عکس سحر تبر واقعی به همراه دفاعیات او در دادگاه که برایش ۱۰ سال حبس بریدند

امروزه یکی از متداول‌ترین مباحث درون فضای مجازی، مرتبط با دختری با نام فاطمه خویشوند یا همان سحر تبر است. فاطمه خویشاوند معروف به سحر تبر متولد خرداد ماه ١٣٨٠ در تهران می باشد. وی که در سنی کم و مدتی کم به شهرتی عجیب دست یافت، که سرعت دچار حواشی متعددی گشت که وی را از کار باز داشت. در ادامه این مقاله جهت پرداختن به بیوگرافی سحر تبر یکی از پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام با ما همراه باشید.

سحر تبر کیست؟

سحر تبر کیست؟

اطلاعات گسترده ای در مورد هویت اصلی خانم سحر تبر در دسترس نیست، بنظر می رسد نام مستعار تبر را او به دلیل هم آوا بودن با نامش برگزیده است و فامیلی ایشان خویشوند می باشد. البته باید گفت او موفق شده است به آنچه می خواهد برسد با کمی فکر و تلاش در مدت کوتاهی هزاران نفر را دنباله رو خود کرده و به هدفی که در آن هنگام می خواسته رسیده است و همین علاقه افراطی وی در خصوص به شهرت رسیدن باعث بازخوردهای ناخوش آیندی برای وی شد. عکس های وی یکی پس از دیگری با گریم ها و میکاپ های ترسناک باعث شد در حین به دست اوردن شهرت فراوان، خیلی زود با موانعی برخورد کند، موانعی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

سحر تبر مرد؟

در حالی که پس از غیر فعال شدن پیج سحر در هنگامی که سحر تبر دادگاه و روند ان را طی می نمود، شایعه های زیادی علیه وی ساخته شد، در آن میان یکی از شایعه ها مرگ وی بود که در آن نیز در خبرگزاری های فیک، در میان علما اختلاف نظر وجود داشت.

متاسفانه افراد سودجو از کوچکتری فرصت ها و کنجکاوی های جستجوگران و فالوورهای مجازی نمی گذرند تا آنها را به پیج خود کشانده تا بتوانند از این راه درآمدی کسب کنند. در همین هنگام بود که سعید دهقان وکیل مدافع فاطمه خویشوند در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی درباره وضعیت پرونده وی اظهار کرد: بعد از مطالعه پرونده فاطمه خویشوند، به این نتیجه رسیدیم که تداوم بازداشت این نوجوان، نه تنها ضرورتی ندارد، بلکه از فلسفه قانونی بازداشت و نیز منطق قضایی به دور است. و در ادامه اظهار نمود: به همین سبب، طی لایحه‌ای مستند، در دادگاه تقاضای تبدیل قرار بازداشت به قرار وثیقه را تقدیم کردیم.

سحر تبر قبل عمل

سحر تبر قبل عمل

همانطور که در فضای مجازی نیز به وفوور اسنادی از عکس های سحر تبر جوان در سالهای پیش از عمل وی موجود است، همچنین با اشاره بر اینکه این دختر پیش از عمل زیبا بوده و دست به چنین اقدامی زده است، یکی از مستندات محکمه پسند فاطمه خویشوند در خصوص رای ازادی موقت وی همین موضوع بود.

وکیل فاطمه خویشوند در خصوص، پریشان حالی و عدم ثبات حالات روی وی در سنین پیش 18 سالگی چنین گفت: این وضع و شرایط بیماری، با توجه به تاکید روانپزشک متخصص وی، بر استفاده از داروی ترامادول و ضرورت مراقبت‌های ویژه پزشکی برای جلوگیری از حملات بیماری، نشان می‌دهد که نه تنها به دلیل کمبود سن، بلکه حتی به دلیل شرایط حاکم بر بیماری خاص، جای موکل در زندان نیست و نگرانی خانواده موکل و ما به عنوان وکلای او از این منظر باید تحلیل شود.

سحر تبر و همسرش

فیلم سحر تبر یکی از عناوین جنجال ساز این بلاگر بوده است. یکی از محتواهایی که وی از خود در اینستاگرامش منتشر کرد، با گریمی عجیب و ترسناک در لباس عروس خود را زیباترین عروس دنیا معرفی نمود. سحر تبر تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد است. هیچ عکسی از همسر سحر تبر تا امروز منتشر نشده است. سحر یکی از علاقه‌مندان و فن های آنجلینا جولی بازیگر معروف هالیوود است. او بیش از ۵۰ جراحی پلاستبک انجام داده تا شبیه آنجلینا جولی شود اما وی به شخصیت کارتون عروس مرده معروف شد.

سحر تبر بعد از زندان

سحر تبر بعد از زندان

این روزها که خبر آزادی فاطمه خویشوند همان سحرتبر معروف از زندان کلی سروصدا به پا کرده است. حالا باز شدن صفحه ای به نام او در اینستاگرام حاشیه ساز شده است. جنجالی شد. فیلم مصاحبه او بحث برانگیز شد. فیلم مصاحبه سحر تبر شایعاتی را ایجاد کرد. صفحه ای با نام سحر تبر ساخته شد. صفحه مجاز او حاشیه ساز شد. این روزها که خبر آزادی فاطمه خویشوند همان سحر تبر معروف از زندان کلی سر و صدا به پا کرده است، اکنون باز شدن صفحه ای به نام او در اینستاگرام حاشیه ساز شده است.

فاطمه خویشوند پس از آزادی

فاطمه خویشوند معروف به سحر تبر دیشب همراه با خانواده‌اش در مصاحبه تصویری از ناگفته‌ها پرده برداشت. سحر تبر نام دختر ۱۹ ساله‌ای است که از چند سال قبل فعالیت‌های وی در فضای مجازی به خصوص در اینستاگرام، او را به شهرت خاصی رساند. گریم‌های عجیب‌ و‌ غریب این دختر جوان از اصلی‌ترین دلایل شهرت وی بود. اما فعالیت‌های او کم‌کم به‌جایی رسید که قانون مقابلش ایستاد و او مهر‌ماه سال ۹۸ به اتهام‌های مشارکت در فساد‌فی‌الارض، تشویق به فساد، توهین به مقدسات از طریق توهین به مقدسات اسلام و تحصیل مال نامشروع بازداشت شد.

در‌حالی‌ که خبر دستگیری و محاکمه سحر تبر همچون همه ابعاد این شخصیت، جنجالی بود، چند ماهی می‌شد که هیچ خبری از این چهره خبرساز منتشر نشده بود. او در سکوت خبری در زندان قرچک ورامین روزگار می‌گذراند. او در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرد که با حکم دادگاه به ۱۰ سال حبس محکوم شده است و این در‌ حالی بود که وی از دو اتهام وارد‌شده تبرئه شده بود.

وی همچنین گفت که به حکم صادر‌شده اعتراض کرده است و منتظر رأی نهایی است. فاطمه خویشوند در خصوص اخرین جلسه دادگاه خود گفت: «قاضی با تبدیل قرار بازداشت به قرار وثیقه موافقت کرده است و من با سپردن وثیقه از زندان آزاد شده‌ام.»

فاطمه خویشوند سحر تبر

خویشوند به خاطر عکس‌ها و فیلم‌های عجیب وقریبی است که از خود در اینستاگرام منتشر می‌کرد و سحر تبر نامی است که او برای خود در اینستاگرام برگزید. در تصاویر سحر تبر بدون گریم، فوتوشاپ و عمل‌ جراحی مشهود است؛ آن هم اعمال جراحی نامتعارفی که توسط یک پزشک زیبایی انجام شده و او از یک جایی به بعد فهمید با داشتن یک چهره عجیب و غریب جراحی و کارهایی همچون رفتن داخل سطل آشغال می‌تواند دنبال کننده جذب کند و همین فالوورها باعث شد خیل زیاد سفارش برای تبلیغ محصولات و افراد با رقم‌های بالا به سوی او روانه شود. تصاویر سحر تبر در اینستاگرام روز به روز عجیب‌تر و ترسناک‌تر می‌شد و برای اینکه عجیب‌تر هم به نظر برسد اقدام به گریم‌ های آنچنانی می‌کرد و بیش از پیش خود را ترسناک نشان می‌داد.

چه عواملی سبب ایجاد چنین فعالیت هایی می شود؟

جامعه شناسان در خصوص این موارد سوالی مطرح می کنند که، آیا دخالت های کیفری به سحر تبرها اعتبار می دهد؟ در این شکی نیست که این خرده فرهنگ ها امری مبتذل هستند ولی برخی از برخورد های کیفری این رفتارها را می سازد. به گفته جامعه شناسان و منتقدان بایستی این نمونه ها را از ریشه مورد تحلیل قرار داد. اینکه جامعه تا چه حد در ایجاد این ناهنجاری ها نقش آفرین است؟ این افراد از کجا سرچشمه می گیرند و نمو پیدا می کنند؟

در پاسخ به این مسئله نیز بایستی گفت، زنان و مردانی با چهره های غیر متعارف و فاقد هر نوع مهارت و هنری ،همانند مواردی مانند زندگینامه سحر تبر، دنبال کننده های چند هزارتایی دارند و همین دنبال کننده های بی شمار باعث شده این افراد تبلیغاتی با اعداد و ارقام آنچنانی بگیرند و درآمدشان از پارو بالا برود. این که چرا سحر تبرها به وجود آمدند و اینکه چه چیزی باعث می شود این افراد در یک فرهنگ باقی بمانند تا حد زیادی به نیازهای درون یک جامعه وابسته است.

اینستاگرام سحر تبر

اینستاگرام سحر تبر

جالب است بدانید سحر تبر اینستا را هنگامی که بستر محتواهای خود قرار داد، به سرعت به مثبت 300 هزار فالوور دست یافت. وی همچنان که گفته شد پس از مدتی از فعالیت های فاطمه خویشوند به دلیل در تضاد بودن با فعالیت های قانونی، خیلی زود پس از فعالیت های وی در محیط مجازی و اینستاگرام دست از فعالیت کشید. سحر تبر هنوز باور ندارد از زندان آزاد شده است. همانطور که هنوز باور ندارد بخاطر کلیپ های جنجالی اش در اینستاگرام به تحمل 10 سال زندان محکوم شده است.

همین سحر تبر بودنش دردسرهای زیادی برای او درست کرده بود. هر چند در ابتدا شهرت او به خاطر گریم های عجیب و غریب و وحشتناکش برای او و مخاطبان جذاب بود؛ اما این جذابیت دوامی برای او که دنبال راهی برای شهرت می گشت نداشت. حالا که این دختر خانم جوان در مدت زمان کوتاهی این همه حواشی را در کنار ابتلای وی به افسردگی و بیماری های روانی تجربه کرده، می گوید فاطمه بعد از آزادی از زندان با سحر تبر دنیای مجازی فرق کرده تا جایی که دوست دارد سحر تبر از خاطره ها و فضای مجازی حذف شود. برای شناخت بیشتر از زندگی قبلی او می توایند هشتگ سحر تبر در اینستاگرام را دنبال کنید.

خانواده سحر تبر

در مورد اطلاعات شخصی و عکس پدر و مادر سحر تبر یا همان فاطمه خویشوند اطلاعات چندانی در دست نیست. با این حال شواهد موجود دال بر این است که پدر و مادر وی در دوران کودکی وی از هم جدا شده اند. یکی از عوامل ابتلای این دختر به علایم روان پریشانه و ناهنجار نیز جدایی پدر و مادر وی، و زندگی در کنار مادر در خصوص این دختر بوده است. شاید این مورد گوشزدی بر افراد باشد تا بستر خانواده را مکانی مستحکم تر بنا کرده و فرزندان قربانی طلاق کمی کاهش پیدا کنند.

سوالات متداول

  1. آیا فاطمه خویشوند همان سحر تبر است؟

    وی اسم مستعار دارد.

  2. مدرک تحصیلی فاطمه خویشوند چسیت ؟

    ایشان سیکل دارد.

  3. آیا سحر تبر مجرد است؟

    او مجرد می باشد.

  4. پدر و مادر سحر با هم زندگی می کنند؟

    آنها از هم جدا شده اند و سحر با مادرش زندگی می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *