ماهان تیموری کلاهبردار می باشد؟ بررسی فعالیت های این فرصت طلب

یکی از جنجالی ترین اخبار سلبریتی ها در ایران مربوط به ماهان تیموری و کلاه برداری او می شود. در این مورد باید بدانید که ماهان تیموری در یک شهر معمولی در یک خانواده معمولی به دنیا آمده است اما چیزی که او را از بقیه انسان ها متفاوت کرده است، دغدغه او برای استقلال مالی و زدن یک بیزینس به نام خودش می باشد او برای باورهایش جنگید و امروزه به یک فرد مستقل و توانا در حوزه هوش مالی تبدیل شده است برای اطلاع بیشتر از زندگی این فرد جوان و باهوش در ادامه با ما همراه باشید.

ماهان تیموری کیست؟

ماهان تیموری کیست؟

در بیوگرافی ماهان تیموری آمده است که، محمد رسولی با نام مستعار ماهان تیموری متولد دهه ۶٠ در شهر اصفهان، تاکنون چندین کتاب پرفروش نوشته است که پرفروش ترین کتاب آن به اسم جنگ باورها بسیار سر و صدا کرده است. همچنین دوره های آموزشی بسیار جذابی برای کسانی که مشتاق یادگیری در زمینه هوش مالی هستند، دارد.

او پایه گذار بیزنس کوچینگ برای اولین بار در ایران می‌باشد. ادعا می‌کند از فقر کامل به این جایگاه رسیده است و حالا به مردم آموزش می‌دهد چگونه در کار خود پیشرفت کنند و نگرش خود را عوض کنند تا به ثروت زیادی در حوزه کاری خود برسند.

او در این دوره های آموزشی و همچنین کتاب‌های خود به بررسی عوامل و ریشه های تاثیر گذار در کسب درآمد افراد پرداخته است او ادعا می کند با خواندن کتاب ها و دوره های آموزشی در کمتر از ۳ ماه می توانید درآمد خود را به دو برابر افزایش دهید.

عکس های ماهان تیموری را در کجا می‌توان دید؟

این شخص دهه شصتی، به قدری معروف و مشهور است و سالانه بسیاری از کتاب ها و دوره های آموزشی او به فروش می رود که فقط کافیست اسم او را در گوگل یا سایت‌های دیگر سرچ کنید تا تعداد زیادی عکس و فیلم از خود در سمینارها و دوره های آموزشی و یا کنار خانواده مشاهده کنید.

خانواده او نیز از جمله و برادرش نیز سمینارهای انگیزشی برگزار می کنند و خواهر او به اولین زن انگیزشی ایران تبدیل شده است همچنین به اینستاگرام ماهان تیموری می توانید سر بزنید. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی ماهان تیموری می توانید دوره های آموزشی او را خریداری کنید و طبق گفته خودش درآمد ماهانه خود را چند برابر کنید.

دوره های ماهان تیموری چگونه است؟

دوره های ماهان تیموری چگونه است؟

ماهان تیموری mahanteymouri دوره های آموزشی بسیاری دارد از جمله هوش مالی پلاس که در این دوره به دانش‌آموختگان یاد می‌دهد که چگونه صرف چند ماه درآمد خود را چند برابر کند او در این دوره ها آموزشی بیش از ۲۰۰ ساعت دارد که با مبلغ حدود ٢ تا ۵ میلیون تومان این دوره‌های آموزشی را به طور کامل به فروش می‌رساند.

در این دوره ها باورهای محدود کننده را در مورد افزایش درآمد از بین می برد و باعث می‌شود یک دید مثبت نسبت به شغل خود و درآمد خود داشته باشید تا بتوانید آن را افزایش دهید نام این دوره کسب ثروت و آرامش می باشد که شما می توانید برای خریداری آن به راحتی به سایت شخصی او سر بزنید و با پرداخت الکترونیکی، این دوره را داشته باشید و یا اینکه می توانید اپلیکیشن هوش مالی پلاس را دانلود کنید و از آموزش‌ها در شبانه روز استفاده کنید.

ماهان تیموری کلاهبردار است؟

او از طریق تبلیغات گسترده در فضاهای اجتماعی و اینستاگرام دوره های آموزشی خود را به فروش می رساند و با این قیمت زیاد دوره های آموزشی درآمد او ۲ میلیارد در ۳ ماه بوده است. همه چیز بسیار عادی بود تا این آمار عجیب از سرچ کلمه ماهان تیموری کلاهبردار است در سایت‌های اجتماعی و گوگل دیده شد.

می توانید این آمار را با جستجو در گوگل پیدا کنید او یک جمله را به صورت تبلیغ برای دوره های آموزشی خود گفت و اینکه اگر فقیر هستی من می توانم تو را ثروتمند کنم. همین نوع جمله باعث شد افرادی که هیچ شغل و درآمد خاصی ندارند این دوره‌ها را بخرند چون این دوره ها برای کسانی هست که می‌خواهند رتبه یک کسب و کار خود شوند، آنها او را یک دروغگو و یک کلاهبردار خواندند زیرا آنها نتوانستند هیچ پیشرفتی در کار خود کنند و گفتند ماهان تیموری دروغ می‌گوید و ماهان تیموری شیاد است.

ماهان تیموری هوش مالی دارد؟

ماهان تیموری هوش مالی دارد؟

هوش مالی یعنی در عوض اینکه انسان برای پول کار کند پول برای انسان کار کند و همین نگرش سبب شده تا کسانی مثل ماهان به فکر آموزش هوش مالی بیفتند، چه بسیار کسانی هستند که توانایی زیادی برای ثروتمند شدن دارد ولی به دلیل نداشتن هوش مالی و باور به خود و تغییر پذیری نمی‌توانند درآمد ماهانه خود را افزایش دهند ماهان تیموری در دوره های هوش مالی خود به این افراد یاد می‌دهد باورهای خودشان را تغییر بدهند تا بتواند ثروتمند شوند.

او در دوره هوش مالی پلاس به افراد یاد می دهد که دانش و تخصص خود را به کار گیرند و از آن برای کسب ثروت استفاده کنند شما می‌توانید این دوره‌ها را از سایت ماهان تیموری یا ماهان تیموری اپلیکیشن دریافت کنید. همچنین با سرچ دانلود هوش مالی ماهان تیموری می توانید قسمتی از این سمینارها و دوره ها را ببینید.

دستگیری ماهان تیموری حقیقت دارد؟

بعد از ماجرا یک پیام تبلیغ اشتباهی که ماهان منظور خود را به مخاطبان اشتباه رسانده بود ماجرا کلاهبرداری و دروغ بودن او شروع شد تقریبا تمامی سایت های گوگل نام او را ماهان تیموری کلاهبردار می آوردند مدتی بعد باز یک ویدیو با مضمون بزرگترین کلاهبردار ایران دستگیری شد منتشر شد و تقریبا بیشتر اعتبار خود را از دست داد.

و هر کسی که نام را در گوگل سرچ می کرد بلافاصله با جملاتی با این مضمون که او کلاهبردار یا شياد یا دروغ است مواجه می‌شد و این باعث می‌شود فرد از خریدن دوره های آموزشی هوش مالی دچار تردید شود. اما بهتر است کسانی که واقعاً تصمیم خرید این دوره‌های آموزشی را دارند به دنبال حاشیه نروند چرا که هیچ وقت این حاشیه ها به نتیجه نرسیدند. البته می توان حدس زد افراد معروف همچون ایشان از همه حواشی برای دیده شدن بیشتر استفاده می کند.

اپلیکیشن هوش مالی ماهان تیموری چیست؟

اپلیکیشن هوش مالی ماهان تیموری چیست؟

این اپلیکیشن در دو نسخه ios و آندروید در دسترس می باشد این اپلیکیشن همان چیزی است که هر فرد برای تغییر و بهبود شرایط مالی خود به آن احتیاج دارند و ماهان تیموری تمامی این نکات را به صورت جامع در این اپلیکیشن آموزش داده است شما می توانید از آن استفاده کنید و شبانه روز از دوره های آموزشی استفاده کنید.

این اپلیکیشن بیشترین آمار دانلود را در میان اپلیکیشن های مشابه که در زمینه هوش مالی کار می کند دارد در واقع این فرد موفق شده است تا اعتماد مردم را نسبت به دوره های خود جلب کند او می گوید افرادی که دارای هوش مالی بالایی هستند برای پول کار نمی‌کند بلکه پول است که برای آنها کار می‌کند و همین نگرش سبب ثروتمند شدن افراد می شود. همچنین علاوه بر دوره هوش مالی پلاس می توانید از دوره هوش بورسی ماهان تیموری نیز استفاده کنید.

بیوگرافی این کارآفرین چیست؟

ماهان تیموری در دهه ۶۰ در شهر اصفهان در یک خانواده مذهبی متولد شده است. یک برادر به نام محسن و یک خواهر به نام معصومه دارد و کوچکترین فرزند خانواده می باشد یک کارآفرین است و بنیانگذار بیزنس کوچینگ در ایران. این جوان بسیار باهوش در سن 10 سالگی توانست اولین تجربه پول درآورن را به دست بیاورد.

در 15 سالگی توانست در موبایل فروشی استخدام شود و با حقوقی که از آنجا در می‌آورد یک موتور سیکلت خرید و به عنوان پیک موتوری مشغول شد چند سال بعد یعنی در سن بیست سالگی همراه خانواده به تهران مهاجرت کرد در عرض دو سال با فروش کتاب از طریق سایتی که راه انداخته بود توانست کارخانه ماهان تیموری را در شهر قم تاسیس کند.

سپس به سمت حوزه سخنرانی رفته و با روزی ۱۲ ساعت سخنرانی توانست درآمد بیشتری داشته باشد. سپس سایت ماهان تیموری را راه اندازی کرد و از طریق فروش پکیج و دوره‌های آموزشی درآمد هنگفتی به دست می‌آورد. او فعلا مجرد است و همسری ندارد.

ثروت او چقدر است؟

ثروت او چقدر است؟

او مدیر عامل یک موسسه به اسم پیک کتاب است همچنین ۵ کتاب پر فروش در زمینه هوش مالی و حافظه دارد و همچنین سهامدار یک کارخانه مگنت تارا در قم است که همه این ها به علاوه کسب درآمد از فروش دوره ها او را به یک فرد بسیار ثروتمند تبدیل کرده است که ماهانه چند میلیون درآمد دارد.

سوالات متداول

ماهان تیموری در کدام شهر به دنیا آمد و اولین درآمد خود را چگونه به دست آورد؟

او در شهر اصفهان متولد شد و در ده سالگی توانست اولین تجربه کسب درآمد خود را به دست آورد.

چرا ماهان تیموری به کلاهبرداری و دروغگو بودن متهم شد؟

به دلیل پیام یک تبلیغ اشتباه که گفته بود هر فرد فقیر را به ثروتمند تبدیل می کند برای بعضی از افراد سوءتفاهم به وجود آمد و باعث شد که او را کلاهبردار بخوانند.

ماجرا کارخانه ماهان تیموری در قم چیست؟

پس از کسب درآمد از طریق راه اندازی سایت فروش کتاب و همچنین سخنرانی های خود توانست یک کارخانه در شهر قم تاسیس کند.

در دوره های آموزشی هوش مالی پلاس چه چیزی را تدریس می کند؟

در این دوره‌ها به افراد می‌گویند چگونه نگرش خود را نسبت به پول عوض کند تا در عرض چند ماه به درآمد میلیونی برسند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *