اصالت وحید قلیچ دروازه بان اسبق پرسپولیس به کجا بر می گردد؟

از وحید قلیچ می توان به عنوان یکی از چهره های ماندگار دنیا فوتبال نام برد که هم اکنون نیز با فعالیت های خود، نامش را به عنوان یکی از سلبریتی های معروف ایران بر سر زبان ها جاری ساخته است. او از دروازه بانانی است که نامش در تاریخ باشگاه فوتبال پرسپولیس ذکر شده است و همچنان نیز برای طرفداران این باشگاه، چهره ای مهم و محبوب می باشد. در ادامه با بیوگرافی وحید قلیچ آشنا خواهید شد.

وحید قلیچ کیست؟

وحید قلیچ کیست؟

چهره های فوتبالی در هر دوره زمانی محبوبیت خاص خود را حفظ کرده اند. به طوری امروزه برخی از چهره های سابق دنیا فوتبال، به چهره های جنجالی تبدیل شده اند. وحید قلیچ چهره ای است که امروزه فعالیت های گسترده ای را از طریق پیج اینستاگرام خود به سرانجام می رساند. از این رو، به تازگی نام او بر سر زبان ها جاری گشته و اکثریت به دنبال زندگی نامه این چهره خاص می گردند. این چهره از متولدین دهه ۳۰ شمسی می باشد. تاریخ دقیق تولد او بیست و پنجمین روز آذر ۱۳۳۶ ذکر شده است. از این رو می توان گفت که سن وحید قلیچ ۶۴ سال می باشد. او از دوران کودکی به بازی فوتبال علاقه داشت و سرانجام توانست با تلاش ها و تمرین های متعدد به موفقیت های چشم گیری در دنیا فوتبال دست پیدا کند. وی از شهروندان ایرانی با اصالت تهرانی است که از سال های جوانی و با سن پایین، وارد باشگاه معروف پرسپولیس شد.

سال ۱۳۵۹ به عنوان سال ورود این چهره به باشگاه پرسپولیس ذکر شده است. باید بدانید که در آن زمان، وحید قلیچ تنها بیست و سه سال داشت و توانست در این باشگاه در پست دروازه بانی مشغول به فعالیت شود. وی یکی از اعضا اصلی تیم پرسپولیس بود که حضور پر رنگ او در دربی های این تیم را می توان مشاهده کرد. در کارنامه ورزشی او تا کنون ۱۸۵ رقابت برای باشگاه پرسپولیس به چشم می خورد. وی در طی افتخار آفرینی های خود در باشگاه پرسپولیس، توانسته رکورد های قابل توجهی را به دست آورد که می توان به رکورد گرفتن پنالتی برای چهار بار اشاره کرد.

از دیگر افتخارات او، این است که هنگام حضورش در این باشگاه توانست بازو بند کاپیتانی تیم پرسپولیس را برای خود به ارمغان آورد. همچنین این چهره برای مدتی در باشگاهی به نام باشگاه پورا، افتخار آفرینی می کرد. این باشگاه از باشگاه های قدیمی فوتبال در تهران است که پس از دوره کوتاهی فعالیت، به طور کامل منحل شد. قلیچ برای ۴۷ بار با لباس تیم پورا افتخار آفرینی کرد. تا این که سرانجام در سال ۱۳۷۱، در حالی که تنها ۳۴ سال از عمرش گذشته بود، از باشگاه پورا استعفا داد و برای همیشه از دنیا هیجان انگیز فوتبال خارج شد.

فعالیت های اینستاگرام وحید قلیچ چیست؟

فعالیت های اینستاگرام وحید قلیچ چیست؟

وحید قلیچ اینستا را به عنوان اپلیکیشنی برای ارتباط با طرفدارانش انتخاب کرده است. او همچنین در اینستاگرام فعالیت های جنجالی را نیز انجام می دهد که امروزه نام او را پر رنگ تر از همیشه ذکر می کند. می توان گفت که به طور کلی این دروازه بان سابق پرسپولیس، فعالیت گسترده ای در اینستاگرام دارد. او اغلب از طریق استوری های پیج خود، از بسیاری از چهره های فوتبالی انتقاد و گلایه می کند.

او حتی با ماجرا های جنجال برانگیزی با چهره های شاخ مجازی داشته است، که موجب شد تا موج انتقاد ها به سویش روانه شود. اگر از طرفداران این چهره هستید بهتر است که پیج اینستاگرام او را به آدرس، vahidqalich دنبال کنید. او هم اکنون نزدیک به ۱۴ هزار نفر فالوور دارد و ۲۳۹ پست را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته است. پست های به اشتراک گذاشته شده توسط این چهره، تماما عکس های او از دوران گذشته تا کنون است که در میان آن ها می توانید تصاویر خانوادگی او را نیز مشاهده کنید. به نظر می رسد که او یک دختر و یک پسر داشته باشد که تصاویر پسر و نوه اش را به همراه عکس های وحید قلیچ می توانید در پیج اینستاگرام او مشاهده کنید.

ماجرا وحید قلیچ و تتلو چه بود؟

ماجرا وحید قلیچ و تتلو چه بود؟

دروازه بان اسبق دنیا فوتبال با انتشار یک ویدئو کوتاه مدت، از امیر تتلو مدیر سایت تتل بت انتقاد کرد. او در حدود ۷ ماه پیش یک ویدئو سه دقیقه ای را در اینستاگرامش منتشر کرد و خطاب به امیر تتلو، رپر مشهور ایرانی ساکن در ترکیه، صحبت های جنجالی را انجام داد. وی در این ویدئو از این که آقا تتلو مرتبا در مورد مردم ایران صحبت های ناخوشایند انجام می دهد، انتقاد کرد و او را “پلشت” نامید. پس از این صحبت های جنجالی و هنگامی که امیر تتلو هیچ واکنشی به آن ها نشان نداد، این دو چهره بیشتر از قبل وارد حاشیه شدند. البته باید ذکر کرد که وحید قلیچ به دلیل شخصیت خاصی که دارد در اینستاگرام بسیار جنجال برانگیز است.

او به صورت کاملا راحت از چهره های بسیاری انتقاد می کند که اکثر آن ها از طریق لایو وحید قلیچ منتشر شده اند. پس از این ماجرا و توهین های قلیچ به تتلو، این دروازه بان سابق طی مصاحبه ای با شبکه تی وی پلاس ذکر کرد که تصمیم دارد یک کلاس دروازه بانی برای علاقه مندان به فوتبال برگزار کند. اما تا کنون هیچ کدام از چهره های فوتبالی در این زمینه از او حمایت نکرده اند. پس از این مصاحبه، امیر تتلو ویدئویی خطاب به این چهره منتشر کرد و ذکر کرد که در صورت برگزاری کلاس های دروازه بانی، از این چهره حمایت می کند. وحید قلیچ که حمایت تتلو را دید، در ویدئو دیگری از او معذرت خواهی کرد و از خود، به عنوان یکی از طرفداران تتلو نام برد.

وحید قلیچ با ساسی چه ارتباطی دارد؟

وحید قلیچ با ساسی چه ارتباطی دارد؟

انتقاد های این دروازه بان سابق باشگاه پرسپولیس، تنها روانه چهره های فوتبالی نیست. بلکه او از خواننده های بسیاری انتقاد کرده است که یکی از آن ها ساسی مانکن می باشد. ساسی مانکن که با انتشار موزیک ویدئو های جدیدش جنجال های جدیدی را برای خود به ارمغان آورد، مورد انتقاد این دروازه بان قرار گرفت. این دروازه بان به موزیک های این چهره واکنش نشان داد و در ویدئویی به این خواننده توهین و فحاشی کرد.

ماجرا وحید قلیچ و سنگرزاده چه بود؟

سهیل سنگرزاده از دیگر چهره های اینستاگرامی است که به تازگی در این فضا مشهور شده است. این چهره در اینستاگرام مشغول به انتشار پست های انگیزشی است که در آن ها از تیکه کلام های مخصوص استفاده می کند. سهیل سنگرزاده نیز از انتقاد های تند و شدید این دروازه بان سابق تیم پرسپولیس در امان نماند.

او چه لقبی به سنگرزاده داده است؟

وحید قلیچ سنگرزاده را اژدها نامید و به او اهانت کرد. پس از این ویدئو، بسیاری از طرفداران سهیل سنگرزاده به پیج این پیشکسوت فوتبال روانه شدند و انتقاد های بسیاری را به او روا داشتند. پس از موج های منفی به سمت پیشکسوت فوتبال، او نیز دوباره واکنش نشان داد و دوباره توهین هایی را به سهیل سنگرزاده و طرفدارانش روا داشت.

شغل وحید قلیچ چیست؟

شغل وحید قلیچ چیست؟

همان طور که ذکر شد وحید قلیچ در جوانی یکی از دروازه بانان باشگاه پرسپولیس بوده است. او تا ۳۴ سالگی برای این باشگاه افتخار آفرینی کرد و پس از آن به ساختن ویدئو های حاشیه ای در اینستاگرام مشغول شد. گفته می شود که او در تهران یک اتو سرویس دارد و مشغول به تعمیر کردن ماشین ها می باشد.

او در اینستا چه ویدئو هایی می سازد؟

اما امروزه وی به ساختن ویدئو های توهین آمیز و جنجالی اش در اینستاگرام مشهور است و به همین دلیل موج های منفی بسیاری به سمت او روانه شده است. او هم اکنون به دنبال این است که یک باشگاه تمرین دروازه بانی راه اندازی کند و از همکاران فوتبالی خود انتظار دارد که در این امر از او حمایت کنند. اما تا کنون کمکی دریافت نشده و این موضوع باز هم انتقادات دیگری را به همراه داشت.

همسر وحید قلیچ کیست؟

همسر وحید قلیچ کیست؟

تا کنون در اینستاگرام تصاویری از همسر این دروازه بان منتشر نشده است. اما باید بدانید ‌که او در دوران جوانی ازدواج کرد و یک زندگی مشترک را تشکیل داد. او هم اکنون یک دختر و یک پسر دارد که هر دو نفر آن ها ازدواج کرده اند. همچنین این پیشکسوت فوتبال، نوه نیز دارد که تصاویرشان در پیج اینستاگرام این چهره به چشم می خورد.

او اصالتا از کدام شهر است؟

اصالت وحید قلیچ تهرانی می باشد. او در تهران چشم به جهان گشوده و هم اکنون نیز به همراه خانواده اش در این استان به زندگی مشغول است. او از دروازه بانان قدیمی پرسپولیس است و از ویژگی های ظاهری او می توان به قد وحید قلیچ اشاره کرد. او قد معمولی دارد و یک ورزشکار می باشد.

سوالات متداول

وحید قلیچ در چه زمینه ای فعالیت می کرد؟

او به عنوان یکی از پیشکسوتان دنیا فوتبال شناخته می شود. وی در باشگاه پرسپولیس به مدت ۱۱ سال دروازه بان بود.

شغل فعلی وحید قلیچ چیست؟

او یک اتو سرویس دارد.

وحید قلیچ با امیر تتلو چه ارتباطی دارد؟

قلیچ از آهنگ ها و نحوه زندگی امیر تتلو انتقاد کرد، اما در عوض امیر تتلو به حمایت از او برخاست. از این رو قلیچ از او معذرت خواهی کرد.

تولد وحید قلیچ در چه سالی می باشد؟

وی متولد سال ۱۳۳۶ است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *