دلارام خسروانی کیست؟ فیلم عروسی دلارام خسروانی با حسین رضوانی

دلارام خسروانی یکی از پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام می باشد که حاشیه های بسیار زیادی داشت. دلارام خسروانی به سبب صدای خوب خود و خواندن آهنگ های ایرانی و خارجی همراه با گیتار زدن و اشتراک آن ها در شبکه های مجازی بسیار معروف شد اما حواشی بسیار زیادی برای او پیش آمد.

دلارام خسروانی کیست؟

دلارام خسروانی کیست؟

دلارام خسروانی متولد سال 78 در تهران می باشد و فعالیت خود را در اینستاگرام با خواندن آهنگ های ایرانی و خارجی و گیتار زدن آغاز کرد که به دلیل صدای زیبایی که داشت بسیار محبوب و مشهور شد. بعد از دیده شدن وی در فضای مجازی برخی حواشی باعث شد تا این دختر بیشتر شناخته شود و فالوور های او به چندین هزار نفر برسد. دلارام خسروانی تا 18 سالگی و تا قبل از آن که وارد حواشی شود در تهران زندگی می کرد و بعد از به وجود آمدن حواشی زیاد برای او و خانواده اش، آن ها تصمیم به ترک ایران داشتند تا در فضایی راحت تر زندگی کنند و به همین دلیل تورنتو کانادا رفتند.

دلارام خسروانی که به دلیل صدای خوب خود به شهرت نسبی رسیده بود با فردی به نام حسین رضوانی در رابطه بود و حسین رضوانی دوست پسر دلارام بود. زمانی که دلارام و حسین رضوانی با هم رابطه داشتند دلارام عنوان کرد که حامله است و حسین رضوانی به این موضوع بسیار شک کرد و گمان می کرد که دلارام با مرد دیگری در ارتباط است و به همین خاطر از دلارام خواست تا بچه را سقط کنند که با مخالفت سخت دلارام مواجه شد و به همین خاطر حسین رضوانی به دلیل عدم اعتماد به او از دلارام جدا شد و با فرد دیگری به نام ملیکا تهامی وارد رابطه شد. بعد از رخ دادن این ماجرا ها دلارام خسروانی سختی های زیادی هم از حواشی به وجود آمده و هم از طرف خانواده خود کشید اما تصمیم گرفت که بچه را در شکم خود نگه دارد و او را بزرگ کند.

زمانی که حسین رضوانی با ملیکا تهامی وارد رابطه شد جنجال های بسیار زیادی بین ملیکا تهامی و دلارام خسروانی صورت گرفت و دلارام برای آن که حواشی پیرامون خود را کاهش دهد از فضای اینستاگرام خارج شد و به همراه خانواده خود به تورنتو کانادا مهاجرت کرد. پس از به دنیا آمدن بچه دلارام دوباره وارد اینستاگرام شد و بعد از آن که بچه وی حدود 4 یا 5 ماه داشت در یک لایو به صورت زنده عنوان کرد که حسین رضوانی پیش او برگشته است و این بار قصد دارند تا با هم ازدواج کنند که تصمیمی بسیار عجیب بود و مخاطبان بر این باور بودند که چطور ممکن است دلارام فردی را که به او خیانت کرده و حواشی بسیار سنگینی را رقم زده ببخشد و تصمیم به ازدواج با او را بگیرد اما به هر حال دلارام این تصمیم عجیب را گرفت و در تورنتو کانادا با حسین رضوانی ازدواج کرد.

بعد از ماجرای ازدواج دلارام با حسین رضوانی بعد از گذشت حدود یک سال دلارام خسروانی تمام عکس ها و فیلم های موبوط به حسین رضوانی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد و دیگر هیچ حرفی راجب وی نزد و در پیج خود عکسای تکی و یا عکس های دو نفره خود به همراه دلناز دخترش را منتشر می کند و چیزی که مشخص است وی به همراه دخترش تنها زندگی می کنند و مشخص نیست که دوباره از حسین رضوانی جدا شده است یا خیر زیرا در صفحه شخصی او در اینستاگرام هیچ عکس و فیلم مربوط به حسین رضوانی وجود ندارد.

دلارام خسروانی اینستاگرام دارد؟

دلارام خسروانی اینستاگرام دارد؟

همان طور که گفته شد دلارام به دلیل صدای زیبایی که داشت با خواندن و گیتار زدن و منتشر کردن آن ها در فضای مجازی خیلی زود شناخته شد و کمتر کسی است که او را نشناخته باشد. بعد از مشهور شدن وی و ایجاد حواشی معتدد و زیاد باعث شد تا اسم وی بیشتر به گوش برسد و همین کافی بود تا تعداد فالوور های وی به یک باره به صد هزار نفر برسد. حواشی او به قدری زیاد بود که علاوه بر اینستاگرام به بسیاری از سایت های و خبرگزاری ها نیز نفوذ کرد. دلارام خسروانی بعد از حواشی به وجود آمده در اینستاگرام کمتر آواز می خواند و بیشتر پست های منتشر شده وی در صفحه شخصی او معمولا عکس های خودش می باشد. دلارام خسروانی امروزه در پیج خود بیش از 300 هزار فالوور دارد.

پیج دلارام خسروانی : delaramkhosravani

دلارام خسروانی طلاق گرفته است؟

دلارام خسروانی طلاق گرفته است؟

همان طور که گفته شد برای دلارام خسروانی حواشی بسیار زیاد و متعددی به وجود آمد که یکی از آن ها طلاق وی بود هر چند که وی ازدواج نکرده بود. ماجرا از آن جایی شروع شد که دلارام به فردی به نام حسین رضوانی در رابطه بود و پس از مدتی دلارام عنوان کرد که باردار است. زمانی که حسین رضوانی از این قضیه را فهمید به دلیل شکی که به دلارام داشت تصمیم به سقط بچه گرفت اما دلارام مخالفت کرد و حسین رضوانی خیلی سریع از دلارام جدا شد و او مجبور شد که خودش به تنهایی آن بچه را بزرگ کند. بعد از به دنیا آمدن فرزندش پس از مدتی دلارام عکس هایی از خود و حسین رضوانی منتشر کرد و در یک لایو به صورت زنده گفت که قرار است این دو با یک دیگر ازدواج کنند.

دلارام خسروانی حاملگی

دلارام خسروانی حاملگی

ماجرای حاملگی دلارام و حواشی آن زمانی رخ داد که دلارام به حسین رضوانی دوست پسر خود گفت حامله است و حسن رضوانی نیز به این دختر شک کرد و خواست تا بچه را قبل از به دنیا آمدن سقط کند اما دلارام زیر بار سقط بچه نرفت و حسین رضوانی از او جدا شد و زمانی که این خبر به گوش خانواده دلارام رسید شرایط برای او بسیار سخت تر شد اما به هر حال او تحت هر شرایطی توانست بچه خود را به دنیا بیاورد و اسم بچه خود را دلناز گذاشت. پس از دوران حاملگی دلارام و به دنیا آمدن بچه دلارام خسروانی مدتی از فضای مجازی خارج شد و بعد از چند ماه زمانی که دوباره وارد اینستاگرام شد خبر از ازدواجش با حسین رضوانی را منتشر کرد که در نوع خود تعامل بر انکیز بود.

پیج حسین دوست پسر دلارام چیست؟

پیج حسین دوست پسر دلارام چیست؟

حسین رضوانی دوست پسر دلارام خسروانی بود که به دلیل حواشی رخ داده برای دلارام اسم او نیز بر سر زبان ها افتاد و پس از جدایی او از دلارام خسروانی وارد رابطه با شخصی دیگر به نام ملیکا تهامی وارد رابطه می شود و باعث می شود اسم وی در فضای مجازی بسیار به گوش برسد و فالوور های پیج او نیز بسیار افزایش پیدا کنند البته پس از بازگشت او به سوی دلارام حسین رضوانی به دلیل جلوگیری از بروز حواشی جدید از فضای مجازی خارج شد و اکنون نیز پیج و فعالیتی در اینستاگرام ندارد.

رقص دلارام خسروانی

رقص دلارام خسروانی

دلارام خسروانی که به واسطه آهنگ خواندن و گیتار زدن در اینستاگرام و فضای مجازی به شهرت رسید چندین بار نیز با رقص های خود سعی در جذب فالوور های بیشتر و شهرت بیشتر داشت که رقص های وی نیز مانند صدای او در فضای مجازی و اینستاگرام بسیار پخش شد و باعث شد که این دختر به یکی از چهره های شناخته شده اینستاگرام تبدیل شود.

دلارام خسروانی علاقه بسیار زیادی به حیوانات دارد و از حیوانات خانگی خود بسیار عکس و فیلم به صورت پست و استوری منتشر می کند و عنوان کرده است که از زندگی با این حیوانات بسیار لذت می برد.

سوالات متداول

دلارام خسروانی در کجا زندگی می کند؟

دلارام خسروانی متولد سال 77 در تهران می باشد و تقریبا تا 18 سالگی در تهران زندگی می کرد اما پس از رخ دادن و ایجاد حواشی زیاد و دردسر ساز همراه با خانواده خود به دلیل دوری از این حواشی به تورنتو کانادا مهاجرت کرد و مدتی در آن جا زندگی کرد. وی مدتی است که دوباره به ایران برگشته است اما مشخص نیست به طور موقت به ایران بازگشته یا برای زندگی دائم در ایران حضور دارد.

نام بچه دلارام خسروانی چیست؟

دلارام خسروانی که برای به دنیا آمدن این بچه دردسر ها و حواشی بسیار زیاد و سختی را تحمل کرد بعد از تولد آن اسم دخترش را دلناز شبیه به اسم خود انتخاب کرد. دلناز دختر دلارام خسروانی حدود سه سال سن دارد.

دلارام خسروانی و حسین رضوانی ازدواج کردند؟

دلارام ابتدا دوست دختر حسین بود و پس از ماجراهای پیش آمده و داستان حاملگی وی حسین او را ترک کرد اما بعد به دنیا آمدن بچه و زمانی که دلناز دختر دلارام 5 ماهه بود دلارام خسروانی در یک لایو در صفحه شخصی خود از ازدواج خود با حسین رضوانی خبر داد. البته مدتی است که دلارام اصلا از حسین رضوانی عکس و پستی منتشر نمی کند.

دلیل جدایی حسین رضوانی از دلارام خسروانی چه بود؟

مهم ترین دلیل جدایی حسین رضوانی از دلارام حامله بودن دلارام خسروانی بود و به دلیل این که حسین رضوانی به دلارام شک کرده بود به او گفت تا بچه را سقط کند و وقتی با مخالفت دلارام مواجه شد تصمیم به دوری و ترک دلارام خسروانی گرفت که بعد از آن حواشی دیگری برای آن ها شکل گرفت.                                                                   

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *