توگسه اکسوز دوست دختر امیر تتلو که تتو آرتیست می باشد

یکی از مطالب داغ فضای رسانه ای و مجازی این روزها دوست دختر جدید امیر تتلو وصف های جنجال ساز وی از این بانو بوده است. در این مقاله برای بررسی بیوگرافی توگسه اکسوز و مشخصات این بانوی ترک با ما همراه باشید. نام این دختر ترک توگسه اکسوز Tugce Oksuz است، توگسه اکسوز یکی از دوست دختر های امیر تتلو، مدیر سایت شرط بندی متعلق به امیر با نام تتل بت و یک تاتو آرتیست حرفه ای می باشد. این بانوی زیبا و هنرمند ترک در حال حاضر با این خواننده ایرانی در رابطه جالبی است.

این دختر جوان و زیبا در کشور ترکیه متولد شده و هم اکنون نیز در زادگاه خود زندگی می کند. تتلو که مدت ها بود، که با شخصی وارد رابطه نشده و جنجال سازی نکرده بود، رابطه توگسه اکسوز را به مخاطبین خود جدی اعلام کرده است.

توگسه اکسوز کیست؟

توگسه اکسوز کیست؟

توگسه اکسوز یکی از تتو ارتیست های حرفه ای در کشور ترکیه می باشد. این دختر جوان و زیبا که سال های بسیاری از عمر و زندگی خود را در این راه گذاشته است، از این کار کسب درآمد می کند. او در شهر استانبول زندگی می کند و تا کنون مشتریان مشهور زیادی داشته است.

او که به صورت تنها و مستقل در کشور ترکیه و شهر استانبول زندگی می کند، علاقه بسیاری به کار های هنری دارد. جالب است که بدانید، بر اساس ادعا های وی، در دوران نوجوانی تنها علاقه مند به نقاشی بوده است و فکرش را نمی کرده که روزی بتواند تتو را منبع درامدی خود بداند.

چگونگی فعالیت توگسه

از آنجایی که تتلو نیز یکی از مردانی است که علاقه بسیاری به تتو دارد، که البته هنوز هیچ کس دلیل علاقه بیش از حد وی را به تتو در نقاط بدنش ندانسته است. همانطور که می دانید و گفته شد، اخرین قسمت های تتو بدن تتلو را توگسه برای او طراحی کرده است.

بنا بر اخبار واصله، توگسه بدون خانواده خود و به صورت سینگل در استانبول زندگی می کرده است. تتلو که پس از مدتی زندگی در کشور ترکیه، زبان و فرهنگ ترک را به خوبی فرا گرفته، در حال حاضر علاقه عجیبی به رابطه با زنان ترک زبان دارد. بنا بر گفته های وی در مصاحبه ها، او زنان ترکی را به این دلیل دوست دارد، که از امنیت و استقلال کافی برخوردار می باشند.

رابطه میان توگسه و تتلو چگونه است؟

همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره شد، این دو نسبت به رابطه عاطفی میان خود، مدعی رسمیت و استحکام رابطه میان خود شده اند. رسمیت این رابطه توسط این دو تا حدی عنوان شده است که از قصد ازدواج این دو سخن گفته است. این زن جوان، یکی از تتو ارتیست های برجسته و مشهور ساکن استانبول می باشد. اشنایی او و تتلو نیز از تتو و هنر این دختر جوان اغاز شده و خود نیز دارای ماجرای جالبی می باشد.

جالب است که بدانید ماجرای اشنایی این دو به چه صورت بوده است. پس از رجوع تتلو به توگسه و پروسه طولانی تتوی بدن تتلو در منزل شخصی وی، تتو در نقاط خصوصی وی و همچنین مدت طولانی اقامت توگسه در منزل وی، مقدمات رابطه عاطفی میان این دو را رقم زده است.

عکس توگسه اکسوز را در کجا ببینیم؟

عکس توگسه اکسوز را در کجا ببینیم؟

همانطور که همگی از بیوگرافی تتلو تا حدی خبر داریم و می دانیم که تتلو که تا به الان با دختر های بسیاری در رابطه بوده است، اکنون مدعی است که رابطه خود را به توگسه محدود کرده است. بر اساس گفته های تتلو این دختر جوان برای او بیش از تمام ان دختر های دنیا ارزش دارد. وی اذعان می دارد بنا بر مدتی که در خانه او زندگی کرده است، از وی به شناخت کافی رسیده و از رفتار های توگسه رضایت کامل دارد.

در پیج های این دو سلبریتی، اکنون شاهد عکس های توگسه اکسوز و امیر تتلو به نحوی هستیم که رابطه این دو را محکم نشان می دهد. حتی در خصوص عکس های این دو کنار یکدیگر، تعداد زیادی از افراد فضای مجازی این عکس ها را مورد انتقاد قرار داده و به عنوان وسیله ای برای حاشیه سازی برای افزایش شهرت تتلو از ان یاد می کنند.

توگسه اکسوز تتو آرتیست

توگسه اکسوز تتو آرتیست

توگسه اکسوز، یکی از دوست دختر های جدید تتلو می باشد. در حال حاضر تتلو تنها با همین زن در رابطه می باشد. به شکلی که تمام زنان و دخترانی که در گذشته در اطراف او بودند را ترک کرده است. البته بنا بر مستندات موجود، این اطرافیان وی بودند که به علت رفتارهای مودی وی، اخیرا او را رها کرده اند. با این حال وی چنین گفته است که می خواهد توگسه عشق اول و اخر او باشد.

البته بسیاری از افراد به اینده این رابطه مطمئن نمی باشند. زیرا این رابطه را مانند روابط قبلی امیر تتلو فانی در نظر می گیرند. البته تتلو این مورد را رد کرده و از تفاوت رابطه خودش و توگسه سخنانی گفته است. البته در این میان نباید، مودی بودن و چند قطبی بودن تتلو را نیز نادیده گرفت.

تتلو پیش از رابطه با اکسوز چگونه بود؟

همانطور که می دانیدتتلو بعد از رابطه با مارال فردین، هر روز با یک دختر و حتی بیش از یک دختر در حال خوش گذرانی دیده می شد، و حتی وی که سابقا در ایران دم از غیرت مردانه و چارچوب اخلاقی می زد، تبدیل به فردی بیگانه با تمام ان ادعاها شده بود.

تتلو در آن ایام مدام در مصاحبه ها و پست های شخصی خود از سخنانی زن ستیزانه استفاده می کرد و از انها به عنوان وسیله یاد می نمود. همان اتفاق ها پس از مدتی، باعث شد تا از دید زنان ایرانی فردی فاسد شناخته شده و محبوبیت خود را نیز در میان انان از دست بدهد.

ماجرای حرمسرای تتلو و سخنان نامربوط وی که به فضای مجازی کشیده شده بود را قطعا به خاطر دارید. بعد از آن ادعاها و حواشی که وی را با حمله های بسیاری از سوی زنان و فعالان آن حوزه مواجه کرد، در کمال ناباوری در پاسخ به این اعتراضات، وی موزیک مشهور خود به نام حرمسرا را منتشر کرد. حال با گذشت کوتاهی از این همه جنجال، وی که شاهد افت محبوبیت و جنجال های خود بود، تصمیم به جنجالی تازه گرفت که توگسه اکسوز نام داشت.

اینستاگرام توگسه اکسوز

اینستاگرام توگسه اکسوز

توگسه اکسوز، تتو آرتیست مشهور، اکنون نزدیک به 18 هزار فالوور در پیج و صفحه اینستاگرامی خود دارد، او اکثرا عکس هایی از کارهای خود را در صفحه اش به اشتراک می گذارد، علیرغم توصیه های اکید امیر تتلو به فالو کردن این دختر توسط هوادارانش، پیج توگسه همچنان شاهد رقم پایینی از فالوورها می باشد، البته عده زیادی از منتقدین علت این عدم حمایت از کانال این زن را مودی بودن تتلو اعلام می دارند.

به هر حال شما مخاطبین عزیز اگر مایلید توگسه را در پیج اینستاگرام وی دنبال کنید، کافیست به صفحه [email protected] مراجعه کنید. از جمله محتواهای درون کانال توگسه عبارتند از، عکس ها و یا ویدیو های تتو های توگسه، عکس های نقاشی های توگسه، عکس های شخصی خود توگسه و عکس های مشترک وی با تتلو.

اغلب فالور های او، توگسه را به دلیل هنر بسیارش دنبال می کند. البته توگسه در پیج خود بسیار تلاش کرده است، که فضای حرفه ای و کاری رعایت شود و در زمینه پیشرفت خودکفا باشد. یکی از مواردی که توگسه در خصوص تتوی تتلو اعلام می دارد، معنای تتو امیر تتلو می باشد. این عبارت به این معنا می باشد، که حرمسرا حق من است.

توصیف تتلو از رابطه با وی

اکنون، در این قسمت از مقاله، به جنجال تازه امیر تتلو می رسیم. همانطور که گفته شد تنها پس از مدت کوتاهی از حواشی ماجرای حرمسرا، در رابطه با رابطه خود با این زن ترک، اظهاراتی داشته که مجددا وی را از دیدگاه اذهان مودی معرفی می کند.

وی در یکی از پست های خود چنین گفته است که، به طور حتم این خانوم چندین مرحله از دخترای ایرانی بالاتر هستن و می تونن در آینده الگوی مناسبی باشن، حتی تو لباس پوشیدن. امیر تتلو در روزهای گذشته اعلام کرده کـه از دخترهای ایرانی خوشش نمی‌آید و از این به بعد تصمیم دارد فقط با دخترهای خارجی ارتباط برقرار می‌کند.

توگسه اکسوز ترکیه

توگسه اکسوز ترکیه زندگی می کند؟

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد، وی به صورت مستقل در ترکیه و شهر استانبول اسکان دارد. علاقه بسیاری به کار های هنری دارد و در تلاش برای گسترش استعدادهای خود می باشد. دوستان وی در چنین اذعان می دارند که زندگی وی را در سمت و سویی قرار داده تا درآمد توگسه اکسوز از این طریق ایجاد شود. همچنین ایشان در رابطه با امیر تتلو، دوست پسر توگسه اکسوز نظرات جالبی را اعلام داشته اند.

توگسه بار ها در مصاحبه های خود اعلام کرده است، که هیچوقت فکر نمی کرده است که روزگاری تتو آرتیست شود و حتی به شهرتی ناچیز برسد. بر اساس ادعای اطرافیان وی، توگسه تمام زندگی خود را وقف نقاشی کرده است. سپس پس از مدتی تصمیم گرفته است، که این نقاشی ها را بر روی بدن افراد نقش آفرینی کند.

رنگ مو های توگسه اکسوز

اکسوز، علاقه عجیبی به رنگ های فانتزی دارد، وی در انتخاب رنگ موی خود تا حدی دمدمی مزاج می باشد. گاهی وی را با موی صورتی رنگ، گاهی ارغوانی، گاهی بلوند و حتی گاهی رنگ های ترکیبی مشاهده می کنیم. این علاقه به تعدد رنگ ها را به وضوح در طراحی و دیزاین تتوهای وی می توان مشاهده نمود. نکته شایان ذکر دیگر در این رابطه، افزایش تعرفه و هزینه تتو زدن توگسه اکسوز می باشد.

سوالات متداول

  1. توگسه اکسوز اهل کجاست؟

    وی متولد ترکیه می باشد.

  2. دوست پسر توگسه اکسوز کیست؟

    امیر تتلو.

  3. پیج توگسه اکسوز چه می باشد؟

    @tugceksz

  4. تعداد فالوورهای توگسه اکسوز چند نفر است؟

    اکنون وی 18هزار فالوور دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *