مصاحبه با نیکیتا سوسنی خواننده ایرانی که بسیار حاشیه ساز شد

نیکیتا سوسنی یکی از پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام می باشد که در واقع تحت عنوان خواننده ای برای نسل جوان شناخته شده است که طرفداران بسیاری را برای صدا خود به ارمغان آورده است. امروزه موسیقی در جایگاه ویژه قرار گرفته و استعداد های درخشانی در میان داوطلبان خوانندگی یافت می شود. در ادامه این مقاله اطلاعاتی را در مورد زندگینامه نیکیتا سوسنی در اختیارتان قرار خواهیم داد.

بیوگرافی نیکیتا سوسنی چیست؟

بیوگرافی نیکیتا سوسنی چیست؟

شاید نام این خواننده برای افرادی نا آشنا باشد، از این رو باید عنوان کنیم که او یکی از خوانندگان ایرانی است که در خارج از ایران فعالیت خوانندگی خود را آغاز کرد. او با این که اصالتی ایرانی دارد اما از حدود یک سالگی ساکن کشور سوئد بوده است.

از این رو لهجه او اصلا شباهتی به فارسی زبانان ندارد و کمی در فارسی صحبت کردن دچار مشکل می شود. وی از پشتکار بی نظیری برخوردار است و تلاش می کند تا زبان فارسی خود را تقویت کند. زیرا که او می خواهد به عنوان یک هنرمند ایرانی الاصل، بر روی طرفداران ایرانی خود تاثیر گذار باشد. حال ممکن است سوال “نیکیتا سوسنی متولد چه ماهی است؟” ذهن علاقه مندان این هنرمند را درگیر خود کند.

باید بگوییم که او در ماه اسفند متولد شده و بیست و پنجم این ماه، تاریخ دقیق تولد او می باشد. او علاوه بر خوانندگی به عنوان تهیه کننده نیز شناخته می شود. طراحی رقص نیکیتا سوسنی از دیگر مهارت های این چهره به حساب می آید. رقصیدن از علاقه مندی های دوران کودکی اوست، به همین دلیل در حالی که شش سال داشت، وارد مدرسه رقص شد.

او همچنین در نواختن ویولن نیز تبحر دارد و از سن پنج سالگی به نواختن این ساز مشغول بوده است. هنگامی که بیست ساله بود به ایتالیا سفر کرد و در آن جا ماندگار شد. وی در ایتالیا توانست زبان آن کشور را به خوبی یاد بگیرد و با گروه های بزرگی مانند fiddler on the roof و moulin rouge که در زمینه موسیقی فعالیت می کنند، همکاری کند.

نیکیتا سوسنی در آکادمی گوگوش بوده است؟

آکادمی گوگوش نخستین برنامه ای بود که در زمینه یافتن استعداد های درخشان در رشته موسیقی ساخته شد. پس از این برنامه، برنامه مشابهی به نام استیج، از شبکه منوتو پخش شد که نیکیتا در آن حضور داشت. او توانست تا مرحله فینال در این برنامه حضور داشته باشد و سرانجام رتبه دوم را در میان خوانندگان استیج به دست آورد.

او از هنگامی که شروع به نواختن ویولن کرده بود، در کنارش آهنگ هایی را می خواند که در این حین متوجه صدا خوب خود شد و تصمیم گرفت که روزی در این زمینه فعالیت کند. علاقه او به هنر به خانواده اش باز می گردد. زیرا که مادر او نیز در کلاس های رقص شرکت می کرد. این امر دلیل بزرگی بر هنرمند شدن نیکیتا ذکر شده است.

آهنگ های نیکیتا سوسنی چه هستند؟

آهنگ های نیکیتا سوسنی چه هستند؟

این چهره جوان پس از این که به عنوان یکی از برندگان برنامه استیج شناخته شد، پیشنهاد های همکاری از سوی تهیه کنندگان بسیاری را دریافت کرد. پس از آن، شروع کرد که تک آهنگ های خود را منتشر کند و پس از مدت زمانی، آلبوم نیکیتا سوسنی در دسترس علاقه مندانش قرار گرفت.

او کم کم توانست به یک شهرت نسبی برسد و هم اکنون افراد بسیاری به صدا این چهره علاقه نشان داده اند. با این حال همچنان در خواندن آهنگ های فارسی دارای لهجه است. اما مطابق با گفته علاقه مندانش، لهجه او بسیار دلنشین است و موجب خاص بودن آهنگ های او می شود. در ادامه پنج مورد از برترین آهنگ های این چهره را معرفی خواهیم کرد.

آهنگ بریم جلو

از سینگل ترک های مشهور این خواننده جوان و خوش صدا می باشد که در سال ۲۰۱۸ به صورت ریمیکس منتشر گردید. او با انتشار این آهنگ سبک موسیقی خود را تغییر دارد و ذکر کرد که می خواهد آهنگ های پر انرژی را منتشر کند.

آهنگ بالا بالا

این آهنگ تنها در مرحله اطلاع رسانی قرار دارد. تاریخ انتشار آن تابستان ۱۴۰۰ ذکر شده و نیکیتا این آهنگ خود را یک بمب انفجار انرژی عنوان کرده است.

آهنگ دلوم

آهنگ دلوم

دلوم، جدید ترین و آخرین موزیک انتشار یافته توسط این خواننده می باشد. او برای انتشار موزیک دلوم با شری ام که از دیگر خوانندگان ایرانی و محبوب است همکاری کرده و ترکی منحصر به فرد را ارائه داده است. این آهنگ علاوه بر این که موزیکش بسیار محبوب شد، ویدیو کلیپ ساخته شده برای آن نیز طرفداران بسیاری پیدا کرد.

آهنگ چیکا چیکا

چیکا چیکا از دیگر شاهکار های همکاری نیکیتا و شری ام ذکر شده است. این آهنگ در سال ۲۰۲۱ در دسترس طرفداران قرار گرفت. در موزیک ویدئو این آهنگ رقص های هماهنگی به کار رفته است که طراح آن ها، نیکیتا بوده است. این آهنگ شاد و پر انرژی را می توانید در یوتیوب و سایت های مربوطه مشاهده و دانلود کنید.

آهنگ نوبت منه

آهنگ نوبت منه از آهنگ هایی بود که در ماه های نخست سال ۲۰۱۸ منتشر شد. در آن زمان نیکیتا به اندازه امروز شناخته شده نبود. اما با انتشار این آهنگ توانست تا حدودی سبک خود را نمایش دهد. این آهنگ در دیده شدن این خواننده امروزی تاثیر بسزایی داشته است.

نیکیتا سوسنی و همسرش

نیکیتا سوسنی و همسرش

این خواننده ایرانی از زمان های دور در پیج اینستاگرام خود فعالیت می کند و خبر ازدواج نیکیتا سوسنی در همین پیج اطلاع رسانی شد. متاسفانه اطلاعات دقیقی از همسر نیکیتا سوسنی در دسترس نیست. اما احتمالا او قبل از ازدواج تا مدتی با نیکیتا دوست بوده است. این چهره یکی از دلایل پیشرفت در حرفه خوانندگی اش را همسرش می داند و ذکر می کند که همسرش یکی از بزرگ ترین مشوقانش بوده است.

نیکیتا سوسنی و فرزندش

پس از این در لیست اخبار سلبریتی ها، خبر ازدواج این خواننده به گوش رسید، تا مدت ها در مورد زندگی شخصی نیکیتا صحبتی به میان نیامد. تا این که در سال ۲۰۱۹، پستی در پیج رسمی این خواننده به اشتراک گذاشته شد که خبر بچه دار شدن او را تایید می کرد. زیرا که این خواننده محبوب برای مدتی فعالیت هایش را کم رنگ کرده بود و شایعاتی در این باره ایجاد شده بود. او هم اکنون یک دختر دارد که نامش ربل می باشد. می توانید عکس نیکیتا سوسنی به همراه دخترش، ربل، را در اینستاگرام او مشاهده نمایید.

پیج نیکیتا سوسنی چه محتوایی دارد؟

پیج نیکیتا سوسنی چه محتوایی دارد؟

همان طور که ذکر شد پیج رسمی این خواننده در اپلیکیشن اینستاگرام، یک پیج قدیمی می باشد. او از زمانی که حتی در برنامه استیج شرکت نکرده بود نیز در این پیج فعالیت می کرد. پس از این که به عنوان یک خواننده حرفه ای، فعالیت رسمی خود را در زمینه موسیقی سبک رپ آغاز کرد، محتوا پیج او تغییر یافت و هم اکنون در این پیج تاریخ انتشار آهنگ های خود را اطلاع رسانی می کند.

مصاحبه با نیکیتا سوسنی

همیشه رسانه های بسیاری در صدد مصاحبه با چهره های هنرمند بر می آیند. مصاحبه با این خواننده تازه وارد نیز نظر رسانه های ایرانی را به خود جلب کرد. این خواننده به همراه همکار و دوست خود به نام شری ام، در برنامه آنلاین منوتو پلاس حضور یافتند و به مصاحبه پرداختند. مهم ترین مصاحبه نیکیتا، با برنامه چند شنبه با سینا می باشد.

این برنامه هم اکنون از شبکه ام بی سی پرشیا پخش می شود و یک برنامه انتقادی و طنز است. نیکیتا در یکی از قسمت های این برنامه محبوب حاضر شد و با سینا ولی الله به مصاحبه پرداخت. در پایان برنامه، نیکیتا سوسنی اهنگی را به صورت زنده اجرا کرد.

آهنگ جدید نیکیتا سوسنی چیست؟

آهنگ جدید نیکیتا سوسنی چیست؟

در حال حاضر تک آهنگ دلوم، جدید ترین آهنگی است که نیکیتا کاور آن را در پیج خود قرار داده و از طریق سایت های مختلف در دسترس قرار گرفته است. در روز های اخیر خبری مبنی بر انتشار آهنگی به نام بالا بالا از نیکیتا به گوش می رسد که در تابستان امسال در دسترس قرار خواهد گرفت.

اینستاگرام نیکیتا سوسنی

آدرس پیج اینستاگرام نیکیتا سوسنی nikitasonikki می باشد. او در پیج خود فعالیت های گسترده ای را انجام می دهد و اطلاع رسانی های دقیق از انتشار آهنگ هایش را منتشر می کند. در پیج اینستاگرام او بیش از ۱۰۰۰ پست به اشتراک گذاشته شده که اغلب آن ها عکس های نیکیتا سوسنی می باشد. همچنین کلیپ های نیکیتا سوسنی را می توانید در پیج اینستاگرام و یوتیوب او مشاهده نمایید.

نیکیتا سوسنی ویکی پدیا

در ویکی پدیا تاریخ تولد نیکیتا سوسنی، ۲۵ اسفند ماه ذکر شده است. او یکی از خوانندگانی است نامش در سال های اخیر بر زبان ها جاری شد. وی به طراحی رقص و ورزش علاقه دارد و هم اکنون سوئد را برای زندگی انتخاب کرده است. از ویژگی های ظاهری او می توان به قد و وزن نیکیتا سوسنی اشاره کرد که با یکدیگر تناسب دارند.

سوالات متداول

نیکیتا سوسنی کیست؟

وی در زمینه خوانندگی موسیقی سبک پاپ فعالیت می کند.

نیکیتا سوسنی متولد کجاست؟

او اصالتا از شهروندان ایرانی است و در تهران به دنیا آمده است.

این خواننده محبوب چند فرزند دارد؟

او یک دختر دارد که حدودا سه ساله است و نام او ربل می باشد.

نیکیتا با کدام خواننده فعالیت گسترده ای دارد؟

او شری ام را دوست صمیمی و همکار خود می داند و به تازگی فعالیت های گسترده ای را با او به سرانجام رسانده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *