عکس سحر الهی بدون آرایش به همراه بررسی پشت پرده این بلاگر ایرانی

در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که سحر الهی کیست؟ و چه کار هایی انجام داده است و دلیل شهرت او چیست؟ او یکی از مدل های اینستاگرام است که در حال حاضر سی و یک سال سن دارد و از نوجوانی پا این عرصه گذاشته است. او جدا از زمینه مدلینگ در اینستاگرام هم فعالیت زیادی داشت ولی حدود دو سال است که به نظر می رسد که این فضای مجازی را کنار گذاشته است و صفحه خود را پاک کرده است که در ادامه این مقاله درباره این موضوع و زندگینامه سحر الهی با شما به طور مفصل صحبت می کنیم.

بیوگرافی سحر الهی مدلینگ

بیوگرافی سحر الهی مدلینگ

سحر الهی در تاریخ ۱۱ خرداد ماه سال ۱۳۶۹ در تهران دیده به جهان گشود. او در یک خانواده کم جمعیت زندگی می کند و فقط یک برادر کوچکتر از خود دارد و از داشتن نعمت خواهر محروم است. او که تک دختر خانواده و فرزند اول خانواده خود محسوب می شود بسیار لوس پدر و مادرش بود و از زمان کودکی عاشق مد و تیپ های مختلف بود.

سحر الهی دوران مدرسه را با شیطنت های دخترانه اش به پایان رساند و در اوج نوجوانی خود یعنی زمانی که حدود ۱۶ سال داشت وارد عرصه مدلینگ شد. در آن زمان خانواده او به دلیل علاقه او به این حرفه او را با افرادی که در این زمینه فعالیت می کردند آشنا کردند و او به عنوان مدل شال و روسری فعالیت خود را آغاز کرد. سحر به دلیل چهره زیبایی که داشت در این حرفه موفق بود و توانست خودی نشان دهد.

سحر الهی با این وجود که علاقه زیادی به مدلینگ داشت ولی تحصیلات خود را رها نکرد و راهی دانشگاه شد. بعد از آن خانم الهی به فعالیت در پیج اینستاگرام خود پرداخت و کلیپ ها و دابسمش های زیادی را ساخت و در پیج خود به نمایش گذاشت. او با همکاری افرادی از جمله سپهر صالحی توانست کلیپ های طنزی را بازی کند و در پیج خود به نمایش بگذارد. گفته می شود که سحر تا به حال ازدواج نکرده است و در حال حاضر مجرد است.

 یکی از کار هایی که سحر انجام داده است همکاری با خواننده محبوب و معروف فرزاد فرزین است. او در یکی از موزیک ویدیو های فرزاد فرزین با نام دیوونه بازی کرده است و این موزیک ویدیو بازدید زیادی پیدا کرد. او اینستاگرام بسیار فعالی داشت و تا دو سال پیش در پیج خود فعالیت بسیاری می کرد ولی حدودا دو سال است که پیج خود را پاک کرده است و در اینستاگرام هیچ فعالیتی ندارد و دلیل این کار را هم اعلام نکرده است.

یکی از فعالیت های سحر الهی که خیلی به آن مشغول است ثبت برند عطر سحر است که مدتی پیش این برند را ثبت کرده است و به فروش عطر مشغول شده است.

سحر الهی در اینستاگرام فعالیت دارد؟

همان طور که در قبل به این موضوع اشاره کردیم پیج سحر الهی حدود دو سال است که پاک شده است و این گونه به نظر می آید که سحر الهی اینستا را به کل کنار گذاشته باشد. سحر در زمانی که پیج فعالی داشت فیلم ها و کلیپ های زیادی را از خود در پیج اش به نمایش می گذاشت.

 دابسمش سحر الهی و فیلم های سحر الهی در پیج او بازدید های زیادی داشت و فالوورین او این کلیپ ها را بسیار لایک می کردند. او حدود ۴۷۶ هزار فالوور داشت و ایدی پیج او sahar.elahiii بود که به علت نامشخصی این ایدی پاک شده است و در دسترس نیست.

سحر الهی در فیلم سامورایی حضور داشت؟

سحر الهی در فیلم سامورایی حضور داشت؟

درباره سحر الهی شایعاتی به وجود آمده بود که یکی از این شایعات این بود که سحر الهی بازیگر فیلم سامورایی است. این طور گفته شده بود که او در فیلم سامورایی حضور داشته است ولی این گفته توسط خود سحر تکذیب شد و او گفت که من در هیچ فیلم و سریالی تا کنون بازی نکرده ام.

سحر بدون آرایش چه شکلی است؟

در مصاحبه با سحر او این گونه گفته است که تا کنون هیچ عمل جراحی انجام نداشته است و می گوید که من به صورت طبیعی این ظاهر را دارم و برای اثبات گفته های خودش در اینستاگرامش عکس های کودکی و نوجوانی اش را با فالورینش به اشتراک گذاشت.

سحر الهی و سپهر صالحی چه رابطه ای باهم دارند؟

سحر الهی و سپهر صالحی چه رابطه ای باهم دارند؟

در زمانی که سحر در اینستاگرام فعالیت زیادی داشت او با فردی به نام سپهر صالحی فعالیت می کرد و کلیپ های دونفره زیادی  با هم به اشتراک گذاشتند. سپهر صالحی به عنوان یک بازیگر ، کارگردان و بلاگر در اینستاگرام فعالیت می کند و بیشترین تمرکز او در پیج اینستاگرامش بر تولید کلیپ های فان و طنز است که در بسیاری از کلیپ های او سحر الهی هم حضور داشت.

او به عنوان پارتنر او در کلیپ هایش بازی می کند و توانسته با بازی خوب خود در کلیپ های سپهر صالحی و سحر فالوور های زیادی را جذب پیج سپهر صالحی کنند. سپهر صالحی تا به حال سابقه بازیگری در فیلم هایی از جمله مارمولک و محمد رسول الله را داشته است.

عکس های سحر الهی

عکس سحر الهی در اینستاگرام خودش به وفور یافت می شد ولی از بعد از مدتی که او صفحه اینستاگرام خود را پاک کرد عکس های او هم پاک شد. در حال حاضر عکس های محدودی از او در فضای مجازی وجود دارد که از همان زمان است. ولی کلیپ های ویدیویی او که با سپهر صالحی بازی کرده است هنوز در پیج سپهر صالحی با اکانت spr_salehi وجود دارد که این پیج در حال حاضر حدود یک میلیون و نیم فالوور و بیننده دارد.

حاشیه های سحر الهی

با توجه به کلیپ های مشترک بسیار زیاد سپهر صالحی و سحر الهی حاشیه های زیادی برای این دو به وجود آمده بود که این دو زن و شوهر هستند و همچنین شایعات بسیار دیگری که این احتمال می رود که وی به دلیل خاتمه دادن به این شایعات پیج اینستاگرام خود را پاک کرده است و دیگر فعالیت اینستاگرامی ندارد. از دیگر شایعات او می توان به این شایعه که او در فیلم سامورایی بازی کرده است اشاره کرد که این هم از جانب خود او منتفی اعلام شد.

درآمد سحر چقدر است؟

درآمد سحر چقدر است؟

در ویدیو هایی که از سحر الهی وجود داشت ماشین سحر الهی یک ماشین لاکچری و گران قیمت بود ولی اطلاع دقیقی از این موضوع نیست که آیا این ماشین متعلق به خود او بود یا نه، ولی با توجه به درآمد خوب سحر الهی از اینستاگرامش و شغل مدلینگ که داشت این موضوع که ماشین او یک ماشین لاکچری باشد دور از انتظار نیست. او همچنین در این چند سال که در زمینه مدلینگ کار می کرده از این راه هم برای خود کسب درامد داشته است. و در حال حاضر هم از ثبت برند ادکلن کسب درامد دارد. در واقع باید بگوییم که او از پولدارترین بلاگرهای جهان می باشد!

تبلیغات سحر الهی

همان طور که در قبل به این موضوع اشاره کردیم سحر الهی از نوجوانی و در زمانی که فقط ۱۶ سال داشت به عنوان مدلینگ فعالیت خود را شروع کرد. او با توجه به فعالیت های این چند ساله و پیج فعال اینستاگرامی که داشت توانسته بود تبلیغات زیادی را در پیج خود بگیرد که هنوز بسیاری از این تبلیغات در اینترنت وجود دارد. او همچنین در تبلیغات خود برای برند های پوشاک هم فعالیت می کرد و هم اکنون هم که برای خود برند ادکلن سحر را ثبت کرده است هم در این زمینه فعالیت می کند.

سوالات متداول

  1. بیوگرافی سحر الهی چیست؟

    وی در ۱۲ خرداد سال ۱۳۶۹ متولد شده است. او در تهران و در خانواده کم جمعیتی متولد شده است. سحر الهی فرزند اول خانواده است و یک برادر کوچکتر از خود دارد. او از ۱۶ سالگی به دلیل علاقه زیادی که به مدل شدن داشت وارد این کار شد و توانست مدتی در این کار بماند. بعد از ان یک پیج اینستاگرام راه اندازی کرد و معروف شد و حدود ۴۷۶ هزار فالور کسب کرد ولی به دلیل نامعلومی پیج خود را پاک کرد. او در کلیپ های زیادی در کنار سپهر صالحی بازی کرده است و در این زمینه هم توانسته به شهرت برسد.

  2. سحر الهی در اینستاگرام با چه کسی همکاری زیادی دارد؟

    وی در اینستاگرام با فردی به نام سپهر صالحی فعالیت زیادی دارد. او که به عنوان یک بازیگر و کارگردان و یک بلاگر فضای مجازی شناخته شده است توانسته با کلیپ هایی که در کنار او و افراد دیگر بازی می کند افراد زیادی را جذب پیج خود کند و در حال حاضر ۱.۵ میلیون فالوور کسب کرده است.

  3. حاشیه هایی که درباره سحر الهی به وجود آمده است کدام است؟

    او به واسطه رابطه بسیاری که با سپهر صالحی داشت حاشیه های بسیاری برای او بوجود آمد که این گونه به نظر می رسد که خانم سحر الهی برای خلاصی از این حاشیه ها پیج اینستاگرام خود را پاک کرده است ولی دلیل قطعی برای این ادعا وجود ندارد.

  4. آیا خانم سحر الهی عمل زیبایی انجام داده است؟

    در مصاحبه ای که با وی شده بود از او پرسیده شده بود که ایا شما عمل جراحی زیبایی انجام داده اید ولی او این سخن را انگار کرد و عکس های کودکی و نوجوانی اش را نشان داد و گفت که من ظاهری طبیعی دارم و از کودکی همین طور بوده ام.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *