پیج اینستاگرام علیرضا افکاری + ازدواج و بیوگرافی

پیج اینستاگرام علیرضا افکاری

در این پست از سایت مجله جن براتون ادرس اورجینال اینستاگرام علیرضا افکاری را قرار داده ایم تا کسانی که نتوانسته اند هنوز اینستاگرام وی را پیدا کنند از این پست به راحتی بتوانند وارد پیج اینستای وی شوند.

https://instagram.com/alirezaafkari.officialpage

اگر میخواید وارد اینستا علیرضا افکاری شوید کافیست روی لینک بالا کلیک کنید یا در مرورگر خود کپی و پست کنید به راحتی وارد پیج اینستاگرام وی خواهید شد.

بیوگرافی علیرضا افکاری

بیوگرافی کوتاه علیرضا افکاری

علیرضا افکاری موزیسین و نوازنده ایرانی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۶ در اصفهان است. اوآهنگساز و تنظیم کننده آهنگ اهل ایران در سبک پاپ و سنتی است که با خوانندگان مشهور و معروف زیادی همکاری داشته است.

او با خوانندگان سرشناسی مثل: داریوش، گوگوش، ابی، احسان خواجه امیری، هلن، بیژن مرتضوی، معین، مهدی یراحی، خشایار اعتمادی، علیرضا عصار، علی زند وکیلی، سینا سرلک و… همکاری داشته و موفقیت‌های بسیاری ماحصل این همکاری‌ها بوده‌است.

یه بیوگرافی کوتاه از علیرضا افکاری قرار دادیم تا دوستانی که ایشون رو نمیشناسند کامل بشناسند و شناخت کافی داشته باشند.

موفقیت هنری علیرضا افکاری

موفقیت‌های هنری وی

علیرضا افکاری تا به حال سه بار موفق به دریافت تندیس طلایی بهترین آهنگساز از جشنواره موسیقی ما در سالهای ۱۳۹۱، ۱۳۹۳ و ١٣٩۶شده‌است اما در مراسم دریافت تندیس بهترین آهنگساز سال ۱۳۹۱ به دلیل مشکلات ممنوع‌الفعالیتی نتوانست حضور یابد و تنها در سومین مراسم سالانه موسیقی ما اجازه حضور یافت.

ازدواج علیرضا افکاری و ساره بیات

ازدواج علیرضا افکاری و ساره بیات

حاشیه ها و جنجال ها و شایعات زیادی مبنی بر ازدواج ساره بیات و علیرضا افکاری مطرح شده بود اما امروز در در ۴ ام اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ علیرضا افکاری اعلام کرد که با ساره بیات کاملا ازدواج کرده است متن پیام اینستاگرامی وی درباره ساره بیات همسر علیرضا افکاری در تصویر بالا است.

حتما مطلب: کوروش وانتونز و هلیا را هم مشاهده کنید.

نمونه کارهای موسیقی از علیرضا افکاری

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *