عکس های مه لقا جابری قبل از عمل زیبایی به همراه بررسی حواشی

مه لقا جابری یکی از مدل های اینستاگرام است که نامش بدون شک باید برایتان آشنا باشد.. این دختر ایرانی زیبا با دارا بودن فیزیک بدنی خاص و فعالیت موفق در حوزه مدلینگ توانسته است به شهرت قابل توجهی دست پیدا کند.

مه لقا جابری کیست؟

مه لقا جابری کیست؟

مه لقا جابری بیوگرافی اش پس از معروفیتش در فضای مجازی و همینطور گوگل به آسانی قابل دسترس است. این دختر زیبای ایرانی متولد خرداد ماه سال ۱۳۶۸ در شهر جهرم می باشد، که هم اکنون در خارج از کشور زندگی می کند. یکی از دلایل او برای خروج از ایران ممنوعیت هایی است که در کار فشن و مدلینگ برای دختران وجود دارد. خواهر مه لقا جابری راحله نام دارد که مشوق خوبی برای فعالیت مه لقا بود و اولین فعالیت‌ های وی برای راحله بود، و پس از گذشت چندی مه لقا متوجه شد که در کار مدلینگ علاوه بر علاقه استعداد خوبی نیز دارد. در بیوگرافی مه لقا جابری می‌ توانید اطلاعات خوبی را از او به دست آورید.

مه لقا جابری قبل از عمل هم مدلینگ بود؟

با دیدن عکس های مه لقا می‌ توان دریافت که چه قبل از عمل و چه بعد از عمل مه لقا جابری بدون آرایش و یا همراه با آرایش زیبایی های خود را داراست. قبل از عمل، در سنین پایین وی فعالیت‌ های کمی را برای خواهرش در زمینه مدلینگ آغاز کرده بود و رفته رفته دریافت که می‌ تواند این حرفه را به طور جدی تر دنبال کند و چه بسا در آینده ای نه چندان دور به عنوان شغل اصلی اش از آن کسب درآمد کند. وی مدلینگی را به طور حرفه ای در سال ۲۰۱۰ و در کشور آمریکا آغاز کرد. همچنین مه لقا جابری اینستا خود را از عکس هایش که اکثراً در زمینه مدلینگ می باشد پر کرده است. عده‌ای می‌ گویند مه لقا حتی رنگ چشمان خود را تغییر داده است اما رنگ اصلی چشمان مه لقا جابری از همان ابتدا هیچ تغییری نداشته است.

مه لقا جابری و خواهرانش در چه حوزه ای فعالیت دارند؟

مه لقا جابری و خواهرانش در چه حوزه ای فعالیت دارند؟

خواهران جابری همگی در حوزه مدلینگ، فشن و تبلیغات فعال هستند. وقتی در ایران پدر مه لقا جابری متوجه علاقه دخترانش به مدلینگ شد، تصمیم گرفت به خارج از ایران مهاجرت کند. مادر مه لقا جابری نیز با دخترانش همراه شد و مشوق آنها شد. در خانواده جابری و در بین خواهران جابری، نام مه لقا در فضای مجازی بیشتر از همه به چشم می‌خورد، و از شهرت بسیار زیادی نسبت به دیگر اعضای خانواده‌ اش برخوردار است.

راحله یکی از خواهران اوست که مه لقا همیشه از فعالیت برای او به‌ عنوان سکوی پرتاب خود یاد می‌کند و گویی خود را مدیون خواهرش می داند، زیرا در ابتدای کار راحله او را به عنوان مدلی در عکس هایش استفاده می‌ کرده است، بعد ها و پس از مهاجرت به آمریکا خواهران جابری همگی در اینستاگرام معروف شدند که در این شبکه اجتماعی باز هم مه لقا نسبت به آنها طرفداران بیشتری دارد.

مه لقا جابری بدون آرایش هم می توانست به شهرت دست پیدا کند؟

مه لقا جابری بدون آرایش هم می توانست به شهرت دست پیدا کند؟

همانطور که گفتیم مه لقا از چهره و صورتی برخوردار است که بدون آرایش هم زیباست علاوه بر آن رسیدگی او به استایل بدنش، تمرینات بدنسازی و ایروبیک باعث شده، وی از نظر ظاهری نیز جذابیت های زیادی داشته باشد. اما نباید فراموش کرد که آرایش و میکاپ امروزه نقش بسزایی در بهتر دیده شدن افراد دارد. حال آنکه این قاعده برای سلبریتی ها و دختری مثل مه لقا بسیار حائز اهمیت و تاثیر گذار است.

این مدلینگ بدون ارایش هم زیبا می باشد؟

مه لقا با دارا بودن صفات خوبی که در ظاهر و اندامش دارد می‌ توانست بدون آرایش هم طرفداران خود را پیدا کند، اما لازمه حضور در فعالیت‌ های هنری مثل انجام کار های مربوط به فشن، مدلینگ و زیبایی، استفاده از جدید ترین متد های روز دنیا است. برای همین مه لقا همیشه در صحنه ها و فضای مجازی با میکاپ و آرایش چشم گیری ظاهر می شود.

چرا پیام مه لقا جابری و بوراک بر سر زبان‌ ها افتاد؟

چرا پیام مه لقا جابری و بوراک بر سر زبان‌ ها افتاد؟

سلبریتی ها گاها برای شهرت بیشتر، خود را به حاشیه می کشانند. شاید مه لقا نیز برای اینکه مدتی بیشتر تیتر خبرها و حواشی شود، ماجرای پیام دادن را رقم زد و یا شاید این کار از سر علاقه قلبی و درونی اش بوده است. ماجرا به آنجا بر می‌گردد که دختر زیبا و پرطرفدارمان با ارسال پیامی در اینستاگرام بوراک اوزچیویت ( بازیگر خوش چهره و خوش لباس ترکی ) از عشق و علاقه اش به او گفت و برایش نوشت که شما بازیگر خوشتیپ و مورد علاقه من هستید.

بوراک متاهل می باشد؟

پس از این اقدام او بوراک که متاهل است، مه لقا را در اینستاگرام بلاک کرد و نگذاشت حاشیه برایش به وجود بیاید. پس از اقدام مه لقا، عنوانی تحت مه لقا جابری و دوست پسرش در فضای مجازی پخش شد. این شایعه مه لقا را مجبور کرد که در اولین مصاحبه اش پس از آن صریحاً بگوید که هیچ چیزی بین او و بوراک وجود ندارد.

اینستاگرام مه لقا جابری چه نقشی در موفقیتش دارد؟

اینستاگرام فضایی است که برای کاربرانی چون مه لقا بستر مناسبی برای فعالیت های مربوط به حرفه هایشان است. پیج مه لقا که دارای ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار دنبال کننده است و برای او بسیار مهم است. چرا که با گذاشتن عکس های خود و کار تبلیغات مدلینگ، درآمد خوبی را از این شبکه اجتماعی کسب می‌ کند. همچنین به برخی حواشی در آن پایان می‌ دهد.

به طور مثال، شایعاتی تحت عنوان پسر مه لقا جابری، عکس های عروسی مه لقا جابری با همسرش، اینستاگرام مه لقا جابری و همسرش پخش شد. که برخلاف آنها هیچ عکسی از پسرش، ازدواجش یا معرفی پیج دیگر همراه همسرش در اینستاگرامش وجود ندارد. هدف مه لقا از گذاشتن برخی عکس ها و پست ها پایان دادن به شایعات گفته شده می باشد و همچنین ثابت می کند که او مجرد است.

مه لقا جابری با کدام خواننده همکاری کرده است؟

مه لقا جابری با کدام خواننده همکاری کرده است؟

زیبایی و جذابیت مه لقا باعث شده است که برخی از خوانندگان به حضور او در ویدئو کلیپ هایشان علاقه نشان دهند. از بین آنها مه لقا ابی (ابراهیم حامدی) خواننده بزرگ و مشهور ایرانی مقیم خارج را انتخاب کرده است، و اخیراً در موزیک ویدئو ابی با او همکاری داشته است، که این همکاری برایش جذاب بوده و در مصاحبه‌ ای گفته است، که به بازیگری و شرکت در این نوع ویدئو کلیپ ها علاقه دارم و نیز گفته است در آینده‌ ای نه چندان دور ممکن است مجدداً با ابی یا دیگر خوانندگان مطرح خارج کشور همکاری داشته باشم. همچنین او عکسی از خودش و ابراهیم حامدی (ابی) در شبکه اجتماعی اش اینستاگرام به اشتراک گذاشته است، که این پست صحت گفته های او را در مورد همکاری‌ های آینده‌ اش تصدیق می دهد.

حاشیه های مه لقا جابری چیست؟

افراد بعد از اینکه به شهرت دست پیدا می‌ کنند و لقب سلبریتی به آنها تعلق می‌گیرد، خواسته یا ناخواسته دچار حواشی می‌ شوند. برخی از سلبریتی ها برای معروفیت و در اوج ماندن خود را به حاشیه می کشانند و برای برخی ناخواسته حاشیه به وجود می‌آید. مه لقا نیز به همین صورت دچار حاشیه هایی بعد از شهرت شده است حاشیه هایی مانند پیام عاشقانه برای بازیگر معروف ترکی به نام بوراک که این پیام و این حاشیه خود حواشی دیگری تحت عنوان مه لقا و همسرش، فرزندش، ازدواج با بوراک و … به همراه داشته است. در برخی از سایت‌ها گفته شده است که مه لقا چهره نچرال دارد و عمل زیبایی انجام نداده است، اما عکس های متعدد مه لقا مشخص می‌کند که او چند عمل زیبایی را تاکنون انجام داده است.

مه لقا جابری از نگاهی دیگر چگونه معرفی می شود؟

مه لقا جابری از نگاهی دیگر چگونه معرفی می شود؟

این دختر موفق در زمینه تبلیغات محصولات بهداشتی آرایشی و فعالیت در حوزه فشن دارای اعتماد به نفس بسیار قوی است، و توانسته با وجود مخالفینی که دارد و ایراد هایی که به او گرفته می‌ شود حرفه خود را به نحو احسنت انجام دهد. برخی او را زیباترین دختر ایرانی معرفی می‌ کنند، که این ادعا با توجه به زیبایی های مه لقا چندان دور از ذهن نیست. او در جایی گفته است که از بچگی به کارهای هنری علاقه بسیار داشته است و از پدر و مادرش به خاطر انتخاب نام مه لقا برای او خرسند و خوشحال است. و گفته است این نام به من و حرفه ام شباهت بسیار دارد. همچنین گفته زمان فراغت خود را به ورزش( شنا، تمرینات بدنسازی، یوگا ) و نقاشی اختصاص می دهم و از اینکه با برند های معتبر دنیا همکاری دارم لذت می برم.

سوالات متداول

قد مه لقا چقدر است و در چه رشته ای تحصیل کرده است؟

این دختر یک متر و ۸۰ سانتی متری در رشته تجارت تحصیل کرده است.

مه لقا جابری در پیج اینستاگرامش چه چیزهایی را بیشتر از همه تبلیغ می کند؟

او بیشتر از همه لوازم آرایشی، پوشاک و بخصوص لباس های خواب شب را تبلیغ می کند.

مه لقا تا کنون چند پست را به اشتراک گذاشته است؟

وی در اینستاگرامش ۱۱۴۱ پست را تا کنون به اشتراک گذاشته است.

مه لقا چند سال است که به حرفه مدلینگ مشغول می باشد؟

او حدودا یازده سال است که به این کار مشغول است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *