5 مورد از سلبریتی های خارجی شیطان پرست که عقاید خاص خود را دارند

این روزها که مردم بر خلاف 2 و 3 دهه پیش، در اکثر نقاط جهان بدون هیچ نگرانی و با صراحت تمام دین و عقیده خود را بیان می کنند، طرفداران این مکاتب نیز در لا به لای جوامع در رابطه با عقاید خود صحبت و یا حتی تبلیغ می کنند. خیلی از این قبیل افراد در جوامع مختلف و محیط های اجتماعی حضور داشته و بی آن که مستقیما ناهنجاری ایجاد کنند به زندگی می پردازند؛ لذا این دیدگاه که پیروان این مکتب ها لزوما خون خوار، قاتل و جانی، بزهکار و یا سایر ویژگی های ترسناک را دارا هستند، صحت نداشته و حتی برخی از این جوامع در جهت تبلیغ و گسترش تعداد خود در برخی از فعالیت های بشردوستانه نیز مشارکت دارند. در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی سلبریتی های خارجی شیطان پرست و سلبریتی های شیطان پرست در ایران می پردازیم.

قبل از این شما را با سلبریتی های بهایی هم آشنا کرده بوده ایم که می توانید اطلاعات بیشتر را از این لینک دنبال کنید.

5 تا از معروف ترین سلبریتی های شیطان پرست

5 تا از معروف ترین سلبریتی های شیطان پرست

همانطور که در رابطه با سلبریتی های شیطان پرستی گفته شد، لقب و برچسب شیطان پرستی به تمام اهالی مکتب های دگر اندیش در رابطه با خدا نسبت داده می شود و تعداد سلبریتی های جهانی که در مجموع این مکاتیب شرکت دارند نسبتا زیاد است. همچنین شایان ذکر است همچنان خیلی از هنرمندان و سلبریتی ها به دلیل حفظ شهرت و طرفداران خود در رابطه با اعتقاد خود صحبتی نمی کنند و به اصطلاح همرنگ جماعت عمل می کنند و تنها برخی از ریزبین ترین منتقدین و تحلیل گران از هویت برخی از این افراد اطلاع دقیق دارند. در ادامه پس از معرفی چند نفر از مشهورترین افراد این مکاتب، به معرفی اهنگ ها و کلیپ های سلبریتی های شیطان پرست نیز خواهیم پرداخت.

برایان وارنر

نامی که تمام اهالی موسیقی راک و متال با آن اشنایی دارند. برایان وارنر ملقب به مرلین منسون، متولد سال 1969 میلادی در منطقه كانتون اوهایو آمریكا می‌باشد. وارنر دوران كودكی دشوار و پر اضطرابی را پشت سر گذاشته و بخاطر دو جنسیتی بودن خود در آن دوران خاطرات تلخی برای وی ساخته شد. در گوشه ای از بیوگرافی این سلبریتی امده است که وی مدتی را در یك مدرسه مذهبی مسیحی تحصیل كرده‌ است. برایان در سن 18 سالگی در فلوریدا به شغل روزنامه‌ نگاری روی می‌آورد و همین حرفه به سبب به تحریر آوردن رویدادهای خواننده ها و بندهای معروف آن دوران همانند متالیکا، آزی آزبورن و… اولین گام های وی را به سوی موسیقی متال رقم می زند. وارنر که هم اکنون خواننده و اهنگساز بند مرلین منسون است به سبب اشعار، گریم ترسناک و اقداماتش معروف است و ناشر چند کتاب نیز می باشد. وی از جمله افرادی است که به پوچ گرایی معتقد است.

انتان لاوی

آنچه که با نام شیطان پرستی مدرن و امروزی می شناسیم تا حد زیادی به وجود این فرد و فعالیت های گسترده شیطان پرستانه وی مربوط می باشد. وی منشاء و سرچشمه گمراه شدن عده زیادی از جوانان امریکایی و سایر جهان به صورت مستقیم و غیر مستقیم بوده است. وی که ناشر کتاب انجیل شیطانی بوده و همچنین کلیسا نیز تاسیس نموده است شیطان پرستی را تبدیل به یک دین مدرن کرد و شروع به ترویج آن کرد.

پیتر گیلمور

پس از انتان لاوی یکی از فعال ترین کشیش های شیطانی پیتر گیلمور می باشد که عده زیادی وی را جایگزین انتان لاوی می دانند. این کشیش از راه حمایت عده ای از گروه های موسیقی شیطان پرستی و ساپورت کلیساهای خانگی شیطانی به شهرت بالایی دست یافته است.

جودی فاستر

این بازیگر زن امریکایی یکی از اتئیست هایی است که به وضوح خدا انکاری خود را در طی مصاحبه های خود اعلام نموده است.

سلبریتی های شیطان پرست خارجی

سلبریتی های شیطان پرست خارجی

همانطور که گفته شد تشخیص شیطان پرستان حقیقی با توجه به انبوهی از شایعه های فضای مجازی کاری بس دشوار شده است. از هنگامی که هویت فراماسون ها اعلام شد عده زیادی دچار حساسیت بیش از حد شدند و کوچکترین حرکات و رفتارهای سلبریتی ها را به شیطان پرستی تفسیر نمودند. یکی از افرادی که اتهامات جدی به وی وارد شده مایکل جکسون است که نماد های فراماسونری زیادی در طی کلیپ های وی نشان داده شده است. خواننده های دیگری نیز همچون لیدی گاگا، جنیفر لوپز، نیکی میناژ در این رابطه مورد بحث قرار گرفته اند و به خیلی از رفتارهای ایشان مشکوک شده اند. اطلاع از صحت و یا رد کردن این مسئله کار بسیار دشواری است و این سوال را ایجاد می کند که در جهان امروز غرب و کشوری مثل امریکا که حتی شیطان پرستان هم به رسمیت شناخته می شوند چه دلیلی دارد که هنرمندان در رابطه با اعتقاد خود دروغ بگویند.

سلبریتی های شیطان پرست ایران

در ایران بر خلاف سایر نقاط جهان به دلیل فرهنگ گسترده و عقاید بشردوستانه، چنین اعتقاداتی پذیرفته نیست و تعداد محدودی از افرادی که فعالیت های ناهنجاری از این قبیل داشته اند، صرفا در جهت جنجال سازی و فرار از فقدان استعداد خود متوصل به چنین ادعاهایی شده اند. از جمله خواننده هایی که در مجموعه اثارشان به ترویج پوچ گرایی پرداخته اند می توان به شاهین نجفی و محسن نامجو اشاره نمود.

آهنگ های معروف سلبریتی های شیطان پرست

اهنگ مهدی شاهین نجفی

یکی از خواننده های پرحاشیه که حقیقتا معلوم نیست چه اعتقادی دارد و دارای روحیه مودی می باشد شاهین نجفی می باشد، وی که مجموعه اهنگ های اهانت امیز زیادی دارد یکی از اهنگ های وی مهدی می باشد که به دلایل اخلاقی از پرداختن به آن خود داری می نماییم. متاسفانه برخی از این خواننده های مودی تاثیرات مخرب زیادی برای قشر نوجوان و جوان جامعه ایجاد می کنند و گاها دم از چیزهایی می زنند که خود کوچکترین اعتقادی به آن ندارند. در ادامه چند اهنگ خارجی که رسما دارای محتوا در وصف شیطان پرستی و خدا انکاری دارند معرفی می کنیم.

آهنگ پارادوکس از 666

666 که نام هنری یک هنرمند و دی جی امریکایی می باشد، یکی از اولین اهنگسازانی بود که صراحتا از نمادهای شیطانی در موزیک خود و حتی نام خود استفاده کرد.

آهنگ خوک ها از راجر واترز

یکی از هنرمندان امریکایی قدیمی که بیشتر شهرت خود را به فعالیت در پینک فلوید مدیون است راجر واترز می باشد. وی از جمله هنرمندانی است که پوچ گرا می باشد. یکی از مشهورترین اثار وی در این رابطه اهنگ Pigs می باشد.

آهنگ Master of puppets از متالیکا

متالیکا از جمله بندهایی بوده است که از دهه هشتاد میلادی تا اواخر دهه نود اهنگ های پوچ گرایانه و انتقادی زیادی ساخته اند. این بند که دارای شهرت بسیار بالایی است سال های اخیر به انتشار مضمون های اجتماعی می پردازد.

اهنگ Satanist از Behemoth

حتی در میان گروه های موسیقی و شیطان پرستانی که به صورت رسمی اقدام به انتشار اهنگ می کنند، این بند بسیار افراطی تر عمل می کند. اکثر اهنگ های این بند توسط یوتیوب یا بن شده و یا فیلتر مثبت 18 سال را دریافت کرده اند. این گروه به دلیل اشعار و اعمال افراطی خود در کلیپ ها و کنسرت های خود توسط کشورهای زیادی ممنوع الورود شده اند.

عکس های سلبریتی های شیطان پرست

عکس های سلبریتی های شیطان پرست

به جز مواردی که ذکر شد، عده ای از سلبریتی ها نیز هستند که رسما خدا انکداری خود را اعتراف نموده اند، شاهین نجفی، محسن نامجو از این دست افراد که عقاید خود را در اشعار خود بیان نموده اند. اخیرا در رابطه با امیر تتلو نیز به دلیل برخی از اشعار وی و همچنین تتوهای جدیدش این مسئله نسبت داده شده است که هنوز توسط وی تایید نشده است.

شیطان پرستان مطرح هالیوود

همانطور که می دانید این روزها مباحث مرتبط با فراماسونری بسیار داغ شده و متاسفانه در این میان عده زیادی به دلیل عدم اگاهی کافی شروع به تهمت زدن به عده زیادی از هنرمندان مطرح جهان و همچنین هالیوود کرده اند و سبب شده اند عده ای کورکورانه به نقل قول از آن ها بپردازند. از جمله هنرمندان هالیوودی که به آن ها این اتهام زده شده می توان به مواردی همچون مایکل جکسون، سلنا گومز، جنیفر لوپز و … اشاره نمود که تایید و تکذیب آن کار آسانی نیست. از جمله هالیوودی هایی که خدا انکاری خود را تایید کرده اند می توان به مواردی همچون جودی فاستر، کیتی گریفین، جیمز کمرون، مورگان فری من، ریچارد برانسون، جولی مور و … اشاره نمود.

حاشیه های سلبریتی های شیطان پرست

حاشیه های سلبریتی های شیطان پرست

در رابطه با حاشیه هایی که به این قبیل از سلبریتی ها نسبت داده شده است عکس های زیادی از قبیل مواردی که در قسمت قبل گفته شد در فضای مجازی از هنرمندان و سلبریتی های معروف منتشر شده است؛ که البته برخی از آن ها مربوط به مهمانی های هالووین می باشد. همانطور که گفته شد خیلی از وقایع باعث شده تا تعداد زیادی از هنرمندان از جمله هنرمندان هالیوودی مانند آنجلینا جولی، برد پیت، مایکل جکسون مورد چنین اتهامات جدی قرار بگیرند که اخلاقا تایید و تکذیب این موارد که ناموثق هستند کار درستی نیست. بر اساس یک سری نظریه های اثبات نشده و ضد فراماسونری که گاهی زیادی افراطی می شود حاشیه های زیادی در رابطه با برخی از هنرمندان سراسر جهان ساخته می شود و تایید و تکذیب آن ها مسئله ای است که به منطق هر فرد باز می گردد.

سوالات متداول

  1. اولین شیطان پرست نوین در سده اخیر چه کسی بوده است؟

    آنتان لاوی، ناشر انجیل شیطانی و چند کتاب دیگر و همچنین موسس کلیسای شیطانی بوده است و فعالیت گسترده ای در زمینه ترویج شیطان پرستی داشته است.

  2. کدام خواننده های ایرانی شیطان پرست نام گرفته اند؟

    به جز مواردی از خواننده ها که با حدس و گمان های ناموثق خطاب قرار گرفته اند، خوانندگانی همچون محسن نامجو و شاهین نجفی صراحتا به انتشار اشعار و اهنگ های ضد دین پرداختند و مرتد خوانده شدند.

  3. نماد و سمبول شیطان پرستی چیست؟

    Pentagram یا همان ستاره پنج پر معکوس و همچنین صلیب معکوس، نمادهای شیطان پرستی نوین می باشند.

  4. تفاوت آتئیسم و شیطان پرستی در چیست؟

    شیطان پرستان مستقیما به پرستش شیطان می پردازند؛ در حالی که اهالی مکتب آتئیسم به وجود خدا و شیطان اعتقادی ندارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *