معرفی سایت لوتو 365

یکی از سایت های فارسی زبان معتبر که امکان خرید بلیط های بخت آزمایی آمریکا و اروپا را برای کاربران ایرانی خود ارائه می دهد، سایت لوتو ۳۶۵ آی آر می باشد. در واقع این سایت پس از دریافت مبلغی به ریال از شما فرصت برنده شدن در بلیط بخت آزمایی و زندگی در کشور های برتر دنیا را ارائه می دهد. اگر شما هم به دنبال این موقعیت و رسیدن به آرزو های خود هستید می توانید برای رسیدن به این فرصت، شانس خود را با شرکت در این بخت آزمایی امتحان کنید.

مراحل و روند شرکت در سایت لوتو ۳۶۵ آی آر

چگونگی روند کار در سایت لوتو ۳۶۵ آی آر به این گونه است که افراد در ابتدا اعدادی را انتخاب کرده و سپس این سایت که به عنوان تامین کننده لاتاری شناخته می شود، بلیطی را به صورت آنلاین از جانب شما خریداری کرده و سپس در حساب کاربری شما ذخیره می کند. نحوه انجام این کار را می توان دقیقا مشابه فعالیت های هواپیمایی در فروش بلیط و تحویل آن به مشتری دانست.

پس از ذخیره شدن اطلاعات شما، شاهد تاریخ و ساعت دقیق قرعه کشی لاتاری خود خواهید بود. همچنین می توانید صفحه شمار های برنده را نیز رویت کنید. برای مشاهده قرعه کشی به صورت زنده می توانید وارد لینک یوتیوب قرار داده شده در قسمت توضیحات بازی شده و شماره های برنده قبلی را از سایت مرجع یا از لوتو ۳۶۵ ببینید. پس از مشخص شدن برنده لاتاری توسط کامپیوتر حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه زمان می برد تا جوایز به حساب کاربر واریز شود. موجودی حساب افراد توسط به اندازه مجموع جوایز افزایش می یابد و در قسمت بلیط های شما، می توانید از وضعیت برنده شدن هر کدام و مبلغی که به عنوان جایزه در هر بلیط به حسابتان واریز شده به صورت تفکیک شده آگاهی یابید.

در این مرحله باید فرم درخواست برداشت از حساب را از داخل سایت تکمیل کنید. پس از این کار در هر ساعت و روزی که این فرم را پر می کنید اعم از روز های تعطیل و غیر تعطیل، در کم تر از ۳ ساعت پول جایزه به حساب بانکی تان منتقل می شود. امکان برداشت پول جایزه از حساب هم به صورت ریالی و هم به صورت دریافت ارز های دیجیتالی در سایت لوتو ۳۶۵ آی آر وجود دارد که در قسمت راهنمای سایت می توانید از چگونگی برداشت این دو روش آگاه شوید. اگر برداشت ریالی داشته باشید کمتر از ۳ ساعت و اگر برداشت به صورت ارز های دیجیتالی باشد به صورت آنی به حساب شما واریز خواهد شد.

بیشتر بدانید: آموزش بازی انفجار کازینو

مراحل خرید بلیط های لاتاری

پیش از نام بردن مراحل خرید بلیط لاتاری فراموش نکنید که ثبت اطلاعات خود جهت پیگیری خرید و اطلاع از نتیجه بازی الزامی می باشد. عملیات ثبت نام بسیار ساده و سریع بوده و تنها با وارد کردن اطلاعات شخصی مانند نام، ایمیل و شماره تلفن صورت می گیرد. در زیر به صورت خلاصه مراحل خرید و ثبت نام جهت دریافت بلیط بخت آزمایی را ذکر کرده ایم :

  1. ثبت نام در سایت
  2. انتخاب یک یا چند لاتاری که در سایت موجود است
  3. انتخاب شماره های هر کدام از بلیط ها
  4. پرداخت وجه با احتساب قیمت روز دلار
  5. دریافت اطلاعات بلیط خریداری شده

توجه

سایت لوتو ۳۶۵ آی آر تنها به عنوان یک واسط میان خرید و فروش بلیط های بخت آزمایی بوده و هیچگونه دخالتی در قرعه کشی ندارد. در واقع این سایت به عنوان یکی از کمپانی های فروش بلیط بخت آزمایی در ایران می باشد که قرعه کشی آن ها با حضور نماینده رسمی دولت و پخش زنده تلویزیونی انجام می شود. جوایز هر لاتاری از جمع مبالغ فروش بلیط های آن دوره بدست می آید و بدین ترتیب هر چقدر بلیط بیشتری فروخته شود شانس برنده شدن مبالغ بیشتر برای افراد افزایش می یابد. بنابر این با دعوت دوستان و آشنایانتان می توانید شانس برنده شدن خود را بالا ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *