ماجرای آشنایی و ازدواج شادمهر عقیلی و ملیسا میسا در فیلیپین

در این مقاله قصد داریم به این سوال بپردازیم که ملیسا میسا کیست؟ او که بعد از ازدواج خود با شادمهر عقیلی بسیار معروف شد در کار رقص فعالیت می کند که در ادامه قصد داریم درباره زندگی او با شما عزیزان به طور کامل صحبت کنیم امیدواریم که تا انتها همراه ما باشید.

بیوگرافی ملیسا میسا همسر شادمهر عقیلی

بیوگرافی ملیسا میسا همسر شادمهر عقیلی

ملیسا میسا همسر شادمهر عقیلی است که اصالتا فیلیپینی است. او تحصیلات خود را در شهر سن دیه گو در ایالت کالیفرنیا در رشته طراحی صحنه تئاتر به پایان رسانده است و از آن جایی که علاقه زیادی به جواهرات داشت به سراغ رشته طراحی جواهرات رفت او مدرک طراحی مروارید را هم کسب کرده است و برای مدتی مشغول به این کار بود.

ملیسا بعد از مدتی تصمیم گرفت کار طراحی را کنار بگذارد و در زمینه دیگری فعالیت کند. او تصمیم گرفت در زمینه رقص شانس خود را امتحان کند و وارد این عرصه شد. ملیسا میسا حتی مدتی به آلمان هم مهاجرت کرد و چند سالی در آن جا ماند. او در حال حاضر در عضویت دو کمپانی است.

 ملیسا تا کنون به کشور های مختلفی سفر داشته است و به واسطه رقص خود، در کلیپ های خوانندگان بازی می کرد که همین امر باعث شد با همسر خود آشنا شود. همسر او شادمهر عقیلی خواننده معروف کشور ما است که خانم ملیسا میسا در یکی از موزیک ویدیو های او با نام پاپ کورن نقش رقاص را بازی می کرد که این همکاری موجب آشنایی بیشتر ان ها شد و در نهایت این آشنایی منجر به ازدواج شد.

 شادمهر عقیلی و ملیسا چندین سال است که با هم زندگی می کنند و شهرت و محبوبیت شادمهر عقیلی باعث شناخته شدن بیشتر خانم ملیسا میسا شد. ملیسا میسا زن شادمهر هنوز در کار طراحی کردن مروارید های فیلیپینی است و به این کار علاقه زیادی دارد.

دختر ملیسا میسا

همان طور که در قسمت قبل گفتیم شادمهر عقیلی خواننده خوب کشور ما چند سالی است که با خانم ملیسا میسا ازدواج کرده است و ثمره این ازدواج دختری با نام ملینا است. ملینا رابطه بسیار خوبی با مادرش دارد و عکس های خانوادگی آن ها در صفحه شخصی خانم ملیسا به وفور یافت می شود. ملیسا میسا و دخترش در اکثر مواقع لباس های ست می پوشند و در همه جا در کنار هم حضور دارند.

آیا ملینا از کودکی ساز می آموخت؟

آیا ملینا از کودکی ساز می آموخت؟

 رابطه ملینا با پدرش هم بسیار خوب است. شادمهر عقیلی بسیار دوست دارد دخترش راه خودش را در پیش بگیرد از این رو از همان سنین کودکی موسیقی را به دخترش آموزش داده است. ملینا در حال حاضر در حال یادگیری ویولن است و به نواختن این موسیقی هم علاقه زیادی دارد. شادمهر عقیلی هم در صفحه شخصی خودش عکس های خانوادگی زیادی را به فالوورینش به اشتراک می گذارد و همه این عکس ها نشان از رابطه خوبی است که در بین این خانواده حکم فرما است.

ازدواج شادمهر عقیلی و ملیسا میسا

 همان طور که گفتیم خانم ملیسا میسا همسر شادمهر خواننده معروف کشورمان است. شادمهر عقیلی بعد از داشتن یک رابطه عاشقانه با خانمی به نام ژینا کلانتری و به هم خوردن این رابطه با خانم ملیسا میسا ازدواج کرد. بسیاری می گویند که شادمهر عقیلی با ژینا کلانتری ازدواج کرده بوده و این خانم همسر اول شادمهر محسوب می شده است.

از این دو نفر عکس های عاشقانه زیادی در فضای مجازی وجود دارد که در چندین عکس آن ها حتی حلقه ازدواج هم در دستانشان دیده می شود. یکی دیگر از مسائلی که عشق و علاقه بین ان ها را به همگان ثابت کرد موزیک ویدیو ژینا بود که شادمهر عقیلی بعد از ترک ایران این موزیک را برای ژینا خواند که چند بیت آن را در ادامه برایتان آوردیم.

بعد از انتشار این آهنگ همه بر این بودند که این دو نفر با هم ازدواج می کنند و رابطه عاشقانه زیادی بین آن ها وجود دارد ولی بعد از مدتی این رابطه آتشین خاموش شد و هر دوی آن ها برای خودشان ازدواج کردند. ژینا کلانتری در حال حاضر چند سالی است که ازدواج کرده و صاحب یک پسر است و شادمهر عقیلی هم در کنار خانم مایسا میسا زندگی خوب و با عشقی را ادامه می دهد. آن ها در حال حاضر در آمریکا زندگی می کنند.

عکس های ملیسا میسا را در کجا ببینیم؟

عکس های ملیسا میسا را در کجا ببینیم؟

همه افراد در راستای به شهرت رسیدن و محبوبیت  کارهای زیادی را انجام می دهند که یکی از این کار ها دیده شدن زیاد است خانم ملیسا میسا هم بعد از شروع به رقص و حضور در کلیپ های خوانندگان کم کم شهرتی پیدا کرد ولی بیشترین شهرت و معروفیت او زمانی بوجود آمد که خبر ازدواج او و شادمهر عقیلی خواننده کشورمان در همه جا پخش شد این شهرت روز به روز بیشتر می شد و بعد از تولد ملینا دختر آن ها به اوج خودش رسید. او در این مدت عکس های زیادی از خودش، دخترش و شادمهر در فضای مجازی منتشر کرده است که تمام این عکس ها نشان از زندگی لاکچری او و شادمهر را دارد.

اصالت او دقیقا متعلق به کجاست؟

در این قسمت به این سوال می پردازیم که ملیسا میسا اهل کجاست؟ این خانم اصالتا متعلق به کشور فیلیپین است. این کشور در همسایگی کشور چین، تایوان، ژاپن، اندونزی، مالزی، تایلند و سنگاپور است. ملیسا میسا در سن دیه گو ایالت کالیفرنیا بزرگ شده و تحصیلات دانشگاهی اش را در همان سن دیه گو ایالت کالیفرنیا به پایان رساند و بعد از ان به کشور های مختلف سفر کرد.

اینستاگرام ملیسا میسا چند فالوور دارد؟

ملیسا میسا تا قبل از تولد دخترش فعالیت زیادی در اینستاگرام نداشت. او بعد از تولد ملینا صفحه شخصی خود را راه اندازی کرد و عکس ها و فیلم هایی از خود و خانواده اش به اشتراک گذاشت. خانم ملیسا میسا در حال حاضر ۱۲۲ هزار فالوور دارد که می توان گفت بیشتر فالوورینش به خاطر شادمهر عقیلی او را فالو کرده اند.

حاشیه های ملیسا میسا

حاشیه های ملیسا میسا

ملیسا میسا جزو افراد کم حاشیه است و حاشیه زیادی ندارد بیشترین موضوعی که برای او حاشیه ساز شد انتشار عکس هایی از مراسم ازدواج شادمهر عقیلی و او بود که در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد. بعد از آن سفر هایی است که او و شادمهر با هم رفته اند و زندگی لاکچری که دارند حاشیه ساز بوده است. آخرین حاشیه ای که برای او بوجود آمد به خاطر تاسیس سایت شرط بندی همسر او بود که واکنش های زیادی را در پی داشت. نام این سایت بت مجیک می باشد.

آشنایی ملیسا میسا با شادمهر چگونه بود؟

همانطور که در قبل گفتیم آشنایی این دو نفر به زمانی برمی گردد شادمهر عقیلی تصمیم به ضبط موزیک ویدیو موسیقی پاپ کورن را داشت. خانم ملیسا میسا کاندید بازی در این کلیپ بود که طی آشنایی آن ها در این کار و ادامه آشنایی که با هم داشتند این دو تصمیم به ازدواج گرفتند.

سوالات متداول

خانم ملیسا میسا کیست و به چه کاری مشغول است؟

ملیسا میسا اصالتا فیلیپینی است و در شهر سن دیه گو در ایالت کالیفرنیا در رشته طراحی صحنه تئاتر درس خوانده است. بعد از آن به سراغ آموزش طراحی مروارید رفت و در کنار آن به آموزش رقص پرداخت. او برای کار به خوانندگان مختلف معرفی شد تا در موزیک ویدیو آن ها بازی کند که در همین حین با شادمهر عقیلی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج شد.

نامزد قبلی همسر ملیسا میسا کیست؟

نامزد قبلی شادمهر عقیلی خانم ژینا کلانتری است که رابطه بسیار خوبی با هم داشتند و حتی شادمهر یک ترک آهنگ هم برای ژینا کلانتری خوانده بود و نام این آهنگ را ژینا گذاشته بود ولی به دلایل نامعلوم مدتی بعد از انتشار این آهنگ رابطه بین آن ها تمام شد.

آیا ملیسا میسا فرزندی دارد؟

چند سالی است که خانم ملیسا میسا و شادمهر عقیلی خواننده خوب کشورمان صاحب فرزند دختری به نام ملینا شده اند. رابطه ان ها با دخترشان بسیار خوب است و شادمهر عقیلی بسیار دوست دارد که او را در راهی که خودش رفته وارد کند. او  به دخترش موسیقی یاد می دهد و در حال حاضر در حال آموزش ویولن به دخترش است.

اینستاگرام ملیسا میسا در چه وضعیتی است؟

خانم ملیسا میسا بعد از تولد فرزند خود در اینستاگرام حضور فعال پیدا کرد و در حال حاضر حدود ۱۲۲ هزار فالوور دارد که اکثر فالوور های او به خاطر همسرش شادمهر عقیلی او را فالو دارند. او در اینستاگرام خود عکس ها و فیلم های زیادی از زندگی لاکچری اش، دخترش ملینا و همسرش شادمهر عقیلی منتشر می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *