الناز گلرخ کیست؟ عکس های جنجالی که زندگی این بیوتی بلاگر را خراب کردند

الناز گلرخ مشهورترین بلاگر ایرانی می باشد. امروزه بلاگری از شناخته شده ترین شغل های دنیا به حساب می آید. از این رو چهره های بسیاری به سمت بلاگر شدن رفته اند و در این زمینه فعالیت می کنند. از مشهور ترین بلاگر های اینستاگرام الناز گلرخ است. می توان عنوان کرد که او یکی از پیشکسوتان بلاگری است و سال های بی شماری است که این شغل را برای خود انتخاب کرده است.

بیوگرافی الناز گلرخ

بیوگرافی الناز گلرخ

به طور قطعی اینستاگرام اصلی ترین اپلیکیشن فعالیت بلاگر ها و فشنیست ها می باشد. الناز گلرخ نیز با اطلاع از این قضیه، فعالیت های خود را در این اپلیکیشن آغاز کرد. وی یکی از ایرانی تبار هایی است که هم اکنون در دبی سکونت دارد. او در سال ۱۳۶۴ در تهران متولد شد و تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد. وی تا زمان فارغ التحصیلی اش، دانشجو دانشگاه علامه امینی تهران بود و پس از آن به دبی مهاجرت کرد. وی از میکاپ آرتیست های نیمه حرفه ای به حساب می آید و تا کنون در این زمینه فعالیت های گسترده ای داشته است.

Elnaz Golrokh همچنین یکی از چهره های برتر مدلینگ نیز به حساب می آید. وی در سال های اخیر با فعالیت در صنعت مدلینگ لباس، توانست خود را به مخاطبان بسیاری بشناساند. البته باید گفت که یکی از دلایل شهرت او، شباهت بی نظیرش به آریانا گرانده، سلبریتی آمریکایی، می باشد. او علاوه بر چهره، از نظر استایل نیز خود به این سلبریتی بسیار شبیه است. البته باید ذکر کرد که تلاش و خلاقیتش در زمینه میکاپ و مدلینگ، دلیل اصلی مشهور شدنش می باشد.

اینستاگرام Elnaz Golrokh

همانطور که ذکر شد، الناز نخستین فعالیت هایش را در اینستاگرام آغاز کرد. وی بیش از هفت سال است که در زمینه میکاپ و فشن بلاگری فعالیت دارد و یکی از چهره های شناخته شده اینستاگرام است.او در صفحه اینستاگرام خود، ویدیو های بسیاری از میکاپ های خود به اشتراک می گذارد و در بسیاری از موارد آموزش های این چهره در مورد میکاپ دیده می شود. الناز گلرخ ارایش کردن را بسیار دوست دارد و از این راه توانست به شهرت بالایی برسد. در صفحه شخصی او همچنین شاهد تصاویر مدلینگ او نیز هستیم. با سرچ آیدی elnaz_golrokh می توانید به پیج او دسترسی پیدا کنید. اینستاگرام الناز گلرخ بیش از ۳ میلیون فالوور دارد و توانسته با جلب رضایت اینستاگرام، تیک آبی ان را دریافت نماید.

یوتیوب الناز گلرخ

یوتیوب الناز گلرخ

با این که الناز گلرخ اینستا را برای فعالیت های اصلی خود انتخاب کرده، اما نباید از اپلیکیشن های دیگر محبوب او غافل شد. وی اخیر نیز در یوتیوب فعالیت های خود را آغاز کرده و بسیاری از آموزش های خودآرایی خود را در این اپلیکیشن به اشتراک گذاشته است. البته دسترسی به یوتیوب برای کاربران داخل ایران اندکی دشوار است و باید از فیلترشکن استفاده کنید. وی در یوتیوب تنها ویدیو های خود را به اشتراک می گذارد و در این اپلیکیشن نیز بسیار مورد حمایت قرار گرفته است.

خوانندگی الناز گلرخ

خوانندگی Elnaz Golrokh

این چهره با این که یکی از پر استعداد ترین چهره ها در زمینه بلاگری و میکاپ است، اما متاسفانه هیچ استعدادی در خوانندگی ندارد. او به همراه دوست پسر خود در ماه های اخیر کلیپی را منتشر کرد که در آن یک ترک انگلیسی را خوانده بود. این کلیپ جنجال ها و حاشیه هایی را به ارمغان آورد که از نظر عده ای، قصد الناز و دوست پسرش نیز همین حاشیه ها بوده است. وی در این کلیپ حتی نتوانست یه جمله انگلیسی را به صورت روان و صحیح تلفظ کند که این امر مخالفان آن ها را افزایش داد. با سرچ “الناز گلرخ یو دونت نو می” می توانید این کلیپ را در یوتیوب، اینستاگرام و دیگر فضا های مجازی مشاهده نمایید.

الناز گلرخ قبل از عمل

این چهره شناخته شده تاکنون عمل های زیبایی بسیاری را بر روی چهره خود انجام نداده است. تنها در زمانی که الناز گلرخ در ایران حضور داشت، دماغ خود را عمل کرد. وی می گویند که جراحی بینی تنها جراحی زیبایی صورتش است. اما عده ای عقیده دارند که او زاویه سازی فک و لیف چشم نیز انجام داده است. با این حال او چهره ملیح و زیبایی دارد و عمل های زیبایی، حالت طبیعی چهره او را از بین نبرده اند.

همسر الناز گلرخ

همسر الناز گلرخ

اگر از علاقه مندان به فشن استایلیست ها باشید، قطعا در پیج های مختلف تصاویر الناز گلرخ و حمید فدایی را مشاهده کرده اید. حمید فدایی یکی از فشن استایلیست های مرد است که در زمینه مدلینگ فعالیت گسترده ای دارد. او به عنوان دوست پسر الناز گلرخ شناخته می شود. قدمت دوستی این دو چهره زیاد است. به طوری که باید گفت، آشنایی آن ها با یکدیگر به سال هایی باز می گردد که آن ها در ایران سکونت داشتند. حمید فدایی تاکنون برای برند های معروفی از جمله دولچه اند گابانا فعالیت کرده است و در اینستاگرام نیز با سرچ نام او می توانید به صفحه شخصی اش دسترسی پیدا نمایید.

الناز گلرخ مدل

الناز از جوانی علاقه بسیار شدیدی به میکاپ و آرایش داشت از این رو برای تحقق رویا خود، که یادگیری حرفه ای میکاپ بود، از سن ۲۰ سالگی شروع به تلاش کرد. سرانجام او توانست یک سالن زیبایی در تهران افتتاح کند و بسیار مشهور شود. پس از آن که تا حدودی شناخته شد، به دبی مهاجرت کرد.او در دبی فعالیت های تناسب اندام و ورزش را به طور جدی دنبال کرد و یک اندام بی نقص را برای خود پدید آورد. وی همچنین ۱۷۳سانتی متر قد دارد. به همین دلیل وارد حیطه مدلینگ شد. او هم اکنون یک فشن استایل نیز به حساب می آید و با برندهای مختلف پوشاک همکاری کرده است.

الناز گلرخ بدون آرایش

Elnaz Golrokh بدون آرایش

در بسیاری از کلیپ هایی که توسط الناز منتشر می شود، او هیچ گونه آرایشی در ابتدا ویدیو ندارد. زیرا که در ادامه به آموزش میکاپ و اصطلاحا به صورت زنده میکاپ را انجام می دهد. به همین دلیل تا کنون تصاویر بدون آرایش او نیز بسیار وایرال شده است. باید ذکر کرد که الناز حتی بدون آرایش هان از چهره زیبایی برخوردار است. البته او به پوست خود بسیار رسیدگی می کند. وی در استوری هایش نیز روتین پوست خود را نمایش می دهد. از نظر او، رعایت روتین پوست و انجام منظم آن، به شادابی و جوانی پوست بسیار کمک خواهد کرد. وی یکی از دلایل زیبا بودنش را روتین پوستی اش عنوان می کند.

میکاپ با الناز گلرخ

الناز سال های زیادی را در ایران گذراند و حرفه میکاپ آرتیستی خود را در ایران فرا گرفت. وی پس از گذشت مدتی توانست در تهران یک سالن زیبایی را راه اندازی کند. خلاقیت و استعداد او در میکاپ، نام وی را به سرعت بر زبان ها جاری کرد. دلیل این امر نیز، متفاوت بودن سبک میکاپ های او بود. از این رو بسیاری از سلبریتی های ایرانی نظیر سحر دولتشاهی، طناز طباطباییان، مهناز افشار و … به عنوان مدل های زیبایی او فعالیت کردند. هم اکنون نیز او به عنوان بهترین میکاپ آرتیست ایرانی شناخته می شود و ایونت های بسیاری را در کشور های سطح بالا، برگزار کرده است.

درآمد الناز گلرخ

درآمد الناز گلرخ

درآمد این چهره همیشه یکی از سوال های پرتکرار طرفداران بوده است. او از طریق فعالیت های میکاپ آرتیستی خود درآمد بالایی کسب می کند. وارد شدنش به حیطه مدلینگ نیز، درآمد او را چندین برابر کرد. وی از طریق اینستاگرام نیز تبلیغات بسیاری را انجام می دهد. گفته می شود که برای هر تبلیغ بیشتر از ۲۰ میلیون تومان دریافت می کند. وی به همراه دوست پسرش، از سلبریتی های ثروتمند ایرانی هستند. البته این رقم برای درآمد سلبریتی های اینستاگرام عددی نیست و بدون شک بیشتر از این رقم ها درآمد خالص دارند!

در مورد درآمد الناز گلرخ حواشی ای ایجاد شده است که او سایت شرط بدی دارد! این یک شایعه می باشد و شما برای بررسی سایت شرط بندی سلبریتی ها و دریافت آدرس جدید این سایت ها می توانید از این لینک استفاده کنید.

عکس های الناز گلرخ

الناز گلرخ موزیک ویدیو ها و عکس های خود را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک می گذارد. به همین دلیل برای مشاهده عکس های با کیفیت از او می توانید به اینستاگرامش مراجعه کنید. البته در بسیاری از سایت ها و پیج هایی که در مورد فشن فعالیت می کنند نیز می توانید عکس های را مشاهده نمایید.

دستگیری الناز گلرخ

دستگیری الناز گلرخ

همان طور که در مطالب پیشین دکر کردیم، این چهره یکی از نخستین افرادی بود که در ایران، فعالیت های میکاپ‌ و مدلینگ را آغاز کرد و صفحه اینستاگرام خود در این زمینه را اداره نمود. اما متاسفانه در آن زمان، عده از افرادی که در اینستاگرام صفحات مربوط به مد و فشن را اداره می کردند، توسط پلیس ایران دستگیر شدند. الناز گلرخ به همراه همسر خود نیز یکی از ۱۷۰ نفری بودند که در سال ۱۳۹۵ دستگیر شدند. آن ها بعد از یک شب آزاد شدند و پس از آن به فکر مهاجرت برای ادامه فعالیتشان افتادند.

فیلم های ارایش با الناز گلرخ

با مراجعه به پیج اینستاگرام این میکاپ آرتیست، می توانید به تمامی ویدئو های آموزشی او دسترسی پیدا کنید. تا کنون خانم های بسیاری با آموزش های او توانسته اند به مهارت در میکاپ دست پیدا کنند.

سوالات متداول

  1. الناز گلرخ کیست؟

    او از فعالان اینستاگرام در زمینه میکاپ، فشن استایل و بلاگر می باشد.

  2. همسر Elnaz Golrokh در چه زمینه ای فعال است؟

    حمید فدایی از مدلینگ های شرکت دولچه گابانا می باشد.

  3. ماجرای دستگیری Elnaz Golrokh چه بود؟

    وی به دلیل فعالیت های باز در اینستاگرام در سال ۱۳۹۵ دستگیر شد.

  4. الناز گلرخ ساکن کجاست؟

    او هم اکنون در دبی زندگی خود را سپری می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *