوور جذب کند. تا قبل از بازی در سریال هم گناه فالوور های این بازیگر حدود 10 هزار نفر بودند اما با بازی در سریال هم گناه و انتشار پوستر و سکانس های این فیلم در پیج خود باعث شد خیلی زود به شهرت برسد و فالوور های او 100 هزار نفر افزایش پیدا کنند.

ساقی حاجی پور در سریال سایه بان چه نقشی داشت؟

ساقی حاجی پور در سریال سایه بان چه نقشی داشت؟

مجموعه تلوزیونی سایه بان یکی از فیلم های پر مخاطب تلوزیون بود که به کارگردانی برادران محمودی از شبکه 2 سیما پخش شد که یکی از بازیگران این مجموعه 50 قسمتی ساقی حاجی پور بود اما با توجه به نقش کوتاهی که داشت خیلی دیده نشد. حاجی پور در سریال سایه بان با بازیگرانی همچون هستی مهدوی، آناهیتا افشار، کامران تفتی، پرویوش نظریه و چند تن از دیگر بازیگران سرشناس هم بازی بود.

ساقی حاجی پور متولد چه سالی است؟

ساقی حاجی پور بازیگر و هنرپیشه جوان ایرانی در 27 مهرماه سال 1374 در تهران متولد شده است و تا کنون ازدواج نکرده است. حاجی پور نزدیک به 26 سال سن دارد و از سال 1396 فعالیت هنری خود را آغاز کرده است.

مصاحبه ساقی حاجی پور

مصاحبه ساقی حاجی پور

یکی از مصاحبه های این بازیگر مربوط به انتخاب او برای بازی در سریال هم گناه بود. او در مصاحبه ای که انجام داد عنوان کرد که در بین 80 بازیگر او با انجام تست ها توانست نظر تهیه کننده و کارگردان این فیلم را به خود جلب کند و از میان 80 بازیگری که برای بازی در یکی از نقش های این مجموعه انتخاب شده بودند نام او برای بازی در این نقش به صورت نهایی انتخاب شد و از این موضوع بسیار ابراز خوشحالی کرد.

درآمد ساقی حاجی پور

با توجه به فعالیت های هنری ساقی حاجی پور به نظر بخش زیادی از درآمد وی مربوط به فعالیت های هنری مانند تئاتر و سینما و تلوزیون باشد زیرا معمولا بازیگری درآمد بسیار زیادی دارد. از میزان درآمد این هنرپیشه اطلاعات زیادی در دسترس نیست و خود وی نیز تا کنون اطلاعاتی مبنی بر منبع درآمد خود نگفته است به همین دلیل احتمال می رود اکثر درآمد او از فعالیت های هنری باشد البته ممکن است علاوه بر بازیگری در سینما تلوزیون و تئاتر او از دیگر منابع نیز درآمدی برای خود داشته باشد.

عکس های ساقی حاجی پور

عکس های ساقی حاجی پور

با توجه به این که حاجی پور تبدیل به یکی از بازیگران معروف تئاتر و سینما و تلوزیون شده است عکس های زیادی از وی در مجلات و سایت ها و همچنین در فضای مجازی وجود دارد. همچنین خود وی نیز عکس های زیادی از خودش در پیج اینستاگرامش منتشر می کند. اگر علاقه به دیدن عکس های او دارید می توانید با سرچ نام او در گوگل عکس های زیادی از او پیدا کنید و در پیج اینستاگرام این بازیگر نیز عکس های زیادی وجود دارد.

ساقی حاجی پور قبل از عمل بینی

عمل بینی یکی از کار های رایج در بین برخی از سلبریتی ها می باشد اما تا کنون اطلاعات یا اخباری مبنی بر عمل بینی حاجی پور منتشر نشده است و به نظر نمی رسد وی تا کنون عملی بینی انجام داده باشد و ممکن است به دلیل گریم هایی که در فیلم ها انجام داده برخی از افراد گمان کرده باشند که وی بینی خود را عمل کرده است.

همسر ساقی حاجی پور

همسر ساقی حاجی پور

ساقی حاجی پور یکی از بازیگران و هنرپیشه های جوان ایرانی می باشد که مدتی اخباری مبنی بر ازدواج او منتشر شد اما بر خلاف این اخبار این هنرپیشه تا کنون هیچ ازدواجی نکرده است و اخبار ازدواج او شایعه ای بیش نبوده است.

فیلم های ساقی حاجی پور

فیلم های ساقی حاجی پور

این بازیگر در طی مدت زمانی که فعالیت هنری خود را آغاز کرده است تا کنون در یک سریال تلوزیونی به نام سایه بان و در یک مجموعه خانگی به نام هم گناه ایفای نقش کرده است که بازی در مجموعه هم گناه باعث دیده شدن او شد.

سایه بان

سایه بان اولین بازی ساقی حاجی پور به عنوان بازیگر بود که این مجموعه در 50 قسمت از شبکه دو سیما در سال 1396 منتشر شد که علاقه مندان زیادی داشت. این بازیگر در این سریال نقش کم رنگی داشت و آن چنان در این سریال موفق به دیده شدن نشد اما به هر حال او به عنوان یکی از بازیگران این مجموعه شناخته می شود و نام این فیلم در کارنامه هنری وی به ثبت رسیده است.

هم گناه

مجموعه خانگی هم گناه یکی از محبوب ترین سریال های نمایش خانگی به شمار می رود که با بازی خوب این هنرپیشه همراه بود. در این مجموعه در برخی از سکانس ها حاجی پور نقش همسر مهدی پاکدل یکی از معروف ترین هنرپیشگان سینما را اجرا کرد که باعث شد او در این مجموعه بسیار معروف و دیده شد و بازی او در این فیلم باعث شد تا کارگردان های زیادی به او پیشنهاد هم کاری بدهند.

حاشیه های این بازیگر

حاشیه های این بازیگر

حاجی پور که فعالیت هنری خود را از سال 1396 با بازی در تئاتر آغاز کرد تا کنون حواشی زیادی نداشته است و یکی از بازیگران بسیار کم حاشیه سینما به شمار می رود و سعی دارد تا در فضایی آرام و به دور از هر گونه حواشی فعالیت هنری خود را ادامه دهد تا در آینده به مشکلی بر نخورد. تا کنون حاشیه ای به نظر نمی رسد برای این هنرپیشه پیش آمده باشد و یا اگر هم بوده حاشیه چشم گیری نبوده است که وی را به طور کلی وارد حاشیه کند.

ساقی حاجی پور و خواهرش

ساقی حاجی پور و خواهرش

این هنرپیشه پس از بازی در مجموعه هم گناه عکسی به همراه خواهرش در پیج اینستاگرامی خود منتشر کرد که شباهت زیادی که خواهران حاجی پور به یک دیگر داشتند باعث واکنش هاش جالبی از سوی کابران شد. این بازیگر به قدری با خواهرش شباهت دارد که زمانی که این عکس را منتشر کرد باعث به اشتباه افتادن برخی از کابران برای تشخیص آن ها شد.

ساقی حاجی پور در گسل

سریال گسل یکی از مجموعه های تلوزیونی پر مخاطب بود که در آن شایعاتی مبنی بر حضور و نقش آفرینی این بازیگر در این مجموعه منتشر شد اما بعدا این اخبار تکذیب شد و حاجی پور در سریال گسل هیچ نقشی نداشته است و ممکن است تشابه اسمی صورت گرفته باشد. این هنرپیشه به جز نقش آفرینی در سریال سایه بان و مجموعه نمایش خانگی هم گناه تا کنون در فیلم دیگری ایفای نقش نکرده است و تنها همین دو مجموعه تا کنون در کارنامه هنری وی به ثبت رسیده اند.

سوالات متداول

  1. ساقی حاجی پور متولد چه سالی است؟

    این هنرپیشه متولد 27 مهر ماه سال 1374 در تهران می باشد.

  2. ساقی حاجی پور در چه فیلمی بیشتر دیده شد؟

    حاجی پور با بازی در سریال هم گناه بیش از بیش دیده شد و به شهرت رسید.

  3. پیج اینستاگرام ساقی حاجی پور چیست؟

    نام پیج اصلی ساقی حاجی پور دراینستاگرام saghihajipour می باشد.

  4. نام اولین تئاتری که ساقی حاجی پور بازی کرد چه نام داشت؟

    اولین تئاتری که حاجی پور در آن ایفای نقش کرد تئاتر شربت سینه در سال 1396 بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *