شل بیوتی کیست؟ عکس های جنجالی که زندگی شل بیوتی را خراب کردند

در این مقاله می خواهیم شما را با شل بیوتی مشهورترین بلاگر ایرانی اشنا کنیم و در رابطه با زندگی، چالش ها، محل سکونت و چیزهای دیگر به شما اطلاعاتی کافی را بدهیم تا با این بلاگر معروف ایرانی بیشتر آشنا شوید پس ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

بیوگرافی شل بیوتی

بیوگرافی شل بیوتی

صدف یکی از پولدارترین بلاگرهای جهان  است که نام واقعی او صدف ترابی می‌ باشد و در چهاردهم خرداد ماه سال ۱۳۷۳ به دنیا آمده است و در حال حاضر ۲۶ سال سن دارد و توانسته است با این سن کم به کسب و کار خوبی دست پیدا کند او یکی از بلاگر هایی می باشد که در عرصه میکاپ آرتیست فعالیت دارد و همانند غزاله جشنی، صدف بیوتی، الناز گلرخ و دیگر بلاگر هایی که در این عرصه فعالیت می‌ کنند در حال رشد است و توانسته که به درآمد فوق العاده ای نیز دست پیدا کند. این بلاگر ایرانی هم چنین یکی از فعالان اینستاگرام و یوتیوب نیز به حساب می‌ آید و یک خواهر به نام دلسا دارد که از خودش کوچکتر می باشد.

shellbeuty و کسری عباسی

صدف ترابی در سن ۲۰ سالگی با شخصی به نام کسری عباسی آشنا می‌ شود و پس از ۵ سال رابطه دوستی تصمیم می گیرند که در سال ۱۳۹۸ در بهمن ماه با هم نامزد کنند و در تابستان ۱۳۹۹ نیز ازدواج کنند. او یکی از بلاگر هایی می باشد که از مهربانی خاصی برخوردار است و چهره بسیار زیبایی نیز دارد و در میان بلاگر های ایرانی بسیار معروف می باشد و یکی از کسانی است که در حال حاضر از ایران مهاجرت کرده است و به استانبول رفته و ادامه فعالیت هایش را در کشور ترکیه انجام می دهد.

عکس های شل بیوتی را چگونه می توان دید؟

عکس های شل بیوتی را چگونه می توان دید؟

در ادامه در رابطه با عکس های شل بیوتی با شما صحبت می کنیم و می گوییم که محتویات عکس های او چه می باشد. شل بیوتی یکی از کسانی است که در حال حاضر از معروفیت زیادی برخوردار است و عکس‌ هایش باعث شده که مورد توجه تعدادی از افراد قرار گیرد. عکس های او را می‌ توانید در شبکه‌ های اجتماعی مانند اینستاگرام مشاهده کنید و تمامی عکس هایی که به اشتراک می‌ گذارد در رابطه با میکاپ و انواع آرایش های فصلی می باشد و توانسته است از این طریق به معروفیت زیادی دست پیدا کند. از دیگر راه هایی که می توانید از این طریق عکس های او را مشاهده کنید گوگل می باشد و با سرچ کردن نام او در گوگل تمامی عکس های او برایتان بالا می آید.

دکتر بینی شل بیوتی چه کسی بود؟

شل بیوتی یکی از کسانی است که عمل زیبایی انجام داده است و بینی اش را عمل کرده است اما چندان از بینی خودش راضی نمی باشد و این موضوع را در استوری هایش اعلام کرده است و طرفدارانی که از او سوال می‌ کنند که دکتر بینی اش چه کسی می باشد به آن ها پاسخ نمی دهد و می گوید که دکترم را به شما معرفی نمی کنم زیرا از دماغم چندان راضی نیستم.

شل بیوتی اینستا

در رابطه با اینستاگرام شل بیوتی می توانیم به شما بگوییم که او توانسته با زحمات زیادی به تعداد فالوورانی دست پیدا کند و اخیراً بتواند تعداد طرفدارانش را به یک میلیون نفر برساند او هم چنین یکی از کسانی است که حدود ۴۵۰ پست در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است و لایک های اینستاگرام او ۵۰۰ هزار باشد این یکی از کسانی است که در اینستاگرام ویدیو هایی با محتوای میکاپ در فصل های متفاوت می گذارد و فعالیت های او در اینستاگرام باعث شده است که ویدیو هایی که به اشتراک می گذارد در اکسپلور قرار گیرد و مورد محبوبیت بسیاری از مردم شود. در واقع او نام اصلی خودش را در صفحه اینستاگرامش ننوشته است. اگر می خواهید پیج او را داشته باشید باید شل بیوتی را سرچ کنید تا پیج او بالا بیاید. او توانسته است تیک آبی را به خودش اختصاص دهد و پیج رسمی داشته باشد.

فیلم های میکاپ شل بیوتی چگونه است؟

فیلم های میکاپ شل بیوتی چگونه است؟

در رابطه با فیلم های میکاپی که شل بیوتی در اینستاگرام می گذارد می توانیم بگوییم که یکی از کسانی است که مانند صدف بیوتی و الناز گلرخ سعی دارد که فیلم هایی را به اشتراک بگذارد که محتوایی مفید برای طرفدارانش داشته باشد و بتواند از طریق به اشتراک گذاشتن فیلم های مفید کامنت ها و بازدیدهای خوبی نیز دریافت کند.

میکاپ های فصلی

او میکاپ ها و فیلم هایی در رابطه با ارایش هر فصل و انتخاب رنگ‌ های مناسب می‌ گیرد و فیلم ها را در اینستاگرام به اشتراک می‌ گذارد. او فیلم های میکاپ های دانشجویی، روتین قبل از خواب، جشن تولد و غیره را می‌گیرد و با طرفدارانش به اشتراک می‌ گذارد.

شل بیوتی اپارات

شما می توانید ویدیوهای شل بیوتی را در آپارات نیز مشاهده کنید و او را در آپارات نیز حمایت کنید از آنجایی که سرعت نت در آپارات خوب است می توانید به راحتی با رفتن به آپارات کلیپ ها و فیلم های او را مشاهده کنید تا راحت تر بتوانید به فیلم های او دسترسی داشته باشید.

یوتیوب شل بیوتی

شل بیوتی یکی دیگر از بلاگرهایی می باشد که در یوتیوب نیز فعالیت دارد و سعی می کند که در این شبکه اجتماعی بازدید هایش را بالا ببرد و میکاپ های جنجالی داشته باشد تا بتواند بسیاری از نگاه ها را به سمت خودش جذب کند. امروزه یوتیوبی یکی از راه‌های کسب درآمد می باشد که اکثر بلاگر ها و سلبریتی ها سعی دارند جنجال های زیادی را در این شبکه اجتماعی به پا کنند.

همسر شل بیوتی کیست؟

شل بیوتی یکی از کسانی می باشد که زمانی که در ایران زندگی می کرد به فعالیت‌ های زیادی می‌ پرداخت و پس از به اتمام رساندن تحصیلات زمانی که ۲۰ سال سن داشت با شخصی به نام کسری عباسی آشنا شد و این دو تصمیم گرفتند که در سال ۱۳۹۸ با یکدیگر عقد کنند و یک سال بعد نیز مراسم ازدواجشان را بگیرند اما به دلیل وجود کرونا نتوانستند مراسم با شکوه و بزرگی را برگزار کنند و فقط به یک مجلس کوچک اکتفا کردند و سپس به ترکیه مهاجرت کردند و در حال حاضر نیز در استانبول زندگی می کنند.

درامد شل بیوتی چقدر است؟

درامد شل بیوتی چقدر است؟

شل بیوتی یکی از کسانی می باشد که توانست به درآمد خوبی نیز دست پیدا کند و با برند های مختلف همکاری کند و تبلیغات آن برندها را انجام می‌ دهد و از این طریق توانسته است درآمدش را به چندین میلیون در ماه برساند و در حال رقابت با غزاله جشنی و دیگر بلاگرهای ایرانی باشد و از انجایی که در استانبول زندگی می کند آزادی بسیاری از تبلیغات را دارد و می تواند کارهای مختلفی را برای کسب درآمد انجام دهد.

نام واقعی شل بیوتی چه می باشد؟

در ادامه می‌ خواهیم نام واقعی شل بیوتی را به شما بگوییم و علت اینکه او خودش را با نام اصلی در اینستاگرام معرفی نکرده است نیز به شما بگوییم. در واقع وی نام اصلیش صدف ترابی می باشد اما او با یوزرنیم دیگری وارد اینستاگرام شد و با گذاشتن یوزرنیم شل بیوتی خودش را در اینستاگرام به مردم معرفی کرده است. او کسانی مانند صدف بیوتی را الگوی خودش قرار داده است و همانند آن ها می خواسته که یک لقب را در اینستاگرام به خودش اختصاص دهد تا مردم او را با این نام بشناسند.

چالش های شل بیوتی

امروزه بلاگرهای ایرانی چالش‌ های زیادی را در شبکه اجتماعی می‌گذارند که وی نیز یکی از کسانی است که در این چالش‌ها حضور دارد و میکاپ های مختلفی را انجام می‌ دهد و از کاربرانش می‌ خواهد که آنها نیز در چالش های او شرکت کنند و میکاپ هایی که انجام داده است نیز آنها انجام دهند و برایش عکس و فیلم بگیرند و بفرستند تا او بتواند این چالش ها را با دیگر افراد به اشتراک بگذارد. او گاهی چالش های دیگر نیز در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد تا فالوورانش در این چالش ها شرکت کنند.

شل بیوتی قبل از عمل چه شکلی بود؟

شل بیوتی قبل از عمل چه شکلی بود؟

وی اخیراً نیز عمل هایی را انجام داده است یکی از عمل های او عمل بینی اش می باشد که توانسته از طریق این عمل بینی کمی به جذابیتش افزایش دهد. او قبل از عمل بینی چهره زیبایی داشت اما دلش می خواست که از طریق این عمل زیبایی چهره اش را زیباتر کند ولی این عمل زیبایی به سود او نبود و چندان چهره او تغییر نکرد.

عمل طبیعی بینی صدف

بینی او کاملاً طبیعی عمل شد و هیچ تاثیری بر روی صورتش نداشت او قبل از عمل نیز بینی اش کاملاً طبیعی بود و هیچگونه ایرادی نداشت اما می خواست که با این عمل زیبایی چهره اش را تاثیرگذارتر کند.

سوالات متداول

  1. شل بیوتی چند سالشه؟

    صدف شل بیوتی 26 سال سن دارد و شغلش اموزش سایه زدن با شل بیوتی می باشد.

  2. شل بیوتی ارایش هایش چگونه است؟

    میکاپ شل بیوتی در رابطه با ترند شدن در فصل های مختلف است.

  3. شل بیوتی عمل بینی کرده است؟

    او بینی اش عملی است و می توانید این موضوع را از طریق شل بیوتی نی نی سایت نگاه کنید.

  4. قد شل بیوتی چند است؟

    قد او حدود 165 می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *