مصاحبه با صدف صادقی بیوتی بلاگر ایرانی در اینستاگرام

صدف صادقی مشهورترین بلاگر ایرانی است. او در اواخر سال 1398 به دلیل پیشرفت شغلی به ترکیه مهاجرت کرد. شایان ذکر است که این بانوی ایرانی سال‌ها طراح لباس و مانتو بوده و با برندهای ترک مانند هتل پارک حیات در استانبول کار کرده است. او یکی از بلاگرهایی است که موفق به ثبت برند خود شده و یک گالری به نام صدف استایل و یک بوتیک به نام صدف بوتیک سالاد دارد.

صدف صادقی کیست؟

صدف صادقی کیست؟

در این قسمت به بیوگرافی صدف صادقی خواهیم پرداخت. همانطور که می دانید وی یکی از بلاگر های ایرانی جدید الظهور است و به دلیل رشد چشم گیر خود شناخته شده می باشد. اکنون صدف صادقی در ترکیه زندگی می کند، او چند ماه پیش به استانبول مهاجرت کرده و کارش را در کشور ترکیه دنبال می‌کند. صدف معتقد است که در ترکیه به دلیل داشتن فضای کاری بازتر، امکان پیشرفت بیشتری دارد. می‌توانید او را در اینستگرام به آدرس Sadaffashionsalad پیدا کنید. در ادامه پیش از هر چیز به تشریح فعالیت بلاگر ها و فعالین در شاخه مد و مدلینگ خواهیم پرداخت.

نحوه عملکرد بلاگر مد به چه شکل است؟

نحوه عملکرد بلاگر مد به چه شکل است؟

بلاگرها یا همان وبلاگر ها از فعالان فضای مجازی هستند که در سال ها قبل فقط در قالب نوشتن وبلاگ مشغول بودند. اما این روزها با پیشرفت امکانات فضای مجازی، فرهنگ متفاوتی بر این روند حاکم شد. اکنون بلاگر ها در انواع روش ها، نوشتاری، صوتی و ویدئویی به فعالیت می پردازند و در کنار فعالیت های خود برندهای معروف را نیز به مردم معرفی می‌کنند. بلاگرها و اینفلوئنسرها با هم شباهت ها و تفاوت هایی دارند و این حرفه نیز به تخصص گرایی خود رسیده است.

یک بلاگر می بایست با مخاطبانش و فالوورهایش ارتباط عمیق داشته باشد تا نیازهای آنها را بشناسد و بتواند محبوبیتش را بین آنها مستمر کند. یک بلاگر در ابتدای فعالیت خود می بایست اول هدف خود را تعیین کند و منظم با همان هدف خود اقدام به تولید محتوا کند. تبلیغ یک برند معروف، فعالیتی است که می توانند یک بلاگر را معروف کند و یا وی را از صحنه محو کند. یک بلاگر در راستای هدف خود باید تا جای ممکن با مخاطبینش صادق باشد و به شرح تجربیات خود نیز بپردازد تا به مخاطب خود چنین اثبات کند که صرفا تبلیغ نمی کند.

همانطور که گفته شد بلاگر ها در تخصص های مختلفی فعالیت می کنند که در این پست هدف بررسی بلاگرهای مد مانند صدف صادقی می باشد. در زمینه تبلیغ مد و مدلینگ دو حالت متداول تر است. اول آن دسته هستند که خود استاندارد ها و ملاک های لازمه یک مدل را دارند، که شامل جذابیت های بصری و نوع پوشش به روز آن ها می باشد. این دسته از بلاگر ها با پوشش و تست برندهای جدید و یا معتبر عملا به تبلیغ یک کمپانی یا برند می پردازند.

دسته دوم نیز افرادی هستند که نسبت به صنعت مدلینگ و علوم نساجی و دیزاین روز علم کافی دارند، اخبار به روز و جهانی این صنعت را دنبال می کنند و به اشتراک با مخاطبین خود می گذارند. در این رابطه از سوی کمپانی های پشتیبان استاندارد هایی تنظیم شده است. یک برند یا مارک حرفه ای، بلاگری را برای تبلیغ محصولش می گزیند که حداقل ۴۰ هزار دنبال کننده یا سابسکرایبر داشته باشد. فعالیت در این عرصه، در نوع خود بسیار دشوار می باشد، چرا که بلاگر فشن می بایست حداقل در حدود ۱ سال و ۲۴ ساعته و مستمر کار و فعالیت داشته باشد، حتی در روزهای تعطیل نیز فعالیت کند. به گفته فعالین این صنعت، درآمد بلاگر فشن آسان نیست اما پر درآمد و چشم گیر است و می تواند مانند درآمد بلاگر جک به سالی 10 میلیون دلار نیز برسد. پس عده ای که این رشته را می گزینند اهداف بزرگی را در سر می پرورانند و جای تعجبی هم نیست که خیلی از آنها پس از مدتی سر از کشورهای اروپایی در می اورند. درآمد صدف صادقی نیز با توجه به میزان فالوورهای وی و همچنین برندهایی که با ان ها همکاری می کند به پیشرفت محسوسی رسیده است.

اگر شما برایتان سوال می باشد که چگونه بلاگر شویم می توانید از لینیک که در دسترس قرار دادیم استفاده درست و اصولی داشته باشید.

اینستاگرام صدف صادقی فعال است؟

اینستاگرام صدف صادقی فعال است؟

صدف صادقی که علیرغم مدت زمان کوتاه فعالیت خود به شهرت قابل قبولی در این صنعت رسیده و اسم و رسمی برای خود رقم زده است، اکنون در پیج وی در حدود 200هزار فالوور داشته و در همین مدت زمان بیش از 716 پست را با مخاطبین خود به اشتراک گذاشته است. صدف صادقی اینستا را بعنوان یکی از بهترین فضاها برای تولید محتوا معرفی می کند. یکی از نکات قابل تحسینی که در صفحه شخصی وی خودنمایی می کند، افزایش کیفیت کاری از بابت برندهای طرف قرارداد وی و همچنین کارگردانی و ادیت وی می باشد. همچنین وی در طی 6 ماه اخیر فعالیت گسترده تری از خود نشان داده است. همچنین شایان ذکر است پیج صدف صادقی @sadaffashionsalad می باشد و سایر پیج ها متعلق به وی نمی باشد. در ادامه به قسمتی از مصاحبه این مدل خوش ذوق خواهیم پرداخت.

مصاحبه مجله پل با صدف صادقی حول چه موضوعاتی بود؟

در مصاحبه صدف صادقی مدل در خصوص مهاجرت خود به ترکیه چنین گفته است:
-چند سالی بود که به ترکیه علاقمند شده بودم و پس از برخوردهایی که داشتم، با چند شرکت و هتل هم همکاری‌های داشتم. پارسال تصمیم گرفتم که به استانبول بیایم، اما بخاطر کارم در ایران، منصرف شدم. ۴ ماه قبل به خاطر فضای بهترکاری و پیشرفت شغلی به ترکیه آمدم و تصمیم گرفتم بمانم. به نظرم ترکیه یکی از کشورهایی است که به شغل بلاگینگ و فشن اهمیت زیادی می‌دهد.
ترکیه نسبت با چیزی که انتظار داشته چجوری بوده؟
-استانبول برای زندگی بهتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کردم. 
نکته جذاب ترکیه را در چه چیزی یافته؟
-کمک کردن بخشی از فرهنگ این مردم است. چه به خودشان و چه به تازه واردها بسیار کمک می‌کنند که برای من خیلی جالب است.

بهترین استراتژی که برای اغاز شغل‌های کوچک می توان انجام داد چیست؟
-سال‌ها طراح لباس و مانتو بودم و بوتیک شخصی خودم رو داشتم. تونستم برند خودم را ثبت کنم و کم کم گسترشش دادم. به محیط کارم شو-روم اضافه کردم و پارسال یک گالری به نام صدف استایل افتتاح کردم.
۴۰ طراح خلاق به همراه خودم، کنار یکدیگر طراحی می‌کردیم. پس به معنای واقعی می دانم کسب و کار های کوچیک و نوپا چه شرایطی را می گذرانند. به نظرم کسب‌و‌کارهای کوچک در ایران، واقعا نیاز به کمی کمک و دیده شدن دارند؛ آن‌ها پتانسیل واقعی دارند و می‌توانند در سطح جهانی عمل کنند. از نظر من یک راهکار خوب، همین حمایت اینفلوئنسرها و بلاگرهای ایرانی است. 

وی در ادامه، نسبت به برندهای مورد علاقه خود برندهای La Prairie ،Laura Mercier، BECCA Cosmetics ،Tarte ،Huda Beauty Fenty Beauty، Too Faced Cosmetics و از برندهای پوشاک Chanel, Hermes, Dior, Yves Saint Laurent, Louboutin Valentino و را معرفی نموده است.

عکس های صدف صادقی را در کجا ببینیم؟

عکس های صدف صادقی را در کجا ببینیم؟

همانطور که گفته شد صدف که اخیرا یه فعالیت جدی تری داشته و توانسته برندهای معتبرتری را به قرارداد با خود متقاعدسازی کند، این روزها حسابی سرش شلوغ است و طبق گفته وی مدیریت زمانی تبدیل به بخشی از زندگی وی شده است. در خصوص عکس های صدف صادقی به وضوح افزایش کیفی کاری وی و همچنین تنوع محصولاتی که تبلیغ ان ها را می کند قابل مشاهده می باشد. وی به غیر از صنعت مدلینگ به گردش گری نیز بسیار علاقمند است. به همین سبب لایف استایل صدف صادقی در عکس ها و محتواهای وی کاملا مشهود می باشد. وی در خصوص رنگ مورد علاقه خود اطلاعاتی را در میان نگذاشته با این حال از عکس های وی چنین استنباط می شود که دارای روحیه رنگارنگی می باشد و نسبت به رنگ خاصی تعصب ندارد.

دوست پسر صدف صادقی کیست؟

در خصوص روابط عاطفی و وضعیت تاهل و خانواده وی اطلاعات خاصی در میان قرار داده نشده است و در رابطه با وی اطلاعات ناموثقی نیز در اینترنت و فضای مجازی پخش شده است.

حاشیه های صدف صادقی

با توجه به محتواهایی که در صفحه شخصی این بلاگر خوش ذوق موجود است، تقریبا ردپایی از حاشیه های خیلی از سلبریتی ها دیده نمی شود، بخصوص آن که مثل خیلی ها از ترفندهای حاشیه سازی و یا از طریق انجام افعال غیرمعقول به دنبال افزایش فالوور نبوده است. به معنای واقعی این بلاگر مبتکی به هنر خود بوده است و انتظار می رود آینده روشنی در پیش رو داشته باشد. وی دختر زیبا و با سلیقه ای است و در خصوص مدلینگ سابقه و پیشینه خوبی داشته و مسیر خود به خوبی را می شناسد، لذا نیازی به ارتکاب استراتژی های اینفلوئنسرهای بی ابتکار را ندارد.

سوالات متداول

آیا صدف متاهل است؟

در این خصوص اطلاعات موثقی قرار نداده است.

صدف به چه بلاگرهایی علاقمند است؟

Sadaf_beauty, Desiperkins, Leoniehanne, Camilacoelho, Negin_mirsalehi

ایا وی تحصیلاتی در خصوص مدلینگ داشته است؟

چند سال دوره‌ فشن دیزاین دانشگاه طراحی لباس طیف استرالیا در ایران را گذرانده و اطلاعات آکادمیک نیز داشته است. 

نظر صدف در مورد haterهای مجازی چیست؟

از نظر وی، بی‌جواب گذاشتن این افراد، بهترین ایده است. بیشتر آن‌ها اطلاعات کافی ندارند و از روی قصد و غرض حرف می‌زنند و نقد اصولی نمی‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *