قد و وزن شیما کاتوزیان چقدر است؟ درباره شیما کاتوزیان و حواشی او بیشتر بدانید

در این مقاله قصد داریم شما را با شیما کاتوزیان معروف ترین اینفلوئنسر 2021 آشنا کنیم. با ما در ادامه همراه باشید تا با این فعال اینستاگرام و کارآفرین موفق بیشتر آشنا شوید. در این مقاله اطلاعات کامل و جامعی از این کار آفرین موفق خواهیم داد.

شیما کاتوزیان کیست؟

شیما کاتوزیان کیست؟

شیما کاتوزیان یکی از معروف ترین اینفلوئنسرهای کار آفرین، وبلاگ نویس چند فرهنگی و فعال در حرفه معاملات املاک ‏است که اصالتا ایرانی است و به تازگی خیلی معروف شده است. شیما چند سالی است به آمریکا مهاجرت کرده، وی تاکنون داستان های جالبی در زندگی خود داشته است که این داستان ها برای خیلی از مخاطبینی که وی را در اینستاگرام دنبال می کنند جالب و جذاب بوده است. این دختر زیبا ایرانی که توانسته است تا کنون مخاطبان زیادی را برای خود جذب کند.

خیلی ها او را شاخ مجازی می دانند! در این مورد باید بگوییم که با مطالعه مقاله تفاوت شاخ و اینفلوئنسر می توانید درکی درست داشته باشید.

فعالیت های کاتوزیان در اینستاگرام

او در اینستاگرام بسیار فعال است که این فعال بودن باعث به شهرت رسیدن او در ایران و کل دنیا شده است. شیما کاتوزیان تاکنون در خیلی از رشته ها فعال بوده است ولی بعد از مدت ها بنا به علاقه خود پیجی را در اینستاگرام افتتاح کرد و هر از چندگاهی در این پیج ویدیوهای که در آن در حال میکاپ کردن است منتشر می کند وی با هر ویدیویی که منتشر می کند در مورد موضوع خاصی صحبت می کند که این موضوع در هر ویدیو متفاوت بوده است.

شیما کاتوزیان قبل از عمل

یکی از دلایلی که تمام اینفلوئنسرها عمل زیبایی یا از ژل و فیلر استفاده می کنند، برای بهتر دیده شدن و جذب مخاطب بیشتر است. برای رسیدن به شهرت داشتن چهره جذاب یک اولویت است. عمل و تزریق ژل باعث جذابیت بیشتر می شود که در نتیجه شما دنبال کنندگان بیشتری خواهید داشت فیس بهتری داشتن باعث می شود در دوربین قیافه بهتری دیده شوید که باعث می شود شما فالوور های بیشتری را در پیج خود داشته باشید، او عمل های مثل عمل بینی، زاویه فک، تزریق ژل، را انجام داده است. وی تجربه خود را در اینستاگرام از عمل بینی گفته است که خیلی هم از این عمل خود راضی بوده است و به فالوور های خود این عمل را پیشنهاد می کند.

شیما کاتوزیان تسلا

شیما کاتوزیان تسلا

این دختر جوان ایرانی که فالوور های زیادی را دارد در حال حاضر در شرکت تسلا که مدیریت آن را ایلان ماسک بر عهده دارد مشغول است و از اینکه در آنجا مشغول به کار است بسیار خوشحال است و همیشه از این حس رضایت، برای مخاطبین خود بیان می کند. شیما کاتوزیان در شرکت بزرگ و جهانی تسلا یکی از کارکنان شناخته شده و محبوب آنجاست.

عکس های شیما کاتوزیان

شیما کاتوزیان به دلیل اینکه یکی از اینفلوئنسر ها و میکاپ آرتیست های شناخته شده و معروف در کل دنیا مخصوصاً اینستاگرام است. باید در صفحه خود برای حفظ مخاطبان و فالوور خود فعالیت مداوم داشته باشد وی هر روز تعدادی عکس و ویدیو از خود در صفحه شخصی خود منتشر می‌کند که در این عکس ها او همیشه یکی از مکان های آمریکا را برای عکاسی انتخاب می کند اگر بخواهید می توانید با سرچ کردن در گوگل عکس ها و حتی پیج وی را پیدا کنید و ببینید که وی چه مکانی هایی را برای عکاسی انتخاب می کند که این موضوع شاید برای شما بسیار جالب باشد.

حاشیه های شیما کاتوزیان

حاشیه های شیما کاتوزیان

حاشیه یکی از مسئله هایی است که تمامی افرادی که معروف شده‌اند و بین مردم شناخته شده اند با آن درگیر هستند که این حواشی همان طور که از اسم آن مشخص است واقعیت ندارند و تنها یک شایعه باقی می‌ماند یکی از شایعه هایی که در مورد شیما کاتوزیان فراوان به گوش ما رسیده است این است که شیما کاتوزیان که قبل از اینکه با همسر فعلی خود آشنا شود چند بار ازدواج کرده است که این موضوع تنها یک حاشیه ساختگی برای این اینفلوئنسر محبوب بوده است.

دین شیما کاتوزیان

شیما کاتوزیان در ایران در یک خانواده مسلمان به دنیا آمده است و او خود را یک مسلمان می داند. با اینکه او ایران را ترک کرده اما دین و مذهب خود را تغییر نداده است.

فعالیت های شیما کاتوزیان

فعالیت های شیما کاتوزیان به این ترتیب بوده است قبل از این که اینفلوئنسر شود ابتدا لیسانس زبان را گرفت و در دانشگاه زبان را ادامه داد و سپس رشته خود را به مهمانداری تغییر داد که مدتی در ایران مشغول به مهمانداری هواپیما بود و پس از مدتی آگهی استخدام که در ترکیه به دنبال مهماندار هستند ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد و در آنجا ۴ سال مشغول به مهمانداری بود و پس از چهار سال به آمریکا مهاجرت کرد و در آنجا مشغول به اینفلوئنسری و فعالیت در اینستاگرام و کار در شرکت تسلا که مدیریت آن را ایلان ماسک بر عهده دارد شد وی تاکنون فعالیت های فراوانی از خود منتشر کرده است مثل ویدیو درست کردن از میکاپ های خود و انتشار دادن آنها بین افرادی که وی را دوست دارند که این کار باعث شده است که وی مشهور شود‌.

اینستاگرام شیما کاتوزیان

اینستاگرام شیما کاتوزیان

اینستاگرام یکی از نرم افزارهای اجتماعی که بیشتر افراد چه افراد عادی و چه افراد مشهور در آنجا فعالیت می کند شیما کاتوزیان یکی از اینفلوئنسرهای موفق ایرانی که هم اکنون در امریکا زندگی می کند هم در اینستاگرام بسیار فعال است وی تاکنون توانسته دنبال کنندگان زیادی را به سوی خود جذب کند دنبال‌کنندگان وی اکثراً دختر خانم ها هستند در پیج خود دنبال کنندگان زیادی دارد او همیشه ویدیو از میکاپ کردن خود به همراه یک موضوع که برای خیلی از مردم آن موضوع انتخاب جذاب است منتشر می کند.

چرا کاتوزیان در اینستاگرام طرفداران بسیار دارد؟

یکی از دلایلی که وی دنبال کنندگان زیادی دارد این است که هر بار با موضوع های مختلف ویدیو های خود را منتشر می کند. هم اکنون که شما در حال خواندن این مقاله هستید شیما کاتوزیان که در حال حاضر در امریکا زندگی می‌کند با سه هزار دنبال کننده که همیشه وی را همراهی می کنند مواجه است به گفته های خود شیما طرفداران خود را بسیار دوست دارد و برای آنها بسیار ارزش قائل است.

درامد شیما کاتوزیان

از آنجایی که شیما یکی از اینفلوئنسر های محبوب کشورمان است هم از ایران دنبال کنندگان زیادی دارد و هم از خارج از ایران که هر چه در صفحه اینستاگرام خود دنبال کنندگان بیشتری داشته باشد به وی بیشتر پیشنهاد تبلیغ در پیج داده می شود که این کار یکی از راه های کسب درآمد برای اینفلوئنسر محبوب بوده است. شیما کاتوزیان در صفحه اینستاگرام خود هم فعالیت بسیاری دارد که ویدیو و یا عکس از خود منتشر می کند. این ویدیوها و عکس‌ها هرچه بیشتر لایک خورده شوند درآمد بیشتری برای شیما به همراه دارد. کاتوزیان علاوه بر این که در اینستاگرام بسیار فعال است در شرکت تسلا کار می کند که با حقوق بسیار خوبی این کار همراه است و منبع اصلی درآمد وی از کار کردن در شرکت تسلا می باشد.

شیما کاتوزیان و همسرش

همسر شیما کاتوزیان که نامش کامیار است از کودکی با خانواده خود با این که ایرانی هستند در آمریکا زندگی می کند که شیما پس از مهاجرت به آمریکا با وی آشنا شد پس از مدت کوتاهی با وی ازدواج کرد که هم اکنون شیما کاتوزیان و کامیار همسرش نزدیک به چهار سال است که با هم ازدواج کرده اند و جالب است که بدانید همسر کاتوزیان با این که ایرانی است به دلیل اینکه از کودکی در آمریکا زندگی می کرده توانایی این را ندارد که با شیما فارسی صحبت کند ولی تمام صحبت های شیما کاتوزیان به فارسی متوجه می شود و اینکه رابطه بین شیما و همسرش کامیار بسیار عالی بوده است و آنها همیشه در همه حال حامی هم در تمام مراحل زندگی مشترکشان بوده اند.

تفریحات شیما کاتوزیان

تفریحات شیما کاتوزیان

شیما کاتوزیان که به گفته خود از تفریحاتی که دارد این گونه نام برد. یکی از تفریحات او رفتن به باشگاه است، تا بتواند وزن خود را ثابت نگه دارد و اضافه وزن پیدا نکند یکی دیگر از تفریحات اینفلوئنسر مشهور کتاب خواندن است که در اوقات فراغت خود به دنبال دانش و کتاب‌خواندن می روند که به گفته خود یکی از فعالیت هایی است که وی علاقه شدیدی نسبت به آن دارد وی یکی دیگر از تفریحات مورد علاقه خود را مسافرت بیان کرده است که در این مسافرت اکثر اوقات عکاس خود را همراه خود می برد تا وی از شیما کاتوزیان عکاسی کند و شیما آنها را در صفحه خودش به اشتراک بگدارد تا لایک های زیادی بخورد و درآمد زیادی داشته باشد.

غذاهای سنتی ایرانی از تفریحات لذت بخش کاتوزیان

یکی دیگر از تفریحات کاتوزیان که خیلی از این تفریح لذت می برد این است که خوراکی ها و غذاهای سنتی ایرانی را به خارجی ها و آمریکایی ها معرفی می کند و نظر آنها را درباره این غذا و خوراکی ها می پرسد.

سوالات متداول

  1. شیما کاتوزیان در کجا به دنیا امده است؟

    کاتوزیان که یکی از اینفلوئنسرهای محبوب و مشهور در اینستاگرام است در ایران و تهران متولد شد.

  2. آیا شیما کاتوزیان فرزند دارد؟

    شیما بیش از چهار سال است که ازدواج کرده است ولی هنوز فرزندی ندارد.

  3. قد شیما کاتوزیان چند سانتی متر است؟

    شیما دختر زیبای ایرانی یک متر و ۶۳ سانت قد دارد.

  4. رابطه شیما کاتوزیان با همسرش چگونه است؟

    رابطه شیما با همسرش بسیار خوب است و همیشه هر دو حامی یکدیگر هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *