سامان اقدمی هکر محبوب ایرانی که دست سایت های کلاهبردار را رو می کند

سامان اقدمی از جمله هکرهایی است که پیج و سایت شرط بندی فوتبال های زیادی را به دلیل توهین و هتک حرمت هک کرده است. او که از دوران نوجوانی به صورت حرفه ای به سمت هک سایت ها رفته بود، امروزه به یک هکر حرفه ای تبدیل شده است.

از جمله سایت ها و صفحاتی که به دلیل رواج تصاویر و متن های نامتعارف هک کرده است به پیج شاهین نجفی، ندا یاسی، پیج های افراد منتسب به عربستان و رژیم صهیونیستی می توان اشاره کرد. در این مقاله در ابتدا به بررسی زندگینامه او می پردازیم. در ادامه به پیج های هک شده توسط او و اطلاعاتی در مورد هکر ها اشاره می کنیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی سامان اقدمی چیست؟

بیوگرافی سامان اقدمی چیست؟

هکر ها امروزه نقش مهمی در به رخ کشیدن قدرت خود در مقابل کسانی دارند که در فضای مجازی هتک حرمت می کنند. شاهد نمونه هایی از هک شدن صفحات اشخاصی که به دین، مذهب یا عقاید یک کشور توهین کرده اند، بوده ایم. هکر ها حتما از افراد دولتی یا وابسته به سازمان و ارگانی نیستند، بلکه یک جوان خبره و آگاه هم می تواند در نقش هکر ظاهر شود. سامان اقدمی از جمله هکرهایی است که در مقابل هتک حرمت افراد زیادی ایستاده و صفحات آن ها را هک کرده است.

سامان متولد سال 1374 در شهر تبریز است. او از سن کودکی خود به کامپیوتر علاقه زیادی داشته است. از سن 9 سالگی به صورت جدی تری آموزش کامپیوتر را فرا گرفته بود و در سن 16 سالگی به آن کاملا مسلط شده بود.

سامان در دوران نوجوانی خود به سراغ منابعی که در مورد نفوذ اینترنتی بود رفته بود. اکثر منابع به زبان لاتین بوده و تعداد منابع کمی به زبان فارسی وجود داشته است. او از همان سنین 16 سالگی به آموختن روش های هک صفحات پرداخته بود و امروزه به یکی از هکر های حرفه ای تبدیل شده است. نکته ای که وجود دارد این است که او در هیچ کلاسی آموزش ندیده و فقط از طریق تمرین و واکاوی صفحات توانسته است راه و روش هک را بیاموزد. او حتی تحصیلات دانشگاهی اش هم در رشته پزشکی بوده و و هم اکنون دانشجو ارشد این رشته در ارومیه می باشد.

سامان اقدمی چه صفحاتی را هک کرده است؟

سامان اقدمی چه صفحاتی را هک کرده است؟

سامان اقدمی در سال های پیشین به سمت سایت هایی که با کشور های عربستان و رژیم صهیونستی بر علیه ایران کار می کردند می رفت و اقدام به هک این سایت ها می نمود. او نسبت به این سایت ها ترحمی نداشت و آن ها را دشمن ایران و جمهوری اسلامی می دید. یکی از این سایت های منتسب به رژیم صهیونیستی از آن شاهین نجفی بود که در قسمت های بعد به آن اشاره می شود. امروزه او بیشتر به سمت هک پیج های اینستاگرامی هتاک می رود. اینستاگرام به یکی از بزرگترین رسانه هایی تبدیل شده است که دسترسی به آن ساده تر از سایت و البته با کاربردی بسیار بیشتر از آن است. لذا شاهد بی احترامی های بیشتری امروزه در اینستاگرام هستیم و سامان فعالیت خود را در اینستاگرام بیشتر از قبل کرده است.

اینستاگرام سامان اقدمی چیست؟

سامان در اینستاگرام هم پیجی با آدرس [email protected] فعالیت می کند. او نزدیک به 4k فالوور دارد و نزدیک به 130 پست منتشر کرده است. اما بیشتر فعالیت او در اینستاگرام هدف قرار دادن پیج هایی است که بی حرمتی می کنند. یکی از این بی حرمتی ها که از دست او در امان نیستند، مربوط به توهین به ائمه معصومین است. او تاکنون پیج های تعدادی از بازیگران پورن و صفحاتی که به انتشار تصاویر و کلیپ های مستهجن می پردازند را هک کرده است.

سامان رقابت با سایر هکرها را هم در خود دارد. او یک بار پیج شایان سعیدی که خود را در برنامه ماه عسل هکر نامیده بود، هک کرد و از این طریق قدرت خود را هم به رخ او کشید. از جمله سلبریتی های دیگری که او پیجش را هک کرده است، ندا یاسی دختر هتاک ایرانی به قرآن در ترکیه است. ندا یاسی یک بار در اینستاگرام قرآن را به آتش کشیده بود و باعث رنج افراد زیادی شد. سامان اقدمی تنها کاری که می توانست انجام دهد هک پیج او بود. البته ندا یاسی هم اکنون پیج دیگری دارد که توسط ایمیل هایی که دست سرویس های اطلاعاتی وهابیت است، اداره می شود. با این حال سامان ادعا کرده است که باز هم می تواند آن ها را هک کند. 

هکر پیج شاهین نجفی کیست؟

شاهین نجفی از جمله خواننده های رپری است که حواشی زیادی دارد. او اخیرا به پیروان ائمه معصومین هم بی حرمتی کرده بود. آهنگ نقی او نمونه ای از این بی احترامی می باشد. پیج های شاهین در فضای مجازی از دیگر صفحاتی است که توسط سامان اقدمی هک شده است. البته هک صفحه او حدود 5 ماهی زمان برده است و او بعد از هک صفحه شاهین نجفی، عکس رهبر را با جمله ای از امام حسین در صفحه او قرار داده بود. یکی دیگر از کارهایی که سامان در هک صفحات قرار می دهد، بارگذاری عکس تراکتور است که نشان دهنده تیم محبوب خود در شهر تبریز است. او در هک پیج شاهین تصویری از تراکتور را هم قرار داده بود.

درآمد سامان اقدمی چقدر است؟

درآمد سامان اقدمی چقدر است؟

سامان تاکنون درآمدی از کارش بدست نیاورده است و این کار را برای کسب درآمد انجام نمی دهد. با این حال او معتقد است هکر های امنیتی و کسانی که برای کارخانجات بزرگ کار می کنند، درآمد بسیار بالایی دارند. اطلاعات یک کارخانه از جمله مهم ترین مواردی است که باید حفظ شود تا از نفوذ بیگانگان در امان باشد. برعکس این قضیه هم صادق است و هکرهایی وجود دارند که تنها برای رسوخ به اطلاعات مهم و محرمانه کشور های دیگر استخدام می شوند.

سامان معتقد است به هکر ها به چشم دزد نگاه می کنند و آن ها را سارق اطلاعات می پندارند. این جمله نادرست است. در هر شغل و حرفه ای دزدی ممکن است صورت گیرد. هکر ها هم می توانند این کار را انجام دهند. سامان می گوید من می توانستم از طریق همین هکری پول های نامشروع زیادی داشته باشم. اما دین و مذهبم این اجازه را به من نمی دهد.

او در مصابه ای که انجام داده بود، به خاطره ای هم در این مورد اشاره می کند. سامان به شناسایی حفره های امنیتی یکی از شبکه های تلویزیون توسط یکی از دوستانش اشاره می کند. این شبکه به راحتی قابل هک و از دسترس خارج کردن بود. او در ادامه این موضوع را با پلیس فتا در میان گذاشته تا نسبت به رفع نقص آن اقدام شود. جنگ سایبری بین ایران و عربستان خاطره دیگری بود که او به آن اشاره کرد. او با 7 نفر از دوستانش روزانه سایت های زیادی را از کار می انداخته اند.

همسر سامان اقدمی کیست؟

همسر سامان اقدمی کیست؟

سامان اقدمی هم اکنون مجرد می باشد و هنوز ازدواج نکرده است. او دانشجو بوده و قصد دارد بعد از اتمام تحصیل و دوران خدمت خود، کار مناسبی پیدا کند.

نظر سامان در مورد امنیت فضای سایبری ایران چیست؟

نظر سامان در مورد امنیت فضای سایبری ایران چیست؟

سامان، امنیت فضای سایبری ایران را بالاتر از بسیاری از کشور های دنیا و از جمله رژیم صهیونیستی می داند. او معتقد است امنیت سایبری در این رژیم بالا است. با این حال افرادی را در ایران داریم که روزی یک سایت اسرائیلی یا وهابی را هک می کنند. این قدرت هکر های ایرانی را در کنار امنیت بالایی که ایجاد کرده اند نشان می دهد.

سامان هکر ها را در دو دسته قرار می دهد. دسته اول بیشتر برای نشان دادن خود هستند و با هک کردن سایت یا صفحه ای نام خود را در آن منتشر می کنند تا قدرت نمایی کنند. در حالی که عده دیگری هستند که هدف آن ها از هک سایت ها کسب اطلاعات اساسی و مهم است به طوری که ناشناس باشند. او در ادامه از پیمان سیاهی به عنوان یکی از بزرگترین هکر های ایرانی یاد می کند. کار پیمان هک روزانه یکی از سایت های معاند و وهابی است. او چنین شخصی را که در این کار هکر است از دسته دوم هکر ها می داند. به طوری که هیچ کس او را اصلا ندیده است.

سامان معتقد است هکر شدن نیاز به علم خاصی دارد و به توانایی های فرد وابسته است. ممکن است شخصی با 12 ساعت خواندن درس کارایی شخصی را داشته باشد که تنها 3 ساعت وقت گذاشته است. به همین دلیل برای هکر شدن علاوه بر تخصص کافی باید صبر و تحمل داشت. تا بتوان به اهداف خود به مرور زمان رسید.

سوالات متداول

سوالات متداول

سامان اقدمی کیست؟

سامان اقدمی جوان 26 ساله تبریزی است که از طریق هک صفحات افراد معاند نظام جمهوری اسلامی به شهرت رسیده است.

سامان اقدمی صفحات چه اشخاصی را هک کرده است؟

پیج شاهین نجفی خواننده ای که به اسلام و شیعیان توهین کرده بود در کنار پیج ندا یاسی که قرآن را به آتش کشیده بود از جمله این موارد است.

درآمد سامان اقدمی چقدر می باشد؟

سامان دانشجو رشته پزشکی است و از طریق هکری درآمدی را ندارد.

سامان اقدمی ازدواج کرده است؟

سامان مجرد است و تصمیمی برای ازدواج ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *