سلبریتی هایی که روی هم کراش دارند!

سلبریتی هایی که کراش دارند

امروز در مجله جن تمامی سلبریتی هایی که روی هم کراش دارند را به طور کامل به شما معرفی خواهیم کرد. خیلی از سلبریتی ها علاقه زیادی به یکدیگر دارند که بنا به دلایلی نمیتونن به هم دیگر ابراز کنند یا که از یکدیگر بنا به اختلاف جدا شده اند و دوست دارند با هم دیگر اشتی کنند در ادامه مطلب به شما افراد مشهوری را معرفی خواهیم کرد که زندگی جالبی دارند و دوست دارند با یکدیگر رابطه عاشقانه داشته باشند.

پویان مختاری و نیلی افشار

پویان مختاری و نیلی افشار

دو زوج مشهور اینستاگرامی پویان و نیلی که یک سال پیش قصه عاشقانه آن ها در اینستاگرام پر شده بود و هر روز کنار هم در حال دلخوشی و عشق و حال بودند و همیشه در کنار همدیگر احساس خوشبختی و شادی میکردند. پویان و نیلی به گفته خودشان اکنون هم یکدیگر را دوست دارند و هر دو به یکدیگر کاملا کراش دارند و دوست دارند با یکدیگر باشند. اما بارها پویان اعلام کرده است که بنا به دلایل امنیتی و بخاطر اینکه نمیخواهد خانواده اش و نیلی ضربه بخورند مجبور است از آنها فاصبله بگیرد اگر میخواهید بیشتر با آنها آشنا شوید مطلب آشنایی پویان و نیلی را حتما مشاهده کنید. در این مطلب به طور کامل نحوه اشنایی یکدیگر مشخص شده است.

کوروش وانتونز و هلیا

کوروش وانتونز و هلیا

یکی دیگر از زوج های عاشقی که در اینستاگرام عاشق یکدیگر هستند و به همدیگر کراش کامل دارند کوروش و هلیا است هر دو به یکدیگر کامل علاقه دارند و دوست دارند با یکدیگر رابطه عاشقانه داشته باشند. اما رابطه انها به دلایل عدم تفاهم به گفته خودشان به هم ریخته است. اما با رفتارهایی که در اینستاگرام های خود انجام میدهند مشخص است هلیا و کوروش کاملا به یکدیگر علاقه دارند ما در مطلب کوروش وانتونز و هلیا تمامی اتفاقات این دو سلبریتی را برای شما قرار داده ایم حتما این مطلب را مشاهده کنید.

میلاد حاتمی و سحر حاتمی

میلاد حاتمی و سحر حاتمی

میلاد حاتمی و سحر حاتمی یکی دیگر از زوج های عاشق و ازدواج کرده هستند که در اینستاگرام شهرت بسیاری کسب کردند. این دو زوج عاشق با همدیگر ازدواج کردند و از خود دارای یک دختر هستند اما بعدها میلاد حاتمی به خاطر رفتارهای خاصی که از خود انجام داد پلیس ترکیه وی را دستگیر کرد و به داخل ایران دپورت کرد و اکنون میلاد حاتمی داخل زندان و دست نیروهای امنیتی ایران قرار دارد و این دو زوج خوشبختی که کاملا به همدیگر علاقه دارند از یکدیگر جدا شده اند ما قبلا مطلبی درباره سایت های شرط بندی مطلبی نوشته ایم که در ان سایت میلاد حاتمی را نیز معرفی کرده ایم.

فرشته حسینی و نوید محمد زاده

فرشته حسینی و نوید محمد زاده

شاید باور این جمله برایتان بسیار سخت باشد اما فرشته حسینی و نوید محمد زاده دو بازیگر بسیار مشهور ایرانی به یکدیگر کراش کامل دارند و به طور کامل این رفتارها را میتوان در پیج های اینستاگرام هر دو بازیگر مشاهده کرد. فرشته حسینی در پیج اینستاگرام خود پستی عاشقانه از نوید محمد زاده قرار داد که باعث شد تمامی این شبهه ها به واقعیت تبدیل شود و احتمالا در آینده نزدیک شاهد رابطه عاشقانه این دو بازیگر باشیم. ما قبلا مطلبی درباره فرشته حسینی اینستاگرام در داخل سایت قرار داده ایم که حتما این مطلب را ببینید و از آن لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *