مبارزات سالار غلامی لژیونر بوکس ایران و قهرمان جهان

سالار غلامی قهرمان بوکس ایرانی است. او دوازده سال عضو تیم ملی بوکس ایران است که از سال 2016 تا 2018 کاپیتان تیم ملی بوکس ایران بوده است. او هم اکنون ساکن تورنتو در کشور کانادا می باشد. مشخصات ظاهری این بوکسور حرفه ای به این صورت است : قد سالار غلامی 1.93 متر و وزن او 91 کیلوگرم می باشد. اکنون این سوال ایجاد می شود که این قهرمان جوان یعنی سالار غلامی اهل کجاست؟ بوکسور ایرانی متولد 27 مهر سال 1372 در کرمانشاه می باشد. پدر این مرد شکست ناپذیر پرویز غلامی است که از قهرمانان بوکس ایران و عمویش مربی بوکس در کشور انگلستان می باشد. این بوکسور ملی پوش در وزن 91 کیلوگرم برای تیم کانادایی (تایتل فایت) در رقابت های لیگ بوکس حرفه ای جهان به مبارزه می پردازد و به روی رینگ می رود.

بیوگرافی سالار غلامی

بیوگرافی سالار غلامی

سالار غلامی ملقب به سالیوان که در سال 1372 در کرمانشاه متولد شد. پدرش پرویز غلامی است که جزو پیشکسوتان دنیای ورزش است و مشوق اصلی او بوده است که از چهار سالگی شروع به پرورش این قهرمان جوان ایرانی کرده است. با توجه به سوابق درخشان این قهرمان جوان این سوال ذهن مخاطبان را به خود مشغول می کند که سالار غلامی کیست؟ که در اینجا گفته می شود سالیوان ایرانی مرد شکست ناپذیر، بازیکن حرفه ای بوکس و کاپیتان تیم ملی ایران است که داستان مبارزاتش از وطنش ایران شروع شد و در نهایت به کانادا ختم خواهد شد.

سالار غلامی بوکس

سالیوان ایرانی دارای شخصیت بلندپروازی است که به عنوان کاپیتان تیم ملی کشورمان انتخاب شد. وی در اقصی نقاط دنیا از جمله آمریکای شمالی داخل رینگ می شود و آنچنان جنگجو و بی پرواست که هدفش فقط قهرمانی جهان است. هم اکنون به این موضوع بپردازیم که مسابقات بوکس سالار غلامی معروف به سالیوان به چه صورت بوده است.

پس از پیروزی سالار غلامی در مسابقات لیگ بوکس حرفه ای مقابل حریف مکزیکی گفت و گویی با پرویز غلامی که از مربیان بوکس کشور است داشتیم که مشروح آن به این صورت است: سه ماه پیش سالار با یک بوکسور مکزیکی مبارزه کرد این در حالی بود که او پس از سه ماه تمرین پرفشار نیاز به حداقل یک هفته استراحت و ریکاوری داشت که عدم توجه به این موضوع مصدومیت وی را در بر داشت اما به دلیل تعصب بالا، او با حریفش مبارزه کرد و تا پایان مقاومت کرد و با پیروزی اش دل هموطنان خود را شاد کرد.

مبارزه سالار غلامی

مبارزه سالار غلامی

بوکسور لهستانی خیلی قدرتمند و تواناست و تا به حال ناک اوت نشده است که تاریخ انتشار این خبر در 5 بهمن سال 1398 است. سالیوان ایرانی که دو بازی در لیگ حرفه ای بوکس انجام داده روز سه شنبه هشتم بهمن در سومین دیدار خود به مصاف متئوس کو بیژن حریف لهستانی خود رفت. این بوکسور لهستانی 5 بازی در این مسابقات انجام داده که نتیجه آن اخذ سه پیروزی و دو شکست بوده است و هیچ وقت ناک اوت نشده است.

رنکینگ جهانی این بوکسور قدرتمند لهستانی 200 است در حالی که بوکسور ایرانی رتبه 400 را در اختیار دارد. این ورزشکار حرفه ای و قدرتمند رمز رسیدن به موفقیت در زندگی را انگیزه و پشتکار می داند. او معتقد است که باید چالش را از سر راه برداشت.

افتخارات ورزشی این بوکسر ایرانی به چه صورت است؟

  • کسب مدال نقره در رقابت های بین المللی استرندژا، بلغارستان، 2018
  • کسب مدال برنز در رقابت های بین المللی بوکس باکو، آذربایجان، 2017
  • کسب مقام پنجم در رقابت های جهانی بوکس باکو، آذربایجان، 2016
  • کسب مقام ششم در رده بندی المپیک بوکس آسیا، 2016
  • دریافت مدال نقره رقابت های بین المللی کاپ اسلواکی، 2015
  • اخذ مدال طلای رقابت های بین المللی کاپ اکراین، 2015
  • اخذ مدال نقره رقابت های بین المللی بوکس آسیا، ایران، 2010
  • دریافت مدال برنز کاپ باکو، آذربایجان، 2009
  • دریافت مدال طلای رقابت های دستکش طلای اکراین، 2009

کاپیتان سابق تیم ملی بوکس ایران برای گرفتن سهمیه المپیک 2020 میلادی در دی ماه 1398 به تیم ملی بوکس ایران در روسیه پیوست. در سال 1396 اردوی تیم ملی بوکس مردان بزرگسال در سوم تیر در سنندج برگزار شد که سالار غلامی در وزن مثبت 90 کیلوگرم هم در آن حضور داشت که با توجه به مطالب درج شده در این مقاله با خواندن عبارت سالار غلامی سقز مسابقات سال 1396 یادآوری می شود. با توجه به افتخارات بیان شده می توان مدعی شد که نام او در بین 10 بوکسور برتر جضور دارد.

عکس سالار غلامی

عکس سالار غلامی

با توجه به اینکه سالار غلامی افتخارات زیادی را در زمینه بوکس کسب کرده است و آوازه او در سراسر دنیا پیچیده است تصاویر بسیاری از او در فضای مجازی منتشر شده است و درمیان دوستداران ورزش بوکس عکس سالار غلامی در فضای مجازی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است از این رو سالار غلامی اینستاگرام خود را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته و از این طریق آن ها را در جریان تمرینات و اندکی روزمرگی های خود قرار می دهد.

پناهنده شدن سالار واقعیت دارد؟

پناهنده شدن سالار واقعیت دارد؟

چندی پیش سالیوان ایرانی سکوت خود را شکست و خاطرنشان کرد من به کشورم متعهد هستم و قصد ندارم برای همیشه در کانادا بمانم چون می دانم این مسئله اول به ضرر خودم تمام می شود سپس ورزشم، که خیلی از افراد در حال سنگ اندازی هستند و همه جا می گویند “سالار غلامی می خواهد پناهنده شود”. لازم به ذکر است که بگویم من فقط برای حضور در لیگ بوکس کانادا به این کشور آمده ام و بعد از اتمام قراردادم با این تیم به وطنم ایران برمی گردم.

اهنگ جی دال برای سالار غلامی چه بود؟

آهنگ جدید جی دال با آهنگ سازی خشایار اس آر و به کارگردانی سعید اس چی انجام شد که برای بوکسور حرفه ای و افتخار آفرین کشورمون خوانده شده است. سالار غلامی در 22شهریور ماه سال 1398 ویدیویی به خوانندگی علی جی دال در اینستاگرام خود قرار دادکه در مورد مبارزه او با خوزه ماریو تامز درلیگ حرفه ای آمریکای شمالی ساخته شده است.

درامد سالار غلامی چقدر است؟

سالار غلامی بوکس حرفه ای خود را که زمان زیادی است شروع کرده است حریف مکزیکی خود کارلوس مارکز را شکست داد. او که هم اکنون در رقابت های بوکس حرفه ای آمریکای شمالی حضور دارد ساعاتی پیش در تورنتو موفق شد در رانداول، حریف خود را شکست دهد. کاپیتان سابق تیم ملی توانست با این پیروزی گام بزرگی در راه رسیدن به قهرمانی و کمربند بردارد، او در آخرین نبرد خود موفق شد دیگر رقیب مکزیکی خود را شکست دهد.

با توجه به درخشش سالیوان در لیگ حرفه ای آمریکا که در آن این بوکسور ایرانی برابر حریف مکزیکی خود با اقتدار به پیروزی رسید عکس سالار غلامی در فضای مجازی منتشر شد. سالار غلامی در صفحه اینستاگرام خود در یکی از پست ها برای حریف قدرتمند خود رایان گفته است: “رفیق گریه زاری نکن، خیلی هم شلوغش نکن،من آماده مبارزه ام هر زمان و مکانی که تو می خواهی، اما قبل باید قیمت را درست پرداخت کنی، من مثل رقیب های قبلیت نیستم که هیچ کس نمی دونه کی هستن و برای یکم پول خورد میومدن کت میخوردن ازت، دانش و کلاس بوکس من و تو مثل مقایسه هیوندای النترا و لامبورگینیه، تو در حد من نیستی، اگه حرفی می زنی پولشو بده بعد بیا مبارزه کنیم، و اینو بدون هیچ وقت یک ایرانی را به مبارزه دعوت نکن، ما همیشه آماده هستیم.”

سوالات متداول

  1. انگیزه سالار غلامی این بوکسور حرفه ای برای موفقیت چه بوده است؟

    وی از یک خانواده معمولی بود که دلش می خواست آمریکا را ببیند و در آنجا مبارزه کنم.

  2. پاسخ سالار غلامی به سوال چالش ذهنی سخت تر است یا چالش بدنی؟

    چالش ذهنی خیلی سخت است. بدن را می توان کاری کرد چون قاعده و قانون دارد، اما ذهن قابل دسترس نیست و احتیاج به مهندسی بیشتری دارد تا بتوان آن را مدیریت کرد.

  3. بهترین بوکسورهای ایران چه کسانی هستند؟

    مسعود حاج رسولی، رحیم سپهوند، سالار غلامی، بهادر کرمی

  4. بهترین بوکسور سنگین وزن در حال حاضر در جهان چه کسانی هستند؟

    محمدعلی کلی بوکسور مسلمان که یکی از افراد حائز در این ورزش می باشد که کارشناسان بوکس لقب برترین بوکسور تاریخ را به او داده اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *